Officieel wordt dat dus een 1 omdat dat het laagst mogelijke is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:52 schreef Suijk het volgende:
In een cijfer is dat een 0,8 Dos. Nog niet eens een 1!
Iemand die ik ken die had een 0,4 voor een tentamenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:52 schreef Suijk het volgende:
In een cijfer is dat een 0,8 Dos. Nog niet eens een 1!
Oke toppuntquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Officieel wordt dat dus een 1 omdat dat het laagst mogelijke is.
* Bos heeft ooit eens een 0 voor een tentamen gehaald, later is dat omgezet in een 1![]()
hier ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier in't oosten nog een heerlijk zonnetje.
Inderdaad, dat vak is/was totaal niet aan mij besteed (richtlijnen van de accountantscontrole)quote:
inderdaad, ik heb er ook geen moment spijt van gehad.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb mezelf overschat met een kwart af
4.1 punten van de 50 is niet echt een kwart![]()
* speler1quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:22 schreef VoreG het volgende:
Hoe krijg je het voor mekaar om 2 gekneusde bovenbenen te hebben?
Agh nu was het een strijd om de bal, je had ook heel klassiek tegen elkaar op kunnen lopenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:29 schreef Vom het volgende:
[..]
* speler1
*bal
*Vom
En dan keihard sprinten en allebei vol een sliding maken![]()
Hier in Hellevoet niet, ziet er wel erg gaaf uit!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:34 schreef Againzender het volgende:
Euh, golfer, Bluezz.... is het in Bloemendaal ook zo als dit:
[afbeelding]
Deze is naar het noordwesten, helemaal freaky:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier in Hellevoet niet, ziet er wel erg gaaf uit!
Dat is een erg mooie foto.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:34 schreef Againzender het volgende:
Euh, golfer, Bluezz.... is het in Bloemendaal ook zo als dit:
[afbeelding]
Wow, die is wel heel erg cool!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Deze is naar het noordwesten, helemaal freaky:
[afbeelding]
Geweldig gezicht.. hopelijk dat het zometeen flink gaat onwerenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Deze is naar het noordwesten, helemaal freaky:
[afbeelding]
Als het vanavond maar over isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geweldig gezicht.. hopelijk dat het zometeen flink gaat onwerenlijkt me echt mooi namelijk!!
Kijk dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:42 schreef pascalheister het volgende:
* Cd van 2 unlimted afspeelt
Ik hoop dat ik dan al thuis ben als het hier begint... zometeen slaat de bliksem in.... geen trein die rijd enz enz...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
Noca en Claauw krijgen dadelijk een flinke bui over zich heen zie k op de radar
http://www.weeronline.nl/nlnlrad.htm vooralsnog zit je redelijk veiligquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan al thuis ben als het hier begint... zometeen slaat de bliksem in.... geen trein die rijd enz enz...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |