Rev Connect, dequote:Op woensdag 1 juni 2005 19:14 schreef Lu_uK het volgende:
Ben nu DC++ aan het proberen, wie meer?
ben jij zo iemand die dan bestanden van 700mb gaat binnenhalen in stukjes van 0,5mb?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Rev Connect, de![]()
![]()
! versie van DC++ .
man wat haal ik ziek snel films en afleveringen binnen...
Niet echt volgens mij, want ik krijg elke dl gewoon de totaal hoeveelheid te zien...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:21 schreef Hayek het volgende:
[..]
ben jij zo iemand die dan bestanden van 700mb gaat binnenhalen in stukjes van 0,5mb?
m'n hele finished uploads lijst staat vol daarmee...
mwah meestal heb je aan 5 a 10 gb genoeg om op een flink aantal hubs te komenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
DC++ is helemaal klote.![]()
Hele HD's vol sharen en nix volledig en trage shitzooi.![]()
ja maar degene van wie je download krijgt wel elk los stukje apart te zien in z'n finished uploads.. tenminste als je die multisource op enabled hebt staan.. ik heb wel eens iemand gehad die z'n downloads opsplitste in stukjes van 100kbquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:24 schreef Xebrozius het volgende:
Niet echt volgens mij, want ik krijg elke dl gewoon de totaal hoeveelheid te zien...
Dan moeten ze wel rars sharen want met images gaat 't meestal niet goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:24 schreef Hayek het volgende:
[..]
mwah meestal heb je aan 5 a 10 gb genoeg om op een flink aantal hubs te komen
en trage users heb je op elk netwerk, bij dc++ kun je tenminste nog switchen naar andere users
Traag?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
DC++ is helemaal klote.![]()
Hele HD's vol sharen en nix volledig en trage shitzooi.![]()
Hier nooit problemen.. je moet wel voordat je gaat downen zorgen dat je een file uitkiest die door zoveel mogelijk mensen wordt geshared (even naar de TTH kijken). Als je dan moet switchen heb je meestal genoeg alternatieven. En als er maar 1 user het bestand heeft en offline gaat houd het op natuurlijk, maar das ook bij elk ander netwerk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dan moeten ze wel rars sharen want met images gaat 't meestal niet goed.![]()
Dit plaatje is nog geen 5 minuten oud en ik heb 60% alweer gedownload... Dus wat nou traag?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Traag?
[afbeelding]
tegen de tijd dat ik 1 simpson aflevering bekeken heb, heb ik er alweer 8 nieuwe...
Als je eenmaal het programma doorhebt gaat het leechen inderdaad retesnel.. en je kunt bijna altijd direct beginnen met downen.. bij soulseek en winmx kwam ik ergens achterop een lange wachtlijst te staanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:28 schreef Xebrozius het volgende:
Traag?
[afbeelding]
tegen de tijd dat ik 1 simpson aflevering bekeken heb, heb ik er alweer 8 nieuwe...
Je kunt met DC nooit tegelijk 1 img halen van meerdere users . Met rar files kan dat wel..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:29 schreef Hayek het volgende:
[..]
Hier nooit problemen.. je moet wel voordat je gaat downen zorgen dat je een file uitkiest die door zoveel mogelijk mensen wordt geshared (even naar de TTH kijken). Als je dan moet switchen heb je meestal genoeg alternatieven. En als er maar 1 user het bestand heeft en offline gaat houd het op natuurlijk, maar das ook bij elk ander netwerk.
Met revconnect kan dat wel.. maargoed, er zijn ook zat users die rar files sharenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je kunt met DC nooit tegelijk 1 img halen van meerdere users . Met rar files kan dat wel..![]()
je hebt ook nieuwsgroepen en FTP en IRC.. maar persoonlijk vind ik bepaalde p2p clients beterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:33 schreef dl3b het volgende:
Wat ik nou niet begrijp, is dat iemand zich hier nog mee bezig houdt.
We zitten in 2005 en er is wel wat anders beschikbaar dan P2P![]()
Duh ik ga dat soort plaatjes echt niet online pleuren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit plaatje is nog geen 5 minuten oud en ik heb 60% alweer gedownload... Dus wat nou traag?
dat is gewoon een kwestie van wennen.. ik vond in het begin ook bijna niets.. maar nu kan ik zelfs russische films uit 1930 vinden.. of nummers van onbekende nederlandse popgroepjes uit de jaren 70.. als je je instellingen maar goed hebt staan en weet waar je moet zoekenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:33 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb vandaag dat misselijke dc++ van mijn pc gegooid.
ik lijk hier wel een uploadstation, en dingen vlot downloaden of vinden wat ik zoek; ho maar.
Teringquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:31 schreef Hayek het volgende:
[..]
Als je eenmaal het programma doorhebt gaat het leechen inderdaad retesnel.. en je kunt bijna altijd direct beginnen met downen.. bij soulseek en winmx kwam ik ergens achterop een lange wachtlijst te staan
Ik gebruik dc nu zo'n 3 jaar en als je eenmaal begint met downen, gaat het ook erg hard![]()
Woei! Check die sneheid!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Traag?
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 933 * 330 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Nieuwsgroepen en FTP is hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:33 schreef Hayek het volgende:
[..]
je hebt ook nieuwsgroepen en FTP en IRC.. maar persoonlijk vind ik bepaalde p2p clients beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |