Die ook, die zie je meestal op de Westermarkt zwalken met Connie Palmenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:47 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
In de trein naar Den Haag zag ik Hans van Mierlo met zijn enorme buik wat stukken doornemen.![]()
Die kom je ook overal tegenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:52 schreef Itch het volgende:
Ik heb een keer gesproken met Rob Oudkerk op station RAI
Ja dat zeggen al die heroïne hoertjes in Amsterdam ook alquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Die ook, die zie je meestal op de Westermarkt zwalken met Connie Palmen![]()
[..]
Die kom je ook overal tegen
Dat was toch niet de plek voor Rob? Achter het station stond toch meer van zijn gadingquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:08 schreef pberends het volgende:
Niemand Rob Oudkerk gezien op de Wallen?
sterker nog: op de afwerkplek. Inmiddels is die gesloten door zijn collega, Cohen (ook gezien trouwens)quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat was toch niet de plek voor Rob? Achter het station stond toch meer van zijn gading
van der Ham is een akteur, dat telt nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:06 schreef PeRi het volgende:
Balkenende, Van der Hoeven, Van der Ham en nog enkele die ooit op voor een referendum bij mij op school waren. Geen idee wie meer.
Boris van der Ham? Ik ken hem alleen als d66'r.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
van der Ham is een akteur, dat telt niet
Ja, dat is een akteurquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Boris van der Ham? Ik ken hem alleen als d66'r.
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:44 schreef Viking84 het volgende:
de dochter van Joop Atsma zat bij mij in de klas
Batterijen voor ze kontdildo no doubt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:57 schreef MadGuy het volgende:
Varela, bij de Mediamarkt in Rotterdam. Hij wilde nieuwe oordopjes voor zijn discman geloof ik.
Hij ging zeker naar de kapperquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:01 schreef TC03 het volgende:
Balkenende op het winkelcentrum hier.
En nog een paar mennekes toen we met school in de Tweede Kamert waren, maar die waren niet boeiend. Weet niet eens meer welke.![]()
De dochter van Rabbae zat bij ons op schoolquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:44 schreef Viking84 het volgende:
de dochter van Joop Atsma zat bij mij in de klas
Zijn zij POL-users?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:52 schreef Sidekick het volgende:
Jan Jakob van Dijk, Tweede Kamer-lid van het CDA
Driek van Vugt, voormalig Eerste Kamer-lid voor de SP (de jongste ooit), nu voorzitter van de jongerenpartij ROOD.
Allebei bij de derde POL-meet.
Zij waren bij een goed-georganiseerd debat aanwezig.quote:
Wouter Bos op een vliegveld in Romequote:Op woensdag 1 juni 2005 14:39 schreef Anneque het volgende:
Wouter Bosop schiphol
hij ging naar Berlijn
Hij had net een vergadering gehad met de Rode Brigades ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:09 schreef Brunette het volgende:
[..]
Wouter Bos op Leonardo Da Vinci vliegveld in Rome![]()
En hij keek mij zo lief aan toen ie opstond van zijn stoel![]()
Hij is best groot en breed irlquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Hij had net een vergadering gehad met de Rode Brigades ?![]()
Ennuh ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:04 schreef sizzler het volgende:
Ohja, en een keer een gastcollege van Wouter Bos gehad.
wie? ik ken alleen kant en van bommel ...quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:44 schreef Harry_Sack het volgende:
vanavond: Agnes Kant, Ronald van Raak, Rosita Gijlswijk, Katinka Liotard, Driek van Vugt, Remine Alberts, Harry van Bommel, Tiny Cox, Meta Meijer, Willem Paquay eva.
Dat ene verbitterde kereltje dat op het nieuws was, dat is Tiny Cox. Vandeweek ging hij met Bos in debat bij Nova.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
wie? ik ken alleen kant en van bommel ...
O ja, en Boris van der Ham.quote:
En dat deed 'ie verschrikkelijk slecht. Wat een kwal.quote:Dat ene verbitterde kereltje dat op het nieuws was, dat is Tiny Cox. Vandeweek ging hij met Bos in debat bij Nova.
John Leerdam is gaaf, ik vind het altijd tof als hij bij een demonstratie ergens is of op de markt ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:08 schreef Toad het volgende:
[..]
O ja, en Boris van der Ham.
Jan Marinus Wiersma
Luuk Blom
Martijn van Dam
Joanneke Kruijsen
John Leerdam
Ruud Koole
En heel wat regionale politici.
Volgens mij heb ik nu echt iedereen.![]()
[..]
En dat deed 'ie verschrikkelijk slecht. Wat een kwal.![]()
Op CNN was vanavond te zien hoe hij reageerde (non verbaal) op de uitslag van het referendum. Ik lag dubbel.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
John Leerdam is gaaf, ik vind het altijd tof als hij bij een demonstratie ergens is of op de markt ofzo
Kut ja, ik zag het ook, alsof hij in een decompressiekamer zat ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:27 schreef Toad het volgende:
[..]
Op CNN was vanavond te zien hoe hij reageerde (non verbaal) op de uitslag van het referendum. Ik lag dubbel.![]()
Ik ook niet...dus?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:23 schreef Speth het volgende:
Ik woon niet in de randstad, geen dus.
Erica Terpstra heeft mij een keer uit bed gebeldquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:18 schreef fayakill het volgende:
Erica Terpstra heeft mij een keer de hand geschud
En, nog helemaal vergeten:quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:34 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
Verdonk,
in volle glorie,
bij een debat in een plaatselijk politiek café.
Heel naar.
Ach, vergeten dat ik vorig najaar bij de Algemene Beschouwingen op de publieke tribune zat. Dan heb je in een keer alle Tweede Kamerleden en het voltallige kabinet (behalve JP dan). Was leuk om eens te zien.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:24 schreef bruut het volgende:
Dries van Agt, Wim Kok, JP Balkenende, Maxime Verhagen, LJ Brinkhorst, Hans Hoogervorst, Karien Van Gennip, Rick vd Ploeg, Wouter Bos, Gerrit Zalm, Els Borst, Thom vd Graaf, Elco Brinkman, Aart Jan de Geus, Hilbrand Nawijn, Excellentie vd Knaap.
Tja, je komt wel eens iemand tegen als je in Den Haag woont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |