dat is niet echt een p2p wat hij bedoelt. wil je toch bittorrent gebruiken, gebruik dan exeem. shareaza is ook super goedquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:16 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Azureus (Bittorent client)
nog steedsquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:21 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Is dat exeem nog wat? Heb het in het begin ff getest, maar suckte toen nogal(was geloof ik betatest ofzo toen)
zelfde als alle andere p2p programma's, zoeken, downloaden en beluisteren of kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:51 schreef Lu_uK het volgende:
eigenlijk zoek ik zoiets als soulseek, DC++ lukt het me nog niet om online te komen.
Shareaza heb ik ook vaker langs zien komen, hoe werkt dat en hoe ziet het er uit?
Ja die gebruikt geloof ik alles te gelijk. Dus dan is het wel goed.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ga toch ook maar een emule proberen. ik hoor daar zoveel over. had laatste ook nog iets gelezen dat hij zoveel gebruikers had ofzo
als je searcht voor nummers, ik vind er trouwens ontzetten weinig vind ik. Dan staan er hoeveel slots er zijn ofzo. Wat zijn dat. Ik zoek op 50cent dus daar zullen er genoeg van zijn. Maar als ik bijvoorbeeld nummers van 'The proov' wil downloaden kan ik die nog niet vinden. Hoe kom ik daar het makkelijkste aan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wat voor slots?
bedoel je in shareaza?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:08 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
als je searcht voor nummers, ik vind er trouwens ontzetten weinig vind ik. Dan staan er hoeveel slots er zijn ofzo. Wat zijn dat. Ik zoek op 50cent dus daar zullen er genoeg van zijn. Maar als ik bijvoorbeeld nummers van 'The proov' wil downloaden kan ik die nog niet vinden. Hoe kom ik daar het makkelijkste aan?
Ach jah, ik ontdek veel nieuwe muziek via soulseek. Je vraagt naar een nummer/album in een room, kijkt in iemands lijst en ziet weer wat nieuwe artiesten die bij je favoriete genres staan en je hebt weer nieuwe muziek. Dat vond ik daar zo makkelijk aan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik gebruik niet vaak p2p meer overigens. ik weet niks meer te downloaden
* Even nadenkt *quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:08 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
als je searcht voor nummers, ik vind er trouwens ontzetten weinig vind ik. Dan staan er hoeveel slots er zijn ofzo. Wat zijn dat. Ik zoek op 50cent dus daar zullen er genoeg van zijn. Maar als ik bijvoorbeeld nummers van 'The proov' wil downloaden kan ik die nog niet vinden. Hoe kom ik daar het makkelijkste aan?
bedoel je dat je er geen ervaring mee hebt, of vraag je of ik er ervaring mee heb?quote:
ik heb er geen ervaring meequote:Op woensdag 1 juni 2005 20:18 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
bedoel je dat je er geen ervaring mee hebt, of vraag je of ik er ervaring mee heb?
In het tweede geval; nee ikben het nu voor het eerst aan het proberen.
Emule is ok. Het duurt soms een tijdje voordat die downloads eindelijk beginnen maar als ze het doen doen ze het goed hier. Geen probleem om iets te vinden altijd wel search results. Ook mooi: er staat achter hoeveel procent kans je hebt om iets helemaal binnen te halen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:21 schreef Ablaze het volgende:
Emule
daar had ik het laatst ook last van. ik ben dan zo ongeduldig om gelijk te denken dat hij het niet doetquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:26 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
Emule is ok. Het duurt soms een tijdje voordat die downloads eindelijk beginnen maar als ze het doen doen ze het goed hier. Geen probleem om iets te vinden altijd wel search results. Ook mooi: er staat achter hoeveel procent kans je hebt om iets helemaal binnen te halen.
maarja grootste nadeel en ook een dik nadeel. de wachtrijen voordat je iets kan gaan downloaden.
Als ik die verdekselde active mode aan de praat krijg dan is het inderdaad top, anders gebruik ik ares. Soulseek is puur voor muziek toch ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:09 schreef Esc het volgende:
DC++ is op dit moment gewoon de beste, het is de geavanceerde variant van soulseek eigenlijk
- geen wachtlijsten
- veel te vinden
- hele directories tegelijk downen
- filelists van anderen kunnen bekijken
- praktisch geen fake files
en ik zit hier met gemiddeld 25 kb/squote:Op zondag 12 juni 2005 00:53 schreef siekman het volgende:
Edonkey werkt perfect bij forums zoals realshare.biz edonkeydownload.com
kan je op ed2k links klikken en die komen in je download te staan
maar je kan ook handmatig zoeken
LET OP : je moet wel je poorten tcp/udp open zetten om een goede download te krijgen
zit toch gemiddeld 450kb qua snelheid zit toch goed
site www.edonkey2000.com
450quote:Op zondag 12 juni 2005 00:53 schreef siekman het volgende:
LET OP : je moet wel je poorten tcp/udp open zetten om een goede download te krijgen
site www.edonkey2000.com
Woeii, het werkt ik gebruikte de verkeerde private IPquote:Op zondag 12 juni 2005 00:53 schreef siekman het volgende:
site www.edonkey2000.com
zoals realshare.biz edonkeydownload.comquote:Op zondag 12 juni 2005 00:53 schreef siekman het volgende:
site www.edonkey2000.com
welllekequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:28 schreef the_jasper het volgende:
supersnel, gratis (er is ook een nog snellere shareware versie *hint*)
IDD 8000/1000quote:Op zondag 12 juni 2005 00:56 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en ik zit hier met gemiddeld 25 kb/s![]()
wordt tijd voor een nieuw abonnement. ik gok erop dat jij Xs4all hebt.
Ws neem ik die ook.
Die doen het welquote:Op zondag 12 juni 2005 14:51 schreef marc1982 het volgende:
[..]
zoals realshare.biz edonkeydownload.com
doet het niet? :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |