abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2005 @ 18:52:33 #101
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_27684199
Ik mis haar, ik mis haar, ik mis haar.....I can't get her out of my mind, frustrerend....Wat ik ook doe, wat ik ook probeer er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk...
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  maandag 6 juni 2005 @ 19:01:37 #102
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27684489
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:52 schreef denka het volgende:
Ik mis haar, ik mis haar, ik mis haar.....I can't get her out of my mind, frustrerend....Wat ik ook doe, wat ik ook probeer er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk...
't is omdat je haar wil missen, anders zou je het niet doen . Zijn er echt geen andere interessante dingen waar je je tijd en energie in kan steken. Kijk eens naar de toekomst in plaats van het verleden. Het verleden zal je geen stap verder brengen.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 6 juni 2005 @ 19:27:57 #103
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_27685346
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef petitlapin het volgende:

[..]

't is omdat je haar wil missen, anders zou je het niet doen .
Zou dit echt zo zijn...

Ik heb het ontzettend druk op dit moment en ben met veel dingen bezig, eigenlijk kom ik tijd en energie tekort. Ben elke dag met mijn school bezig (laatste weken hectiek alom) , heb een eigen woonstudio waar ik druk mee bezig ben om die fatsoenlijk te maken, als ik even tijd heb ga ik sporten, in het weekend werk ik en ga op stap. En ondanks dit alles denk ik veel aan haar en mis ik haar...het gaat onbewust..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  maandag 6 juni 2005 @ 19:32:32 #104
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27685495
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:27 schreef denka het volgende:

Zou dit echt zo zijn...
ik wil je niet verwijten of zo hoor , het loslaten van een ex is me niet vreemd, en het is nooit gemakkellijk ... maar mijn ervaring is achteraf dat ik het precies niet wou loslaten ...

ik verkoos me in de vertrouwdheid te wentelen, en het verdriet nog eens op te rakelen, ipv écht te kiezen voor het nieuwe, het onbekende ...
  maandag 6 juni 2005 @ 20:01:10 #105
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27686532
ik denk dat petitlapin gelijk heeft. Ik merk aan mezelf nu ook echt dat als ik aan mn ex denk, dat ik dat bewust doe. En als ik op dat moment doorheb dat ik dr aan denk, dan kan ik dus ook stoppen met aan m denken en dan is er dus niks aan de hand. Het leven is zo simpel als je al een paar maanden verder bent. Dus denka, het komt echt goed...Schrijf alles lekker van je af. Eventueel in een boekje wat je niemand laat lezen, zodat je echt alles op kutn schrijven zonder dr over na te hoeven denken.
imagination is more important than knowledge
pi_27686881
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:09 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat kwam toch niet zomaar uit het niets? Heb je met haar gesproken?
En een time-out was misschien ook wel ff goed voor je toch?
we hadden inderdaad een time-out. Echter heeft zij nu plotseling drastisch besloten dat ze me nooit meer wilt zien. gaaf joh!

heb haar sinds afgelopen vrijdag niet meer gezien, maar mis haar nu gigantisch... niet alleen om de verliefdheid maar ook om hoe we met elkaar omgingen...

Het is wel beter zo. maar ik zit er eerlijk gezegd nog wel mee...
  maandag 6 juni 2005 @ 20:13:07 #107
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27686980
quote:
Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef blessed19 het volgende:

we hadden inderdaad een time-out. Echter heeft zij nu plotseling drastisch besloten dat ze me nooit meer wilt zien. gaaf joh!

heb haar sinds afgelopen vrijdag niet meer gezien, maar mis haar nu gigantisch... niet alleen om de verliefdheid maar ook om hoe we met elkaar omgingen...

Het is wel beter zo. maar ik zit er eerlijk gezegd nog wel mee...
als vrouwen iets zeggen, bedoelen ze ook vaak het omgekeerde. Misschien wou ze gewoon je echt uit je tent lokken ... zat ze met iets...

je kan altijd eens proberen over een paar maanden weer voorzichtig contact op te nemen
pi_27687161
quote:
Op maandag 6 juni 2005 20:13 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als vrouwen iets zeggen, bedoelen ze ook vaak het omgekeerde. Misschien wou ze gewoon je echt uit je tent lokken ... zat ze met iets...

je kan altijd eens proberen over een paar maanden weer voorzichtig contact op te nemen
dat uit de tent lokken is haar goed gelukt! had het op dat moment niet meer... best vreemd eigenlijk, omdat je eerst zelf een time-out voorsteld, maar dat zij dan ineens zo definitief uit de hoek komt... op de een of andere manier ga ik er weer anders tegen aan kijken. waarom dat zo is? ik denk dat niemand dat wel zal weten.
  maandag 6 juni 2005 @ 21:02:59 #109
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27688852
Ik werd vandaag ook ineens gebeld door mijn ex. Ongelovelijk wat er dan door je heengaat als je ziet dat zij belt. Zij was wel de allerlaatste van wie ik een telefoontje verwacht namelijk. Het ging gelukkig helemaal nergens over, nouja, over wie haar plek opvolgt bij een busreis naar Engeland in oktober. Ik heb dat prima allemaal onder controle maar haar ma liep haar te pushen ofzo. Ik beloofde dat ik wel met haar moeder zou praten (inmiddels gebeurt) en toen was het einde gesprek. Maar wat een bizar en raar gesprek zeg; allebei kwamen we volgens mij heel afstandelijk over en kreeg ook sterk de indruk dat wij allebei niet zaten te wachten op elkaars aanwezigheid via de telefoon.

Ze belde trouwens wel op een taktisch moment. Ik was vanmiddag bij de opbouw van een flinke kermis wezen keken (hobby eh) en ik was net terug op weg naar huis. Ik miste haar echt enorm veel toen ik naar het station liep. Het liefst had ik toen ook even 'verdwenen' en een potje gaan janken. En dan ineens belt zij mij binnen 5 minuten. (toeval of niet, ik weet het niet meer) Ik was behoorlijk van slag af de rest van de reis kan ik je verzekeren, inmiddels gaat allemaal alweer wat beter gelukkig maar van mij hoeven dit soort afstandelijke telefoontjes niet meer plaats te vinden.
»» Democracy is so overrated »»
pi_27689389
Waarom zijn vrouwen trouwens vaak hatelijk als verdediging voor zichzelf??

Ik zit dus in de rottige situatie dat mijn relatie al een hele tijd niet meer liep en dat ik een nieuw meisje heb ontmoet. Mijn ex (sinds een week) wil me terug en is erg verdrietig (waar ik trouwens kapot aanga) maar kan heel gemeen zijn......
(Over hoe ik haar verlaat, en hoe ik een ander meisje heb ontmoet...)
Dan kunnen er hele gemene opmerkingen uitkomen, ik begrijp het heus wel, maar ik snap het niet helemaal. Later bied ze haar excuses dan weer aan en zegt ze dat ze me kent en weet dat ik haar nooit willens en wetens zou willen kwetsen maar dat het een bescherming is voor haar eigen gevoelens......

Tja, begrijpelijk, maar ik ben juist heel anders....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  maandag 6 juni 2005 @ 21:25:30 #111
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27689658
Vanavond had ik bijna in tranen mijn ex gebeld. Gelukkig stond zijn telefoon uit, anders was het vast een rare situatie geweest. Wat wil ik nog van hem? Waarom mis ik hem toch zo?
pi_27689677
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
Vanavond had ik bijna in tranen mijn ex gebeld. Gelukkig stond zijn telefoon uit, anders was het vast een rare situatie geweest. Wat wil ik nog van hem? Waarom mis ik hem toch zo?
Je mist de dagelijkse knuffel
Het feit dat iemand laat weten dat ze je waarderen
We zoeken het allemaal
  maandag 6 juni 2005 @ 21:29:13 #113
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27689796
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Je mist de dagelijkse knuffel
Het feit dat iemand laat weten dat ze je waarderen
We zoeken het allemaal
't Was gewoon een rare, emotionele dag vandaag. Heb eindelijk besloten dat ik hulp ga zoeken bij het verwerken van een aantal issues die al heel lang spelen, en ik mis de steun van m'n ex daarbij heel erg.
En de dagelijkse knuffel mis ik meer dan erg... snap niet hoe ik het vol houd zonder
  Official ESF Kreviewer maandag 6 juni 2005 @ 21:30:25 #114
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_27689846
Ik kan uitermate goed knuffelen. Dat doe ik vooral in het fotoboek.

Groetjes,

De hintmaster.
pi_27689885
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:29 schreef Christine het volgende:

[..]

't Was gewoon een rare, emotionele dag vandaag. Heb eindelijk besloten dat ik hulp ga zoeken bij het verwerken van een aantal issues die al heel lang spelen, en ik mis de steun van m'n ex daarbij heel erg.
En de dagelijkse knuffel mis ik meer dan erg... snap niet hoe ik het vol houd zonder
Maar je houdt het vol, en daar gaat het om...

Het is een kwestie van doorzetten, je overleeft dit wel
  maandag 6 juni 2005 @ 21:35:31 #116
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27690054
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:31 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Maar je houdt het vol, en daar gaat het om...

Het is een kwestie van doorzetten, je overleeft dit wel
I know, maar ik zit echt op een nieuw dieptepunt geloof ik
pi_27690128
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Christine het volgende:

[..]

I know, maar ik zit echt op een nieuw dieptepunt geloof ik
En wat jij nu voelt doe ik mijn ex nu aan
  maandag 6 juni 2005 @ 21:41:59 #118
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27690325
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:37 schreef vdo28 het volgende:
En wat jij nu voelt doe ik mijn ex nu aan
Ik weet het niet... in mijn geval was ik ook degene die het initiatief nam om het uit te maken.
Maar dat maakt het niet minder moeilijk.
pi_27690571
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik weet het niet... in mijn geval was ik ook degene die het initiatief nam om het uit te maken.
Nou, mijn ex wil me wel terug, maar ik twijfel..
En dan ben ik ook nog eens verliefd op een ander

Wat een KUTsituatie

Terwijl we zulke mooie herinneringen hebben, ik zou willen dat zij verliefd werd op een ander
pi_27691139
Ik voel me shit..
Ik mis hem.. Ja ik weet dat je dit leest hoor..
Kan er niets aan doen kan me gevoel niet zomaar over boord zetten..
Zucht..
  maandag 6 juni 2005 @ 22:13:29 #121
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27691431
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef vdo28 het volgende:

