Hoi lijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Naar het Europese zakenlevenmodel?
Die profiteren zo ook al voldoende. Wel de lusten niet de lasten (lage belastingen enzo).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:04 schreef pberends het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom Andorra en co en niet bijzitten. Terwijl ze wel de euro hebben.
Eindelijk een groenlinkser die toegeeft dat lage belastingen de beste oplossing is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die profiteren zo ook al voldoende. Wel de lusten niet de lasten (lage belastingen enzo).
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:33 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Eindelijk een groenlinkser die toegeeft dat lage belastingen de beste oplossing is.
Discriminatie op inkomen zekerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op bepaalde zaken wel.
Echter dat dient dan weer wel gecompenseerd te worden op andere gebieden.
Onder andere maar belangrijker nog op gebruik van schaarse grondstoffen. En de daarmee vaak gepaarde negatieve invloed op het (leef)milieu. Ofwel een goede ecotaxquote:
Dat brengt relatief weinig middelen binnen, verhandelbare emissierechten levert een veel beter resultaat. Door het toepassen van het prijsmechanisme nemen bedrijven het milieu mee als een bedrijfstechinisch afweging. Een ecotax is een starre maatregel die waarschijnlijk meer slecht dan goeds doet doordat de overheid niet in staat is zich te vormen naar de dynamiek van de markt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onder andere maar belangrijker nog op gebruik van schaarse grondstoffen. En de daarmee vaak gepaarde negatieve invloed op het (leef)milieu. Ofwel een goede ecotax.
Waarom Nederland dan ook niet? Gaat toch nergens over.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die profiteren zo ook al voldoende. Wel de lusten niet de lasten (lage belastingen enzo).
omdat dat niet onze sterkste positie dan is, we kunnen dan minder meepraten over hoever de markten moeten worden opengesteld wat dan een nadeel is voor onze traditioneel open economiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom Nederland dan ook niet? Gaat toch nergens over.
Interessant, maar ik snap nog steeds niet waarom ze er niet bijzittenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:58 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
omdat dat niet onze sterkste positie dan is, we kunnen dan minder meepraten over hoever de markten moeten worden opengesteld wat dan een nadeel is voor onze open economie
Bij het emissierechtensysteem bepaalt de markt de prijs, de overheid stelt enkel het aantal emissierechten vast. Door over tijd steeds minder rechten uit te geven worden de rechten schaarser en zullen bedrijven op basis van prijs steeds meer de afweging maken om bedrijfsonderdelen te upgraden en zo energiezuiniger te produceren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:49 schreef du_ke het volgende:
De emissierechten worden hier in NL druk verhandeld maar dat heeft vooralsnog bepaald geen effect.
Maar we hebben het er een andere keer wel over. Moet nu weg.
Overigens kan een (reeele) prijs zetten op de emissierechten ook als een vorm van ecotax worden gezien.
??? ik maakte maar een grapje hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:06 schreef chairman.fx het volgende:
Je snapt het concept duidelijk niet pberends.
Wat een bericht!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/54688#2066842.
Kaal?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:31 schreef Monidique het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest.
Wat voor image stond er in de FP?? Toch niet die van m'n fotoboekquote:
That's right babe.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:11 schreef George-Butters het volgende:
Zo lang je je maar vermaakt.
Noem er eens een paar.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, ik zeg iets over bling-bling negernamen en ik krijg direct een ban
Hihi... eigenlijk vind ik het gewoon grappig om te kijken of ik soms reacties krijg... *giechel*.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |