't is omdat je haar wil missen, anders zou je het niet doenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:52 schreef denka het volgende:
Ik mis haar, ik mis haar, ik mis haar.....I can't get her out of my mind, frustrerend....Wat ik ook doe, wat ik ook probeer er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk...
Zou dit echt zo zijn...quote:Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
't is omdat je haar wil missen, anders zou je het niet doen.
ik wil je niet verwijten of zo hoorquote:
we hadden inderdaad een time-out. Echter heeft zij nu plotseling drastisch besloten dat ze me nooit meer wilt zien. gaaf joh!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat kwam toch niet zomaar uit het niets? Heb je met haar gesproken?
En een time-out was misschien ook wel ff goed voor je toch?
als vrouwen iets zeggen, bedoelen ze ook vaak het omgekeerde. Misschien wou ze gewoon je echt uit je tent lokken ... zat ze met iets...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef blessed19 het volgende:
we hadden inderdaad een time-out. Echter heeft zij nu plotseling drastisch besloten dat ze me nooit meer wilt zien. gaaf joh!
heb haar sinds afgelopen vrijdag niet meer gezien, maar mis haar nu gigantisch... niet alleen om de verliefdheid maar ook om hoe we met elkaar omgingen...
Het is wel beter zo. maar ik zit er eerlijk gezegd nog wel mee...![]()
dat uit de tent lokken is haar goed gelukt! had het op dat moment niet meer... best vreemd eigenlijk, omdat je eerst zelf een time-out voorsteld, maar dat zij dan ineens zo definitief uit de hoek komt...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als vrouwen iets zeggen, bedoelen ze ook vaak het omgekeerde. Misschien wou ze gewoon je echt uit je tent lokken ... zat ze met iets...
je kan altijd eens proberen over een paar maanden weer voorzichtig contact op te nemen![]()
Je mist de dagelijkse knuffelquote:Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
Vanavond had ik bijna in tranen mijn ex gebeld. Gelukkig stond zijn telefoon uit, anders was het vast een rare situatie geweest. Wat wil ik nog van hem? Waarom mis ik hem toch zo?
't Was gewoon een rare, emotionele dag vandaag. Heb eindelijk besloten dat ik hulp ga zoeken bij het verwerken van een aantal issues die al heel lang spelen, en ik mis de steun van m'n ex daarbij heel erg.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Je mist de dagelijkse knuffel
Het feit dat iemand laat weten dat ze je waarderen
We zoeken het allemaal
Maar je houdt het vol, en daar gaat het om...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
[..]
't Was gewoon een rare, emotionele dag vandaag. Heb eindelijk besloten dat ik hulp ga zoeken bij het verwerken van een aantal issues die al heel lang spelen, en ik mis de steun van m'n ex daarbij heel erg.
En de dagelijkse knuffel mis ik meer dan erg... snap niet hoe ik het vol houd zonder
I know, maar ik zit echt op een nieuw dieptepunt geloof ikquote:Op maandag 6 juni 2005 21:31 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Maar je houdt het vol, en daar gaat het om...
Het is een kwestie van doorzetten, je overleeft dit wel![]()
En wat jij nu voelt doe ik mijn ex nu aanquote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Christine het volgende:
[..]
I know, maar ik zit echt op een nieuw dieptepunt geloof ik
Ik weet het niet... in mijn geval was ik ook degene die het initiatief nam om het uit te maken.quote:
Nou, mijn ex wil me wel terug, maar ik twijfel..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik weet het niet... in mijn geval was ik ook degene die het initiatief nam om het uit te maken.
Maar dat maakt het niet minder moeilijk.
het lijkt me dan niet dat je eigenlijk twijfelt ...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef vdo28 het volgende:
Terwijl we zulke mooie herinneringen hebben, ik zou willen dat zij verliefd werd op een ander![]()
Ik wil zeker niet van twee walletjes eten en ik weet dat het beste is om los te laten....quote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het lijkt me dan niet dat je eigenlijk twijfelt ...
nu lijk je me meer van twee walletjes te eten (ik kan verkerd zijn) ... even afwachten of de nieuwe vlam de verwachtingen kan inlossen, zo nee, dan gaan we misschien terug voor de ex ...
als je echt al zo ver bent dat ze voor jouw part haar hart mag verliezen voor iemand anders, laat het dan maar los ...
Dat is nou precies waar veel mensen last van hebben in dit topic volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wil je niet verwijten of zo hoor, het loslaten van een ex is me niet vreemd, en het is nooit gemakkellijk ... maar mijn ervaring is achteraf dat ik het precies niet wou loslaten ...
ik verkoos me in de vertrouwdheid te wentelen, en het verdriet nog eens op te rakelen, ipv écht te kiezen voor het nieuwe, het onbekende ...
Volgens mij is dat iig altijd makkelijker gezegt dan gedaanquote:Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat is nou precies waar veel mensen last van hebben in dit topic volgens mij.
tuurlijk groot dilemma altijd.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:55 schreef spinnekop het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iig altijd makkelijker gezegt dan gedaan
dat zeker... eigenlijk wel verrot. heb je eindelijk wat je wilt, is het nog niet goed. zo voel ik het teminste...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik weet het niet... in mijn geval was ik ook degene die het initiatief nam om het uit te maken.
Maar dat maakt het niet minder moeilijk.
Aan iedereen uitleggen begint nu inderdaad wel een beetje vermoeiend te raken, maar toch ook wel erg fijn dat je je verhaal weer even kwijt kan. Dus een beetje dubbel gevoel als ze ernaar vragen, maar merk wel dat ik steeds korter begin te worden over het verhaal. Alleen als ze doorvragen zal ik meer zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:05 schreef Christine het volgende:
En het constant aan iedereen uit moeten leggen... vermoeiend he. Dromen uitleggen ben ik zelf ook niet goed in, en ik weet ook niet of je dat zou moeten doen... maar ik denk dat het wel aangeeft dat je in gedachten nog veel met je ex bezig bent.
Je bent niet de enige hoor, zelfs na alles wat er is gebeurd zou ik alles kunnen vergeten en weer samen gelukkig zijn. Ook al zou de wereld mij dan voor gek verklaren, maarja.. ik hou van dr eh?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef love_me het volgende:
Hmmzz.. Zo voel ik het dus ook..
Maarja ik zou hem graag terug willen.. Maarja..
Je moet vooruit niet achteruit en vooruit met diegene zit er niet meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:21 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor, zelfs na alles wat er is gebeurd zou ik alles kunnen vergeten en weer samen gelukkig zijn. Ook al zou de wereld mij dan voor gek verklaren, maarja.. ik hou van dr eh?
Compleet alle contact afkappen en dan is in misschien 5% van de gevallen er een hechte vriendschap op den duur mogelijk. In de meeste gevallen zal het contact gewoon wegblijven, in een klein ander percentage (20%) zul je elkaar af en toe nog oppervlakkig spreken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef gaiela het volgende:
zeg, zijn er handige regels voor hoe lang je nodig hebt om gewoon weer normale vrienden te worden?
ik probeer los van hem te komen (lees: voor mezelf te zorgen), maar nu stuurt ie me mailtjes en dan vind ik het gewoon te leuk om te schrijven hoe het met me gaat. eigenlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat twee mensen dat aan elkaar vertellen. ... behalve als het net (1,5week) uit is.
kan iemand me vertellen wat normaal is? of ervaringen van dat het gewoon kan - die hoor ik het liefste natuurlijk...
Absoluut, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden en in principe geldt wat ik hier zeg voor iedereen. Nu kan de een dat na 2 dagen en de ander na een maand, maar als het veel langer duurt ga ik het eng vinden eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:47 schreef love_me het volgende:
Ja maar vergeet niet iedereen doet dingen op zijn/haar eigen manier.. Dus de een sneller als de ander
liefde is zo sterk en heeft die invloed op je, die je zelf bepaalt. Als jij ervoor kiest om volledig toe te geven aan je gevoelens, fine with me, maar dan moet je idd ook niet op mijn begrip rekenen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:11 schreef love_me het volgende:
Liefde is soms te sterk. En niemand die dat begrijpt helaas. Maar wat doe je eraan.. Ook ik heb hetzelfde gevoel al verklaard de hele wereld me voor gek inderdaad.
na een maand ben ik echt geen relatie van een paar jaar vergeten...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:49 schreef Tranceptor het volgende:
Absoluut, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden en in principe geldt wat ik hier zeg voor iedereen. Nu kan de een dat na 2 dagen en de ander na een maand, maar als het veel langer duurt ga ik het eng vinden eerlijk gezegd.
Dat zeg en bedoel ik ook niet, ik zeg nergens dat je het moet vergeten. Vergeet het niet, geef de positieve dingen een plekje en laat de negativiteit achter je (en dat is al lastig zat) Ik zeg neem afstand, kap dat lijntje af. Als het de moeite waard is kun je iemand na een paar maanden ook weer bellen, als die band echt zo sterk is als vrienden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
na een maand ben ik echt geen relatie van een paar jaar vergeten...
door de jaren en de ervaring zal ik er wel rationeler mee omgaan, dat wel ... maar geef me maar een hele tijd voor ik iemand écht uit mijn systeem heb gezet ...
Ik heb een beetje roerig verleden achter de rug met mijn vriendin, maar nadat het de eerste keer uit ging hadden we ook besloten elkaar even niet te zien. Maar we wilden allebei als vrienden verder gaan. Raar genoeg bleven onze msn gesprekken toen wel op een normale manier in stand en zelfs na een dag of vier zaten we toch alweer met elkaar langere tijd te bellen. Dat heeft mij toen echt enorm geholpen om er heel snel overheen te komen. Ik voelde mij weer prima na 1,5 week en raar genoeg bleef ze soms wel eens op mij wachten als ik 's avonds laat thuis kwam. Uiteindelijk begon ik mijn leventje weer verder op te pakken, maar toen bleek dat ze het zelfs weer jammer vond als ik zo laat online kwam (Ze zat ook thuis met een gekneusde enkel) en dat ze echt op mij zat te wachten. Daarin was ze toen dus een beetje teleurgesteld.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef gaiela het volgende:
ik probeer los van hem te komen (lees: voor mezelf te zorgen), maar nu stuurt ie me mailtjes en dan vind ik het gewoon te leuk om te schrijven hoe het met me gaat. eigenlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat twee mensen dat aan elkaar vertellen. ... behalve als het net (1,5week) uit is.
Same here, twee maanden verder... ik heb nu zelfs leuker contact met m'n ex dan in de laatste paar maanden van onze relatie, al is het nog altijd heel onwennig dat hij niet meer hier is. En ik denk nog heel erg vaak aan hem. Als ik met een andere man ben, heb ik soms zelfs het gevoel overspel te plegen. Dat gevoel duurt volgens mij nog best wel een tijdjequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:40 schreef akkien het volgende:
ik heb ooit gehoord dat over een relatie heenkomen 1/3 van de tijd van de relatie duurt. Hier i vast niks van waar, maar het geeft wel aan dat het lang duurt. Nu na 3 maanden heb ik eindelijk t idee dat ik verder kan met mn leven en gaat t al langer dan een week goed enzo...
Ik kan dingen eindelijk eens van een positieve kant bekijken. EN hoewel mn ex altijd een bijzonder plekje in mijn hart zal houden is hij wel mn ex, en accepteer ik dat nu...
Dat laatste is volgens mij gewoon dat je nog niet klaar voor een nieuwe relatie bent. Ookal wil je verstand het zo graag, je gevoel moet ook echt goed zitten. Sinds het bij mij defitnitief uit is gegaan, heb ik ook nog nooit echt de behoefte aan een vriendin gehad. Het begint nu gelukkig wel af en toe wat te borrelen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:59 schreef Christine het volgende:
De enige "erfenis" van mijn relatie waar ik nu nog last van heb, is dat ik doodsbang ben geworden om me aan iemand te binden. In het begin had ik me met liefde direct in een nieuwe relatie gestort, maar nu ik een paar weken verder ben, wil ik eigenlijk liefst helemaal nooit meer een relatie. Het trekt wel, maar ik wil er tegelijkertijd ook heel hard voor wegrennen, heel dubbel. Hebben jullie dat ook, bindingsangst na een lange relatie? Een vriendin van me had dat ook, en die heeft er in haar nieuwe relatie erg veel hinder van...
Het is ook gewoon allemaal heel dubbel. Ook rationeel wil ik helemaal nog geen relatie, en toch ook weer wel. Wat dat betreft scheelt het ook wel dat ik volgens mij nog niet de juiste persoon ben tegen gekomen om iets mee te beginnen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat laatste is volgens mij gewoon dat je nog niet klaar voor een nieuwe relatie bent. Ookal wil je verstand het zo graag, je gevoel moet ook echt goed zitten. Sinds het bij mij defitnitief uit is gegaan, heb ik ook nog nooit echt de behoefte aan een vriendin gehad. Het begint nu gelukkig wel af en toe wat te borrelen.
Als ik jou was zou ik toch voorzichtig zijn...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:27 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik hoop niet dat dat 1/3e klopt, dan moet ik nog 10 maanden wachten voor het meisje met wie ik nu 'bezig ben' pas ready is
allemaal onzin, als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk. Er zijn er zovelen die na een lange relatie snel met een nieuwe beginnen, en dat werkt uitstekend.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:27 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik hoop niet dat dat 1/3e klopt, dan moet ik nog 10 maanden wachten voor het meisje met wie ik nu 'bezig ben' pas ready is
uitstekend om de vorige te vergeten idd....quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
allemaal onzin, als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk. Er zijn er zovelen die na een lange relatie snel met een nieuwe beginnen, en dat werkt uitstekend.
* aansluit *quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:58 schreef akkien het volgende:
[..]
uitstekend om de vorige te vergeten idd....
Ik kan nu echt geen nieuwe relatie beginnen nog. Ben ik nog lang niet aan toe. Me weer zo volledig voor iemand geven zit er voorlopig nog eventjes niet in.
nee dat is t niet, mn zelfvertrouwen heeft echt een grote boost gekregen. Dacht altijd dat mensen me leuk vonden om mn ex, maar kennelijk vinden ze mij ook leuk. Of iig dat zeggen ze...quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:17 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
* aansluit *
Ik hoef voorlopig echt niet meer opnieuw een persoon in mijn leven waar ik mij zo kwetsbaar tegenover zal zetten, tenzij je er echt niet omheen kan natuurlijk, maar zelfs dan zal ik mij niet meer zo snel "bloot" geven eigenlijkalsof je zelfvertrouwen een deukje heeft opgelopen denk ik
niet om de vorige te vergeten, gewoon omdat je die graag ziet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:58 schreef akkien het volgende:
uitstekend om de vorige te vergeten idd....
Ik kan nu echt geen nieuwe relatie beginnen nog. Ben ik nog lang niet aan toe. Me weer zo volledig voor iemand geven zit er voorlopig nog eventjes niet in.
Klopt! Alleen ik heb nu niet de overtuiging dat die binnenkort ineens voor mijn neus zal staan!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als dé man of dé vrouw daar opeens voor je ogen staat, ga je echt niet al die afwegingen maken van, oh nee, nu geef ik me even niet bloot ...![]()
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, voor de veranderingquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
allemaal onzin, als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk. Er zijn er zovelen die na een lange relatie snel met een nieuwe beginnen, en dat werkt uitstekend.
Same here. Vooral dat blootgeven is echt iets wat ik niet snel meer zou doen... ik dacht dat het heel gemakkelijk zou gaan, en heb het na mijn ex één keer gekund, maar ik denk niet dat het me nog snel weer zal overkomen. En dat heeft weinig te maken met rationele afwegingen petitlapin, maar voornamelijk met een bepaald gevoel wat je hebt. Je hebt jezelf bloot gegeven aan iemand (letterlijk en figuurlijk) en wanneer het dan verkeerd loopt, bouw je een soort van automatische bescherming in die ervoor zorgt dat je jezelf niet nog een keer zo blootgeeft aan iemand. En ik heb intussen ook gemerkt dat datzelfde voor mij ook letterlijk geldt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:17 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
* aansluit *
Ik hoef voorlopig echt niet meer opnieuw een persoon in mijn leven waar ik mij zo kwetsbaar tegenover zal zetten, tenzij je er echt niet omheen kan natuurlijk, maar zelfs dan zal ik mij niet meer zo snel "bloot" geven eigenlijkalsof je zelfvertrouwen een deukje heeft opgelopen denk ik
ik denk dat je pas weer verliefd word, en jezelf echt voor iemand kunt geven als je volledig over je ex heen bent. Anders blijf je vergelijkingen maken enzo. Ik snap best dat je zo een relatie kunt hebben, maar ik zou t niet eerlijk vinden tegen die vriend als ik met mn hoofd eigenlijk nog de helft van de tijd bij een andere man zit. En na een lange relatie ben je daar echt niet in 1/2 maanden overheen. Ik denk eerder dat je daar zeker een half tot een heel jaar voor uit kunt trekken. Als ik vriendinnen zie, die al meer dan een half jaar vrijgezel zijn en notabene zelf hun relatie hebben beeindigt, zie ik dat ook zij er niet overheen zijn. Ook al krijgen zij al weer wel de interesse voor andere mannen. De gedachte is dr nog steeds, en af en toe t missen enzo...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Same here. Vooral dat blootgeven is echt iets wat ik niet snel meer zou doen... ik dacht dat het heel gemakkelijk zou gaan, en heb het na mijn ex één keer gekund, maar ik denk niet dat het me nog snel weer zal overkomen. En dat heeft weinig te maken met rationele afwegingen petitlapin, maar voornamelijk met een bepaald gevoel wat je hebt. Je hebt jezelf bloot gegeven aan iemand (letterlijk en figuurlijk) en wanneer het dan verkeerd loopt, bouw je een soort van automatische bescherming in die ervoor zorgt dat je jezelf niet nog een keer zo blootgeeft aan iemand. En ik heb intussen ook gemerkt dat datzelfde voor mij ook letterlijk geldt.
Ik heb ook mijn relatie zelf beeindigdquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:18 schreef akkien het volgende:
[..]
ik denk dat je pas weer verliefd word, en jezelf echt voor iemand kunt geven als je volledig over je ex heen bent. Anders blijf je vergelijkingen maken enzo. Ik snap best dat je zo een relatie kunt hebben, maar ik zou t niet eerlijk vinden tegen die vriend als ik met mn hoofd eigenlijk nog de helft van de tijd bij een andere man zit. En na een lange relatie ben je daar echt niet in 1/2 maanden overheen. Ik denk eerder dat je daar zeker een half tot een heel jaar voor uit kunt trekken. Als ik vriendinnen zie, die al meer dan een half jaar vrijgezel zijn en notabene zelf hun relatie hebben beeindigt, zie ik dat ook zij er niet overheen zijn. Ook al krijgen zij al weer wel de interesse voor andere mannen. De gedachte is dr nog steeds, en af en toe t missen enzo...
waarom zou je niet verliefd willen worden ...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef Christine het volgende:
En stom, maar seks mis ik heel erg, maar ook op dat gebied durf ik mezelf nauwelijks nog bloot te geven, omdat ik bang ben dat ik óf verliefd word...
Verliefd worden = je emoties niet meer in de hand hebben, en je gevoel laten afhangen van een ander. Voor mij iig... en ik begin net een klein beetje weer grip op mijn leven te krijgen, dus verliefd zijn: voor mij voorlopig nooit weer. Al kan je het natuurlijk nooit op commando tegenhouden als het toch gebeurtquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom zou je niet verliefd willen worden ...
en tja... sex ... gewoon doorbijten zou het in mijn geval zijn, want voor mij geen sex zonder relatie![]()
dat vind ik een verkeerde instelling ... dat lijkt me een vrijbrief om maar een jaar als een fossiel op de bank te gaan plakken, want dat is maar normaal ...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:18 schreef akkien het volgende:
En na een lange relatie ben je daar echt niet in 1/2 maanden overheen. Ik denk eerder dat je daar zeker een half tot een heel jaar voor uit kunt trekken.
Ik heb de sexuele lusten nog niet gemist gelukkig!quote:
ik zit niet een jaar als een fossiel op de bank hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat vind ik een verkeerde instelling ... dat lijkt me een vrijbrief om maar een jaar als een fossiel op de bank te gaan plakken, want dat is maar normaal ...
iets met exen enzo....quote:Hoe gaan jullie daarmee om?
Een avondje afleiding met leuke mensen werkt ongetwijfeld beter dan een lang en saai weekend met familie op de bank. Je weet waar ik het over heb, he?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:39 schreef Tristessa het volgende:
Ik sluit mij vanaf heden ook maar aan in dit topic.
Ongetwijfeld, maar no fucking way dat ik nu naar Utrecht omdat HIJ daar woont.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:41 schreef thaleia het volgende:
[..]
Een avondje afleiding met leuke mensen werkt ongetwijfeld beter dan een lang en saai weekend met familie op de bank. Je weet waar ik het over heb, he?
Kijk en dat kokhalzen moeten we niet hebben, ik moet wel fatsoenlijk kunnen eten uiteraard. Maar jullie zijn van harte welkom in het mooie, geweldige, pitoreske Leeuwarden, de plaats waar deze geweldige Fok!ster woont! Toch heb ik het gevoel dat ik jullie niet kan overhalen hier naar toe te komenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef thaleia het volgende:
Jamaar, Utrecht is een grote stad, met weinig kans om ongewenste figuren tegen het lijf te lopen etc etc, en het is leuk en goed voor je etc etc
...maar ik snap ook wel dat alleen al de treinreis in die richting nu waarschijnlijk kokhalzen in je opwekt, en dat je toch niet relaxed in zo'n cafe zit omdat HIJ kan binnenkomen en, nouja, ik snap het
Sterkte!
Nou, het kan natuurlijk wel. Alleen is het iets verder rijden dan Utrecht, dus als we om half 7 in Leeuwarden moeten zijn, mag ik nu wel vertrekken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:56 schreef Tristessa het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat ik jullie niet kan overhalen hier naar toe te komen.
Vooruit, 7 uur is ook goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:01 schreef dwerg het volgende:
Nou, het kan natuurlijk wel. Alleen is het iets verder rijden dan Utrecht, dus als we om half 7 in Leeuwarden moeten zijn, mag ik nu wel vertrekken.
Dank je!quote:*knuffel geeft*
weetje, misschien gaat dat contact hebben wel hardstikke goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:47 schreef Perico het volgende:
Mijn ex heeft me uitgenodigd voor voor haar verjaardag morgenavond.. Nee, haar nieuwe vriend waar ze zich halsoverkop mee heeft ingelaten is er dan niet. Ik heb besloten om te gaan, zal samen aankomen met haar beste vriendin en dr vriend. Tis wel de eerste keer dat ik terug ben bij haar thuis, sinds het uit is.
Ik weet niet wat het met me zal doen. 4 keer eerder was haar verjaardag natuurlijk een hele bijzondere dag in het jaar, ook voor mij. Nu ben ik best wel gespannen. Aan de andere kant heb ik er zelf voor gekozen om contact wel weer te herstellen. Maar dat het ook vaker een vorm van zelfkwelling is, geef ik grif toe... (ik ben nog steeds heel erg ermee bezig).
Door de bank genomen denk ik dat ik toch altijd degene ben die meer initiatief heeft in dingen, al was er zeker wel een wisselwerking, en die is er nog steeds. (soort 60 - 40 verhouding).quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:51 schreef akkien het volgende:
[..]
Zorg dat je haar niet verder toelaat dan als een vriendin, en laat dingen ook van haar kant komen voor ene groot deel. Dan komt het vast goed. Ik kan nu hardstikke goed opschieten met mn ex...
ik weet het. Maar probeer wel mensen toe te laten in je leven die je weer goed kunnen leren kennen. Ik heb gemerkt dat, nu dr wat mensen zijn die mij echt door en door kennen, ik mij veel beter voel. Aangezien ik dingen aan meerdere mensen kan vertelllen en niet alles aan hem kwijt wil. Dit betekent gelijk ook dat ik relaxer met hem omga en gewoon gezellig ben, ipv altijd triest etc. als ik hem zie. Dat is niet alleen voor mij, maar ook voor hem leuker. En ik voel me daar veel fijner bij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:11 schreef Perico het volgende:
[..]
Door de bank genomen denk ik dat ik toch altijd degene ben die meer initiatief heeft in dingen, al was er zeker wel een wisselwerking, en die is er nog steeds. (soort 60 - 40 verhouding).
Ik hoop er zeker op dat morgen het ijs wordt gebroken en er voor de toekomst ook geen belemmeringen meer door haar worden gezien om gewoon gezellig eens iets te doen.
Want goeie vrienden zijn dun gezaaid, en zeker mensen die je door en door zo goed kennen...
ja idd....ik wil je niet meer terug...maar ga toch niet met een ander, want dan word ik jaloers....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:36 schreef Stefanie16 het volgende:
Pff loslaten sucks.
Ik kan me echt prima vermaken zonder hem, met mijn eigen vrienden, op mn eigen werk en uitgaan enzo. Maar ik ben gewend om elke keer weer alles aanhem te vertellen over wat ik doe hoe ik me voel en alles en dat is zo klote.
Ik mis hem en ik wil geen relatie meer.
Maaar toch wil ik hem voor mezelf houden. :$ en ooit, na de zomer ofzo nog weer terug.
Stiekem hou ik het meeste van hem![]()
![]()
![]()
Ik heb ook mijn kennissenkring etc. uitgebreid en ben met meer mensen gaan praten. Dat haalt zeker de druk wat van de ketel, en zo denken er ook mensen met je mee, en luister je ook naar hun verhalen. Als ik met haar chat, probeer ik dat gewoon relaxed als vroeger te doen. Tegelijkertijd ben ik ook wel es eerlijk, of schrijf ik wat dingen die me bezig houden op in een mail ofzo. Maar in persoon hoop ik het zeker gezellig te houden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:17 schreef akkien het volgende:
[..]
Maar probeer wel mensen toe te laten in je leven die je weer goed kunnen leren kennen. Ik heb gemerkt dat, nu dr wat mensen zijn die mij echt door en door kennen, ik mij veel beter voel. Aangezien ik dingen aan meerdere mensen kan vertelllen en niet alles aan hem kwijt wil. Dit betekent gelijk ook dat ik relaxer met hem omga en gewoon gezellig ben, ipv altijd triest etc. als ik hem zie. Dat is niet alleen voor mij, maar ook voor hem leuker. En ik voel me daar veel fijner bij.
Ik heb het vermoeden dat dat een beetje bij haar speelt. Dat ik nu geen relatie met iemand wil, dat zint haar toch wel. Uit sommige opmerkingen bleek ook een zekere jaloezie. Terwijl zij de nieuwe start heeft gemaakt...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:18 schreef akkien het volgende:
ja idd....ik wil je niet meer terug...maar ga toch niet met een ander, want dan word ik jaloers....
Dat gevoel ken ik echt te goed
Ja, ik heb dat met al mijn exenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:18 schreef akkien het volgende:
[..]
ja idd....ik wil je niet meer terug...maar ga toch niet met een ander, want dan word ik jaloers....
Ik ook!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:18 schreef akkien het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik! Echt enorm tegenstrijdig enzo. je wilt van alles maar toch ook weer niet. Troost je dat het er allemaal bijhoort, de eerste 72 uur zijn echt het ergste, mijn ervaring in ieder gevalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:15 schreef Tristessa het volgende:
Bah, vervelend gevoel; ik zit nog vol emoties maar tegelijkertijd voel ik me ontzettend leeg....
Stoort het je?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:38 schreef milagro het volgende:
zo Tarot en hoe lang ben je dit nog van plan, dat onzinnig quasi romantische verlangen naar wat geweest is?
of vind je dit lijden wel wat hebben, je doet het nu al meer dan een jaar, geloof ik, dus het levert blijkbaar iets op.
Mwoah, het wordt wat pathetisch, en lastig voor jou zelf, vooralquote:
Het was al pathetisch vanaf het begin. Dat realiseer ik mezelf maar al te goed... maar ik ben nou eenmaal wie ik ben, en kan me mijn leven niet herinneren ooit anders te zijn geweest met betrekking tot liefde. Daar haal ik mijn troost uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Mwoah, het wordt wat pathetisch, en lastig voor jou zelf, vooral
Maar goed, als jij graag nog een jaar wilt kijken en vergelijken met iemand die ws half zo fantastisch is als jij meent je te herinneren, ga vooral je gang
Ik hoop inderdaad dat ik me snel beter ga voelen. Ik heb vandaag gelukkig wel behoorlijk wat afleiding gehad dus dat scheelde wel, maar nu ik weer alleen ben begin ik weer te piekeren...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:36 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik! Echt enorm tegenstrijdig enzo. je wilt van alles maar toch ook weer niet. Troost je dat het er allemaal bijhoort, de eerste 72 uur zijn echt het ergste, mijn ervaring in ieder gevalDaarna kan je alles wat beter relativeren en durf je langzaam vooruit te kijken en weer leuke dingen te gaan ondernemen!
Voor nu; Sterkte!![]()
Whoei! 4,5 Jaar een relatie en dan was het van de ene op de andere dag over? Of zat het eraan te komen?quote:Op zondag 12 juni 2005 01:40 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat ik me snel beter ga voelen. Ik heb vandaag gelukkig wel behoorlijk wat afleiding gehad dus dat scheelde wel, maar nu ik weer alleen ben begin ik weer te piekeren...
Het is gewoon zo naar, een relatie van vier en een half jaar is ook niet iets wat je zomaar vergeet. In ieder geval bedankt voor je reactie
.
Met een goed boek vroeg het warme nest induiken helpt echt!quote:Op zondag 12 juni 2005 01:40 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat ik me snel beter ga voelen. Ik heb vandaag gelukkig wel behoorlijk wat afleiding gehad dus dat scheelde wel, maar nu ik weer alleen ben begin ik weer te piekeren...
Het is gewoon zo naar, een relatie van vier en een half jaar is ook niet iets wat je zomaar vergeet. In ieder geval bedankt voor je reactie
.
Goed man!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |