Gohquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:46 schreef MrX1982 het volgende:
Echt veel standpunten hebben ze niet bij de JOVD. Stelletje opportunisten
[[url=http://img73.echo.cx/img73/7250/jovd9bn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het hoogtepunt voor een afdeling is toch ook flipperen met Zalmquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:46 schreef Harry_Sack het volgende:
JOVD'ers, is er een sneuer volk dan dat? ALs zij een ruimte huren en er wordt gevraagd of ze dan ook corveedienst draaien, dan zijn ze daar te beroerd voor. Anderszijds willen ze dan ook niet betalen als het voor hen gedaan wordt
'k ben nu één jaar lid van de JOVD, maar 'k ben helaas tot nu toe niet naar hun activiteiten geweest (dat heeft te maken met de cultuur van mijn ouders). Maar goed, volgend schooljaar zit ik in de vijfde klas (als het goed is), en dan ben ik zeker van plan om naar hun activiteiten te gaan. Waar ik wel tegen op zie, is dat die mensen daar een paar jaar ouder zijn. En ook vinden de activiteiten plaats in een ander stad. Ach, de JOVD organiseert veel interessantere activiteiten dan de Jonge Democraten. Dus dat was ook één van mijn redenen om lid te worden van de JOVD. Het kan leerzaam zijn voor mequote:Op donderdag 2 juni 2005 00:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Opzich wel cool dat je naar bijeenkomsten van de JOVD gaat. Dat lijkt me ook wel interessant.
Waarom ik dat niet doe. Geen idee eigenlijk. Kritiek leveren vanaf de zijlijn is altijd lekker makkelijk en veilig![]()
Bovendien weet ik niet precies waar de JOVD voor staat en of ze wel aansluiten bij mijn denkbeelden
Het is zo en nog erger, je herkent ze per direct, blokjesoverhemd, lullige herenschoenen en een pantalon. Vaak ook nog een brilletje. En bijna altijd xenofoob of in elk geval bevooroordeeld.quote:
Ik heb geen idee, misschien is het wel eens leuk om aan wat roodleden wat anekdotes te ontlokkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het hoogtepunt voor een afdeling is toch ook flipperen met Zalm?
Ik heb nooit beweerd dat de VVD op alle problemen een antwoord heeft. Ik denk dat het liberalisme soms te opportunistisch isquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:50 schreef du_ke het volgende:
Goh!
Je begint eindelijk door te krijgen dat ook de VVD niet het antwoord op alle problemen is?
Ik ben geen lid hoor,quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het is zo en nog erger, je herkent ze per direct, blokjesoverhemd, lullige herenschoenen en een pantalon. Vaak ook nog een brilletje. En bijna altijd xenofoob of in elk geval bevooroordeeld.
Ik wilde je al niet als voorbeeld stellen, maar die waardigheid gooi je zelf al te grabbel zie ikquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het is zo en nog erger, je herkent ze per direct, blokjesoverhemd, lullige herenschoenen en een pantalon. Vaak ook nog een brilletje. En bijna altijd xenofoob of in elk geval bevooroordeeld.
Ja, omdat ze onafhankelijk zijn van de VVD. Maar goed, verder is het mij nog steeds onduidelijk hoe de JOVD over bepaalde zaken denkt. Zo nu en dan krijg ik wel eens een mail over een persbericht van de JOVD.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat de VVD op alle problemen een antwoord heeft. Ik denk dat het liberalisme soms te opportunistisch is
Ik vind het grappig dat onder het kopje standpunten van JOVD niets staat
Bovendien is de JOVD volgens hun site niet hetzelfde als de VVD ondanks dat ze de officiele jongeren organisatie zijn.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik wilde je al niet als voorbeeld stellen, maar die waardigheid gooi je zelf al te grabbel zie ik
Het is iig leuk dat je participeert in zo'n afdeling van een politieke partij.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:52 schreef Ceylon89 het volgende:
'k ben nu één jaar lid van de JOVD, maar 'k ben helaas tot nu toe niet naar hun activiteiten geweest (dat heeft te maken met de cultuur van mijn ouders). Maar goed, volgend schooljaar zit ik in de vijfde klas (als het goed is), en dan ben ik zeker van plan om naar hun activiteiten te gaan. Waar ik wel tegen op zie, is dat die mensen daar een paar jaar ouder zijn. En ook vinden de activiteiten plaats in een ander stad. Ach, de JOVD organiseert veel interessantere activiteiten dan de Jonge Democraten. Dus dat was ook één van mijn redenen om lid te worden van de JOVD. Het kan leerzaam zijn voor me. Ja, kritiek leveren vanaf de zijlijn is inderdaad wat gemakkelijker
![]()
.
Tja het verbaasde me al lange tijd dat de VVD vrij populair was onder bepaalde jongeren. Maar ach dat heeft over het algemeen met weinig anders te maken dan hun buitenlandersstandpuntquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat de VVD op alle problemen een antwoord heeft. Ik denk dat het liberalisme soms te opportunistisch is
Uiteraard dat kunnen ze gebruiken om wat extremere uitspraken te doen. Maar uiteindelijk horen ze gewoon bij elkaar (zoals bij elke partij).quote:Ik vind het grappig dat onder het kopje standpunten van JOVD niets staat
Bovendien is de JOVD volgens hun site niet hetzelfde als de VVD ondanks dat ze de officiele jongeren organisatie zijn.
Da's waar, vanavond was dan ook zeer deprimerend. Je weet dat je om 21.00 al gewonnen hebt, alles wat daarna komt is herrie of netwerken om het lullen te bevorderenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:53 schreef du_ke het volgende:
[..]Al zijn de partijtijgers van elke partij wel eenvoudig te herkennen.
Mij is dat dus ook niet duidelijk omdat op de site onder het kopje standpunten niets staat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:54 schreef Ceylon89 het volgende:
Ja, omdat ze onafhankelijk zijn van de VVD. Maar goed, verder is het mij nog steeds onduidelijk hoe de JOVD over bepaalde zaken denkt. Zo nu en dan krijg ik wel eens een mail over een persbericht van de JOVD.
Qua allochtonenstandpunt zijn ze toch niet echt streng. Ik denk niet dat jongeren op een partij stemmen vanwege een punt. Het is meer een algemeen beeld wat je hebt van een partij. Dat geldt iig voor mij.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:56 schreef du_ke het volgende:
Tja het verbaasde me al lange tijd dat de VVD vrij populair was onder bepaalde jongeren. Maar ach dat heeft over het algemeen met weinig anders te maken dan hun buitenlandersstandpunt.
Ze zeggen zelf van nietquote:Uiteraard dat kunnen ze gebruiken om wat extremere uitspraken te doen. Maar uiteindelijk horen ze gewoon bij elkaar (zoals bij elke partij).
quote:De JOVD is de Jongerenorganisatie Vrijheid en Democratie en bestaat al sinds 1949. Sinds 1 januari 2000 zijn wij officieel de jongerenorganisatie van de VVD. We zijn echter in politiek opzicht volledig onafhankelijk, zodat onze standpunten kunnen afwijken.
Denk het toch wel hoor. Hoe de VVD over het milieu of de economie denkt zal voor de meeste stemmers slechts bijzaak zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Qua allochtonenstandpunt zijn ze toch niet echt streng. Ik denk niet dat jongeren op een partij stemmen vanwege een punt. Het is meer een algemeen beeld wat je hebt van een partij. Dat geldt iig voor mij.
Hoewel ik mezelf nu wel afvraag of de VVD nog wel mijn partij is
[..]
quote:Ze zeggen zelf van niet
[..]
Zou hij er dan niet gewoon allang zelf over begonnen zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:00 schreef du_ke het volgende:
Maar jullie kunnen het aan Sizzler vragen die is een tijdje lid van een jovd afdeling geweest en er ook weer mee gekapt.
Wederom een zwarte periode, zou ook kunnenquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zou hij er dan niet gewoon allang zelf over begonnen zijn![]()
Jij weet dat blijkbaar. Ik nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:03 schreef du_ke het volgende:
Denk het toch wel hoor. Hoe de VVD over het milieu of de economie denkt zal voor de meeste stemmers slechts bijzaak zijn.
Yepquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jij weet dat blijkbaar. Ik niet
Ik zou het dom vinden als mensen een partij kiezen vanwege een standpunt en zich verder niet verdiepen. Maar mss ben ik wel naïef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |