Mijn Allahquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:48 schreef dewitteparel het volgende:
Urk
8% voor
92% tegen
Nl is rijp voor Christenfundementalisme
Nederland lijkt vandaagdedag idd veel op een inteeltdorp qua inwoners.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:55 schreef Tarak het volgende:
[..]
Of de Urkenaren voelen de stemming in Nederland gewoon goed aan.![]()
Sorry, ik heb regelmatig naar de inhoud van Wilders geluisterd en ik vind het kansloze, populistische prut die hij uitkraamt...maar da's enkel maar mijn mening en ik vind mezelf vrij goed algemeen ontwikkeld.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:50 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het lijkt me zo heerlijk als ik ook zo'n inhoudsloze Pavlov reactie zou hebben bij politici, helaas heb ik altijd de behoefte om ook naar de inhoud te luisteren. Some bastards have all the luck.
In tegenstelling tot beroepspopulist Wouter Bos die de aarsen van iedereen zou proberen schoon te likken?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:56 schreef gelly het volgende:
Ik zie het kabinet ook liever vandaag dan morgen vertrekken ,maar waarom in godesnaam om een niet bindend referendum over de Europese grondwetWilders is een ranzige populist, in de middeleeuwen zou hij een lijkenhaler zijn geweest tijdens een pestepidemie.
Ik dacht dat wij dat te danken hadden aan de onderhandelingskwaliteiten van Kok.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:56 schreef pberends het volgende:
KloteZalm, hij is al 10 jaar minister van Financien, hij geeft al die jaren al die miljarden aan Brussel.
Hmmm ehhh jawelquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:56 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Sure, die Spanjaarden hangen aan het subsidie infuus van europa.
Hebben die een referendum gehad? Mmmm? Nee dus.
Limburg is toch zo Multi-Europaquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Nog 1: Heerlen, 29,4 voor 70,6 tegen
en dat voor Limburg
Ik denk inderdaad ook dat Wilders in de MIddeleeuwen een baan zou hebben gehad. Jij denkt zelfs dat hij ook in de Middeleeuwen voor een risicovol beroep zou hebben gekozen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:56 schreef gelly het volgende:
Ik zie het kabinet ook liever vandaag dan morgen vertrekken ,maar waarom in godesnaam om een niet bindend referendum over de Europese grondwetWilders is een ranzige populist, in de middeleeuwen zou hij een lijkenhaler zijn geweest tijdens een pestepidemie.
Ze hebben dan ook volstrekt gelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ze blijven maar praten over het positieve van een referendum![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot beroepspopulist Wouter Bos die de aarsen van iedereen zou proberen schoon te likken?
Dit is onzin. Deze Grondwet wordt niet ingevoerd zonder Frankrijk en Nederland.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef speknek het volgende:
Nouja, een ding moet ik het nee-kamp nageven. Als de rest wel de grondwet invoert hebben we zo weinig te vertellen dat we er net zo goed uit kunnen stappen.
Dat is wel consequent. Zalm weigerde namelijk eerst om uitgebreid "VOOR" te gaan verdedigen. De kans is groot dat hij zelf "TEGEN" heeft gestemd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Gekke Gerritje doet net of hij blij is met de uitslag.
hoezo? zeg je dit omdat je graag 'ja' had gezien?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Nederland lijkt vandaagdedag idd veel op een inteeltdorp qua inwoners.
Goed gescoord wel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag zalm altijd wel.
"Wat zegt u als ze in europa vragen, Gerrit wat is er mis gegaan?"
"Dan zeg ik daar dat we teveel betalen"
Gewoon afschaffen dat gedoogbeleidquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:57 schreef dvdfreak het volgende:
Gerrit word uitgelachen in de Eu
Tja, het geeft hem wel een soort van onderhandelingspositie...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Gekke Gerritje doet net of hij blij is met de uitslag.
Hij begint zich nu alweer in te likken bij de Nee-kiezers.quote:
Wie niet op dit moment?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Fouter Bos vind ik trouwens ook altijd vrij populistisch bezig, lult ook iedereen naar zijn bek, net als Wilders
Ach, waarschijnlijk is alles wat hij zegt in jouw ogen kots smileys waardig. Wilders is trots op je.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij begint zich nu alweer in te likken bij de Nee-kiezers.
Ik zal me er hard voor maken dat de wens van de kiezers door het kabinet gerespecteerd wordt
![]()
![]()
De euro is te stevig om echt te gaan zakken!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef Shark.Bait het volgende:
De euro keldert meteen
wordt allen nog duurder
hopla, leuk hé, die mense in staphorst !quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef Shark.Bait het volgende:
De euro keldert meteen
wordt allen nog duurder
Volgens mij wil hij zelf niet debateren. Afgelopen dagen wilde hij ook nergens meedoen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef Tikorev het volgende:
Typisch dat de grote winnaar van vanavond, Geert Wilders, niet mee mag doen met het debat...
Hij wilde niet, alleen met van Aartsen. Daar wordt hij nu door de Staatstelevisie op afgerekend.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef Tikorev het volgende:
Typisch dat de grote winnaar van vanavond, Geert Wilders, niet mee mag doen met het debat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |