dat is niet echt een p2p wat hij bedoelt. wil je toch bittorrent gebruiken, gebruik dan exeem. shareaza is ook super goedquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:16 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Azureus (Bittorent client)
nog steedsquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:21 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Is dat exeem nog wat? Heb het in het begin ff getest, maar suckte toen nogal(was geloof ik betatest ofzo toen)
zelfde als alle andere p2p programma's, zoeken, downloaden en beluisteren of kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:51 schreef Lu_uK het volgende:
eigenlijk zoek ik zoiets als soulseek, DC++ lukt het me nog niet om online te komen.
Shareaza heb ik ook vaker langs zien komen, hoe werkt dat en hoe ziet het er uit?
Ja die gebruikt geloof ik alles te gelijk. Dus dan is het wel goed.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ga toch ook maar een emule proberen. ik hoor daar zoveel over. had laatste ook nog iets gelezen dat hij zoveel gebruikers had ofzo
als je searcht voor nummers, ik vind er trouwens ontzetten weinig vind ik. Dan staan er hoeveel slots er zijn ofzo. Wat zijn dat. Ik zoek op 50cent dus daar zullen er genoeg van zijn. Maar als ik bijvoorbeeld nummers van 'The proov' wil downloaden kan ik die nog niet vinden. Hoe kom ik daar het makkelijkste aan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wat voor slots?
bedoel je in shareaza?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:08 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
als je searcht voor nummers, ik vind er trouwens ontzetten weinig vind ik. Dan staan er hoeveel slots er zijn ofzo. Wat zijn dat. Ik zoek op 50cent dus daar zullen er genoeg van zijn. Maar als ik bijvoorbeeld nummers van 'The proov' wil downloaden kan ik die nog niet vinden. Hoe kom ik daar het makkelijkste aan?
Ach jah, ik ontdek veel nieuwe muziek via soulseek. Je vraagt naar een nummer/album in een room, kijkt in iemands lijst en ziet weer wat nieuwe artiesten die bij je favoriete genres staan en je hebt weer nieuwe muziek. Dat vond ik daar zo makkelijk aan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik gebruik niet vaak p2p meer overigens. ik weet niks meer te downloaden
* Even nadenkt *quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:08 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
als je searcht voor nummers, ik vind er trouwens ontzetten weinig vind ik. Dan staan er hoeveel slots er zijn ofzo. Wat zijn dat. Ik zoek op 50cent dus daar zullen er genoeg van zijn. Maar als ik bijvoorbeeld nummers van 'The proov' wil downloaden kan ik die nog niet vinden. Hoe kom ik daar het makkelijkste aan?
bedoel je dat je er geen ervaring mee hebt, of vraag je of ik er ervaring mee heb?quote:
ik heb er geen ervaring meequote:Op woensdag 1 juni 2005 20:18 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
bedoel je dat je er geen ervaring mee hebt, of vraag je of ik er ervaring mee heb?
In het tweede geval; nee ikben het nu voor het eerst aan het proberen.
Emule is ok. Het duurt soms een tijdje voordat die downloads eindelijk beginnen maar als ze het doen doen ze het goed hier. Geen probleem om iets te vinden altijd wel search results. Ook mooi: er staat achter hoeveel procent kans je hebt om iets helemaal binnen te halen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:21 schreef Ablaze het volgende:
Emule
daar had ik het laatst ook last van. ik ben dan zo ongeduldig om gelijk te denken dat hij het niet doetquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:26 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
Emule is ok. Het duurt soms een tijdje voordat die downloads eindelijk beginnen maar als ze het doen doen ze het goed hier. Geen probleem om iets te vinden altijd wel search results. Ook mooi: er staat achter hoeveel procent kans je hebt om iets helemaal binnen te halen.
maarja grootste nadeel en ook een dik nadeel. de wachtrijen voordat je iets kan gaan downloaden.
Als ik die verdekselde active mode aan de praat krijg dan is het inderdaad top, anders gebruik ik ares. Soulseek is puur voor muziek toch ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:09 schreef Esc het volgende:
DC++ is op dit moment gewoon de beste, het is de geavanceerde variant van soulseek eigenlijk
- geen wachtlijsten
- veel te vinden
- hele directories tegelijk downen
- filelists van anderen kunnen bekijken
- praktisch geen fake files
en ik zit hier met gemiddeld 25 kb/squote:Op zondag 12 juni 2005 00:53 schreef siekman het volgende:
Edonkey werkt perfect bij forums zoals realshare.biz edonkeydownload.com
kan je op ed2k links klikken en die komen in je download te staan
maar je kan ook handmatig zoeken
LET OP : je moet wel je poorten tcp/udp open zetten om een goede download te krijgen
zit toch gemiddeld 450kb qua snelheid zit toch goed
site www.edonkey2000.com
450quote:Op zondag 12 juni 2005 00:53 schreef siekman het volgende:
LET OP : je moet wel je poorten tcp/udp open zetten om een goede download te krijgen
site www.edonkey2000.com
Woeii, het werkt ik gebruikte de verkeerde private IPquote:Op zondag 12 juni 2005 00:53 schreef siekman het volgende:
site www.edonkey2000.com
zoals realshare.biz edonkeydownload.comquote:Op zondag 12 juni 2005 00:53 schreef siekman het volgende:
site www.edonkey2000.com
welllekequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:28 schreef the_jasper het volgende:
supersnel, gratis (er is ook een nog snellere shareware versie *hint*)
IDD 8000/1000quote:Op zondag 12 juni 2005 00:56 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en ik zit hier met gemiddeld 25 kb/s![]()
wordt tijd voor een nieuw abonnement. ik gok erop dat jij Xs4all hebt.
Ws neem ik die ook.
Die doen het welquote:Op zondag 12 juni 2005 14:51 schreef marc1982 het volgende:
[..]
zoals realshare.biz edonkeydownload.com
doet het niet? :S
Rev Connect, dequote:Op woensdag 1 juni 2005 19:14 schreef Lu_uK het volgende:
Ben nu DC++ aan het proberen, wie meer?
ben jij zo iemand die dan bestanden van 700mb gaat binnenhalen in stukjes van 0,5mb?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Rev Connect, de![]()
![]()
! versie van DC++ .
man wat haal ik ziek snel films en afleveringen binnen...
Niet echt volgens mij, want ik krijg elke dl gewoon de totaal hoeveelheid te zien...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:21 schreef Hayek het volgende:
[..]
ben jij zo iemand die dan bestanden van 700mb gaat binnenhalen in stukjes van 0,5mb?
m'n hele finished uploads lijst staat vol daarmee...
mwah meestal heb je aan 5 a 10 gb genoeg om op een flink aantal hubs te komenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
DC++ is helemaal klote.![]()
Hele HD's vol sharen en nix volledig en trage shitzooi.![]()
ja maar degene van wie je download krijgt wel elk los stukje apart te zien in z'n finished uploads.. tenminste als je die multisource op enabled hebt staan.. ik heb wel eens iemand gehad die z'n downloads opsplitste in stukjes van 100kbquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:24 schreef Xebrozius het volgende:
Niet echt volgens mij, want ik krijg elke dl gewoon de totaal hoeveelheid te zien...
Dan moeten ze wel rars sharen want met images gaat 't meestal niet goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:24 schreef Hayek het volgende:
[..]
mwah meestal heb je aan 5 a 10 gb genoeg om op een flink aantal hubs te komen
en trage users heb je op elk netwerk, bij dc++ kun je tenminste nog switchen naar andere users
Traag?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
DC++ is helemaal klote.![]()
Hele HD's vol sharen en nix volledig en trage shitzooi.![]()
Hier nooit problemen.. je moet wel voordat je gaat downen zorgen dat je een file uitkiest die door zoveel mogelijk mensen wordt geshared (even naar de TTH kijken). Als je dan moet switchen heb je meestal genoeg alternatieven. En als er maar 1 user het bestand heeft en offline gaat houd het op natuurlijk, maar das ook bij elk ander netwerk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dan moeten ze wel rars sharen want met images gaat 't meestal niet goed.![]()
Dit plaatje is nog geen 5 minuten oud en ik heb 60% alweer gedownload... Dus wat nou traag?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Traag?
[afbeelding]
tegen de tijd dat ik 1 simpson aflevering bekeken heb, heb ik er alweer 8 nieuwe...
Als je eenmaal het programma doorhebt gaat het leechen inderdaad retesnel.. en je kunt bijna altijd direct beginnen met downen.. bij soulseek en winmx kwam ik ergens achterop een lange wachtlijst te staanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:28 schreef Xebrozius het volgende:
Traag?
[afbeelding]
tegen de tijd dat ik 1 simpson aflevering bekeken heb, heb ik er alweer 8 nieuwe...
Je kunt met DC nooit tegelijk 1 img halen van meerdere users . Met rar files kan dat wel..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:29 schreef Hayek het volgende:
[..]
Hier nooit problemen.. je moet wel voordat je gaat downen zorgen dat je een file uitkiest die door zoveel mogelijk mensen wordt geshared (even naar de TTH kijken). Als je dan moet switchen heb je meestal genoeg alternatieven. En als er maar 1 user het bestand heeft en offline gaat houd het op natuurlijk, maar das ook bij elk ander netwerk.
Met revconnect kan dat wel.. maargoed, er zijn ook zat users die rar files sharenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je kunt met DC nooit tegelijk 1 img halen van meerdere users . Met rar files kan dat wel..![]()
je hebt ook nieuwsgroepen en FTP en IRC.. maar persoonlijk vind ik bepaalde p2p clients beterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:33 schreef dl3b het volgende:
Wat ik nou niet begrijp, is dat iemand zich hier nog mee bezig houdt.
We zitten in 2005 en er is wel wat anders beschikbaar dan P2P![]()
Duh ik ga dat soort plaatjes echt niet online pleuren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit plaatje is nog geen 5 minuten oud en ik heb 60% alweer gedownload... Dus wat nou traag?
dat is gewoon een kwestie van wennen.. ik vond in het begin ook bijna niets.. maar nu kan ik zelfs russische films uit 1930 vinden.. of nummers van onbekende nederlandse popgroepjes uit de jaren 70.. als je je instellingen maar goed hebt staan en weet waar je moet zoekenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:33 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb vandaag dat misselijke dc++ van mijn pc gegooid.
ik lijk hier wel een uploadstation, en dingen vlot downloaden of vinden wat ik zoek; ho maar.
Teringquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:31 schreef Hayek het volgende:
[..]
Als je eenmaal het programma doorhebt gaat het leechen inderdaad retesnel.. en je kunt bijna altijd direct beginnen met downen.. bij soulseek en winmx kwam ik ergens achterop een lange wachtlijst te staan
Ik gebruik dc nu zo'n 3 jaar en als je eenmaal begint met downen, gaat het ook erg hard![]()
Woei! Check die sneheid!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Traag?
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 933 * 330 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Nieuwsgroepen en FTP is hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:33 schreef Hayek het volgende:
[..]
je hebt ook nieuwsgroepen en FTP en IRC.. maar persoonlijk vind ik bepaalde p2p clients beter
quote:
Niet echt, maar ik zou niet weten wat er beter aan zou zijn dan dc++, de snelheid is niet altijd maximaal, maar ik kan er alles vinden, en je ontdekt vaak nieuwe muziek, films en software.quote:Maar dat je stelt dan je bepaalde p2p's beter vind, doet mij ernstig twijfelen of je ooit gelurkt heb met een nieuwsreader.
De naam News zegt 't al. Daar zijn dus geen oude films of mp3's te vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:36 schreef dl3b het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen en FTP is hetzelfde.
Maar dat je stelt dan je bepaalde p2p's beter vind, doet mij ernstig twijfelen of je ooit gelurkt heb met een newsreader.
Klopt, in de war met FTD, sorry.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:39 schreef Hayek het volgende:
[..]
FTP is een protocol wat puur bedoeld is voor het uitwisselen van bestanden.
[..]
Grapjas.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De naam News zegt 't al. Daar zijn dus geen oude films of mp3's te vinden.![]()
100%quote:
Een snelle verbinding met bv Emule krijgen heeft best wel wat voeten in aarde.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:39 schreef Hayek het volgende:
[..]
[..]
Niet echt, maar ik zou niet weten wat er beter aan zou zijn dan dc++, de snelheid is niet altijd maximaal, maar ik kan er alles vinden, en je ontdekt vaak nieuwe muziek, films en software.
Pay FTP's worden de toekomst gok ik zo...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:01 schreef dl3b het volgende:
Bovendien kan je in het ftd forum een request doen en volledig anoniem posten en leechen op je max abo speed met een payserver.
Works fine for me.
Nee met emule, soulseek, enz kon ik ook niet echt lekkere snelheden halenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:01 schreef dl3b het volgende:
Een snelle verbinding met bv Emule krijgen heeft best wel wat voeten in aarde.
Ik ben vroeger ook begonnen met napster en later Kazaalight, dat ging wel, in de begin periode.
Een hoop gezeik met overnet op een gegeven moment, met winMx nog nooit wat binnen gekregen, shazeera ook alleen maar "snel" met veel aanbieders, en wat je binnen haalt deel je ook meteen met sommige proggies.
En met name daar zit het hem tegenwoordig.
Bovendien, ik zit hier gewoon thuis met een gewoon adsl lijntje.
Bovendien kan je in het ftd forum een request doen en volledig anoniem posten en leechen op je max abo speed met een payserver.
Works fine for me.
Ja natuurlijk, ligt aan het aantal aanbieders van een bepaald bestand.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:07 schreef Hayek het volgende:
[..]
Nee met emule, soulseek, enz kon ik ook niet echt lekkere snelheden halen
met dc++ gaat het best aardig
heeft iemand hier meer informatie over?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Pay FTP's worden de toekomst gok ik zo...
Het probleem is de verblijf tijd en er staat alleen de nieuwste shit en het feit = betalen voor goede newsserver.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:15 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ligt aan het aantal aanbieders van een bepaald bestand.
Hoe meer, en nog liever, hoe meer met een hoge upload snelhed hoe beter het gaat.
Daar heb ik op usenet geen last van.
Een iemand post het zooitje, en je haalt het van de server af@fullspeed, altijd.
Ja Piet, elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het probleem is de verblijf tijd en er staat alleen de nieuwste shit en het feit = betalen voor goede newsserver.
Zijn FTP's die werken met een soort van invite only... Je moet in een 'scene' zitten die je kan binneloodsen. Daarna trek je je creditcard en doneer je 10 dollar op een paypal website van de beheerder van de FTP en presto je kunt constant de nieuwste films downloaden met 500kb/s.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
heeft iemand hier meer informatie over?
ik ben zeer geinteresseerd in deze nieuwe technologie. (nieuw voor mij dan)
Kan het zijn dat er achter menig pc gebroed wordt op een pakkend antwoord?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
heeft iemand hier meer informatie over?
ik ben zeer geinteresseerd in deze nieuwe technologie. (nieuw voor mij dan)
Betalen voor een ftp?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zijn FTP's die werken met een soort van invite only... Je moet in een 'scene' zitten die je kan binneloodsen. Daarna trek je je creditcard en doneer je 10 dollar op een paypal website van de beheerder van de FTP en presto je kunt constant de nieuwste films downloaden met 500kb/s.
Zag laatst een usb muntautomaat.quote:
Van limewire.nl , ze promoten leechen, stelletje !*%$#! .quote:
Het is niet verplicht zelf bestanden aan te bieden. Muziek en films kunnen daarom legaal worden gedownload.
De gebruiksvriendelijkheid en het feit dat er vele Limewire gebruikers zijn die bestanden aanbieden zorgen ervoor dat er veel aanbod is aan muziek (mp3, WMA etc.), video's, programma's en documenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |