Het is niet bindend, het wordt niet bindend en ze zullen het met matige excuses gewoon negeren.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:02 schreef pberends het volgende:
Godverdomme wat is het forum toch sloom.
Overigens heeft 31% al gestemd; waardoor 1 eis van het CDA voldaan is; namelijk de 30 % drempel. Het referendum wordt steeds bindender.
Gewoon, de noppen aan de vierde official laten zien, en wachten totdat de andere stem buiten het veld staat.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:17 schreef Monidique het volgende:
Hoe wordt een blanco stem gewisseld, Johan?
En ik ben er wat trotskist op.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:11 schreef du_ke het volgende:
Minderwaardig Johan, minderwaardig.
Ik zag alleen "Voor" en "Tegen".quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Op het laatste moment dacht ik; ''Voorwaar, ik stem blanco!''
Tja, dan moest je maar niet in een pepermuntfabriek gaan werken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:19 schreef Sidekick het volgende:
Vandaag met een collega gesproken over de grondwet. Hij is een tegenstander omdat wanneer Amerika een oorlog start, 9 landen dit niet kunnen tegenhouden, alvorens hij de vraag stelde of Amerika wel in de EU zit.
Dan woon jij in de verkeerde wijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zag alleen "Voor" en "Tegen".
In een prachtige wijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan woon jij in de verkeerde wijk.
Ze dachten zeker dat je voor JFK ging stemmen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
In een prachtige wijk.
De mensen van het stembureau vroegen nog "was jij niet dood?". Ik zei "Ja" en mocht doorlopen. Flexibel hè.
Bolkestein had beter kunnen zeggen dat wij met Balkenende een modderfiguur slaan in de wereldquote:Prime Minister Jan Peter Balkenende voted at his local polling station near Rotterdam and quipped to reporters and photographers: "You did note correctly that that was a 'Yes' vote, right?"
Wat heb je ontdekt?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:43 schreef Mutant01 het volgende:
AHAHHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |