't is omdat je haar wil missen, anders zou je het niet doenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:52 schreef denka het volgende:
Ik mis haar, ik mis haar, ik mis haar.....I can't get her out of my mind, frustrerend....Wat ik ook doe, wat ik ook probeer er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk...
Zou dit echt zo zijn...quote:Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
't is omdat je haar wil missen, anders zou je het niet doen.
ik wil je niet verwijten of zo hoorquote:
we hadden inderdaad een time-out. Echter heeft zij nu plotseling drastisch besloten dat ze me nooit meer wilt zien. gaaf joh!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat kwam toch niet zomaar uit het niets? Heb je met haar gesproken?
En een time-out was misschien ook wel ff goed voor je toch?
als vrouwen iets zeggen, bedoelen ze ook vaak het omgekeerde. Misschien wou ze gewoon je echt uit je tent lokken ... zat ze met iets...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef blessed19 het volgende:
we hadden inderdaad een time-out. Echter heeft zij nu plotseling drastisch besloten dat ze me nooit meer wilt zien. gaaf joh!
heb haar sinds afgelopen vrijdag niet meer gezien, maar mis haar nu gigantisch... niet alleen om de verliefdheid maar ook om hoe we met elkaar omgingen...
Het is wel beter zo. maar ik zit er eerlijk gezegd nog wel mee...![]()
dat uit de tent lokken is haar goed gelukt! had het op dat moment niet meer... best vreemd eigenlijk, omdat je eerst zelf een time-out voorsteld, maar dat zij dan ineens zo definitief uit de hoek komt...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als vrouwen iets zeggen, bedoelen ze ook vaak het omgekeerde. Misschien wou ze gewoon je echt uit je tent lokken ... zat ze met iets...
je kan altijd eens proberen over een paar maanden weer voorzichtig contact op te nemen![]()
Je mist de dagelijkse knuffelquote:Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
Vanavond had ik bijna in tranen mijn ex gebeld. Gelukkig stond zijn telefoon uit, anders was het vast een rare situatie geweest. Wat wil ik nog van hem? Waarom mis ik hem toch zo?
't Was gewoon een rare, emotionele dag vandaag. Heb eindelijk besloten dat ik hulp ga zoeken bij het verwerken van een aantal issues die al heel lang spelen, en ik mis de steun van m'n ex daarbij heel erg.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Je mist de dagelijkse knuffel
Het feit dat iemand laat weten dat ze je waarderen
We zoeken het allemaal
Maar je houdt het vol, en daar gaat het om...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
[..]
't Was gewoon een rare, emotionele dag vandaag. Heb eindelijk besloten dat ik hulp ga zoeken bij het verwerken van een aantal issues die al heel lang spelen, en ik mis de steun van m'n ex daarbij heel erg.
En de dagelijkse knuffel mis ik meer dan erg... snap niet hoe ik het vol houd zonder
I know, maar ik zit echt op een nieuw dieptepunt geloof ikquote:Op maandag 6 juni 2005 21:31 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Maar je houdt het vol, en daar gaat het om...
Het is een kwestie van doorzetten, je overleeft dit wel![]()
En wat jij nu voelt doe ik mijn ex nu aanquote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Christine het volgende:
[..]
I know, maar ik zit echt op een nieuw dieptepunt geloof ik
Ik weet het niet... in mijn geval was ik ook degene die het initiatief nam om het uit te maken.quote:
Nou, mijn ex wil me wel terug, maar ik twijfel..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik weet het niet... in mijn geval was ik ook degene die het initiatief nam om het uit te maken.
Maar dat maakt het niet minder moeilijk.
het lijkt me dan niet dat je eigenlijk twijfelt ...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef vdo28 het volgende:
Terwijl we zulke mooie herinneringen hebben, ik zou willen dat zij verliefd werd op een ander![]()
Ik wil zeker niet van twee walletjes eten en ik weet dat het beste is om los te laten....quote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het lijkt me dan niet dat je eigenlijk twijfelt ...
nu lijk je me meer van twee walletjes te eten (ik kan verkerd zijn) ... even afwachten of de nieuwe vlam de verwachtingen kan inlossen, zo nee, dan gaan we misschien terug voor de ex ...
als je echt al zo ver bent dat ze voor jouw part haar hart mag verliezen voor iemand anders, laat het dan maar los ...
Dat is nou precies waar veel mensen last van hebben in dit topic volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wil je niet verwijten of zo hoor, het loslaten van een ex is me niet vreemd, en het is nooit gemakkellijk ... maar mijn ervaring is achteraf dat ik het precies niet wou loslaten ...
ik verkoos me in de vertrouwdheid te wentelen, en het verdriet nog eens op te rakelen, ipv écht te kiezen voor het nieuwe, het onbekende ...
Volgens mij is dat iig altijd makkelijker gezegt dan gedaanquote:Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat is nou precies waar veel mensen last van hebben in dit topic volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |