abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28056962
quote:
Op zondag 19 juni 2005 02:37 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee, was mn eerste en enige boete

10 GULDEN trouwens
Helemaal weinig
Niks genaaid dus
  zondag 19 juni 2005 @ 02:39:58 #202
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_28056967
quote:
Op zondag 19 juni 2005 02:39 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Helemaal weinig
Niks genaaid dus
Nope, want het was eigenlijk 20 gulden per persoon, maar ik mocht hem samen met mn vriendinnetje betalen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 19 juni 2005 @ 03:49:35 #203
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28057237
Ik ben ooit eens beboet omdat ik met mijn zatte kop vol in een heg gefiets was, helaas voor mij was er net een politieauto die langreed en de poltie die mij een bekeuring gaf voor openbare dronkenschap en vandalisme. .

Tevens meerdere malen beboet voor wildplassen. .
  zondag 19 juni 2005 @ 04:02:06 #204
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28057289
quote:
Op zondag 19 juni 2005 03:49 schreef Xebrozius het volgende:
Tevens meerdere malen beboet voor wildplassen. .
Persoonlijk de leukste, maar die de politie veruit het meest erg vond is dat ik pissend op zo'n draaiplatform in een speeltuin stond. Met 2G rondgeslingerd worden terwijl je 360 graden de grond besprenkeld.
Gezeik ( ) mee gehad... Politie die me mee wou nemen naar het bureau maar waar vrienden zich heel schappelijk mee gingen bemoeien waardoor de politie inbond en me enkel een boete gaf.
  zondag 19 juni 2005 @ 04:07:23 #205
72550 blackmage
happy slap
pi_28057302
ik kom eigelijk overal mee weg, het is bij mij altijd zon suffe waarschuwing.
"en nou wegwezen en niet meer doen he, kwajongen"

een keer in lichtelijk beschonken toestand op een bushokje geklommen met nog een vriend (vraag me niet waarom) toen kwam de politie er aan in zon busje en met een dikke vaart midden de stoep op en gelijk half schreeuwend kom van dat bushokje af.
die vriend die springt er samen met mij af en we rennen weg (vraag me niet waarom) na een kleine achtervolging zijn we maar gestopt met rennen omdat het vrij hopeloos was in onze staat.

uieindelijk moesten we sorry zeggen en alletwee naar huis gaan en het nooit meer doen.

en zo gaat het dus altijd.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  zondag 19 juni 2005 @ 12:26:52 #206
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_28060674
Gisteren weer wat leuks meegemaakt.

Wouten komen eraan, groepje van 10 man zijn wij.. Vragen of we legitimatie bijhebben. We reageren super droog met "Nee, natuurlijk niet", bijna in koor.
Die agenten kijken een keer rond, herkennen meer als de helft, en gaan dus niet iedereen om het pasje vragen.
Toch vragen ze het bij een andere jongen. "Ik wil eerst die van jullie zien" zegt ie.
Wordt ie gewoon gelijk meegenomen naar het bureau, WTF . Hij liep gewoon relaxt mee, gehoorzaamde gewoon, het enigste wat hij wilde is de legitimatie van hun zien.

En volgens mij zijn die wouten daar ook nog eens toe verplicht, als je er om vraagt .
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
  zondag 19 juni 2005 @ 12:30:24 #207
101852 kokos
mividaloca
pi_28060741
Je hoeft pas je legitimatie te laten zien als je strafbaar bezig bent toch .

Wie is die chick trouwens?
Viva los Vatos Locos
  zondag 19 juni 2005 @ 12:33:15 #208
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_28060802
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:30 schreef kokos het volgende:
Je hoeft pas je legitimatie te laten zien als je strafbaar bezig bent toch .

Wie is die chick trouwens?
Neej, we hebben hier sinds januari een leuke identiteitsplicht.

Hoewel ik wel van andere mensen (die ook bij politie zitten) gehoord heb, dat je inderdaad niets verplicht bent.

Ik heb wel de wetsregel gelezen dat agenten in burger, danwel in uniform verplicht zijn hun legitimatie te laten zien, als je daarom vraagt.
  zondag 19 juni 2005 @ 12:34:17 #209
69347 fropje
fladder fropje frouw
pi_28060822
Schuin oversteken, 25 gulden
Geen mens is ooit oud genoeg om wel beter te weten.
  zondag 19 juni 2005 @ 12:35:56 #210
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_28060853
Chick -> Zie sig .
pi_28060973
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:33 schreef Ondergrond het volgende:

Neej, we hebben hier sinds januari een leuke identiteitsplicht.

Hoewel ik wel van andere mensen (die ook bij politie zitten) gehoord heb, dat je inderdaad niets verplicht bent.

Ik heb wel de wetsregel gelezen dat agenten in burger, danwel in uniform verplicht zijn hun legitimatie te laten zien, als je daarom vraagt.
Je bent alleen verplicht je identificatie te laten zien als daartoe reden is. Als je dus op een mooie zaterdagmiddag gewoon door de stad loopt met een Hema-tasje in je hand en er is in de verste verte geen strafbaar feit te bekennen, hoef jij je ID niet te laten zien. Maar als je vijf minuten later bij een opstootje staat te kijken, weer wel. Het is dus niet zo dat je zelf verdacht moet zijn van een strafbaar feit. In de buurt zijn is voldoende.

En agenten zijn idd verplicht zich te identificeren als daar om gevraagd wordt
  zondag 19 juni 2005 @ 12:42:22 #212
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_28060996
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:41 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Je bent alleen verplicht je identificatie te laten zien als daartoe reden is. Als je dus op een mooie zaterdagmiddag gewoon door de stad loopt met een Hema-tasje in je hand en er is in de verste verte geen strafbaar feit te bekennen, hoef jij je ID niet te laten zien. Maar als je vijf minuten later bij een opstootje staat te kijken (ook al neem je zelf geen deel en ken je niemand), weer wel.

En agenten zijn idd verplicht zich te identificeren als daar om gevraagd wordt
Jah daarom, en agenten kunnen altijd wel 'een rede' verzinnen. Al is het maar groepsvorming, of weet ik veel..
  zondag 19 juni 2005 @ 14:02:58 #213
76207 nerd4sale
Het is wat
pi_28062664
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Je bent alleen verplicht je identificatie te laten zien als daartoe reden is. Als je dus op een mooie zaterdagmiddag gewoon door de stad loopt met een Hema-tasje in je hand en er is in de verste verte geen strafbaar feit te bekennen, hoef jij je ID niet te laten zien.
Je moet je kunnen identificeren als een bevoegd opsporingsambtenaar je daarom vraagt. Punt.
De opsporingsambtenaar mag echter alleen om identificatie vragen als daar een reden toe is. Maar het is niet aan jou om dat te beoordelen.
pi_28063460
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 20:01 schreef -=Bioslock=- het volgende:

[..]

Ik bracht ook niemand in gevaar toen ik een blik bier op straat dronk. Toch moest ik 45 euro betalen.
Da's ook onzin om daar een boete voor te krijgen.
  zondag 19 juni 2005 @ 14:46:21 #215
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_28063540
25 meter van me huis een boete krijgen omdat ik zoder licht fietste, het sneeuwde als een gek, en het was spiegelglad...ik probeerde nog uit te leggen dat met zo'n lading sneeuw op mijn banden de dynamo niet werkte..maar dat vond hij een flauw excuusje.
pi_28115060
quote:
Op zondag 19 juni 2005 14:46 schreef Grimm het volgende:
25 meter van me huis een boete krijgen omdat ik zoder licht fietste, het sneeuwde als een gek, en het was spiegelglad...ik probeerde nog uit te leggen dat met zo'n lading sneeuw op mijn banden de dynamo niet werkte..maar dat vond hij een flauw excuusje.
Vind ik ook
  dinsdag 21 juni 2005 @ 13:00:17 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28115117
Ik heb nog nooit een boete gehad van de politie.

Ben vaker tegen ze uitgevallen en niet zo'n beetje ook maar ze hebben me nooit vast gezet of een boete gegeven.

Ik noemde ze nooit lul maar deed het met een gesprek.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28115274
quote:
Op zondag 19 juni 2005 14:02 schreef nerd4sale het volgende:

Je moet je kunnen identificeren als een bevoegd opsporingsambtenaar je daarom vraagt. Punt.
De opsporingsambtenaar mag echter alleen om identificatie vragen als daar een reden toe is. Maar het is niet aan jou om dat te beoordelen.
Zoals gezegd, dat moet ik helemaal niet. Dat moet ik alleen als daar reden toe is. En als meneer of mevrouw agent zo op mij af stapt mag hij dan wel zij mij eerst es ff gaan uitleggen waarom precies. Dan mag hij of zij met een mooie reden aankomen. Nadeel is alleen dat je als burger wel iets minder sterk staat dan iemand met een mooi uniformpje aan
pi_28115402
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 13:05 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Zoals gezegd, dat moet ik helemaal niet. Dat moet ik alleen als daar reden toe is. En als meneer of mevrouw agent zo op mij af stapt mag hij dan wel zij mij eerst es ff gaan uitleggen waarom precies. Dan mag hij of zij met een mooie reden aankomen. Nadeel is alleen dat je als burger wel iets minder sterk staat dan iemand met een mooi uniformpje aan
Je snapt er niets van..
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  dinsdag 21 juni 2005 @ 13:12:10 #220
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28115446
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 13:10 schreef axis303 het volgende:

[..]

Je snapt er niets van..
Ze snapt er wel wat van. De politie moet een reden hebben om je te fouilleren ook. Kijk maar naar pulp fiction, of luister naar die cd. De politie heeft geen onbeperkte rechten in Nederland en dat is maar goed ook.

Je moet eerst verdacht zijn.

De politie heeft volgens mij vaak in de gaten wie wel of niet verdacht is.

Ben je niet verdacht dan heb je je niet druk te maken.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28115492
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 13:10 schreef axis303 het volgende:

Je snapt er niets van..
Dan mag jij mij nou een met redenen omkleed betoog (wetsartikelen doen het altijd goed bij mij) gaan geven waarom ik er niets van snap. Ik wacht
  dinsdag 21 juni 2005 @ 13:14:57 #222
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28115526
Ik fietste 500 meter, van mijn zus haar huis naar mijn ouders hun huis. Het was donker, maar de straat waarin we wonen is erg goed verlicht. Sta ik voor mijn huis, wil ik de oprit op draaien met mijn fietsje, stopt er een auto naast me.

Agent: "Ja, meneer, waarom heeft u uw lamp niet aan?'
Ik: "Ik hoef maar een klein stukje. Wanneer ik mijn dynamo aan heb, trapt mijn fiets veel zwaarder." (lauwe kutsmoes)
Agent: "Jaja ... hm .... we gaan een boete uitschrijven ... waar woont u?"
Ik: "Nou ja ... hier dus." (wijst)

pi_28115537
Ik heb het niet zo op boetes en blijf wijs erg te vriend met de lange arm van de wet
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_28115591
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 13:12 schreef Dromenvanger het volgende:

Ze snapt er wel wat van. De politie moet een reden hebben om je te fouilleren ook. Kijk maar naar pulp fiction, of luister naar die cd. De politie heeft geen onbeperkte rechten in Nederland en dat is maar goed ook.

Je moet eerst verdacht zijn.

De politie heeft volgens mij vaak in de gaten wie wel of niet verdacht is.

Ben je niet verdacht dan heb je je niet druk te maken.
Als het om identificatie gaat, gaat bovenstaande niet helemaal op. Dan moeten er wel redenen zijn, maar je hoeft zelf geen verdachte te zijn. Een agent mag prima om jouw ID vragen als je bij een brand staat, ook al ben je zelf niet verdacht van brandstichting.

Als het om fouilleren gaat (tenzij in een gebied preventief fouilleren is toegestaan) gaat de regel wel weer op. Maar alleen het 'in de gaten hebben' of iemand verdacht is, is niet voldoende. Er moeten gegronde redenen voor zijn.
Voorbeeldje: als een neger hard voorbij komt rennen in hartje A'dam (zonder de agenten gezien te hebben) mag er niet vanuit worden gegaan dat hij met drugs bezig is. Maar als een Nederlander met twee Duitsers staat te smoezen en ze rennen hard weg als ze politie zien, mag de politie er wel vanuit gaan dat hier iets verdachts aan de hand is.
pi_28120657
Wij hebben ooit eens een boete moeten delen met z'n 5en voor door rood licht lopen....

¤ 3.40 per persoon
pi_28120810
heb nu totaal ruim 400 euro aan boetes binnen?
*hekel aan rollerbanken*..
pi_28121247
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 07:44 schreef Oom_Agent het volgende:
voor het openen van dit topic, is er zojuist een beschikking naar de TS onderweg
*beledigd, ambtenaar in functie*
  woensdag 22 juni 2005 @ 01:26:50 #228
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_28122027
1x waarschuwing voor 10 meter fietsen over de stoep

voor mijn andere overtredingen die ik regelmatig bega nog geen boete:

hardlopen: rood licht; busbaan, wildplassen (ja, ik loop lange afstanden)
mountainbiken: wildplassen, biken op verboden voor fietsers paden
wielrennen: rood licht, wildplassen, busbaan, autobaan, verdrijvingsvlakken, overtreden maximum snelheid, niet voeren verlichting (wintertijd-zomertijd geval)

en ik heb nooit een ID bij me bij het trainen
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_28122961
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 01:26 schreef Scighera het volgende:
1x waarschuwing voor 10 meter fietsen over de stoep

voor mijn andere overtredingen die ik regelmatig bega nog geen boete:

hardlopen: rood licht; busbaan, wildplassen (ja, ik loop lange afstanden)
mountainbiken: wildplassen, biken op verboden voor fietsers paden
wielrennen: rood licht, wildplassen, busbaan, autobaan, verdrijvingsvlakken, overtreden maximum snelheid, niet voeren verlichting (wintertijd-zomertijd geval)

en ik heb nooit een ID bij me bij het trainen
zo zo mensen, we hebben hier te maken met een echte die-hard sporter die er nog opelijk voor uitkomt ook! Hulde!
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  woensdag 22 juni 2005 @ 03:25:22 #230
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_28123007
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 01:26 schreef Scighera het volgende:

Jij fietst over de autobaan

En volgens mij gaat 't overtreden van de max. snelheid helemaal niet op voor fietsers want die is alleen voor motorvoertuigen.

Wel goed bezig trouwens, hard fietsen, o.a. op plaatsen waar dat niet toegestaan is, geen verlichting voeren en door rood rijden. Wil je zo graag een keertje bij ons acherin komen liggen ofzo...
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_28123656
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 03:25 schreef Farao het volgende:

[..]

Ik ook wel es hoor...ja met oversteken dan vooral eigelijk
pi_28123658
Maar het was wel weer een Farao-post!
pi_28123933
Mijn oom heeft ooit een boete gehad voor zonder handen fietsen. Hij werd aangehouden en ze moesten zelf nog opzoeken in hun boekje wat het kostte. 10 gulden
  woensdag 22 juni 2005 @ 08:59:05 #234
120756 MeuL
Wiseguy.
pi_28124127
5 Maanden na de brommertestbank een boete van 226 euri voor een Citta die 70 reed

heaumeaux ;x
Forget about it..
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:32:19 #235
64288 Bensel
Ladderzat
pi_28124692
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 09:43 schreef Abonides het volgende:
Dit is mij niet overkomen. Mijn oom (die is mijnheer de politie agent) kwam ermee.

Een straat in het dorp waar hij vaak komt werd enorm veel geklaagd over het feit dat er veel scholieren daar over de stoep fietste. Op aandringen van de bewoners zijn ze daar dan maar een middagje gaan bekeuren. Ze hebben in een paar uur tijd 3 bekeuringen uitgeschreven voor het fietsen over de stoep... aan de bewoners zelf...
hehe, onderweg naar m'n vroegere school was er een straat die vrij steil een heuvel opliep (jaja, in de provincie Groningen). Bovendien was die straat geplaveid met van die ruwe klinkers, waardoor je nog extra weerstand had. ernaast lag een stoep met gewone stoeptegels, dus iedereen ging daarover. en omdat aan het einde van die straat de weg behoorlijk naar beneden afliep kreeg je daar een vrij grote snelheid.Een jaar nadat ik bij die school wegging, werd er een fietsverbod ingesteld voor scholieren.. nu is dat geloof ik weer oppgeheven
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:54:36 #236
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_28126857
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 03:25 schreef Farao het volgende:

[..]

En volgens mij gaat 't overtreden van de max. snelheid helemaal niet op voor fietsers want die is alleen voor motorvoertuigen.

Wel goed bezig trouwens, hard fietsen, o.a. op plaatsen waar dat niet toegestaan is, geen verlichting voeren en door rood rijden. Wil je zo graag een keertje bij ons acherin komen liggen ofzo...
yep. het autogedeelte bedoel ik daarmee? waarom?:
-meer overzicht
-snelheid ligt bijna gelijk aan het verkeer wat daarop rijdt
-beter wegdek
-mensen stappen wel zonder te kijken op een fietspad, maar niet op de autobaan dat is mijn ervaring naar een paar flinke noodstops op het fietspad

ik rij dan alleen op 50km/h wegen waar het verantwoord is (ruimte) en nodig is (zie bovenstaande redenen)

en neem van mij aan; ik ben niet de eerste e beste, ik neem nooit voorrang maar wacht totdat het me echt gegeven wordt en rij niet door rood als het niet kan.

en hard fietsen gene ovrtreding (30km wegen, gebeurd wel eens), weet ik dat ook weer
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:50:19 #237
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_28131952
Ik heb nog nooit een boete gehad omdat ik me er altijd uit heb kunnen lullen Wel diverse keren aangehouden. Hier de score tot nu toe:

- Reed ´s nachts in Rotterdam en was de weg kwijt. Zat dus heel erg om me heen te kijken en zag te laat dat ik door rood reed. Kwam er een politieauto aan die me maande om te stoppen. Meneer agent: ´mevrouw, kunt u de weg niet vinden?´, ik: ´dat klopt inderdaad´. Waarop de agent voor reed en ik achter hem aan zodat ik weer bij de snelweg kwam. Op de snelweg stopte hij me weer, ik dacht wat nou weer... Zei hij ´ik ga nu naar rechts, jij moet gewoon rechtdoor´. Zwaar relaxed
- Mijn favoriete: reed met een paar vrienden ´s nachts en het leek me opeens enorm leuk om de rotonde links te nemen. Er reden wat auto´s achter me dus ik ging eerst op de busbaan staan wachten totdat ze voorbij waren. Een van die auto´s bleek echter politie te zijn dus ik zag de bui al hangen... Er kwam een politievrouwtje en die vroeg waarom ik op de busbaan stopte. Ik dus een lulverhaal opgehangen dat er een of ander lichtje knipperde op mijn dashboard en dat ik dat niet vertrouwde. Reactie acgent: oke, morgen dan meteen naar de garage. Dat ze het geloofde kan ik me nog steeds niet voorstellen
- Rijbewijs controle en ik had mijn rijbewijs niet bij me. Zegt de agent, rij maar even naar huis en haal hem maar op
- Stond ´s nachts op straat na een festival bier te drinken met wat vrienden. Kwam er een politieagent naar me toe en zei ´wist je dat het verboden is om op straat te drinken?´ Ik zei heel onschuldig dat ik dat niet wist en kwam er mee weg.

Zo zie je maar, het onschuldige meisje spelen werkt
NSJ & Lowlands still on my mind
pi_28132090
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 13:12 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Kijk maar naar pulp fiction
sukkeltje
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28132939
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:50 schreef Nokia3310 het volgende:

Zo zie je maar, het onschuldige meisje spelen werkt
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:58:49 #240
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_28134026
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:54 schreef Scighera het volgende:

ik rij dan alleen op 50km/h wegen waar het verantwoord is (ruimte) en nodig is (zie bovenstaande redenen)

en neem van mij aan; ik ben niet de eerste e beste, ik neem nooit voorrang maar wacht totdat het me echt gegeven wordt en rij niet door rood als het niet kan.
Dat klinkt al beter
quote:
yep. het autogedeelte bedoel ik daarmee? waarom?:

-snelheid ligt bijna gelijk aan het verkeer wat daarop rijdt
Jij fietst met 100 km/h ?
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:00:55 #241
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_28134098
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:23 schreef Vampz het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat je als meisje al een voorgetrokken positie hebt. Maar het scheelt echt om de onschuld zelve te spelen, als je een grote bek opzet word je ook op de bon geslingerd
NSJ & Lowlands still on my mind
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:01:14 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28134107
Niet zozeer de politieagent, maar ikzelf naaide me deze boete aan.
Fietse (jaaaaren terug) 's ochtends vroeg aan de verkeerde kant van de weg en werd aangehouden. Na een hele preek liet de agent me er met een waarschuwing vanaf. Alleen vond ik het nodig om tijdens het wegfietsen nog even 'eikel' of iets dergelijks te roepen. Daar was hij niet blij mee en ik kreeg een boete van 25 gulden voor het beledigen van een ambtenaar in functie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:37:22 #243
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_28317161
Een nieuwe !
74 waar je 70 mag bij wegwerkzaamheden.
Gelukkig waren de jongens en meisjes van het verkeershandhavingsteam Dordrecht paraat om mij terstond te beboeten. Nouja terstond. Een accept-giro. 't Is niet dat je voor dat geld nog met iemand mag praten van het VHT. Ze slagen er toch steeds weer in het imago van een echte politieagent met doorslaand succes te grabbel te gooien.

Hulde !

Jawohl Herr Kaloin!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:39:04 #244
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_28317229
De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat mijn broeder in het kwaad mijn auto bestuurde op het moment van de gewraakte overtreding. Dat maakt de aktie overigens niet frisser en de mediazelfmoord van de politie niet minder doeltreffend.

Jawohl Herr Kaloin!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:55:56 #245
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_28317927
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat je als meisje al een voorgetrokken positie hebt. Maar het scheelt echt om de onschuld zelve te spelen, als je een grote bek opzet word je ook op de bon geslingerd
Meisje - JA
onschuldig - JA
Grote bek - NEEN,
En toch een bekeuring
Helaas een dikke! Bedrag te bepalen door de officier van jusitie... 35 km te hard...
En alleen maar om nog op tijd op werk te komen, stond een onverwachte file
mijn eigen tering schuld... Kan er achteraf wel om lachen
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:58:44 #246
101852 kokos
mividaloca
pi_28318046
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:37 schreef Captain_Chaos het volgende:
Een nieuwe !
74 waar je 70 mag bij wegwerkzaamheden.
Gelukkig waren de jongens en meisjes van het verkeershandhavingsteam Dordrecht paraat om mij terstond te beboeten. Nouja terstond. Een accept-giro. 't Is niet dat je voor dat geld nog met iemand mag praten van het VHT. Ze slagen er toch steeds weer in het imago van een echte politieagent met doorslaand succes te grabbel te gooien.

Hulde !

Correctie er al af?
Viva los Vatos Locos
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:47:31 #247
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_28319932
160 euro + nachtje cel wegens zwaaien met stuk hout....

Het ZOU moeten werken hoor...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:57:30 #248
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28320365
Eigenlijk ben ik bijna alleen nog maar gematst...
De anderen waren gewoon terecht.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_28321811
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:47 schreef bojaaper het volgende:
160 euro + nachtje cel wegens zwaaien met stuk hout....

[afbeelding]
haha vertel
pi_28322159
Boete vrij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')