Artikel 12 Wegenverkeerswet 1994:quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:06 schreef Ondergrond het volgende:
2. Je rijdt met een vriend over de snelweg, als je achter je een motoragent ziet verschijnen. Meneer de motoragent haalt je in, en maakt duidelijk dmv licht en hand-signalen dat je hem moet volgen. Meneer de motoragent rijdt een afslag in waar je alleen met de motor/brommer/fiets/lopend in mag, maar omdat meneer agent zo leuk met zijn arm zwaaide, ben je verplicht hem te volgen.
Afijn, motor agent stapt uit, komt naar je auto, en zegt "U mag deze afslag niet in, en ik moet U daarvoor bekeuren.." Op je vraag "What the fuck had ik dan moeten doen" antwoord meneer de motoragent heel simpel: "Je had of voor de afslag moeten stoppen, of mij duidelijk moeten maken dat je daar om de bovenstaande rede niet in had kunnen rijden..."
Ja daaaaaaaag![]()
Jah dat wist ik ook al welquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Artikel 12 Wegenverkeerswet 1994:
Je bent grof genaaid dus![]()
Speelde jij met Pietje Bell of Dik Trom ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:06 schreef Ondergrond het volgende:
1. Je bent met een paar vrienden aan het voetballen, als een van je vrienden de bal per ongeluk op het afdakje van een winkel schiet (Boven de deur zeg maar). Die jongen gaat bij iemand op zijn schouders zitten, en pakt de bal er heel handig vanaf. Nog geen minuut later, wouten komen met meer dan 100 km/u door het centrum aangecrossed, vliegen uit de auto, op die jongen af:"Jah hierkomen GVD".. Boete voor baldadigheid (50 euro) , aangezien wij niet weten hoeveel schade we wel niet aangericht hadden kunnen hebben ...
lolquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Speelde jij met Pietje Bell of Dik Trom ofzoBaldadigheid, bestaat dat woord nog
Nee, want dan zullen ze zichzelf moeten bekeuren wegens beleding van een ambtenaar in functiequote:Op donderdag 2 juni 2005 13:43 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
lol.
Mjah zo heet die boete nou eenmaal. "Belediging van ambtenaar in functie" kunnen ze ook gewoon "Wout uitschelden" noemen.. toch?.
Bezwaar aantekenen. Je deed nl niets verkeerd omdat je zijn aanwijzingen opvolgde en anders is het nog grof uitlokking.quote:
"Wout" is voor zover ik weet geen scheldwoord??quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee, want dan zullen ze zichzelf moeten bekeuren wegens beleding van een ambtenaar in functie
Mjah die boete is inmiddels al betaald.. wist toen nog niet zoveel van agentje pestenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:45 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Bezwaar aantekenen. Je deed nl niets verkeerd omdat je zijn aanwijzingen opvolgde en anders is het nog grof uitlokking.
Wout is een scheldwoord hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:46 schreef Ondergrond het volgende:
"Wout" is voor zover ik weet geen scheldwoord??
Misschien in de jaren '30.
Hhmmz... zal wel zo langzamerhand gedoogd zijn dan of zoquote:
God dat had men neefje van 9 je nog wel kunnen vertellen dat je daar geen boete, maar een taakstraf voor krijgt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:40 schreef RicXDesign het volgende:
Geen boete van mezelf maar van mn broer een jaar of 10 / 15 terug.
Mn broer was vlak voor oud en nieuw met 2 vrienden vanuit een portiek strijkers aan het gooien.
Hij had die dingen in een lucifer doosje zitten , na een tijdje komt er politie en die strijkers worden uiteraard afgepakt. Mn broer en een vriend zeggen tegen die 3e gozer dat als hij nou de schuld op zich neemt , en zegt dat hij de strijkers had en ze gooide , dat ze dan de boete met zn 3en zouden betalen. Die jongen gaat hier mee akkoord..
Krijgt ie geen boete , maar bureau Halt![]()
Heerlijk, had ik ook es, fiets ik weg, was m'n lamp gewrecked in de fietsenstalling. Ik over fietssuggestiestrookquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef Classic-PC het volgende:
een hele tijd geleden alweer. Een boete omdat ik geen verlichting voerde aan de voorkant van m'n fiets. 15 euro.
Achterlijke was nog wel dat dat fucking kut lampje een meter of 8 voor hun "checkpoint" doorbrande en dat die klootzak het gewoon zag. Hij zag het gebeuren en dan toch nog even met een bigsmile aanhouden![]()
![]()
![]()
En jij kijkt te veel James Bond.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Heerlijk, had ik ook es, fiets ik weg, was m'n lamp gewrecked in de fietsenstalling. Ik over fietssuggestiestrooklangs de weg rijden. Gaat er een politie auto heel langzaam naast me rijden en ik zie hem in m'n ooghoek, had oordoppen in. Ik begin opeens te trappen, zo oversteken, op een haar na een bus gemist en over de trap onder het station door.... Daar komen ze nooit
En toen was er die keer met heel veel mist, door rood licht rijden, staat er een motoragent aan de overkantKomtie op ons af, stapt af, klep omhoog, boekje vast en zegt zo jongens
komt er een mongool in een afgetrapte auto de hoek om racen door rood met een rot vaart, mist een paar fietsers, zegtie wout, volgens mij heb ik belangrijker werk te doen en rijdt zo weer door
Dus je had em geraaktquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:05 schreef Bob-B het volgende:
op een haar na een bus gemist
Goed zo! Dit soort boetes mogen ze van mij iedere dag uitdelen. Ik heb er totaal geen medelijden mee. Ik snap ook niet wat dit in dit topic doet? Of wil je graag dood?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:51 schreef Jebus het volgende:
Terwijl de trein al voorbij is, lopen over het spoor waarvan de bomen nog naar beneden zijn, 20 euro + trein gemist
Lol je kent duidelijk de situatie daar niet, hilversum sportpark. Ten eerste rijden er alleen maar slome afremmende stoptreinen en ten tweede is het spoor kaarsrecht dus je ziet een trein al 5(!) minuten van te voren aankomen. En zoals ik al zei de trein was al voorbij. Iedereen steekt daar het spoor over om de trein te halen, maar nee dan staan er slinkse wouten 10 + man per kwartier op te wachten om te naaien, ipv dat ze lekker boeven gaan vangen. Ik kan heus wel uitkijken hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:58 schreef harlingen het volgende:
[..]
Goed zo! Dit soort boetes mogen ze van mij iedere dag uitdelen. Ik heb er totaal geen medelijden mee. Ik snap ook niet wat dit in dit topic doet? Of wil je graag dood?
Hoevaak lees je hier op fok niet dat er mensen op die manier doodgaan? En dan iedereen maar reageren met rip enzo... ik heb 2 keer in mijn leven een aanrijding met een trein gezien en dan doe je het nooit meer, geloof mij.
Is het enkel spoor? daar staan die waarschuwingsborden nl niet...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:09 schreef Jebus het volgende:
[..]
Lol je kent duidelijk de situatie daar niet, hilversum sportpark. Ten eerste rijden er alleen maar slome afremmende stoptreinen en ten tweede is het spoor kaarsrecht dus je ziet een trein al 5(!) minuten van te voren aankomen. En zoals ik al zei de trein was al voorbij. Iedereen steekt daar het spoor over om de trein te halen, maar nee dan staan er slinkse wouten 10 + man per kwartier op te wachten om te naaien, ipv dat ze lekker boeven gaan vangen. Ik kan heus wel uitkijken hoor![]()
25 in Leuvenquote:
Scheuren oftewel hard optrekken is niet strafbaar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:47 schreef frankpaul1 het volgende:
Ga met een paar vrienden shoarma eten op vrijdagavond, als elke vrijdagavond, parkeer de auto op een pleintje waar ik hem toch al zeker 4 jaar lang parkeerde op die avonden. Afijn, gegeten en voldaan naar buiten, staat er een politieauto te wachten bij het pleintje. Ik dacht nog: 'Niks aan de hand, zullen wel niks te doen hebben.' Stapt er een agent uit. En komt met de vraag, zal ik hem maar meteen aan u geven? Ik vroeg me af wat dat dan wel kon zijn, gezien het feit dat ik daar al 4 jaar stond. Ja hoor, 45 euro boete, verboden te parkeren. Dus ik pak pissig de boete aan en rijd lichtjes hard weg ( piept een bandje door het gladde wegdek, beetje motorgeluid ), komt die lul achter me aan en geeft me nog eens een boete van 150 euro voor "scheuren"![]()
Ongelooflijk!!
Ik heb voor mijn werk een keer iemand die ook snel wilde oversteken om de trein nog te halen op moeten rapen. Er was echt niks meer over van die persoon (ja, een paar vuilniszakken met delen van het lichaam).quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:09 schreef Jebus het volgende:
Lol je kent duidelijk de situatie daar niet, hilversum sportpark.
Ik snap je reactie heel goed, en ik zou het ook echt niet doen als ik er niet 100% zeker van zou zijn dat het veilig was om over te stekenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:59 schreef harlingen het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn werk een keer iemand die ook snel wilde oversteken om de trein nog te halen op moeten rapen. Er was echt niks meer over van die persoon (ja, een paar vuilniszakken met delen van het lichaam).
Andere keer stak iemand over toen de spoorbomen al dichtwaren, hoppa, been eraf. Als je dat soort dingen gezien hebt begrijp je mijn reactie.
In de trein mag je met iets onder je voeten wel met je voeten op de bank liggen (bijv. krant).quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:30 schreef amokjeeh het volgende:
Vorige week woensdagochtend in de metro:
Ik zit relaxed in de 53 richting Gaasperplas. De Metro stopt bij een tussenstation, de deuren gaan open en er rennen 2 wouten naar binnen.
Ik word letterlijk uit de Metro getrokken, net nog mijn tas en ipod kunnen pakken (hufters)
-Ja meneer u zat met uw benen op de bank
-Nee agent ik zat met mijn benen op mijn eigen tas. En mijn tas lag op de bank
-Uuuuh uuuh ..... *stil*..... ja dat mag ook niet!
-Ja maarreeeh...
Agent wil zijn bonnenboekje pakken, maar kon hem niet vinden. Moest hij eerst nog een bonnenboekje van zo'n andere hufter pakken ;')
Als je dacht dat het daar over was, helaas niet
-Meneer wilt u nog een verklaring afleggen?
-Ja dat wil ik wel, wat is de boete voor zwartrijden?
-Ja dat is meer dan je voeten op de bank.
-Dan heb ik dat i.i.g. weer uitgespaard!
Agent trekt een beteuterd gezicht en gaat maar weer ijverig verder met schrijven op z'n meest genaaide boete uit zijn carriere.
Schade: 25 euries
Ja daarom vond ik het ook zo'n rare boete. Conducteurs moedigen het in de trein juist aan. Voeten mogen op de bank, maar dan wel met een krantje o.i.d.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In de trein mag je met iets onder je voeten wel met je voeten op de bank liggen (bijv. krant).
Dan zou je dus onterecht een boete hebben gehad..![]()
jajaja dat zijn de mooistequote:Op donderdag 2 juni 2005 01:02 schreef gekke_sandra het volgende:
Fietsen op de stoep. Ik was net afgeslagen, omdat de zon zo laag stond dak amper mijn tegenliggers kon zien. Twee meter verder sprong er al een politieagent uit de bosjes.25 gulden kostte me dat toen.
Ik niet is levensgevaarlijk fiets je daar omdat je lampjes gejat zijn door een junk springt er opeens zo'n copper uit het niets voor hetzelfde geld pleur jij op je bekquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:02 schreef 2609 het volgende:
[..]
jajaja dat zijn de mooistevan die agenten die uit de bosjes springen
genieten doe ik ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |