abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:29:05 #61
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_27561860
Laat die beerput nu eindelijk eens helemaal opengaan.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:35:10 #62
11102 knep
Mountainfreak
pi_27562050
Tja hij reed ook wel erg sterk in het voorjaar .
pi_27562294
Onze Marc, ik kan er nog steeds niet goed bij.

En nu krijgen we weer het etiket dopingsport en daar doe je de cleane sporters tekort mee. Laat ze het nu eens flink uitzoeken! (ik vrees dat het weer op dezelfde voet verder gaat, helaas....)
That's all folks!
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:54:42 #64
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27562571
Daar doe je cleane wielrenners tekort mee?

Scheelt het even dat die er niet zijn
pi_27563135
Dit is erg kut. Weer een klap voor de wielerwereld, na Hondo.
Een waardeoordeel kan ik niet geven. Behalve dan, zoals de belgen het altijd zeggen (en zoals het wel zal zijn); dom dat-ie zich positief heeft laten testen...
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:56:51 #66
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_27564051
quote:
De drang om
de ploeg en mijn omgeving niet teleur
te stellen was zo groot dat ik mijn
toevlucht nam tot deze handelwijze.
Einde carriere, pfff als zelfs de knechten al betrapt worden
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 2 juni 2005 @ 01:04:05 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_27564218
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:

En nu krijgen we weer het etiket dopingsport en daar doe je de cleane sporters tekort mee.
Denk je dat er ook maar iemand is die denkt dat professionele wielrenners clean zijn?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_27566146
Het is een triest verhaal. In het begin van zijn carriere was Lotz de meesterknecht van Boogerd. Helaas haalde hij al een paar jaar niet dat hoge niveau. Bij rabobank werden andere jongere renners als beter beschouwt dus Lotz moest eruit.
Bij Quick Step moest hij weer op dat oude niveau zien terug te keren dit lukte niet door training dus ging hij op zoek naar alternatieve.

Jammer voor Lotz dat iemand die zo'n mooie start van zijn carriere had het toch helemaal ziet mislukken.
Boodschap van algemeen nut.
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:56:22 #69
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_27568300
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 00:56 schreef Bonobo11 het volgende:
Einde carriere, pfff als zelfs de knechten al betrapt worden
Tegenwoordig worden juist de sukkels betrapt. De absolute toppers hebben hun zaakje beter voor elkaar
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_27568502
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:35 schreef knep het volgende:
Tja hij reed ook wel erg sterk in het voorjaar .
Dat dacht ik ook meteen ja
pi_27568621
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:29 schreef Juan Zueco het volgende:
Laat die beerput nu eindelijk eens helemaal opengaan.

J.
Idd.

Mooie monoloog gisteravond van Ducrot.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_27569426
Volgens de kranten (iig BN/DeStem en de Volkskrant) is hij niet bij een test door de mand gevallen, maar doordat de Belgische politie bij hem in huis dopingspullen heeft aangetroffen. Schijnbaar is de 'apotheker' van Lotz opgepakt en heeft de Belgische politie vertelt over Lotz.

Het blijft allemaal een vreemd verhaal en het vreemdste vind ik dat de wielerploegen zo professioneel zijn geworden en dan zouden wielrenners zoals Lotz en Museeuw zomaar op de hoek van de straat (bij wijze van spreken) doping kopen. Erg vreemd allemaal.
  donderdag 2 juni 2005 @ 10:53:03 #73
40566 Ericr
Livewrong
pi_27570000
Geen winnaar, einde carriere dus. Niemand zit te wachten op Lotz over een paar jaar.

Degenen die gepakt worden zullen altijd zeggen dat ze het uit zichzelf doen. Lefevre heeft wel meer dopingrenners gehad in de ploeg, Musseeuw, Vandenbroucke, Virenque. En de Mapei's waar Lefevre ploegleider was reden soms ook alsof ze een extra motortje hadden, remember Paris Roubaix. Ongekende zege met 3 Mapei's die iedereen er af rijden.
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:01:38 #74
109065 sungaMsunitraM
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:04:34 #75
109065 sungaMsunitraM
pi_27570370
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef Ericr het volgende:
En de Mapei's waar Lefevre ploegleider was reden soms ook alsof ze een extra motortje hadden, remember Paris Roubaix. Ongekende zege met 3 Mapei's die iedereen er af rijden.
Camenzind in 1998
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:08:44 #76
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_27570515
Och het blijft gelukkig 1 van de mysteries van het moderne wielrennen, wel of geen dope, altijd iets te roddelen.

Ik denk eerder dat er in het wielrennen duchtiger wordt gecontroleerd dan in menig andere tak van sport. Alhoewel het natuurlijk ook wel een beetje in het plaatje past van deze zware sport, dat er dergelijke prestaties worden gevraagd dat men toevlucht moet nemen tot prestatiebevorderende middelen.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_27573168
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 01:04 schreef APK het volgende:

[..]

Denk je dat er ook maar iemand is die denkt dat professionele wielrenners clean zijn?
Ja, ik. Niet iedereen rijdt rond met zooi in z'n lichaam.
That's all folks!
pi_27574072
Die teamartsen maar denken, zo-o wat een dik bloed, jongen jij hebt weer flink wat fruit gegeten deze maand
pi_27576457
Gisteravond bij Studio Sport had Maarten Ducrot toch wel een heel duidelijk verhaal. Geen enkele renner kan doping gebruiken zonder dat zn eigen teamarts dat direct merkt. Komt bij dat je EPO eigenlijk niet zonder medische begeleiding kan nemen.

De grootste zorg van Lotz is dan ook dat zn ploeg niet in opspraak komt, en ach, dat zal ook wel niet gebeuren, ook al moeten ze het geweten hebben. Niemand zit te wachten op een nieuw dopingschandaal, zo vlak voor de Tour.

Terecht ook, aangezien alle toppers gebruiken. Zou een leuke Tour worden.
Big dick.
pi_27582662
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:10 schreef HassieBassie het volgende:
Gisteravond bij Studio Sport had Maarten Ducrot toch wel een heel duidelijk verhaal. Geen enkele renner kan doping gebruiken zonder dat zn eigen teamarts dat direct merkt. Komt bij dat je EPO eigenlijk niet zonder medische begeleiding kan nemen.

De grootste zorg van Lotz is dan ook dat zn ploeg niet in opspraak komt, en ach, dat zal ook wel niet gebeuren, ook al moeten ze het geweten hebben. Niemand zit te wachten op een nieuw dopingschandaal, zo vlak voor de Tour.

Terecht ook, aangezien alle toppers gebruiken. Zou een leuke Tour worden.
Dus de ploeg wist er wel van volgens Ducrot??

Ik heb et te doen met Marc Lotz, sterkte jongen!!!
pi_27583928
En weer een sportheld die me in de steek laat , na Barthez met zijn idiote actie nu mijn favoriet Lotz.

Maar wat kan je ervan zeggen? Die jongen moest wel om zich nog eens te laten zien hij heeft idd de ultieme gok verloren om ooit nog zijn overwinning te kunnen pakken of hogerop te komen in het peleton.

Hoop dat hij er mee kan omgaan en dat we hem misschiens in het ergste geval over 2 jaar nog bij een jammer genoeg dan geen pro-tour ploeg kunnen zien rondfietsen waar hij nog wat kleine overwinning kan meepikken. Want het is en blijft een sympathieke vent die we vaker hebben gesproken en geen verkeerde bedoelingen heeft, jammer van deze misstap.
  donderdag 2 juni 2005 @ 17:54:12 #82
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27584035
Komop zeg dat slappe gelul van Ducrot gisteravond was gewoon weer om het hachje van de wielersport te redden.

En Lotz een held? Lotz was een middelmatige renner die in de tour ineens werd opgehemeld als meesterknecht terwijl hij hem op het vlakke uit de wind hield en wat later doordat hij de enige renner was die enigzins in beeld was geweest met nota bene een 8e plaats. Voor de rest bakte hij er niet veel soeps van.

Volgens mij heeft hij 80% van de symphatie van mensen hier gewonnen door de interviewtjes met Rick Niemann destijds in het tourjournaal. Waar of niet?
pi_27584205
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 17:54 schreef PLAE@ het volgende:
Komop zeg dat slappe gelul van Ducrot gisteravond was gewoon weer om het hachje van de wielersport te redden.
Vond je? Ik vond hem juist verrassend kritisch. Hij gaf tussen de zinnen door ook toe dat iedere renner zn best doet zo dicht mogelijk bij de 50% hematocriet te komen zonder eroverheen te gaan. Ook kwam hij met het simpele feit dat de ploeg ervan moet hebben geweten, omdat epo gebruik direct blijkt uit analyse van de bloedplaatjes, iets wat iedere arts van een wielerploeg regelmatig doet.
Big dick.
pi_27584248
Het verhaal van Ducrot kwam er anders toch op neer dat: 1. De ploeg ervan moest hebben geweten 2. Er meerdere mensen bij betrokken zijn. 3. Dat er een markt voor doping is en dus meerdere renners pakken. 4. Hij vond dat alles tot op de bodem uitgezocht moest worden.

Dus dat valt wel mee met het hachje redden. Hij zegt natuurlijk niet dat iedereen gebruikt maar ontkennen dat het veel voorkomt deed hij zeker niet.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  donderdag 2 juni 2005 @ 18:08:16 #85
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27584307
Mijn fout dan. Ik had het fout geinterpreteerd (zat er ook met m'n rug naartoe naar te luistern).

Sorry ik dacht te horen dat hij net deed alsof ploegen meteen ingrijpen als ze doorhebben dat een renner gebruikt omdat ze dat aan hun bloed kunnen zien en omdat ze bij de rabo nooit wat gezien hadden ofzo blabla maar dat had ik dus fout begrepen.
pi_27584313
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:05 schreef Lortnoc het volgende:
Het verhaal van Ducrot kwam er anders toch op neer dat: 1. De ploeg ervan moest hebben geweten 2. Er meerdere mensen bij betrokken zijn. 3. Dat er een markt voor doping is en dus meerdere renners pakken. 4. Hij vond dat alles tot op de bodem uitgezocht moest worden.

Dus dat valt wel mee met het hachje redden. Hij zegt natuurlijk niet dat iedereen gebruikt maar ontkennen dat het veel voorkomt deed hij zeker niet.
Hij kan ook niet zeggen dat iedereen gebruikt, want dan wordt ie door 'het wereldje' volledig uitgekotst.

Ik kreeg trouwens sterk het idee dat meneer Ducrot nog veel meer wist dan dat ie losliet. Maar goed dat krijg je, hij is zelf jarenlang renner geweest en heeft ongetwijfeld zelf ook met zn vingers in de snoeppot gezeten.
Big dick.
pi_27584322
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 17:54 schreef PLAE@ het volgende:

En Lotz een held? Lotz was een middelmatige renner die in de tour ineens werd opgehemeld als meesterknecht terwijl hij hem op het vlakke uit de wind hield en wat later doordat hij de enige renner was die enigzins in beeld was geweest met nota bene een 8e plaats. Voor de rest bakte hij er niet veel soeps van.

Volgens mij heeft hij 80% van de symphatie van mensen hier gewonnen door de interviewtjes met Rick Niemann destijds in het tourjournaal. Waar of niet?
Sommige mensen kijken wielrennen niet alleen op tv, maar gaan er ook daadwerkelijk heen. Ga per jaar naar zo'n 20 wedstrijden kijken minimaal. En daar zie je toch hoe de sporters echt zijn en Lotz toonde zich hier als een echte goeie gast die het verdient om supporters te hebben. Sommige sporthelden zoek je niet uit op prestatie, maar op waarde die ze brengen voor de sport (al heeft hij die nu heel erg geschaad)
  donderdag 2 juni 2005 @ 18:10:36 #88
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27584343
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:09 schreef Zjwegel het volgende:

[..]

Sommige mensen kijken wielrennen niet alleen op tv, maar gaan er ook daadwerkelijk heen. Ga per jaar naar zo'n 20 wedstrijden kijken minimaal. En daar zie je toch hoe de sporters echt zijn en Lotz toonde zich hier als een echte goeie gast die het verdient om supporters te hebben. Sommige sporthelden zoek je niet uit op prestatie, maar op waarde die ze brengen voor de sport (al heeft hij die nu heel erg geschaad)
Ik ben zelf erg dicht bij het wereldje geweest dus weet wel waarover je praat. Maar in Lotz heb ik nooit veel gezien. Al ben ik sowieso niet zo van het rabo clubje
  donderdag 2 juni 2005 @ 18:14:18 #89
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27584420
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 17:08 schreef Chepke het volgende:
Ik heb et te doen met Marc Lotz, sterkte jongen!!!
Je lijkt Michael Boogerd wel. Die begon ook al zo.

Wat een kul zeg. Wie zich brandt, moet op de blaren zitten...
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_27584616
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:14 schreef BVO het volgende:

[..]

Je lijkt Michael Boogerd wel. Die begon ook al zo.

Wat een kul zeg. Wie zich brandt, moet op de blaren zitten...
Hij heeft het echt niet voor de lol gedaan. En ik zeg ook niet dat hij niet gestrafd moet worden.
Er zijn ook renners die bij hoog en laag ontkennen dat ze gebruikt hebben terwijl ze betrapt zijn. Dan heb ik hier meer respect voor.
En wat betreft die vergelijking met Boogerd: Dank je, Boogerd is een mooie baas...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')