Hey, slaapkopje, ik kan geen antwoord geven want ik weet niet hoe hoog de benzineprijs moet zijn, noch beweer ik dat te weten. Maar ik, en Johan ook, kan dus concluderen dat je mijn post niet zult beantwoorden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:03 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Geef maar gewoon antwoord hoe hoog de benzine prijs moet zijn om de kosten te compenseren. Iets roepen zonder onderbouwing heb ik niks aan. Johan ook niet.
Triestquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:20 schreef Johan_de_With het volgende:
En daar gaat weer een lid van de intelligentsia verraad plegen aan zijn stand..
Johen, ga nou gewoon nee stemmenquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb je ook een paspoort nodig voor de hoeren?
Toch blijft het triest dat jij je verlaagt tot het niveau van Le Penquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent niet van mijn stand, Che-instromer..
Ach wat, hij gaat ook vast TEGEN stemmen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch blijft het triest dat jij je verlaagt tot het niveau van Le Pen.
Soms, als je het kaartje meeneemt dan vraagt hij het meestal niet. Maar het kan wel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Listen duckie, ik ga zo het monster de nek omdraaien met mijn onfeilbare ''NEE'', maar ik zit eerst nog een minuut of tien geile wijven te kijken in de UB.
Heb je echt geen paspoort nodig?
Europa zal overspoelt worden door Jamba-kikkersquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:11 schreef chairman.fx het volgende:
Misschien moet ik dan toch maar gaan stemmen, al is het alleen maar om de stem van Johan te compenseren.!
verman jezelfquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:51 schreef Monidique het volgende:
Ik heb niet gestemd. Nog niet.
Ja, hij heeft het aan zijn rug heb ik begrepen. Dan zal ie vanavond ook wel niet naar Artis komen vrees ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:53 schreef pberends het volgende:
Jan Marijnissen (SP) niet naar de stembus
Beterschap.
Ik kan mijzelf wel vermannen, voorzover dat biologisch nog mogelijk is, maar ik zit nu in De Grote Stad en daar woon ik niet. Vanavond pas dus.quote:
het kan tot 21.00quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik kan mijzelf wel vermannen, voorzover dat biologisch nog mogelijk is, maar ik zit nu in De Grote Stad en daar woon ik niet. Vanavond pas dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |