abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27574947
Ik ben een keer geflitst in de panda van vriendin (nu verloofde), was 60 in een 50 zone, en die wout erachteraan met de auto. Ik sta keurig stil, vraagt hij serieus of dat ding wel zo hard kan, of dat zijn meetapparaat stuk is.... ik heb hem verteld dat ik eigenlijk op het punt stond om van zijn 1 naar zijn 2 te schakelen, en dat hij me mag achtervolgen. De glimlach op zijn gezicht was snel weg... gelukkig geen boete, wel een waarschuwing.
pi_27575259
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:06 schreef Ondergrond het volgende:
2. Je rijdt met een vriend over de snelweg, als je achter je een motoragent ziet verschijnen. Meneer de motoragent haalt je in, en maakt duidelijk dmv licht en hand-signalen dat je hem moet volgen. Meneer de motoragent rijdt een afslag in waar je alleen met de motor/brommer/fiets/lopend in mag, maar omdat meneer agent zo leuk met zijn arm zwaaide, ben je verplicht hem te volgen.
Afijn, motor agent stapt uit, komt naar je auto, en zegt "U mag deze afslag niet in, en ik moet U daarvoor bekeuren.." Op je vraag "What the fuck had ik dan moeten doen" antwoord meneer de motoragent heel simpel: "Je had of voor de afslag moeten stoppen, of mij duidelijk moeten maken dat je daar om de bovenstaande rede niet in had kunnen rijden..."
Ja daaaaaaaag
Artikel 12 Wegenverkeerswet 1994:

1. Weggebruikers zijn verplicht gevolg te geven aan de aanwijzingen die door de in artikel 159 bedoelde personen dan wel door andere bij algemene maatregel van bestuur aangewezen personen ter zake van het verkeer op de weg worden gegeven.

2. De in het eerste lid bedoelde aanwijzingen mogen slechts worden gegeven in het belang van de veiligheid op de weg, de instandhouding van de weg en de bruikbaarheid daarvan, of de vrijheid van het verkeer dan wel in het belang van met toestemming van Onze Minister verrichte onderzoeken ten behoeve van het verkeer.

3. Omtrent het eerste lid kunnen nadere regels worden vastgesteld bij algemene maatregel van bestuur.

Je bent grof genaaid dus
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:38:20 #53
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27575305
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:37 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Artikel 12 Wegenverkeerswet 1994:

Je bent grof genaaid dus
Jah dat wist ik ook al wel
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
pi_27575445
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:06 schreef Ondergrond het volgende:
1. Je bent met een paar vrienden aan het voetballen, als een van je vrienden de bal per ongeluk op het afdakje van een winkel schiet (Boven de deur zeg maar). Die jongen gaat bij iemand op zijn schouders zitten, en pakt de bal er heel handig vanaf. Nog geen minuut later, wouten komen met meer dan 100 km/u door het centrum aangecrossed, vliegen uit de auto, op die jongen af:"Jah hierkomen GVD".. Boete voor baldadigheid (50 euro) , aangezien wij niet weten hoeveel schade we wel niet aangericht hadden kunnen hebben .. .
Speelde jij met Pietje Bell of Dik Trom ofzo Baldadigheid, bestaat dat woord nog
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:43:44 #55
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27575519
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:42 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Speelde jij met Pietje Bell of Dik Trom ofzo Baldadigheid, bestaat dat woord nog
lol .

Mjah zo heet die boete nou eenmaal. "Belediging van ambtenaar in functie" kunnen ze ook gewoon "Wout uitschelden" noemen.. toch? .
pi_27575567
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:43 schreef Ondergrond het volgende:

[..]

lol .

Mjah zo heet die boete nou eenmaal. "Belediging van ambtenaar in functie" kunnen ze ook gewoon "Wout uitschelden" noemen.. toch? .
Nee, want dan zullen ze zichzelf moeten bekeuren wegens beleding van een ambtenaar in functie
pi_27575575
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:38 schreef Ondergrond het volgende:
Jah dat wist ik ook al wel
Bezwaar aantekenen. Je deed nl niets verkeerd omdat je zijn aanwijzingen opvolgde en anders is het nog grof uitlokking.
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:46:09 #58
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27575605
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:45 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nee, want dan zullen ze zichzelf moeten bekeuren wegens beleding van een ambtenaar in functie
"Wout" is voor zover ik weet geen scheldwoord??

Misschien in de jaren '30 .
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:46:50 #59
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27575623
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:45 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Bezwaar aantekenen. Je deed nl niets verkeerd omdat je zijn aanwijzingen opvolgde en anders is het nog grof uitlokking.
Mjah die boete is inmiddels al betaald.. wist toen nog niet zoveel van agentje pesten .
pi_27575630
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:46 schreef Ondergrond het volgende:

"Wout" is voor zover ik weet geen scheldwoord??

Misschien in de jaren '30 .
Wout is een scheldwoord hoor
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:49:48 #61
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27575740
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:47 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Wout is een scheldwoord hoor
Hhmmz... zal wel zo langzamerhand gedoogd zijn dan of zo .

Heb vaak genoeg meegemaakt dat, terwijl de lange arm der wet erbij staat, we het over wouten hebben. Meestal wordt er gewoon om gelachen met kiespijn .
pi_27578431
een hele tijd geleden alweer. Een boete omdat ik geen verlichting voerde aan de voorkant van m'n fiets. 15 euro.

Achterlijke was nog wel dat dat fucking kut lampje een meter of 8 voor hun "checkpoint" doorbrande en dat die klootzak het gewoon zag. Hij zag het gebeuren en dan toch nog even met een bigsmile aanhouden
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:40:11 #63
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_27579674
Geen boete van mezelf maar van mn broer een jaar of 10 / 15 terug.

Mn broer was vlak voor oud en nieuw met 2 vrienden vanuit een portiek strijkers aan het gooien.
Hij had die dingen in een lucifer doosje zitten , na een tijdje komt er politie en die strijkers worden uiteraard afgepakt. Mn broer en een vriend zeggen tegen die 3e gozer dat als hij nou de schuld op zich neemt , en zegt dat hij de strijkers had en ze gooide , dat ze dan de boete met zn 3en zouden betalen. Die jongen gaat hier mee akkoord..

Krijgt ie geen boete , maar bureau Halt
pi_27579873
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:40 schreef RicXDesign het volgende:
Geen boete van mezelf maar van mn broer een jaar of 10 / 15 terug.

Mn broer was vlak voor oud en nieuw met 2 vrienden vanuit een portiek strijkers aan het gooien.
Hij had die dingen in een lucifer doosje zitten , na een tijdje komt er politie en die strijkers worden uiteraard afgepakt. Mn broer en een vriend zeggen tegen die 3e gozer dat als hij nou de schuld op zich neemt , en zegt dat hij de strijkers had en ze gooide , dat ze dan de boete met zn 3en zouden betalen. Die jongen gaat hier mee akkoord..

Krijgt ie geen boete , maar bureau Halt
God dat had men neefje van 9 je nog wel kunnen vertellen dat je daar geen boete, maar een taakstraf voor krijgt.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:46:34 #65
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_27579900
Ondanks de bespottelijke OP:

Vaanweg te Rotterdam stad uitgaand.
Met geleiderails gescheiden rijbanen, twee rijstroken en een vluchtstrook per baan.
Gaat naadloos over in de autosnelweg A29.

54 km/h waar 50 is toegestaan.

De tastbare mediamoord op de échte politieman
Jawohl Herr Kaloin!
pi_27580020
Een boete omdat ik 4.5 meter van een kruising stond geparkeerd terwijl je er 5 meter vanaf moet staan.
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:50:54 #67
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_27580056
Een halve liter bier drinken op straat, op zaterdag avond, in een rustige woonwijk, terwijl ik naar de stad liep met een vriend, zonder herrie maken of onrust stoken, terwijl we niet eens dronken waren, verre van zelfs.

45 euro. .
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:05:11 #68
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_27580634
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef Classic-PC het volgende:
een hele tijd geleden alweer. Een boete omdat ik geen verlichting voerde aan de voorkant van m'n fiets. 15 euro.

Achterlijke was nog wel dat dat fucking kut lampje een meter of 8 voor hun "checkpoint" doorbrande en dat die klootzak het gewoon zag. Hij zag het gebeuren en dan toch nog even met een bigsmile aanhouden
Heerlijk, had ik ook es, fiets ik weg, was m'n lamp gewrecked in de fietsenstalling. Ik over fietssuggestiestrook langs de weg rijden. Gaat er een politie auto heel langzaam naast me rijden en ik zie hem in m'n ooghoek, had oordoppen in. Ik begin opeens te trappen, zo oversteken, op een haar na een bus gemist en over de trap onder het station door.... Daar komen ze nooit
En toen was er die keer met heel veel mist, door rood licht rijden, staat er een motoragent aan de overkant Komtie op ons af, stapt af, klep omhoog, boekje vast en zegt zo jongens komt er een mongool in een afgetrapte auto de hoek om racen door rood met een rot vaart, mist een paar fietsers, zegtie wout, volgens mij heb ik belangrijker werk te doen en rijdt zo weer door
pi_27581807
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:05 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Heerlijk, had ik ook es, fiets ik weg, was m'n lamp gewrecked in de fietsenstalling. Ik over fietssuggestiestrook langs de weg rijden. Gaat er een politie auto heel langzaam naast me rijden en ik zie hem in m'n ooghoek, had oordoppen in. Ik begin opeens te trappen, zo oversteken, op een haar na een bus gemist en over de trap onder het station door.... Daar komen ze nooit
En toen was er die keer met heel veel mist, door rood licht rijden, staat er een motoragent aan de overkant Komtie op ons af, stapt af, klep omhoog, boekje vast en zegt zo jongens komt er een mongool in een afgetrapte auto de hoek om racen door rood met een rot vaart, mist een paar fietsers, zegtie wout, volgens mij heb ik belangrijker werk te doen en rijdt zo weer door
En jij kijkt te veel James Bond.
pi_27581922
Ga met een paar vrienden shoarma eten op vrijdagavond, als elke vrijdagavond, parkeer de auto op een pleintje waar ik hem toch al zeker 4 jaar lang parkeerde op die avonden. Afijn, gegeten en voldaan naar buiten, staat er een politieauto te wachten bij het pleintje. Ik dacht nog: 'Niks aan de hand, zullen wel niks te doen hebben.' Stapt er een agent uit. En komt met de vraag, zal ik hem maar meteen aan u geven? Ik vroeg me af wat dat dan wel kon zijn, gezien het feit dat ik daar al 4 jaar stond. Ja hoor, 45 euro boete, verboden te parkeren. Dus ik pak pissig de boete aan en rijd lichtjes hard weg ( piept een bandje door het gladde wegdek, beetje motorgeluid ), komt die lul achter me aan en geeft me nog eens een boete van 150 euro voor "scheuren"

Ongelooflijk!!
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:59:51 #71
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_27582327
pff en dan moet je je nog inhouden ook gewoon om niet nog een hogere boete erbij te krijgen. echt belachelijk wat hier soms tussen staat.

heb zelf gelukkig nog geen last van naai-acties gehad. een keer geflitst voor 10km/h te hard maja, kan je hebben
pi_27583414
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 16:05 schreef Bob-B het volgende:
op een haar na een bus gemist
Dus je had em geraakt
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:42:36 #73
102466 cappp
Ondertitel
pi_27586417
Is een keer in een park aangehouden op de fiets, in dat park mocht je dus niet fietsen. Je raad het al... De agent zelf was ook te fiets

- Maar meneer... u bent zelf ook op de fiets
- Beledigen van ambtenaar in functie *schrijft boete*
-
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_27586659
Terwijl de trein al voorbij is, lopen over het spoor waarvan de bomen nog naar beneden zijn, 20 euro + trein gemist
Sold my Soul to Sony
pi_27586886
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:51 schreef Jebus het volgende:
Terwijl de trein al voorbij is, lopen over het spoor waarvan de bomen nog naar beneden zijn, 20 euro + trein gemist
Goed zo! Dit soort boetes mogen ze van mij iedere dag uitdelen. Ik heb er totaal geen medelijden mee. Ik snap ook niet wat dit in dit topic doet? Of wil je graag dood?

Hoevaak lees je hier op fok niet dat er mensen op die manier doodgaan? En dan iedereen maar reageren met rip enzo... ik heb 2 keer in mijn leven een aanrijding met een trein gezien en dan doe je het nooit meer, geloof mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')