inderdaad, ik heb er ook geen moment spijt van gehad.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb mezelf overschat met een kwart af
4.1 punten van de 50 is niet echt een kwart![]()
* speler1quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:22 schreef VoreG het volgende:
Hoe krijg je het voor mekaar om 2 gekneusde bovenbenen te hebben?
Agh nu was het een strijd om de bal, je had ook heel klassiek tegen elkaar op kunnen lopenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:29 schreef Vom het volgende:
[..]
* speler1
*bal
*Vom
En dan keihard sprinten en allebei vol een sliding maken![]()
Hier in Hellevoet niet, ziet er wel erg gaaf uit!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:34 schreef Againzender het volgende:
Euh, golfer, Bluezz.... is het in Bloemendaal ook zo als dit:
[afbeelding]
Deze is naar het noordwesten, helemaal freaky:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier in Hellevoet niet, ziet er wel erg gaaf uit!
Dat is een erg mooie foto.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:34 schreef Againzender het volgende:
Euh, golfer, Bluezz.... is het in Bloemendaal ook zo als dit:
[afbeelding]
Wow, die is wel heel erg cool!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Deze is naar het noordwesten, helemaal freaky:
[afbeelding]
Geweldig gezicht.. hopelijk dat het zometeen flink gaat onwerenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Deze is naar het noordwesten, helemaal freaky:
[afbeelding]
Als het vanavond maar over isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geweldig gezicht.. hopelijk dat het zometeen flink gaat onwerenlijkt me echt mooi namelijk!!
Kijk dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:42 schreef pascalheister het volgende:
* Cd van 2 unlimted afspeelt
Ik hoop dat ik dan al thuis ben als het hier begint... zometeen slaat de bliksem in.... geen trein die rijd enz enz...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
Noca en Claauw krijgen dadelijk een flinke bui over zich heen zie k op de radar
http://www.weeronline.nl/nlnlrad.htm vooralsnog zit je redelijk veiligquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan al thuis ben als het hier begint... zometeen slaat de bliksem in.... geen trein die rijd enz enz...
There's no limitquote:
Maar nu luister je toch echt naar No Limitquote:
Hmmm als ik thuis ben ga ik die ook maar eens opzoekenquote:
meot je ook maar in t oosten van t land gaan golvenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:58 schreef golfer het volgende:
Ik was dus toch optimistisch op weg naar de golfbaan gegaan, maar de lucht werd aardedonker, dus heb ik maar weer rechtsomkeert gemaakt.
Jammer, dus geen golfen vanmiddag voor mij.
Liegebeestquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:58 schreef superjoden het volgende:
in R'dam komt het met bakken uit de lucht
Alexandrium wel hoorquote:
vergeet je je paraplu niet danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Museumpark/Centrum niet hoor
Al duurt dat niet lang meer
Die is wel erg flauw.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:58 schreef VoreG het volgende:
AZ zit in Alkmaar
Ik hoef niet meer weg hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:08 schreef superjoden het volgende:
[..]
vergeet je je paraplu niet danSJ gaat nu naar huis, van zijn weekend genieten. Prettig weekend allen
was dan toch maar hier gaan wonenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:58 schreef golfer het volgende:
Ik was dus toch optimistisch op weg naar de golfbaan gegaan, maar de lucht werd aardedonker, dus heb ik maar weer rechtsomkeert gemaakt.
Jammer, dus geen golfen vanmiddag voor mij.
Ja hier was het zowieso nog niet beschikbaar maar ik wou het wel bestellen maar het kan volgens mij ook nooit. Zoveel aansluiting binnen 2 wekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef Suijk het volgende:
Ik had het al voorspeld bij het begin van die campagne. Wel jammer, want in principe heb ik wel belangstelling.
ik niequote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:16 schreef Dos37 het volgende:
RTL 5 : "Versatel niet op tijd klaar voor de NV Eredivisie"
hier trouwens wie heeft het bestelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |