quote:
Niet echt, maar ik zou niet weten wat er beter aan zou zijn dan dc++, de snelheid is niet altijd maximaal, maar ik kan er alles vinden, en je ontdekt vaak nieuwe muziek, films en software.quote:Maar dat je stelt dan je bepaalde p2p's beter vind, doet mij ernstig twijfelen of je ooit gelurkt heb met een nieuwsreader.
De naam News zegt 't al. Daar zijn dus geen oude films of mp3's te vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:36 schreef dl3b het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen en FTP is hetzelfde.
Maar dat je stelt dan je bepaalde p2p's beter vind, doet mij ernstig twijfelen of je ooit gelurkt heb met een newsreader.
Klopt, in de war met FTD, sorry.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:39 schreef Hayek het volgende:
[..]
FTP is een protocol wat puur bedoeld is voor het uitwisselen van bestanden.
[..]
Grapjas.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De naam News zegt 't al. Daar zijn dus geen oude films of mp3's te vinden.![]()
100%quote:
Een snelle verbinding met bv Emule krijgen heeft best wel wat voeten in aarde.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:39 schreef Hayek het volgende:
[..]
[..]
Niet echt, maar ik zou niet weten wat er beter aan zou zijn dan dc++, de snelheid is niet altijd maximaal, maar ik kan er alles vinden, en je ontdekt vaak nieuwe muziek, films en software.
Pay FTP's worden de toekomst gok ik zo...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:01 schreef dl3b het volgende:
Bovendien kan je in het ftd forum een request doen en volledig anoniem posten en leechen op je max abo speed met een payserver.
Works fine for me.
Nee met emule, soulseek, enz kon ik ook niet echt lekkere snelheden halenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:01 schreef dl3b het volgende:
Een snelle verbinding met bv Emule krijgen heeft best wel wat voeten in aarde.
Ik ben vroeger ook begonnen met napster en later Kazaalight, dat ging wel, in de begin periode.
Een hoop gezeik met overnet op een gegeven moment, met winMx nog nooit wat binnen gekregen, shazeera ook alleen maar "snel" met veel aanbieders, en wat je binnen haalt deel je ook meteen met sommige proggies.
En met name daar zit het hem tegenwoordig.
Bovendien, ik zit hier gewoon thuis met een gewoon adsl lijntje.
Bovendien kan je in het ftd forum een request doen en volledig anoniem posten en leechen op je max abo speed met een payserver.
Works fine for me.
Ja natuurlijk, ligt aan het aantal aanbieders van een bepaald bestand.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:07 schreef Hayek het volgende:
[..]
Nee met emule, soulseek, enz kon ik ook niet echt lekkere snelheden halen
met dc++ gaat het best aardig
heeft iemand hier meer informatie over?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Pay FTP's worden de toekomst gok ik zo...
Het probleem is de verblijf tijd en er staat alleen de nieuwste shit en het feit = betalen voor goede newsserver.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:15 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ligt aan het aantal aanbieders van een bepaald bestand.
Hoe meer, en nog liever, hoe meer met een hoge upload snelhed hoe beter het gaat.
Daar heb ik op usenet geen last van.
Een iemand post het zooitje, en je haalt het van de server af@fullspeed, altijd.
Ja Piet, elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het probleem is de verblijf tijd en er staat alleen de nieuwste shit en het feit = betalen voor goede newsserver.
Zijn FTP's die werken met een soort van invite only... Je moet in een 'scene' zitten die je kan binneloodsen. Daarna trek je je creditcard en doneer je 10 dollar op een paypal website van de beheerder van de FTP en presto je kunt constant de nieuwste films downloaden met 500kb/s.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
heeft iemand hier meer informatie over?
ik ben zeer geinteresseerd in deze nieuwe technologie. (nieuw voor mij dan)
Kan het zijn dat er achter menig pc gebroed wordt op een pakkend antwoord?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
heeft iemand hier meer informatie over?
ik ben zeer geinteresseerd in deze nieuwe technologie. (nieuw voor mij dan)
Betalen voor een ftp?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zijn FTP's die werken met een soort van invite only... Je moet in een 'scene' zitten die je kan binneloodsen. Daarna trek je je creditcard en doneer je 10 dollar op een paypal website van de beheerder van de FTP en presto je kunt constant de nieuwste films downloaden met 500kb/s.
Zag laatst een usb muntautomaat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |