Die ook, die zie je meestal op de Westermarkt zwalken met Connie Palmenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:47 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
In de trein naar Den Haag zag ik Hans van Mierlo met zijn enorme buik wat stukken doornemen.![]()
Die kom je ook overal tegenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:52 schreef Itch het volgende:
Ik heb een keer gesproken met Rob Oudkerk op station RAI
Ja dat zeggen al die heroïne hoertjes in Amsterdam ook alquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Die ook, die zie je meestal op de Westermarkt zwalken met Connie Palmen![]()
[..]
Die kom je ook overal tegen
Dat was toch niet de plek voor Rob? Achter het station stond toch meer van zijn gadingquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:08 schreef pberends het volgende:
Niemand Rob Oudkerk gezien op de Wallen?
sterker nog: op de afwerkplek. Inmiddels is die gesloten door zijn collega, Cohen (ook gezien trouwens)quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat was toch niet de plek voor Rob? Achter het station stond toch meer van zijn gading
van der Ham is een akteur, dat telt nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:06 schreef PeRi het volgende:
Balkenende, Van der Hoeven, Van der Ham en nog enkele die ooit op voor een referendum bij mij op school waren. Geen idee wie meer.
Boris van der Ham? Ik ken hem alleen als d66'r.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
van der Ham is een akteur, dat telt niet
Ja, dat is een akteurquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Boris van der Ham? Ik ken hem alleen als d66'r.
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:44 schreef Viking84 het volgende:
de dochter van Joop Atsma zat bij mij in de klas
Batterijen voor ze kontdildo no doubt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:57 schreef MadGuy het volgende:
Varela, bij de Mediamarkt in Rotterdam. Hij wilde nieuwe oordopjes voor zijn discman geloof ik.
Hij ging zeker naar de kapperquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:01 schreef TC03 het volgende:
Balkenende op het winkelcentrum hier.
En nog een paar mennekes toen we met school in de Tweede Kamert waren, maar die waren niet boeiend. Weet niet eens meer welke.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |