er gaan al jaren geruchtig over dopinggebruik binnen het NL circuit. Misschien is dit wel de aanzet er toequote:Op woensdag 1 juni 2005 16:06 schreef Zwansen het volgende:
Godver... Ik mag hopen dat het hier bij blijft, misschien weet Marc wel meer..

dat sowieso. 2 jaar schorsing, na die jaar mag je 2 jaar niet in een PT team rijden. Dan gaan al 4 jaar voorbij. Hij is al in de 30. Dus dat lijkt me wel gelopen zaak.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:40 schreef Suijk het volgende:
Tering, valt die even een eind naar beneden in mijn achting...
Einde carriére lijkt me...

quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:27 schreef BarBaar het volgende:
Wanneer wordt het eens duidelijk dat iedere topsporter in alle takken van topsport gebruiken?

Daar geloof ik dus gewoon niets van. Ik denk dat weinig schaatsers doping gebruiken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:27 schreef BarBaar het volgende:
Spijtig voor Marc idd.. Weer een knecht down... Weer een zondebok erbij...
Wanneer wordt het eens duidelijk dat iedere topsporter in alle takken van topsport gebruiken? Wanneer wordt dat nu eens geaccepteerd?

en er zijn doktoren die t in de auto hebben om naar een Russisch kinderziekenhuis te brengenquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:26 schreef placebeau het volgende:
[..]
In Duitsland kun je het gewoon in de apotheken bestellen.
Jammer voor Lotz, maar goed voor de wielersport dat het ontdekt wordt en direct wordt opgetreden.

Ik geloof daar ook niks van, maar schaatsers lijken me juist mensen die erg veel baat hebben bij doping, ze leveren vergelijkbare prestaties met hardlopers en daar is doping ook niet onbekend.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus gewoon niets van. Ik denk dat weinig schaatsers doping gebruiken.

quote:De drang om
de ploeg en mijn omgeving niet teleur
te stellen was zo groot dat ik mijn
toevlucht nam tot deze handelwijze.

Denk je dat er ook maar iemand is die denkt dat professionele wielrenners clean zijn?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu krijgen we weer het etiket dopingsport en daar doe je de cleane sporters tekort mee.

Tegenwoordig worden juist de sukkels betrapt. De absolute toppers hebben hun zaakje beter voor elkaarquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:56 schreef Bonobo11 het volgende:
![]()
Einde carriere, pfff als zelfs de knechten al betrapt worden

Dat dacht ik ook meteen jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:35 schreef knep het volgende:
Tja hij reed ook wel erg sterk in het voorjaar.

Idd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:29 schreef Juan Zueco het volgende:
Laat die beerput nu eindelijk eens helemaal opengaan.
J.

Camenzind in 1998quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:53 schreef Ericr het volgende:
En de Mapei's waar Lefevre ploegleider was reden soms ook alsof ze een extra motortje hadden, remember Paris Roubaix. Ongekende zege met 3 Mapei's die iedereen er af rijden.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |