abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2005 @ 18:52:33 #101
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_27684199
Ik mis haar, ik mis haar, ik mis haar.....I can't get her out of my mind, frustrerend....Wat ik ook doe, wat ik ook probeer er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk...
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  maandag 6 juni 2005 @ 19:01:37 #102
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27684489
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:52 schreef denka het volgende:
Ik mis haar, ik mis haar, ik mis haar.....I can't get her out of my mind, frustrerend....Wat ik ook doe, wat ik ook probeer er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk...
't is omdat je haar wil missen, anders zou je het niet doen . Zijn er echt geen andere interessante dingen waar je je tijd en energie in kan steken. Kijk eens naar de toekomst in plaats van het verleden. Het verleden zal je geen stap verder brengen.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 6 juni 2005 @ 19:27:57 #103
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_27685346
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef petitlapin het volgende:

[..]

't is omdat je haar wil missen, anders zou je het niet doen .
Zou dit echt zo zijn...

Ik heb het ontzettend druk op dit moment en ben met veel dingen bezig, eigenlijk kom ik tijd en energie tekort. Ben elke dag met mijn school bezig (laatste weken hectiek alom) , heb een eigen woonstudio waar ik druk mee bezig ben om die fatsoenlijk te maken, als ik even tijd heb ga ik sporten, in het weekend werk ik en ga op stap. En ondanks dit alles denk ik veel aan haar en mis ik haar...het gaat onbewust..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  maandag 6 juni 2005 @ 19:32:32 #104
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27685495
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:27 schreef denka het volgende:

Zou dit echt zo zijn...
ik wil je niet verwijten of zo hoor , het loslaten van een ex is me niet vreemd, en het is nooit gemakkellijk ... maar mijn ervaring is achteraf dat ik het precies niet wou loslaten ...

ik verkoos me in de vertrouwdheid te wentelen, en het verdriet nog eens op te rakelen, ipv écht te kiezen voor het nieuwe, het onbekende ...
  maandag 6 juni 2005 @ 20:01:10 #105
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27686532
ik denk dat petitlapin gelijk heeft. Ik merk aan mezelf nu ook echt dat als ik aan mn ex denk, dat ik dat bewust doe. En als ik op dat moment doorheb dat ik dr aan denk, dan kan ik dus ook stoppen met aan m denken en dan is er dus niks aan de hand. Het leven is zo simpel als je al een paar maanden verder bent. Dus denka, het komt echt goed...Schrijf alles lekker van je af. Eventueel in een boekje wat je niemand laat lezen, zodat je echt alles op kutn schrijven zonder dr over na te hoeven denken.
imagination is more important than knowledge
pi_27686881
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:09 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat kwam toch niet zomaar uit het niets? Heb je met haar gesproken?
En een time-out was misschien ook wel ff goed voor je toch?
we hadden inderdaad een time-out. Echter heeft zij nu plotseling drastisch besloten dat ze me nooit meer wilt zien. gaaf joh!

heb haar sinds afgelopen vrijdag niet meer gezien, maar mis haar nu gigantisch... niet alleen om de verliefdheid maar ook om hoe we met elkaar omgingen...

Het is wel beter zo. maar ik zit er eerlijk gezegd nog wel mee...
  maandag 6 juni 2005 @ 20:13:07 #107
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27686980
quote:
Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef blessed19 het volgende:

we hadden inderdaad een time-out. Echter heeft zij nu plotseling drastisch besloten dat ze me nooit meer wilt zien. gaaf joh!

heb haar sinds afgelopen vrijdag niet meer gezien, maar mis haar nu gigantisch... niet alleen om de verliefdheid maar ook om hoe we met elkaar omgingen...

Het is wel beter zo. maar ik zit er eerlijk gezegd nog wel mee...
als vrouwen iets zeggen, bedoelen ze ook vaak het omgekeerde. Misschien wou ze gewoon je echt uit je tent lokken ... zat ze met iets...

je kan altijd eens proberen over een paar maanden weer voorzichtig contact op te nemen
pi_27687161
quote:
Op maandag 6 juni 2005 20:13 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als vrouwen iets zeggen, bedoelen ze ook vaak het omgekeerde. Misschien wou ze gewoon je echt uit je tent lokken ... zat ze met iets...

je kan altijd eens proberen over een paar maanden weer voorzichtig contact op te nemen
dat uit de tent lokken is haar goed gelukt! had het op dat moment niet meer... best vreemd eigenlijk, omdat je eerst zelf een time-out voorsteld, maar dat zij dan ineens zo definitief uit de hoek komt... op de een of andere manier ga ik er weer anders tegen aan kijken. waarom dat zo is? ik denk dat niemand dat wel zal weten.
  maandag 6 juni 2005 @ 21:02:59 #109
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27688852
Ik werd vandaag ook ineens gebeld door mijn ex. Ongelovelijk wat er dan door je heengaat als je ziet dat zij belt. Zij was wel de allerlaatste van wie ik een telefoontje verwacht namelijk. Het ging gelukkig helemaal nergens over, nouja, over wie haar plek opvolgt bij een busreis naar Engeland in oktober. Ik heb dat prima allemaal onder controle maar haar ma liep haar te pushen ofzo. Ik beloofde dat ik wel met haar moeder zou praten (inmiddels gebeurt) en toen was het einde gesprek. Maar wat een bizar en raar gesprek zeg; allebei kwamen we volgens mij heel afstandelijk over en kreeg ook sterk de indruk dat wij allebei niet zaten te wachten op elkaars aanwezigheid via de telefoon.

Ze belde trouwens wel op een taktisch moment. Ik was vanmiddag bij de opbouw van een flinke kermis wezen keken (hobby eh) en ik was net terug op weg naar huis. Ik miste haar echt enorm veel toen ik naar het station liep. Het liefst had ik toen ook even 'verdwenen' en een potje gaan janken. En dan ineens belt zij mij binnen 5 minuten. (toeval of niet, ik weet het niet meer) Ik was behoorlijk van slag af de rest van de reis kan ik je verzekeren, inmiddels gaat allemaal alweer wat beter gelukkig maar van mij hoeven dit soort afstandelijke telefoontjes niet meer plaats te vinden.
»» Democracy is so overrated »»
pi_27689389
Waarom zijn vrouwen trouwens vaak hatelijk als verdediging voor zichzelf??

Ik zit dus in de rottige situatie dat mijn relatie al een hele tijd niet meer liep en dat ik een nieuw meisje heb ontmoet. Mijn ex (sinds een week) wil me terug en is erg verdrietig (waar ik trouwens kapot aanga) maar kan heel gemeen zijn......
(Over hoe ik haar verlaat, en hoe ik een ander meisje heb ontmoet...)
Dan kunnen er hele gemene opmerkingen uitkomen, ik begrijp het heus wel, maar ik snap het niet helemaal. Later bied ze haar excuses dan weer aan en zegt ze dat ze me kent en weet dat ik haar nooit willens en wetens zou willen kwetsen maar dat het een bescherming is voor haar eigen gevoelens......

Tja, begrijpelijk, maar ik ben juist heel anders....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  maandag 6 juni 2005 @ 21:25:30 #111
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27689658
Vanavond had ik bijna in tranen mijn ex gebeld. Gelukkig stond zijn telefoon uit, anders was het vast een rare situatie geweest. Wat wil ik nog van hem? Waarom mis ik hem toch zo?
pi_27689677
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
Vanavond had ik bijna in tranen mijn ex gebeld. Gelukkig stond zijn telefoon uit, anders was het vast een rare situatie geweest. Wat wil ik nog van hem? Waarom mis ik hem toch zo?
Je mist de dagelijkse knuffel
Het feit dat iemand laat weten dat ze je waarderen
We zoeken het allemaal
  maandag 6 juni 2005 @ 21:29:13 #113
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27689796
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Je mist de dagelijkse knuffel
Het feit dat iemand laat weten dat ze je waarderen
We zoeken het allemaal
't Was gewoon een rare, emotionele dag vandaag. Heb eindelijk besloten dat ik hulp ga zoeken bij het verwerken van een aantal issues die al heel lang spelen, en ik mis de steun van m'n ex daarbij heel erg.
En de dagelijkse knuffel mis ik meer dan erg... snap niet hoe ik het vol houd zonder
  Official ESF Kreviewer maandag 6 juni 2005 @ 21:30:25 #114
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_27689846
Ik kan uitermate goed knuffelen. Dat doe ik vooral in het fotoboek.

Groetjes,

De hintmaster.
pi_27689885
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:29 schreef Christine het volgende:

[..]

't Was gewoon een rare, emotionele dag vandaag. Heb eindelijk besloten dat ik hulp ga zoeken bij het verwerken van een aantal issues die al heel lang spelen, en ik mis de steun van m'n ex daarbij heel erg.
En de dagelijkse knuffel mis ik meer dan erg... snap niet hoe ik het vol houd zonder
Maar je houdt het vol, en daar gaat het om...

Het is een kwestie van doorzetten, je overleeft dit wel
  maandag 6 juni 2005 @ 21:35:31 #116
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27690054
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:31 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Maar je houdt het vol, en daar gaat het om...

Het is een kwestie van doorzetten, je overleeft dit wel
I know, maar ik zit echt op een nieuw dieptepunt geloof ik
pi_27690128
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Christine het volgende:

[..]

I know, maar ik zit echt op een nieuw dieptepunt geloof ik
En wat jij nu voelt doe ik mijn ex nu aan
  maandag 6 juni 2005 @ 21:41:59 #118
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27690325
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:37 schreef vdo28 het volgende:
En wat jij nu voelt doe ik mijn ex nu aan
Ik weet het niet... in mijn geval was ik ook degene die het initiatief nam om het uit te maken.
Maar dat maakt het niet minder moeilijk.
pi_27690571
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik weet het niet... in mijn geval was ik ook degene die het initiatief nam om het uit te maken.
Maar dat maakt het niet minder moeilijk.
Nou, mijn ex wil me wel terug, maar ik twijfel..
En dan ben ik ook nog eens verliefd op een ander

Wat een KUTsituatie

Terwijl we zulke mooie herinneringen hebben, ik zou willen dat zij verliefd werd op een ander
pi_27691139
Ik voel me shit..
Ik mis hem.. Ja ik weet dat je dit leest hoor..
Kan er niets aan doen kan me gevoel niet zomaar over boord zetten..
Zucht..
  maandag 6 juni 2005 @ 22:13:29 #121
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27691431
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef vdo28 het volgende:

Terwijl we zulke mooie herinneringen hebben, ik zou willen dat zij verliefd werd op een ander
het lijkt me dan niet dat je eigenlijk twijfelt ...

nu lijk je me meer van twee walletjes te eten (ik kan verkerd zijn) ... even afwachten of de nieuwe vlam de verwachtingen kan inlossen, zo nee, dan gaan we misschien terug voor de ex ...

als je echt al zo ver bent dat ze voor jouw part haar hart mag verliezen voor iemand anders, laat het dan maar los ...
pi_27691579
Mee eens is ja.. Of je moet nog echt van je ex houden. Maar doe er dan ook wat mee.
pi_27691599
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef petitlapin het volgende:

[..]

het lijkt me dan niet dat je eigenlijk twijfelt ...

nu lijk je me meer van twee walletjes te eten (ik kan verkerd zijn) ... even afwachten of de nieuwe vlam de verwachtingen kan inlossen, zo nee, dan gaan we misschien terug voor de ex ...

als je echt al zo ver bent dat ze voor jouw part haar hart mag verliezen voor iemand anders, laat het dan maar los ...
Ik wil zeker niet van twee walletjes eten en ik weet dat het beste is om los te laten....
Maar het is zo ontzettend moeilijk, shit het breekt mijn hart, soms zou je willen dat je een ongevoelig kreng was....
pi_27692717
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:32 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik wil je niet verwijten of zo hoor , het loslaten van een ex is me niet vreemd, en het is nooit gemakkellijk ... maar mijn ervaring is achteraf dat ik het precies niet wou loslaten ...

ik verkoos me in de vertrouwdheid te wentelen, en het verdriet nog eens op te rakelen, ipv écht te kiezen voor het nieuwe, het onbekende ...
Dat is nou precies waar veel mensen last van hebben in dit topic volgens mij.
  maandag 6 juni 2005 @ 22:55:02 #125
121857 spinnekop
Just don't give a sjit!
pi_27692893
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Dat is nou precies waar veel mensen last van hebben in dit topic volgens mij.
Volgens mij is dat iig altijd makkelijker gezegt dan gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')