*naar buiten kijktquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:36 schreef Againzender het volgende:
golfer, ga je nog golfen? Want er hangt best wel pittig weer voor de kust!
Het ziet er inderdaad wat dreigend uit, maar het is nog steeds droog hier.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:36 schreef Againzender het volgende:
golfer, ga je nog golfen? Want er hangt best wel pittig weer voor de kust!
De (noord) Hollandse kustquote:
In Zuid-Oost Brabant ook een zonnetje, maar wel bewolkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier in't oosten nog een heerlijk zonnetje.
Fysiotherapie 2 a 3 keer in de week en veel bewegen, mits mogelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Potdikkie Vom, das niet zo fijn. Geneest het enkel door middel van rust?
Hier ook.quote:
Dat is niet echt fijn nee. Hopelijk herstelt het snel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Fysiotherapie 2 a 3 keer in de week en veel bewegen, mits mogelijk.
Maar het kan nog wel 2 a 3 weken duren voor dat ik weer normaal kan lopen
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:16 schreef Vom het volgende:
Goed nieuws AirRaid![]()
* Vom is net terug van de fysio
Twee gekneusde bovenbenen, plus een aantal spieren gekneusd.
Verder heeft een oude blessure nog een leuk staartje gekregen, aanhechting van m'n bilspierpees in m'n rechterknie is een keer bloed ingekomen en is gaan stollen met allerlei ontstekingen en andere zooi tot gevolg.
Lekker pijn lijden de komende paar weken dus
heeeeel traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:
Nou veel sterkte dan maar de aankomende weken..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:16 schreef Vom het volgende:
Goed nieuws AirRaid![]()
Verder heeft een oude blessure nog een leuk staartje gekregen, aanhechting van m'n bilspierpees in m'n rechterknie is een keer bloed ingekomen en is gaan stollen met allerlei ontstekingen en andere zooi tot gevolg.
Autch, das minder...succes ermee!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:16 schreef Vom het volgende:
Ongetwijfeld, ik zal van het weekend eens door mijn collectie heen pluizen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft een houseliefhebbende Hool btw misschien een volledige versie van Mauricio Braccagni - Up da Bass in zijn/haar mp3 collectie?
ik heb mezelf overschat met een kwart afquote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:52 schreef Dos37 het volgende:
Mogguh vandaag oplevering van ons project.
waar we net een kwart vanaf hebben![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wist wel dat je me niet in de steek zou laten
Ik heb al jaren een versie die maar 1 minuut 40 duurt, en dat is niet makkelijk om te draaien
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb mezelf overschat met een kwart af
4.1 punten van de 50 is niet echt een kwart![]()
Ja agh zo dacht ik dus ook wel wist toch wel dat we geen voldoende zouden krijgen maar zo weinig dat word een weekje overdoenquote:
jaja preciesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:52 schreef Suijk het volgende:
In een cijfer is dat een 0,8 Dos. Nog niet eens een 1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |