Beesten worden gemaakt, niet geboren. Schuld van de multi-culturele samenleving.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:20 schreef Monidique het volgende:
Als je vindt dat Serviėrs beesten zijn en als je denkt dat minstens driekwart van de Serviėrs met popcorn voor de televisie zit als ze die nieuwe video bekijken en als het je niet zou verbazen als er in Serviė alleen maar beesten en insekten leven, dan ben je generaliserend bezig, toch?
Hij gaat dus gewoon verder onder zijn Monidique-account.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:18 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou wil ontwijken.
De zijmuur van het SP hoofdgebouw in Oss?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:29 schreef pberends het volgende:
"De klaagcultuur van Nederland" zo bij 2vandaag.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:31 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
De zijmuur van het SP hoofdgebouw in Oss?
* Monidique is playing Type O Negative - Kill All The White People (CDA@1408kbps, 0:20/3:23)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nu hebben de Serviers het dus gedaan? Okay.
* Aaah is playing The Cure - Killing an arab (LPF@88kbps, 1:20/4:25)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
* Monidique is playing Type O Negative - Kill All The White People (CDA@1408kbps, 0:20/3:23)
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
* Aaah is playing The Cure - Killing an arab (LPF@88kbps, 1:20/4:25)
Geografisch, geografisch.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Turkije ligt geografisch gezien niet bij de EU (voor dik 90%), maar waarom mocht Cyprus er dan wel bij volgens Wilders?
omdat hij bang is van de Griekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Turkije ligt geografisch gezien niet bij de EU (voor dik 90%), maar waarom mocht Cyprus er dan wel bij volgens Wilders?
Genocide is een logisch gevolg van de mulit-culturele samenleving. Wat dat aangaat staat ons nog wat te wachten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Beesten worden gemaakt, niet geboren. Schuld van de multi-culturele samenleving.
Nou, als er al een burgeroorlog in Nederland uitbreekt is het wel daarom ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Genocide is een logisch gevolg van de mulit-culturele samenleving. Wat dat aangaat staat ons nog wat te wachten.
Ben ik helemaal met je eens hoor. Lijkt me duidelijk. Dat als kun je trouwens wel weglaten, zoals ik hierboven al aangaf.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou, als er al een burgeroorlog in Nederland uitbreekt is het wel daarom ja.
Dat vind ik juist mooi. Make love not war. Veel beter dan het Amerikaanse model waarbij je een willekeurige burger door zijn kop schiet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:07 schreef pberends het volgende:
In Zuid-Afrika moeten nieuwe gangleden met de bendeleider het bed delen om lid te worden. Oftewel HIV gratis.
Naar het Europese zakenlevenmodel?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:07 schreef pberends het volgende:
In Zuid-Afrika moeten nieuwe gangleden met de bendeleider het bed delen om lid te worden. Oftewel HIV gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |