ik stuurde ook steeds super veel mailtjes naar hem. totdat ik na een week of 3 ofzo een keer een mailtje terug kreeg met de tekst: je betekent niks meer voor me, stop eens met al die mailtjes.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:01 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Yup, je kan nog zoveel tegen al die lieve mensen vertellen. Het is toch anders als dat je je verhaal met haar deelde. Sinds vrijdagavond hebben we totaal geen contact meer gehad, op het forum waar ik zeer regelmatig vertoef heeft ze haar profiel totaal leeg gemaakt. Ze lijkt alles achter haar te willen laten, spijtig dat dingen dan zo moeten lopen. Ik zou haar best een mail willen sturen met een fatsoenlijk verhaal, maar ze zal het niet lezen en verwijderen. Ik heb nogal de vervelende eigenschap om elle lange verhalen te schrijven namelijk. Daarnaast wilde ze geen contact meer, ik respecteer dat. Maar moeite kost het me welVoorlopig dump ik alles wat ik schrijf maar in Word documentjes en sla ze op, mooi om later terug te lezen
Verder mis ik vooral het vriendinnetje dat ik had voordat het uitging. De meid die erna is ontstaan ken ik niet meer terug en is geen schim van wie ze ooit was lijkt het. Misschien doet dat mij nog wel het meeste 'pijn'
hartverscheurende situatie zeg ...quote:Op zondag 5 juni 2005 11:13 schreef vdo28 het volgende:
Wat is een gebroken hart ook rot
Ik zit wat dat betreft ook in een rotsituatie op het moment...
Tussen mij en mijn vriendin ging het al een tijdje niet goed, de passie was er uit...
Maar het liep nog en we wilden het niet opgeven.
Nu heb ik drie weken geleden een ander meisje leren kennen, en die is best geweldig...
Ik ben er verliefd op geworden en heb dat bekend aan mijn vriendin (eerlijkheid boven alles), eerst wilden we het nog proberen, daarom heb ik dat contact met dat meisje ook verbroken.
Maar het lukt gewoon niet meer, en nu is het afgelopen week uitgegaan..
Ik ervaar hele dubbele emoties, aan de ene kant voelt het zo fout wat ik doe (Ik had al vier jaar met mijn vriendin) en aan de andere kant wil ik dat andere meisje wel leren kennen, waar ik inmiddels alweer een beetje contact mee heb...
Voor mijn exvriendin is het ook heel moeilijk, ze mist mij en wil eigenlijk met mij verder, en dat doet mij pijn. Ik voel me zo verwant met haar, maar ik kan het nu niet weer aanmaken. Dat zou zo fout zijn. Shit wat zit ik in een kutsituatie![]()
Het doet gewoon onzettend pijn om mijn ex te kwetsen![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:55 schreef akkien het volgende:
ik stuurde ook steeds super veel mailtjes naar hem. totdat ik na een week of 3 ofzo een keer een mailtje terug kreeg met de tekst: je betekent niks meer voor me, stop eens met al die mailtjes.
Toen werd het me duidelijk en ging de knop om.
Ik werd beschuldigt van onboeiend geneuzel op msn en het met het bemoeien van hun relatiequote:Op zondag 5 juni 2005 11:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
dat is werkelijk übergrof, met zo'n kerel zou ik nooit meer contact willen. Of het moet zijn dat je hem echt overspoelde met mailtjes, maar dan had hij het nog met meer tact mogen brengen.
goede zaakquote:Op zondag 5 juni 2005 12:07 schreef RoelerMF het volgende:
Ik werd beschuldigt van onboeiend geneuzel op msn en het met het bemoeien van hun relatieToen ik daarna het feit benadrukte dat zij mij altijd aansprak sinds het uit was, was ik de boosdoener natuurlijk en heeft ze me geblocked en verwijderd
![]()
Het is echt een rotsituatiequote:Op zondag 5 juni 2005 11:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hartverscheurende situatie zeg ...
ik denk dat ik voor de relatie van vier jaar had gekozen, het getuigt van een grote moed om voor het prille te gaan.
laat ons hopen dat je haar na een tijdje ook niet beu bent ...quote:Op zondag 5 juni 2005 12:11 schreef vdo28 het volgende:
En oh wat heb ik veel gemeen met dat andere meisje, het is me in vier jaar ook totaal niet overkomen dat ik verliefd ben geworden op een ander, maar toen ik haar zag (Ik zocht er ook niet naar) en sprak was ik verkocht (en zij ook).
De tijd zal het uit moeten wijzen welke kant het opgaat, voel me nu zo verward....![]()
Pracht reactie! You made my day!quote:Op zondag 5 juni 2005 12:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
goede zaak
laat die twee hun zielig bestaan samen verderzetten hé. Als het nu al voor zulke problemen zorgt, zullen ze het toch niet lang bij elkaar uithouden.
Laat ze samen gezellig verderkoken in de miserie die ze zelf hebben gecreëerd, en profiteer jij maar door van het leven![]()
Tja dat is dan niet anders....quote:Op zondag 5 juni 2005 12:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
laat ons hopen dat je haar na een tijdje ook niet beu bent ...![]()
ik overspoelde hem werkelijk met mailtjes (om de 10 minuten een ofzo op de momenten dat ik me verveelde). Bovendien heeft hij later zn excuses aangeboden dat ie zo bot was. (ik was de avond ervoor ook niet erg aardig tegen hem geweest)quote:Op zondag 5 juni 2005 11:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
dat is werkelijk übergrof, met zo'n kerel zou ik nooit meer contact willen. Of het moet zijn dat je hem echt overspoelde met mailtjes, maar dan had hij het nog met meer tact mogen brengen.
Hoe je van je verliefdheid af kunt komenquote:Op zondag 5 juni 2005 11:02 schreef gaiela het volgende:
zeg perico,
zou je zo'n oefening hier kunnen plaatsen? ik ben heel benieuwd!
Ach meid, het is wat....quote:Op maandag 6 juni 2005 16:58 schreef Christine het volgende:
De dominee was hier net om me wat moed in te praten, maar nu mis ik hem nog veel meer. Ik wil niet meer alleen zijn, heb ontzettend veel behoefte aan een knuffel, iemand die voor me zorgt. Het kleine lieve meisje in me, wil eventjes niet een grote, sterke, zelfstandige vrouw moeten zijn... ik wil niet meer alleen... en het is niet eens enkel het alleen-zijn waardoor ik hem zo mis, ik mis hem nu ook weer heel erg om hem.
Lieffie, kom nou terug...
Dat kwam toch niet zomaar uit het niets? Heb je met haar gesproken?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:35 schreef blessed19 het volgende:
gaaf man!
ex belde zonet op. ze wil alle contact verbreken, zomaar uit het niets...
iemand die zich aanmeldt voor een luisterend oor?
't is omdat je haar wil missen, anders zou je het niet doenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:52 schreef denka het volgende:
Ik mis haar, ik mis haar, ik mis haar.....I can't get her out of my mind, frustrerend....Wat ik ook doe, wat ik ook probeer er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk...
Zou dit echt zo zijn...quote:Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
't is omdat je haar wil missen, anders zou je het niet doen.
ik wil je niet verwijten of zo hoorquote:
we hadden inderdaad een time-out. Echter heeft zij nu plotseling drastisch besloten dat ze me nooit meer wilt zien. gaaf joh!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat kwam toch niet zomaar uit het niets? Heb je met haar gesproken?
En een time-out was misschien ook wel ff goed voor je toch?
als vrouwen iets zeggen, bedoelen ze ook vaak het omgekeerde. Misschien wou ze gewoon je echt uit je tent lokken ... zat ze met iets...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef blessed19 het volgende:
we hadden inderdaad een time-out. Echter heeft zij nu plotseling drastisch besloten dat ze me nooit meer wilt zien. gaaf joh!
heb haar sinds afgelopen vrijdag niet meer gezien, maar mis haar nu gigantisch... niet alleen om de verliefdheid maar ook om hoe we met elkaar omgingen...
Het is wel beter zo. maar ik zit er eerlijk gezegd nog wel mee...![]()
dat uit de tent lokken is haar goed gelukt! had het op dat moment niet meer... best vreemd eigenlijk, omdat je eerst zelf een time-out voorsteld, maar dat zij dan ineens zo definitief uit de hoek komt...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als vrouwen iets zeggen, bedoelen ze ook vaak het omgekeerde. Misschien wou ze gewoon je echt uit je tent lokken ... zat ze met iets...
je kan altijd eens proberen over een paar maanden weer voorzichtig contact op te nemen![]()
Je mist de dagelijkse knuffelquote:Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
Vanavond had ik bijna in tranen mijn ex gebeld. Gelukkig stond zijn telefoon uit, anders was het vast een rare situatie geweest. Wat wil ik nog van hem? Waarom mis ik hem toch zo?
't Was gewoon een rare, emotionele dag vandaag. Heb eindelijk besloten dat ik hulp ga zoeken bij het verwerken van een aantal issues die al heel lang spelen, en ik mis de steun van m'n ex daarbij heel erg.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Je mist de dagelijkse knuffel
Het feit dat iemand laat weten dat ze je waarderen
We zoeken het allemaal
Maar je houdt het vol, en daar gaat het om...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
[..]
't Was gewoon een rare, emotionele dag vandaag. Heb eindelijk besloten dat ik hulp ga zoeken bij het verwerken van een aantal issues die al heel lang spelen, en ik mis de steun van m'n ex daarbij heel erg.
En de dagelijkse knuffel mis ik meer dan erg... snap niet hoe ik het vol houd zonder
I know, maar ik zit echt op een nieuw dieptepunt geloof ikquote:Op maandag 6 juni 2005 21:31 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Maar je houdt het vol, en daar gaat het om...
Het is een kwestie van doorzetten, je overleeft dit wel![]()
En wat jij nu voelt doe ik mijn ex nu aanquote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Christine het volgende:
[..]
I know, maar ik zit echt op een nieuw dieptepunt geloof ik
Ik weet het niet... in mijn geval was ik ook degene die het initiatief nam om het uit te maken.quote:
Nou, mijn ex wil me wel terug, maar ik twijfel..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik weet het niet... in mijn geval was ik ook degene die het initiatief nam om het uit te maken.
Maar dat maakt het niet minder moeilijk.
het lijkt me dan niet dat je eigenlijk twijfelt ...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef vdo28 het volgende:
Terwijl we zulke mooie herinneringen hebben, ik zou willen dat zij verliefd werd op een ander![]()
Ik wil zeker niet van twee walletjes eten en ik weet dat het beste is om los te laten....quote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het lijkt me dan niet dat je eigenlijk twijfelt ...
nu lijk je me meer van twee walletjes te eten (ik kan verkerd zijn) ... even afwachten of de nieuwe vlam de verwachtingen kan inlossen, zo nee, dan gaan we misschien terug voor de ex ...
als je echt al zo ver bent dat ze voor jouw part haar hart mag verliezen voor iemand anders, laat het dan maar los ...
Dat is nou precies waar veel mensen last van hebben in dit topic volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wil je niet verwijten of zo hoor, het loslaten van een ex is me niet vreemd, en het is nooit gemakkellijk ... maar mijn ervaring is achteraf dat ik het precies niet wou loslaten ...
ik verkoos me in de vertrouwdheid te wentelen, en het verdriet nog eens op te rakelen, ipv écht te kiezen voor het nieuwe, het onbekende ...
Volgens mij is dat iig altijd makkelijker gezegt dan gedaanquote:Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat is nou precies waar veel mensen last van hebben in dit topic volgens mij.
tuurlijk groot dilemma altijd.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:55 schreef spinnekop het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iig altijd makkelijker gezegt dan gedaan
dat zeker... eigenlijk wel verrot. heb je eindelijk wat je wilt, is het nog niet goed. zo voel ik het teminste...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik weet het niet... in mijn geval was ik ook degene die het initiatief nam om het uit te maken.
Maar dat maakt het niet minder moeilijk.
Aan iedereen uitleggen begint nu inderdaad wel een beetje vermoeiend te raken, maar toch ook wel erg fijn dat je je verhaal weer even kwijt kan. Dus een beetje dubbel gevoel als ze ernaar vragen, maar merk wel dat ik steeds korter begin te worden over het verhaal. Alleen als ze doorvragen zal ik meer zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:05 schreef Christine het volgende:
En het constant aan iedereen uit moeten leggen... vermoeiend he. Dromen uitleggen ben ik zelf ook niet goed in, en ik weet ook niet of je dat zou moeten doen... maar ik denk dat het wel aangeeft dat je in gedachten nog veel met je ex bezig bent.
Je bent niet de enige hoor, zelfs na alles wat er is gebeurd zou ik alles kunnen vergeten en weer samen gelukkig zijn. Ook al zou de wereld mij dan voor gek verklaren, maarja.. ik hou van dr eh?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef love_me het volgende:
Hmmzz.. Zo voel ik het dus ook..
Maarja ik zou hem graag terug willen.. Maarja..
Je moet vooruit niet achteruit en vooruit met diegene zit er niet meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:21 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor, zelfs na alles wat er is gebeurd zou ik alles kunnen vergeten en weer samen gelukkig zijn. Ook al zou de wereld mij dan voor gek verklaren, maarja.. ik hou van dr eh?
Compleet alle contact afkappen en dan is in misschien 5% van de gevallen er een hechte vriendschap op den duur mogelijk. In de meeste gevallen zal het contact gewoon wegblijven, in een klein ander percentage (20%) zul je elkaar af en toe nog oppervlakkig spreken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef gaiela het volgende:
zeg, zijn er handige regels voor hoe lang je nodig hebt om gewoon weer normale vrienden te worden?
ik probeer los van hem te komen (lees: voor mezelf te zorgen), maar nu stuurt ie me mailtjes en dan vind ik het gewoon te leuk om te schrijven hoe het met me gaat. eigenlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat twee mensen dat aan elkaar vertellen. ... behalve als het net (1,5week) uit is.
kan iemand me vertellen wat normaal is? of ervaringen van dat het gewoon kan - die hoor ik het liefste natuurlijk...
Absoluut, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden en in principe geldt wat ik hier zeg voor iedereen. Nu kan de een dat na 2 dagen en de ander na een maand, maar als het veel langer duurt ga ik het eng vinden eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:47 schreef love_me het volgende:
Ja maar vergeet niet iedereen doet dingen op zijn/haar eigen manier.. Dus de een sneller als de ander
liefde is zo sterk en heeft die invloed op je, die je zelf bepaalt. Als jij ervoor kiest om volledig toe te geven aan je gevoelens, fine with me, maar dan moet je idd ook niet op mijn begrip rekenen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:11 schreef love_me het volgende:
Liefde is soms te sterk. En niemand die dat begrijpt helaas. Maar wat doe je eraan.. Ook ik heb hetzelfde gevoel al verklaard de hele wereld me voor gek inderdaad.
na een maand ben ik echt geen relatie van een paar jaar vergeten...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:49 schreef Tranceptor het volgende:
Absoluut, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden en in principe geldt wat ik hier zeg voor iedereen. Nu kan de een dat na 2 dagen en de ander na een maand, maar als het veel langer duurt ga ik het eng vinden eerlijk gezegd.
Dat zeg en bedoel ik ook niet, ik zeg nergens dat je het moet vergeten. Vergeet het niet, geef de positieve dingen een plekje en laat de negativiteit achter je (en dat is al lastig zat) Ik zeg neem afstand, kap dat lijntje af. Als het de moeite waard is kun je iemand na een paar maanden ook weer bellen, als die band echt zo sterk is als vrienden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
na een maand ben ik echt geen relatie van een paar jaar vergeten...
door de jaren en de ervaring zal ik er wel rationeler mee omgaan, dat wel ... maar geef me maar een hele tijd voor ik iemand écht uit mijn systeem heb gezet ...
Ik heb een beetje roerig verleden achter de rug met mijn vriendin, maar nadat het de eerste keer uit ging hadden we ook besloten elkaar even niet te zien. Maar we wilden allebei als vrienden verder gaan. Raar genoeg bleven onze msn gesprekken toen wel op een normale manier in stand en zelfs na een dag of vier zaten we toch alweer met elkaar langere tijd te bellen. Dat heeft mij toen echt enorm geholpen om er heel snel overheen te komen. Ik voelde mij weer prima na 1,5 week en raar genoeg bleef ze soms wel eens op mij wachten als ik 's avonds laat thuis kwam. Uiteindelijk begon ik mijn leventje weer verder op te pakken, maar toen bleek dat ze het zelfs weer jammer vond als ik zo laat online kwam (Ze zat ook thuis met een gekneusde enkel) en dat ze echt op mij zat te wachten. Daarin was ze toen dus een beetje teleurgesteld.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef gaiela het volgende:
ik probeer los van hem te komen (lees: voor mezelf te zorgen), maar nu stuurt ie me mailtjes en dan vind ik het gewoon te leuk om te schrijven hoe het met me gaat. eigenlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat twee mensen dat aan elkaar vertellen. ... behalve als het net (1,5week) uit is.
Same here, twee maanden verder... ik heb nu zelfs leuker contact met m'n ex dan in de laatste paar maanden van onze relatie, al is het nog altijd heel onwennig dat hij niet meer hier is. En ik denk nog heel erg vaak aan hem. Als ik met een andere man ben, heb ik soms zelfs het gevoel overspel te plegen. Dat gevoel duurt volgens mij nog best wel een tijdjequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:40 schreef akkien het volgende:
ik heb ooit gehoord dat over een relatie heenkomen 1/3 van de tijd van de relatie duurt. Hier i vast niks van waar, maar het geeft wel aan dat het lang duurt. Nu na 3 maanden heb ik eindelijk t idee dat ik verder kan met mn leven en gaat t al langer dan een week goed enzo...
Ik kan dingen eindelijk eens van een positieve kant bekijken. EN hoewel mn ex altijd een bijzonder plekje in mijn hart zal houden is hij wel mn ex, en accepteer ik dat nu...
Dat laatste is volgens mij gewoon dat je nog niet klaar voor een nieuwe relatie bent. Ookal wil je verstand het zo graag, je gevoel moet ook echt goed zitten. Sinds het bij mij defitnitief uit is gegaan, heb ik ook nog nooit echt de behoefte aan een vriendin gehad. Het begint nu gelukkig wel af en toe wat te borrelen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:59 schreef Christine het volgende:
De enige "erfenis" van mijn relatie waar ik nu nog last van heb, is dat ik doodsbang ben geworden om me aan iemand te binden. In het begin had ik me met liefde direct in een nieuwe relatie gestort, maar nu ik een paar weken verder ben, wil ik eigenlijk liefst helemaal nooit meer een relatie. Het trekt wel, maar ik wil er tegelijkertijd ook heel hard voor wegrennen, heel dubbel. Hebben jullie dat ook, bindingsangst na een lange relatie? Een vriendin van me had dat ook, en die heeft er in haar nieuwe relatie erg veel hinder van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |