quote:De drang om
de ploeg en mijn omgeving niet teleur
te stellen was zo groot dat ik mijn
toevlucht nam tot deze handelwijze.
Denk je dat er ook maar iemand is die denkt dat professionele wielrenners clean zijn?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu krijgen we weer het etiket dopingsport en daar doe je de cleane sporters tekort mee.
Tegenwoordig worden juist de sukkels betrapt. De absolute toppers hebben hun zaakje beter voor elkaarquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:56 schreef Bonobo11 het volgende:
![]()
Einde carriere, pfff als zelfs de knechten al betrapt worden
Dat dacht ik ook meteen jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:35 schreef knep het volgende:
Tja hij reed ook wel erg sterk in het voorjaar.
Idd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:29 schreef Juan Zueco het volgende:
Laat die beerput nu eindelijk eens helemaal opengaan.
J.
Camenzind in 1998quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef Ericr het volgende:
En de Mapei's waar Lefevre ploegleider was reden soms ook alsof ze een extra motortje hadden, remember Paris Roubaix. Ongekende zege met 3 Mapei's die iedereen er af rijden.
Ja, ik. Niet iedereen rijdt rond met zooi in z'n lichaam.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je dat er ook maar iemand is die denkt dat professionele wielrenners clean zijn?![]()
Dus de ploeg wist er wel van volgens Ducrot??quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:10 schreef HassieBassie het volgende:
Gisteravond bij Studio Sport had Maarten Ducrot toch wel een heel duidelijk verhaal. Geen enkele renner kan doping gebruiken zonder dat zn eigen teamarts dat direct merkt. Komt bij dat je EPO eigenlijk niet zonder medische begeleiding kan nemen.
De grootste zorg van Lotz is dan ook dat zn ploeg niet in opspraak komt, en ach, dat zal ook wel niet gebeuren, ook al moeten ze het geweten hebben. Niemand zit te wachten op een nieuw dopingschandaal, zo vlak voor de Tour.
Terecht ook, aangezien alle toppers gebruiken. Zou een leuke Tour worden.
Vond je? Ik vond hem juist verrassend kritisch. Hij gaf tussen de zinnen door ook toe dat iedere renner zn best doet zo dicht mogelijk bij de 50% hematocriet te komen zonder eroverheen te gaan. Ook kwam hij met het simpele feit dat de ploeg ervan moet hebben geweten, omdat epo gebruik direct blijkt uit analyse van de bloedplaatjes, iets wat iedere arts van een wielerploeg regelmatig doet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:54 schreef PLAE@ het volgende:
Komop zeg dat slappe gelul van Ducrot gisteravond was gewoon weer om het hachje van de wielersport te redden.
Hij kan ook niet zeggen dat iedereen gebruikt, want dan wordt ie door 'het wereldje' volledig uitgekotst.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:05 schreef Lortnoc het volgende:
Het verhaal van Ducrot kwam er anders toch op neer dat: 1. De ploeg ervan moest hebben geweten 2. Er meerdere mensen bij betrokken zijn. 3. Dat er een markt voor doping is en dus meerdere renners pakken. 4. Hij vond dat alles tot op de bodem uitgezocht moest worden.
Dus dat valt wel mee met het hachje redden. Hij zegt natuurlijk niet dat iedereen gebruikt maar ontkennen dat het veel voorkomt deed hij zeker niet.
Sommige mensen kijken wielrennen niet alleen op tv, maar gaan er ook daadwerkelijk heen. Ga per jaar naar zo'n 20 wedstrijden kijken minimaal. En daar zie je toch hoe de sporters echt zijn en Lotz toonde zich hier als een echte goeie gast die het verdient om supporters te hebben. Sommige sporthelden zoek je niet uit op prestatie, maar op waarde die ze brengen voor de sportquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:54 schreef PLAE@ het volgende:
Komop zeg dat slappe gelul van Ducrot gisteravond was gewoon weer om het hachje van de wielersport te redden.
En Lotz een held? Lotz was een middelmatige renner die in de tour ineens werd opgehemeld als meesterknecht terwijl hij hem op het vlakke uit de wind hielden wat later doordat hij de enige renner was die enigzins in beeld was geweest met nota bene een 8e plaats. Voor de rest bakte hij er niet veel soeps van.
Volgens mij heeft hij 80% van de symphatie van mensen hier gewonnen door de interviewtjes met Rick Niemann destijds in het tourjournaal. Waar of niet?![]()
Ik ben zelf erg dicht bij het wereldje geweest dus weet wel waarover je praat. Maar in Lotz heb ik nooit veel gezien. Al ben ik sowieso niet zo van het rabo clubjequote:Op donderdag 2 juni 2005 18:09 schreef Zjwegel het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken wielrennen niet alleen op tv, maar gaan er ook daadwerkelijk heen. Ga per jaar naar zo'n 20 wedstrijden kijken minimaal. En daar zie je toch hoe de sporters echt zijn en Lotz toonde zich hier als een echte goeie gast die het verdient om supporters te hebben. Sommige sporthelden zoek je niet uit op prestatie, maar op waarde die ze brengen voor de sport(al heeft hij die nu heel erg geschaad)
Je lijkt Michael Boogerd wel. Die begon ook al zo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:08 schreef Chepke het volgende:
Ik heb et te doen met Marc Lotz, sterkte jongen!!!
Hij heeft het echt niet voor de lol gedaan. En ik zeg ook niet dat hij niet gestrafd moet worden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Je lijkt Michael Boogerd wel. Die begon ook al zo.
Wat een kul zeg. Wie zich brandt, moet op de blaren zitten...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |