abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27563782
pfff mja zelf hak nog niets gekregen heh maar een maat van me op werk zei dat ie was aangehouden onderweg door een wout omdat hij in princiepe te hard reed.. 80 in plaats van 50 maar die motorwout had geen bewijs dus had hij me maat maar een boete gegeven voor een te laag profiel op de band...

pffff HAHAHAH serieus te laag profiel?? oh men de woute van tegenwoordig

oh en wat nog mooier is.. me maat hoort zo via de radio van die wout dat er iemand was neergestoken in het centrum... wat gaat die wout doen.. lekker rustig die bon verder uitschrijven.. zeg me maat zo van hey kerel moet je die vent niet helpen die daar is neergestoken.. zegt ie.. nee daar hebben wij speciale mensen voor LOL??
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:49:14 #2
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_27563855
Ik heb eens een keer een bekeuring gekregen omdat ik in me blote reet bij een agent in huis in de kast zat.

Wist ik veel dat dat wijf getrouwd was.
pi_27563869
hahaha
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:50:03 #4
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_27563880
Ik omdat ik verkeer van rechts (lees politiewagen) geen voorang gaf omdat ik dacht dat ik voorang had was idd wel aangegeven maar dat was op een klote punt en ik was 14 ofzo en lette nog niet zo op borden .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_27563906
lol geven ze je dan nog een bon op 14 jarige leeftijd?? oh men
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:51:14 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_27563908
Ik kreeg een bekeuring voor straatvervuiling, toen ik een bekeuring kwaad weggooide.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_27563922
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 00:51 schreef mazaru het volgende:
Ik kreeg een bekeuring voor straatvervuiling, toen ik een bekeuring kwaad weggooide.
ROFLLOLOL hahahaha
pi_27563961
door rood rijden
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_27563985
--> ONZ? vooral TS' manier van reageren....
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:55:39 #10
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_27564014
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 00:51 schreef Narutje het volgende:

[..]

ROFLLOLOL hahahaha
Ik kan er nu ook wel om lachen, maar het heeft heel wat jaren geduurt voor ik er de humor van in zag
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_27564145
Door rood rijden.... Het was een vol kruispunt, stond net iets over de lijn en blijkbaar was het kreng boven mijn hoofd op rood gesprongen ofzo. Dus toen ik netjes achteraan in de rij aansloot toen er weer ruimte was flitste het kutding .
84 euro verdomme...
En dat terwijl ik met de auto uit principe niet door rood rij en met de fiets gewoon praktisch overal doorheen fiets.

En noooooit een boete gehad voor door rood fietsen .
pi_27564171
Fietsen op de stoep. Ik was net afgeslagen, omdat de zon zo laag stond dak amper mijn tegenliggers kon zien. Twee meter verder sprong er al een politieagent uit de bosjes. 25 gulden kostte me dat toen.
Delivered without an information leaflet
  donderdag 2 juni 2005 @ 01:07:23 #13
48715 FRaGMaN
jajajajajajajaja!!
pi_27564295
Keer een boete gehad voor fietsen zonder licht. Agent zei dat het veiliger was om over de stoep verder te rijden. 50 meter verder aangehouden door collega die me een boete gaf voor fietsen op de stoep...
Mors principium est
  donderdag 2 juni 2005 @ 01:10:49 #14
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_27564381
55 euro voor het gooien van een narcis.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  donderdag 2 juni 2005 @ 01:18:10 #15
82882 De_Klusjesman
Natural beauty
pi_27564528
100 gulden voor het plukken van een bloemetje ('s nachts in beschonken toestand ) uit een gemeentelijke plantenbak voor mijn vriendin, ik ben zelfs geboeid meegenomen naar het bureau om mijn roes uit te slapen. Nooit krijgt mijn vriendin meer bloemen van mij
pi_27564609
Ik heb achtereenvolgens binnen één week 2 boetes gehad voor rijden zonder helm. Respectievelijk door een agent te voet en op de fiets.
  donderdag 2 juni 2005 @ 01:21:30 #17
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_27564611
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 01:18 schreef De_Klusjesman het volgende:
100 gulden voor het plukken van een bloemetje ('s nachts in beschonken toestand ) uit een gemeentelijke plantenbak voor mijn vriendin, ik ben zelfs geboeid meegenomen naar het bureau om mijn roes uit te slapen. Nooit krijgt mijn vriendin meer bloemen van mij
Genieten, die narcis had ik ook uit zo'n bak getrokken. Beschonken toestand ook natuurlijk.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  donderdag 2 juni 2005 @ 01:28:41 #18
82882 De_Klusjesman
Natural beauty
pi_27564774
Ik had het bloemetje zelfs nog netjes teruggezet, helaas was de grond bezaaid met bloemen die anderen daar al neer hadden gegooid. Natuurlijk moest ik die andere bloemen ook neergegooid hebben ik had immers "zand aan mijn handen''. Ik ben nog nooit zo genaaid.
  Moderator donderdag 2 juni 2005 @ 07:31:19 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27566174
Had geen licht aan
Maar t was niet eens donker
vond ik
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_27566251
Nooit een boete gehad . Wel een keer bijna, dankzij deze situatie:

Nou, ik ga echt niet ongelovelijk omlopen als ik uit de bus stap om bij dat paadje uit te komen. Een of andere politieauto kwam nog even achteruit rijden, waarna een zeiksnor tegen me zei dat ik zo niet mocht lopen.

Bullshit, dat mag best, als ik de auto's maar voorrang geef .
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 2 juni 2005 @ 07:48:40 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27566263
---> KLB
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_27567205
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 00:46 schreef Narutje het volgende:
slag gelul
oh men de spelling van tegenwoordig
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:21:28 #23
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27567394
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 09:12 schreef PDOA het volgende:

[..]

oh men de spelling van tegenwoordig
Die OP ook!
Ontopic: ik heb in mijn 23½ jaar maar liefst één boete gehad, dankzij een flitspaal. Ik kwam net van de A16 af en reed Dordrecht in. Daar mag je blijkbaar maar 50, terwijl het er uit ziet als een 70 km/u-weg. Maar goed, gewoon betaald...
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:42:41 #24
904 L-X
The Lover X
pi_27567881
Een copper begon te schrijven terwijl ik achter het stuur in mijn auto op een stoep stond. Geen waarschuwing gekregen, niks. Nu weet ik wel dat ik daar niet moest staan maar ik was aan het wachten op iemand die ff snel wat moest ophalen.

Maar goed, als ie had gevraagt of ik ergens anders kon gaan staan dan was dat geen probleem geweest maar vond dit zo kinderachtig.
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:43:56 #25
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_27567915
Dit is mij niet overkomen. Mijn oom (die is mijnheer de politie agent) kwam ermee.

Een straat in het dorp waar hij vaak komt werd enorm veel geklaagd over het feit dat er veel scholieren daar over de stoep fietste. Op aandringen van de bewoners zijn ze daar dan maar een middagje gaan bekeuren. Ze hebben in een paar uur tijd 3 bekeuringen uitgeschreven voor het fietsen over de stoep... aan de bewoners zelf...
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_27567980
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 09:43 schreef Abonides het volgende:
Dit is mij niet overkomen. Mijn oom (die is mijnheer de politie agent) kwam ermee.

Een straat in het dorp waar hij vaak komt werd enorm veel geklaagd over het feit dat er veel scholieren daar over de stoep fietste. Op aandringen van de bewoners zijn ze daar dan maar een middagje gaan bekeuren. Ze hebben in een paar uur tijd 3 bekeuringen uitgeschreven voor het fietsen over de stoep... aan de bewoners zelf...
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:50:18 #27
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_27568106
ik ben een x bekeurd voor fietsen door een voetgangerszone (in het centrum van Breda). het was donderdag avond 20.30u (half uur voor sluiting winkels) en er was geen hond op straat, ik reed nog geen 50m de voetgangerszone binnen en toen stapte ik al af omdat ik op de plaats van bestemming was. het was uiteraard eind november en die achterbakse honden zaten nog niet aan hun quota.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:53:11 #28
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27568192
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 09:50 schreef timmeeeh het volgende:
ik ben een x bekeurd voor fietsen door een voetgangerszone (in het centrum van Breda). het was donderdag avond 20.30u (half uur voor sluiting winkels) en er was geen hond op straat, ik reed nog geen 50m de voetgangerszone binnen en toen stapte ik al af omdat ik op de plaats van bestemming was. het was uiteraard eind november en die achterbakse honden zaten nog niet aan hun quota.
Leuke sport is dat altijd, zo snel mogelijk het centrum doorkruisen
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_27568306
ik en een vriendin zaten altijd middenop de rotonde, een mooi grasveldje daar. reed zo vaak politie rond.. totdat iemand een keer zei dat r 2 meisjes op de rotonde waren.. toen kwamen ze dr aan om ons wreed weg te schoppen .. grmbl .. "voor het verkeerd gebruiken van een verkeersobject".
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_27568319
Op de stoep fietsen .
pi_27568428
hak
maat
wout

Ik heb nog nooit een bekeuring gehad
pi_27568464
Mmm, het gaat hier toch om "meest genaaide boete" ???
Heb nog geen post gezien met een boete die onterecht was...

Niemand met een echt spectaculaire boete of een echt "genaaide boete" ???
  donderdag 2 juni 2005 @ 10:02:03 #33
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_27568495
Belediging van ambtenaar in functie. In beschonken toestand was ik zo slim om een hand voor mijn achterlicht,dat het niet deed, te doen. Toen ik een boete kreeg voor het niet voeren van een achterlicht zei ik dat 'ie zat te liegen en dat 'ie dat niet gezien kon hebben omdat ik mijn hand ervoor had.
Goed was niet heel aardig om te zeggen dat'ie loog maar ik vind het wel wat humorloos van die gast.
the answer is..........42
ta-tadaaa.... tadadada
pi_27569128
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 01:21 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb achtereenvolgens binnen één week 2 boetes gehad voor rijden zonder helm. Respectievelijk door een agent te voet en op de fiets.
OMG, dan gas je toch door!?!?!? te voet en te fiets, LOL
pi_27572632
Ik heb pas 1 keer een bekeuring gehad, toen reed ik in het bedrijfsbusje van mijn stagebedrijf. Heeft de baas toen wel mooi voor mij betaald.
pi_27572792
Nog nooit een boete gehad. Het heeft me wel veel bier gekost om de bijna boetes af te kopen
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 2 juni 2005 @ 12:20:33 #37
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_27572857
Zou iemand de OP even voor me kunnen vertalen? Ik ben niet zo thuis in de 'straattaal'
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_27572960
was staand gehouden voor verkerscontrole dus agent staat naast me raampje papieren contrleren, motor staat uit word ik gebeld dus neem foonop vraagt agent of ik even klein stukje vooruit kan rijden zodat auto erlangs kan, krijg ik gvd boete omdat ik niet handsfree bellend deelneem aan het verkeer *@#&$)@ toen boete voor beledigen voor ambtenaar in functie Grrrr
pi_27573336
Nog nooit een boete gehad.
Enige keer dat de politie iets zei, was toen we met zn 3en naast elkaar fietsten
  donderdag 2 juni 2005 @ 12:45:31 #40
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_27573519
Ik ben nog boete vrij

Ik heb wel een leuke ervaring met de poltie gehad toen ik ~6 a 7 was (naja leuk achteraf dan)

Stond met een vriendje op een brug met een stuk touw een klosje hout in et water te slaan; voorbode van vissen zegmaar ~:-) Lekker spetteren, de grootste lol en geen vlieg kwaad doen (behalve dan evt. muggen die op et water zaten ofzo?)

Komt er zo'n politie auto, speciaal voor ons over et fietspad langs de dijk waar we waren . Wij hebben door dattie voor ons komt dus, rennen met die hap ~:-) Gaat die sneue gast roepen over z'n luidsprekertjes 'kom terug of we komen jullie halen' ... en wij maar rennen haha

Hij kwam overigens niet ~:-o Dat agentvrouwtje naast em ook niet ~:-/
Dum de dum
  donderdag 2 juni 2005 @ 12:51:21 #41
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27573715
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:07:25 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:06:17 #42
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27574252
1. Je bent met een paar vrienden aan het voetballen, als een van je vrienden de bal per ongeluk op het afdakje van een winkel schiet (Boven de deur zeg maar). Die jongen gaat bij iemand op zijn schouders zitten, en pakt de bal er heel handig vanaf. Nog geen minuut later, wouten komen met meer dan 100 km/u door het centrum aangecrossed, vliegen uit de auto, op die jongen af:"Jah hierkomen GVD".. Boete voor baldadigheid (50 euro) , aangezien wij niet weten hoeveel schade we wel niet aangericht hadden kunnen hebben .. .

2. Je rijdt met een vriend over de snelweg, als je achter je een motoragent ziet verschijnen. Meneer de motoragent haalt je in, en maakt duidelijk dmv licht en hand-signalen dat je hem moet volgen. Meneer de motoragent rijdt een afslag in waar je alleen met de motor/brommer/fiets/lopend in mag, maar omdat meneer agent zo leuk met zijn arm zwaaide, ben je verplicht hem te volgen.
Afijn, motor agent stapt uit, komt naar je auto, en zegt "U mag deze afslag niet in, en ik moet U daarvoor bekeuren.." Op je vraag "What the fuck had ik dan moeten doen" antwoord meneer de motoragent heel simpel: "Je had of voor de afslag moeten stoppen, of mij duidelijk moeten maken dat je daar om de bovenstaande rede niet in had kunnen rijden..."
Ja daaaaaaaag

3. Je bent in het park, bij een groepje jongens wat bier aan het drinken is. Ze drinken alleen Bavaria uit flesjes, en die liggen er dan ook genoeg op het grasveld om ons heen. Opeens horen we de kreet "Wouten!!!" en het open bier vliegt weer overal de bosjes in. Wouten komen eraan, kijken even rond, en vragen dan "Wie heeft er bier bij". Niemand antwoord uiteraard. Dan kijken ze in mijn fietstas, en zien daar een flesje (Bavaria) bier liggen, wat er voor zover ik weet al een week inzat. Ik beken dat het bier van mij is, maar dat het er al een tijd inzit, en ik niet van plan was het op te drinken. Die wouten schijnen een keer rond, zien over flesjes Bavaria, en geven mij een boete voor Openbaar zuipen en belemmering van ambtenaar of iets, omdat ik niet meteen zei dat ik bier bij had

4. We leven nog steeds in Nederland, dus schuilen voor de regen kost ook nog altijd 30 Euro (bijna elk afdakje waar je staat om even af te drogen, hangt zo'n kutbordje Verboden Toegang. Al meer dan genoeg gehad.

5,6,7,8,..... zo kan ik nog wel ff doorgaan, ik weet alleen geen goede voorbeelden meer .
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:11:10 #43
53151 T42
Pinball Wizard
pi_27574424
heb er nog maar gelukkig 1 gekregen van 205 euro iets te hard gereden in me kevertje
oom agent vond het wel gevaarlijk in zo'n oude auto 35km tehard te rijden op snelweg
maarjah
pi_27574425
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:06 schreef Ondergrond het volgende:
2. Je rijdt met een vriend over de snelweg, als je achter je een motoragent ziet verschijnen. Meneer de motoragent haalt je in, en maakt duidelijk dmv licht en hand-signalen dat je hem moet volgen. Meneer de motoragent rijdt een afslag in waar je alleen met de motor/brommer/fiets/lopend in mag, maar omdat meneer agent zo leuk met zijn arm zwaaide, ben je verplicht hem te volgen.
Afijn, motor agent stapt uit, komt naar je auto, en zegt "U mag deze afslag niet in, en ik moet U daarvoor bekeuren.." Op je vraag "What the fuck had ik dan moeten doen" antwoord meneer de motoragent heel simpel: "Je had of voor de afslag moeten stoppen, of mij duidelijk moeten maken dat je daar om de bovenstaande rede niet in had kunnen rijden..."
Ja daaaaaaaag
Kutactie
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:16:12 #45
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27574580
We waren aan het uitgaan, en rond een uur of een stonden we met een groep van zo'n honderd man buiten. Ook waren er twee agenten aanwezig. Mensen begonnen een beetje op die wouten te schelden, maar ze bleven gewoon toezicht houden, eengezien ze met z'n 2en niks kunnen doen. Een vriend van me scheld ook een beetje, en we gaan weer naarbinnen.
Rond een uur of 3 / half 4 gaan we naar huis, en lopen we nog even naar de shoarmazaak. Als we het eten ophebben, fietsen we zo'n 50 meter, totdat er opeens wouten achter ons rijden. Noujah we hadden geen licht, dus we springen allebei van onze fiets af, helaas.. te laat.
Die wouten komen uit de auto, geven die vriend van mij een boete voor zonder licht rijden. Vriend mompelt iets van "Hebben jullie niets beters te doen, blije apen" En hoppa, gelijk in de boeien en afgevoerd. Later blijkt hij de boete voor geen licht, en belediging van ambtenaar in functie (220 Euro!!) te krijgen, aangezien hij bij het uitgaangebied "Kutwouten" heeft geroepen.. "Blije apen" was ditmaal de druppel....
pi_27574682
Het was de avond van 16 December(dacht ik) dus vlak voordat de agentjes een bepaalt aantal boetes moesten hebben uitgeschreven.

Stap op mijn fiets van school richting huis, hing net over mijn stuur om mijn dynamo erop te klikken, springt er zo'n zielepoot voor men fiets. Ja jij hebt je licht niet aan, dat is dom. Ik: Nee meneer de agent ik was net bezig het erop te klikken. Antwoord van die hoerenloper: Dat is nog dommer, zodra je op de openbare weg bevindt, moet je verlicht zijn. Dat was nog geen 15 meter maar goed.
Ik vroeg hoeveel dat werd. Hoerenloper zegt: 15/20 Euro. Ik zeg: Niet meer? Jammer. Hoerenloper keek verbaasd maar zei niks. Op de fiets gesprongen(uiteraard met het licht aan) heb ik ze nog even hartelijk bedankt, en ben er van door gegaan.

Echt zielig volk, staan ze gewoon dicht bij een school te wachten op mensen die er zonder licht aankomen, omdat dat trieste volk heel het jaar geen ruk heeft uitgevoerd, en aan zoveel bonnen per jaar moet komen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:22:25 #47
904 L-X
The Lover X
pi_27574768
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:16 schreef Ondergrond het volgende:
We waren aan het uitgaan, en rond een uur of een stonden we met een groep van zo'n honderd man buiten. Ook waren er twee agenten aanwezig. Mensen begonnen een beetje op die wouten te schelden, maar ze bleven gewoon toezicht houden, eengezien ze met z'n 2en niks kunnen doen. Een vriend van me scheld ook een beetje, en we gaan weer naarbinnen.
Rond een uur of 3 / half 4 gaan we naar huis, en lopen we nog even naar de shoarmazaak. Als we het eten ophebben, fietsen we zo'n 50 meter, totdat er opeens wouten achter ons rijden. Noujah we hadden geen licht, dus we springen allebei van onze fiets af, helaas.. te laat.
Die wouten komen uit de auto, geven die vriend van mij een boete voor zonder licht rijden. Vriend mompelt iets van "Hebben jullie niets beters te doen, blije apen" En hoppa, gelijk in de boeien en afgevoerd. Later blijkt hij de boete voor geen licht, en belediging van ambtenaar in functie (220 Euro!!) te krijgen, aangezien hij bij het uitgaangebied "Kutwouten" heeft geroepen.. "Blije apen" was ditmaal de druppel....
Nu is op iemand schelden nou ook niet echt normaal....
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:23:19 #48
52590 MallePall
De zuivelste verwenner...
pi_27574787
lopen door rood licht... 17 euro
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:23:56 #49
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27574815
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:22 schreef L-X het volgende:

[..]

Nu is op iemand schelden nou ook niet echt normaal....
Klopt, .. Maar om nu één jongen uit een groep van 100 op te pakken, voor iets wat ie 4 uur eerder heeft gedaan, en dan ook nog met een kutsmoesje, gaat toch wel wat te ver .
pi_27574882
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:23 schreef MallePall het volgende:
lopen door rood licht... 17 euro
Is dat serieus mogelijk?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')