Terwijl we zulke mooie herinneringen hebben, ik zou willen dat zij verliefd werd op een ander
het lijkt me dan niet dat je eigenlijk twijfelt ...

nu lijk je me meer van twee walletjes te eten (ik kan verkerd zijn) ... even afwachten of de nieuwe vlam de verwachtingen kan inlossen, zo nee, dan gaan we misschien terug voor de ex ...

als je echt al zo ver bent dat ze voor jouw part haar hart mag verliezen voor iemand anders, laat het dan maar los ...
pi_27691579
Mee eens is ja.. Of je moet nog echt van je ex houden. Maar doe er dan ook wat mee.
pi_27691599
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef petitlapin het volgende:

[..]

het lijkt me dan niet dat je eigenlijk twijfelt ...

nu lijk je me meer van twee walletjes te eten (ik kan verkerd zijn) ... even afwachten of de nieuwe vlam de verwachtingen kan inlossen, zo nee, dan gaan we misschien terug voor de ex ...

als je echt al zo ver bent dat ze voor jouw part haar hart mag verliezen voor iemand anders, laat het dan maar los ...
Ik wil zeker niet van twee walletjes eten en ik weet dat het beste is om los te laten....
Maar het is zo ontzettend moeilijk, shit het breekt mijn hart, soms zou je willen dat je een ongevoelig kreng was....
pi_27692717
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:32 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik wil je niet verwijten of zo hoor , het loslaten van een ex is me niet vreemd, en het is nooit gemakkellijk ... maar mijn ervaring is achteraf dat ik het precies niet wou loslaten ...

ik verkoos me in de vertrouwdheid te wentelen, en het verdriet nog eens op te rakelen, ipv écht te kiezen voor het nieuwe, het onbekende ...
Dat is nou precies waar veel mensen last van hebben in dit topic volgens mij.
  maandag 6 juni 2005 @ 22:55:02 #125
121857 spinnekop
Just don't give a sjit!
pi_27692893
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Dat is nou precies waar veel mensen last van hebben in dit topic volgens mij.
Volgens mij is dat iig altijd makkelijker gezegt dan gedaan
pi_27692990
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:55 schreef spinnekop het volgende:

[..]

Volgens mij is dat iig altijd makkelijker gezegt dan gedaan
tuurlijk groot dilemma altijd.
pi_27694652
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef Christine het volgende:

[..]

dat zeker... eigenlijk wel verrot. heb je eindelijk wat je wilt, is het nog niet goed. zo voel ik het teminste...

sterkte, meid!
  maandag 6 juni 2005 @ 23:46:43 #128
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_27694826
Ik mis mijn ex op het moment ook heel erg, vooral de kleine dingetjes, samen in bad als die thuiskwam van werken, het met mijn hoofd op zijn schoot liggen en film kijken terwijl hij door me haartjes kroelt. Het ergste mis ik de manier waarop we helemaal verstrengeld van top tot teen tegen mekaar inslaap vielen

blegh, ik wil me weer helemaal mezelf voelen bij iemand
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:57:47 #129
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27734987
Hmm deze ochtend wel een moment van haar missen weer. Gisteren naar oude schoolvrienden geweest en dan (weer) het verhaal uitleggen. Hoewel wij elkaar al een flinke tijd niet hadden gezien bleven zij gelukkig wel vrij neutraal in hun mening, misschien ergens maargoed ook

Heb vannacht zelfs over haar gedroomd. Echt heel bizar. We waren weer samen een koppel, er kwam nog wat familie van ons invoor en het enige dat er gebeurde is dat de keuken echt helemaal vol lag met stroop! Heel de vloer en gootsteen lagen vol met dat smerige plakspul. Beetje vage droom verder want we waren bezig om modelhuisjes te bouwen en om die honing troep op te ruimen had de huisjes er mee maar gevuld, maar steeds als er wat honing opgeruimd was kwam het weer terug in nieuwe hoeveelheden. Uiteindelijk gaven we de moed op en gingen we verder met huisjes bouwen ( ). Heb ook geen idee of die droom nog diepere betekenis had, meestal ben ik niet zo iemand die dromen tot in het detail gaat uitsplitsen ofzo.

Het was in ieder wel heel raar om met die droom wakker te worden want deze ochtend spookt ze daardoor toch weer door me hoofd. Ik probeer minder en minder aan haar te denken, maar dat is jammergenoeg niet zo makkelijk als het lijkt. Ik mis d'r
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:05:30 #130
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27735196
Dromen over mijn ex heb ik eigenlijk nooit gedaan, dat lijkt me wel moeilijk RoelerMF. En het constant aan iedereen uit moeten leggen... vermoeiend he. Dromen uitleggen ben ik zelf ook niet goed in, en ik weet ook niet of je dat zou moeten doen... maar ik denk dat het wel aangeeft dat je in gedachten nog veel met je ex bezig bent. En daar gaat tijd overheen, helaas... vraag me af of het ooit helemaal slijt zoiets. Zelf heb ik intussen weer redelijk goed contact met m'n ex, dus de dat wat ik het meeste miste (onze vriendschap) heb ik weer terug, zei het op een andere manier dan toen we nog een relatie hadden.

Oja, wat bij mij wel eens hielp om iemand uit m'n hoofd te krijgen, is het nummer "Get outta my head" van Intwine aan te zetten met de speakers op 10, en heel hard meeschreeuwen met de tekst van het refrein.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:14:15 #131
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27735448
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:05 schreef Christine het volgende:
En het constant aan iedereen uit moeten leggen... vermoeiend he. Dromen uitleggen ben ik zelf ook niet goed in, en ik weet ook niet of je dat zou moeten doen... maar ik denk dat het wel aangeeft dat je in gedachten nog veel met je ex bezig bent.
Aan iedereen uitleggen begint nu inderdaad wel een beetje vermoeiend te raken, maar toch ook wel erg fijn dat je je verhaal weer even kwijt kan. Dus een beetje dubbel gevoel als ze ernaar vragen, maar merk wel dat ik steeds korter begin te worden over het verhaal. Alleen als ze doorvragen zal ik meer zeggen En ja idd, als je over dingen droomt ben je er nog veel (onderbewust) mee bezig . En de droom uitleggen kan natuurlijk op meerdere manieren, heb er wel even snel wat over nagedacht maar de stroop kan je zien als iets plakkerigs waar je niet zo snel van afkomt, maw ik kan haar nog moeilijk loslaten, hoe graag ik dat ook wil door de stroop in de droom op te ruimen maar het toch weer terugkomt. Het huisjes bouwen met familie kan ik dan verklaren als onze samenwoon plannen die wij hadden. Dit is voor mij eigenlijk de enige verklaring die ik over de droom kan geven.

En erg fijn om te horen dat jij je vriendschap met je ex weer hebt kunnen oppakken! Ik hoop dat ook ooit weer te kunnen met haar maar ik heb daar nu een hard hoofd in en dat is misschien wat ik gewoon mis; me maatje, me steun en toeverlaat, mijn uitlaatklep. Enfin, datgene wat ik al veel vaker hier heb neergekalkt en niet nog een keer zal herhalen
pi_27742721
Ik herken het roeler.. Heel erg.
Dat dromen ook
pi_27746505
Ik mis mijn tweede meisje nog wel eens, maar dan gewoon om haar warme persoonlijkheid/ vrolijkheid en genegenheid. Het was gewoon een ontzettend lief meisje waar ik het nog steeds heel goed mee kan vinden, maar tussen ons ging het op een gegeven moment gewoon niet meer. Ergens vind ik wel jammer dat het ons niet gegeven was langer samen te zijn, maar het is niet anders.
pi_27750245
Hmmzz.. Zo voel ik het dus ook..
Maarja ik zou hem graag terug willen.. Maarja..
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:21:53 #135
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27751267
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef love_me het volgende:
Hmmzz.. Zo voel ik het dus ook..
Maarja ik zou hem graag terug willen.. Maarja..
Je bent niet de enige hoor, zelfs na alles wat er is gebeurd zou ik alles kunnen vergeten en weer samen gelukkig zijn. Ook al zou de wereld mij dan voor gek verklaren, maarja.. ik hou van dr eh?
pi_27752558
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:21 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Je bent niet de enige hoor, zelfs na alles wat er is gebeurd zou ik alles kunnen vergeten en weer samen gelukkig zijn. Ook al zou de wereld mij dan voor gek verklaren, maarja.. ik hou van dr eh?
Je moet vooruit niet achteruit en vooruit met diegene zit er niet meer.

Life offers no second chances just new ones!
pi_27755030
Liefde is soms te sterk. En niemand die dat begrijpt helaas. Maar wat doe je eraan.. Ook ik heb hetzelfde gevoel al verklaard de hele wereld me voor gek inderdaad.
pi_27755989
zeg, zijn er handige regels voor hoe lang je nodig hebt om gewoon weer normale vrienden te worden?

ik probeer los van hem te komen (lees: voor mezelf te zorgen), maar nu stuurt ie me mailtjes en dan vind ik het gewoon te leuk om te schrijven hoe het met me gaat. eigenlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat twee mensen dat aan elkaar vertellen. ... behalve als het net (1,5week) uit is.

kan iemand me vertellen wat normaal is? of ervaringen van dat het gewoon kan - die hoor ik het liefste natuurlijk...
pi_27758703
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef gaiela het volgende:
zeg, zijn er handige regels voor hoe lang je nodig hebt om gewoon weer normale vrienden te worden?

ik probeer los van hem te komen (lees: voor mezelf te zorgen), maar nu stuurt ie me mailtjes en dan vind ik het gewoon te leuk om te schrijven hoe het met me gaat. eigenlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat twee mensen dat aan elkaar vertellen. ... behalve als het net (1,5week) uit is.

kan iemand me vertellen wat normaal is? of ervaringen van dat het gewoon kan - die hoor ik het liefste natuurlijk...
Compleet alle contact afkappen en dan is in misschien 5% van de gevallen er een hechte vriendschap op den duur mogelijk. In de meeste gevallen zal het contact gewoon wegblijven, in een klein ander percentage (20%) zul je elkaar af en toe nog oppervlakkig spreken.

Ik zou zeggen contact afkappen al doe je er jezelf pijn mee en als er dan echt een vriendschap is dan komt dat vanzelf wel weer. Vlak na een relatie zit je nog in teveel pijn om als vrienden met elkaar om te gaan IMHO. De stellen die ik ken die wel direct doorgingen als vrienden hangen ontzettend aan elkaar.

Contact verbreken, je eigen leven inrichten naar eigen smaak en dan kijken of zo iemand daarin als vriend nog meerwaarde heeft. There is no easy way. Ik lees hier teveel mensen die erin blijven hangen en dat is voor mij heel herkenbaar, maar voortschrijdend inzicht en ervaring leren je dat los te laten.
pi_27759213
Ja maar vergeet niet iedereen doet dingen op zijn/haar eigen manier.. Dus de een sneller als de ander
pi_27759272
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:47 schreef love_me het volgende:
Ja maar vergeet niet iedereen doet dingen op zijn/haar eigen manier.. Dus de een sneller als de ander
Absoluut, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden en in principe geldt wat ik hier zeg voor iedereen. Nu kan de een dat na 2 dagen en de ander na een maand, maar als het veel langer duurt ga ik het eng vinden eerlijk gezegd.
pi_27759397
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:11 schreef love_me het volgende:
Liefde is soms te sterk. En niemand die dat begrijpt helaas. Maar wat doe je eraan.. Ook ik heb hetzelfde gevoel al verklaard de hele wereld me voor gek inderdaad.
liefde is zo sterk en heeft die invloed op je, die je zelf bepaalt. Als jij ervoor kiest om volledig toe te geven aan je gevoelens, fine with me, maar dan moet je idd ook niet op mijn begrip rekenen.
pi_27759488
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:49 schreef Tranceptor het volgende:

Absoluut, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden en in principe geldt wat ik hier zeg voor iedereen. Nu kan de een dat na 2 dagen en de ander na een maand, maar als het veel langer duurt ga ik het eng vinden eerlijk gezegd.
na een maand ben ik echt geen relatie van een paar jaar vergeten...

door de jaren en de ervaring zal ik er wel rationeler mee omgaan, dat wel ... maar geef me maar een hele tijd voor ik iemand écht uit mijn systeem heb gezet ...
pi_27759566
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:54 schreef petitlapin het volgende:

[..]

na een maand ben ik echt geen relatie van een paar jaar vergeten...

door de jaren en de ervaring zal ik er wel rationeler mee omgaan, dat wel ... maar geef me maar een hele tijd voor ik iemand écht uit mijn systeem heb gezet ...
Dat zeg en bedoel ik ook niet, ik zeg nergens dat je het moet vergeten. Vergeet het niet, geef de positieve dingen een plekje en laat de negativiteit achter je (en dat is al lastig zat) Ik zeg neem afstand, kap dat lijntje af. Als het de moeite waard is kun je iemand na een paar maanden ook weer bellen, als die band echt zo sterk is als vrienden.
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:40:40 #145
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27761138
ik heb ooit gehoord dat over een relatie heenkomen 1/3 van de tijd van de relatie duurt. Hier i vast niks van waar, maar het geeft wel aan dat het lang duurt. Nu na 3 maanden heb ik eindelijk t idee dat ik verder kan met mn leven en gaat t al langer dan een week goed enzo...
Ik kan dingen eindelijk eens van een positieve kant bekijken. EN hoewel mn ex altijd een bijzonder plekje in mijn hart zal houden is hij wel mn ex, en accepteer ik dat nu...
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:35:51 #146
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27767411
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef gaiela het volgende:
Ik heb een beetje roerig verleden achter de rug met mijn vriendin, maar nadat het de eerste keer uit ging hadden we ook besloten elkaar even niet te zien. Maar we wilden allebei als vrienden verder gaan. Raar genoeg bleven onze msn gesprekken toen wel op een normale manier in stand en zelfs na een dag of vier zaten we toch alweer met elkaar langere tijd te bellen. Dat heeft mij toen echt enorm geholpen om er heel snel overheen te komen. Ik voelde mij weer prima na 1,5 week en raar genoeg bleef ze soms wel eens op mij wachten als ik 's avonds laat thuis kwam. Uiteindelijk begon ik mijn leventje weer verder op te pakken, maar toen bleek dat ze het zelfs weer jammer vond als ik zo laat online kwam (Ze zat ook thuis met een gekneusde enkel) en dat ze echt op mij zat te wachten. Daarin was ze toen dus een beetje teleurgesteld.

Uiteindelijk kwam het na vier weken toch weer tot een ontmoeting en dat was wel heel dubbel en in de auto naar huis merkte ik ook dat ik er toen nog wel moeite mee had. Door wat rare wendingen ging het diezelfde avond overigens uit met haar vriend en bleek dat ze toch weer verliefd op mij was, maar door alles wat er is gebeurd toch even de boot afgehouden voor mezelf en voor haar. Uiteindelijk na een week en een goed telefoongesprek heeft ze via FOK!Radio mij gevraagd

Dus hoewel dit niet echt een antwoord op je vraag is misschien merk je wel dat het balletje in de wereld der liefde heel erg raar kan rollen. Want zo plotseling als dat wij een koppel vormde, zo onverwachts waren we ook ineens geen koppel meer

Overigens heb ik vannacht dus ALWEER (!) over haar gedroomd, geen idee waar het precies over ging. Alleen dat ik een wenskaart (geen idee waarvoor, verjaardag, kerstmis ofzo ) kreeg met een niet leesbare tekst en daaronder een begroeting van -xxx- "Mijn ex", waar Mijn ex dan natuurlijk haar naam stond en niet van dr vriend of moeder erbij! Gelukkig ben ik door deze droom wel minder van slag af als dat ik gisteren was. Stiekem wel jammer dat ik de tekst niet meer kon lezen die in de kaart stond Wel brak zeg, zo droom je echt weken niet over haar en zo twee avonden achter elkaar...
pi_27767679
Ja dat dromen is herkenbaar heb ik ook. Heel erg zelfs.
Ook al doe ik mijn eigen dingen gedachtes en emoties laten me niet los.
pi_27767724
Ik mis mn ex totaal niet meer, dat was eerder wel anders. Tijd heelt alle wonden.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:59:06 #149
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27768073
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:40 schreef akkien het volgende:
ik heb ooit gehoord dat over een relatie heenkomen 1/3 van de tijd van de relatie duurt. Hier i vast niks van waar, maar het geeft wel aan dat het lang duurt. Nu na 3 maanden heb ik eindelijk t idee dat ik verder kan met mn leven en gaat t al langer dan een week goed enzo...
Ik kan dingen eindelijk eens van een positieve kant bekijken. EN hoewel mn ex altijd een bijzonder plekje in mijn hart zal houden is hij wel mn ex, en accepteer ik dat nu...
Same here, twee maanden verder... ik heb nu zelfs leuker contact met m'n ex dan in de laatste paar maanden van onze relatie, al is het nog altijd heel onwennig dat hij niet meer hier is. En ik denk nog heel erg vaak aan hem. Als ik met een andere man ben, heb ik soms zelfs het gevoel overspel te plegen. Dat gevoel duurt volgens mij nog best wel een tijdje

Gisteren had ik trouwens een paniekaanval, en toen miste ik hem heel erg, maar hij heeft me door de telefoon weten te kalmeren. En vandaag kreeg ik een lief mailtje van zijn zus, dat ze me erg mist...

Misschien ben ik er nog vaker mee bezig dan goed voor me is, maar ik accepteer wel dat het zo is, berust in de nieuwe situatie, en voel me zelfs weer een beetje lekker in m'n eentje. Vriendschappen beginnen weer een beetje te lopen en ik heb m'n draai weer een beetje gevonden. Maar het blijft nog altijd een gek idee. Misschien is dat 1/3 van de relatie toch niet zo'n heel erg gekke richtlijn... al had ik gehoord: voor elk jaar van de relatie 1 maand alleen zijn. Dan heb ik nog twee maanden te gaan

De enige "erfenis" van mijn relatie waar ik nu nog last van heb, is dat ik doodsbang ben geworden om me aan iemand te binden. In het begin had ik me met liefde direct in een nieuwe relatie gestort, maar nu ik een paar weken verder ben, wil ik eigenlijk liefst helemaal nooit meer een relatie. Het trekt wel, maar ik wil er tegelijkertijd ook heel hard voor wegrennen, heel dubbel. Hebben jullie dat ook, bindingsangst na een lange relatie? Een vriendin van me had dat ook, en die heeft er in haar nieuwe relatie erg veel hinder van...
pi_27768425
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 10:59 schreef Christine het volgende:

De enige "erfenis" van mijn relatie waar ik nu nog last van heb, is dat ik doodsbang ben geworden om me aan iemand te binden. In het begin had ik me met liefde direct in een nieuwe relatie gestort, maar nu ik een paar weken verder ben, wil ik eigenlijk liefst helemaal nooit meer een relatie. Het trekt wel, maar ik wil er tegelijkertijd ook heel hard voor wegrennen, heel dubbel. Hebben jullie dat ook, bindingsangst na een lange relatie? Een vriendin van me had dat ook, en die heeft er in haar nieuwe relatie erg veel hinder van...
Dat laatste is volgens mij gewoon dat je nog niet klaar voor een nieuwe relatie bent. Ookal wil je verstand het zo graag, je gevoel moet ook echt goed zitten. Sinds het bij mij defitnitief uit is gegaan, heb ik ook nog nooit echt de behoefte aan een vriendin gehad. Het begint nu gelukkig wel af en toe wat te borrelen.

donderdag 9 juni 2005 @ 11:44:56 #151
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27769364
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:11 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dat laatste is volgens mij gewoon dat je nog niet klaar voor een nieuwe relatie bent. Ookal wil je verstand het zo graag, je gevoel moet ook echt goed zitten. Sinds het bij mij defitnitief uit is gegaan, heb ik ook nog nooit echt de behoefte aan een vriendin gehad. Het begint nu gelukkig wel af en toe wat te borrelen.

Het is ook gewoon allemaal heel dubbel. Ook rationeel wil ik helemaal nog geen relatie, en toch ook weer wel. Wat dat betreft scheelt het ook wel dat ik volgens mij nog niet de juiste persoon ben tegen gekomen om iets mee te beginnen.

Maar ik ben er ook nog lang niet aan toe nu. Ik ben op zoek naar mezelf, wie ik ben zonder Ronald en bij die zoektocht komen ook een hoop oude issues en problemen naar boven. Dus beter blijf ik nog even single. Maarja, in mijn leven is het tot nog toe een ongeschreven regel geweest dat geschikte mannen zich aandienen op het moment dat ze eigenlijk heel ongelegen komen

Ik hou m'n ogen open, en ga leuke mannen ook niet uit de weg, maar ga niet heel actief ermee bezig voorlopig. Eerst maar eens orde op zaken stellen - op meerder manieren.
pi_27770577
Ik hoop niet dat dat 1/3e klopt, dan moet ik nog 10 maanden wachten voor het meisje met wie ik nu 'bezig ben' pas ready is
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:41:25 #153
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27770904
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:27 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik hoop niet dat dat 1/3e klopt, dan moet ik nog 10 maanden wachten voor het meisje met wie ik nu 'bezig ben' pas ready is
Als ik jou was zou ik toch voorzichtig zijn...
pi_27771003
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:27 schreef WeirdMicky het volgende:
allemaal onzin, als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk. Er zijn er zovelen die na een lange relatie snel met een nieuwe beginnen, en dat werkt uitstekend.
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:58:53 #155
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27775586
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef petitlapin het volgende:

[..]

allemaal onzin, als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk. Er zijn er zovelen die na een lange relatie snel met een nieuwe beginnen, en dat werkt uitstekend.
uitstekend om de vorige te vergeten idd....

Ik kan nu echt geen nieuwe relatie beginnen nog. Ben ik nog lang niet aan toe. Me weer zo volledig voor iemand geven zit er voorlopig nog eventjes niet in.
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:17:38 #156
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27776179
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:58 schreef akkien het volgende:

[..]

Ik kan nu echt geen nieuwe relatie beginnen nog. Ben ik nog lang niet aan toe. Me weer zo volledig voor iemand geven zit er voorlopig nog eventjes niet in.
* aansluit *

Ik hoef voorlopig echt niet meer opnieuw een persoon in mijn leven waar ik mij zo kwetsbaar tegenover zal zetten, tenzij je er echt niet omheen kan natuurlijk, maar zelfs dan zal ik mij niet meer zo snel "bloot" geven eigenlijk alsof je zelfvertrouwen een deukje heeft opgelopen denk ik
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:19:50 #157
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27776234
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:17 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

* aansluit *

Ik hoef voorlopig echt niet meer opnieuw een persoon in mijn leven waar ik mij zo kwetsbaar tegenover zal zetten, tenzij je er echt niet omheen kan natuurlijk, maar zelfs dan zal ik mij niet meer zo snel "bloot" geven eigenlijk alsof je zelfvertrouwen een deukje heeft opgelopen denk ik
nee dat is t niet, mn zelfvertrouwen heeft echt een grote boost gekregen. Dacht altijd dat mensen me leuk vonden om mn ex, maar kennelijk vinden ze mij ook leuk. Of iig dat zeggen ze...
pi_27776354
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:58 schreef akkien het volgende:

niet om de vorige te vergeten, gewoon omdat je die graag ziet.

twee van mijn vrienden zijn werkelijk van de ene in de relatie gestapt. Ze zijn beiden op een pijnlijke manier gedumpt door hun lief, en we dachten dat ze wel een eeuwigheid zouden nodig hebben om daarvan te recuperen.

in no time hadden ze alletwee een nieuwe vrienden. Het ene koppel is al getrouwd, en mijn andere vriend is verloofd , en 't gaat werkelijk supergoed.

als dé man of dé vrouw daar opeens voor je ogen staat, ga je echt niet al die afwegingen maken van, oh nee, nu geef ik me even niet bloot ...
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:31:31 #159
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27776644
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:23 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als dé man of dé vrouw daar opeens voor je ogen staat, ga je echt niet al die afwegingen maken van, oh nee, nu geef ik me even niet bloot ...
Klopt! Alleen ik heb nu niet de overtuiging dat die binnenkort ineens voor mijn neus zal staan! Maarja, balletjes kunnen, zeker in de liefde, nogal raar rollen
pi_27780864
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat je gelijk hebt, voor de verandering

Als dat zo is, kom ik je persoonlijk in belgie bedanken.
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:46:42 #161
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27783700
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:17 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

* aansluit *

Same here. Vooral dat blootgeven is echt iets wat ik niet snel meer zou doen... ik dacht dat het heel gemakkelijk zou gaan, en heb het na mijn ex één keer gekund, maar ik denk niet dat het me nog snel weer zal overkomen. En dat heeft weinig te maken met rationele afwegingen petitlapin, maar voornamelijk met een bepaald gevoel wat je hebt. Je hebt jezelf bloot gegeven aan iemand (letterlijk en figuurlijk) en wanneer het dan verkeerd loopt, bouw je een soort van automatische bescherming in die ervoor zorgt dat je jezelf niet nog een keer zo blootgeeft aan iemand. En ik heb intussen ook gemerkt dat datzelfde voor mij ook letterlijk geldt.
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:18:48 #162
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27786879
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:46 schreef Christine het volgende:

[..]

Same here. Vooral dat blootgeven is echt iets wat ik niet snel meer zou doen... ik dacht dat het heel gemakkelijk zou gaan, en heb het na mijn ex één keer gekund, maar ik denk niet dat het me nog snel weer zal overkomen. En dat heeft weinig te maken met rationele afwegingen petitlapin, maar voornamelijk met een bepaald gevoel wat je hebt. Je hebt jezelf bloot gegeven aan iemand (letterlijk en figuurlijk) en wanneer het dan verkeerd loopt, bouw je een soort van automatische bescherming in die ervoor zorgt dat je jezelf niet nog een keer zo blootgeeft aan iemand. En ik heb intussen ook gemerkt dat datzelfde voor mij ook letterlijk geldt.
ik denk dat je pas weer verliefd word, en jezelf echt voor iemand kunt geven als je volledig over je ex heen bent. Anders blijf je vergelijkingen maken enzo. Ik snap best dat je zo een relatie kunt hebben, maar ik zou t niet eerlijk vinden tegen die vriend als ik met mn hoofd eigenlijk nog de helft van de tijd bij een andere man zit. En na een lange relatie ben je daar echt niet in 1/2 maanden overheen. Ik denk eerder dat je daar zeker een half tot een heel jaar voor uit kunt trekken. Als ik vriendinnen zie, die al meer dan een half jaar vrijgezel zijn en notabene zelf hun relatie hebben beeindigt, zie ik dat ook zij er niet overheen zijn. Ook al krijgen zij al weer wel de interesse voor andere mannen. De gedachte is dr nog steeds, en af en toe t missen enzo...
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:27:51 #163
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27787223
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:18 schreef akkien het volgende:

[..]

ik denk dat je pas weer verliefd word, en jezelf echt voor iemand kunt geven als je volledig over je ex heen bent. Anders blijf je vergelijkingen maken enzo. Ik snap best dat je zo een relatie kunt hebben, maar ik zou t niet eerlijk vinden tegen die vriend als ik met mn hoofd eigenlijk nog de helft van de tijd bij een andere man zit. En na een lange relatie ben je daar echt niet in 1/2 maanden overheen. Ik denk eerder dat je daar zeker een half tot een heel jaar voor uit kunt trekken. Als ik vriendinnen zie, die al meer dan een half jaar vrijgezel zijn en notabene zelf hun relatie hebben beeindigt, zie ik dat ook zij er niet overheen zijn. Ook al krijgen zij al weer wel de interesse voor andere mannen. De gedachte is dr nog steeds, en af en toe t missen enzo...
Ik heb ook mijn relatie zelf beeindigd En ik zit ook niet stil qua dating en mannen enzo, heb ook alweer aardig wat gedaan op dat gebied, maar de laatste weken voel ik me er er steeds minder prettig bij. Misschien is het toch niet helemaal de goede manier om het te verwerken, en/of duurt het allemaal gewoon veel langer dan ik had gedacht.
En stom, maar seks mis ik heel erg, maar ook op dat gebied durf ik mezelf nauwelijks nog bloot te geven, omdat ik bang ben dat ik óf verliefd word, óf er niet eens van kan genieten omdat ik niet verliefd ben. Seks zonder relatie of verliefdheid blijkt toch moeilijker dan gedacht.
Op dat gebied zit ik overigens wel constant in tweestrijd... aan de ene kant de lust, de gedachte dat seks gewoon een behoefte is die je kan bevredigen, en aan de andere kant de gedachte dat het veel specialer en fijner is om alleen maar te vrijen met iemand die je echt leuk vindt. Losbandig slettebakken, of netjes wachten op de volgende relatie... ik ben er nog niet uit (en doe dus noodgedwongen nog maar ff het tweede).
Hoe gaan jullie daarmee om?
pi_27787442
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef Christine het volgende:

En stom, maar seks mis ik heel erg, maar ook op dat gebied durf ik mezelf nauwelijks nog bloot te geven, omdat ik bang ben dat ik óf verliefd word...
waarom zou je niet verliefd willen worden ...

en tja... sex ... gewoon doorbijten zou het in mijn geval zijn, want voor mij geen sex zonder relatie
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:43:54 #165
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27787776
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:33 schreef petitlapin het volgende:

[..]

waarom zou je niet verliefd willen worden ...

en tja... sex ... gewoon doorbijten zou het in mijn geval zijn, want voor mij geen sex zonder relatie
Verliefd worden = je emoties niet meer in de hand hebben, en je gevoel laten afhangen van een ander. Voor mij iig... en ik begin net een klein beetje weer grip op mijn leven te krijgen, dus verliefd zijn: voor mij voorlopig nooit weer. Al kan je het natuurlijk nooit op commando tegenhouden als het toch gebeurt
pi_27788427
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:18 schreef akkien het volgende:

En na een lange relatie ben je daar echt niet in 1/2 maanden overheen. Ik denk eerder dat je daar zeker een half tot een heel jaar voor uit kunt trekken.
dat vind ik een verkeerde instelling ... dat lijkt me een vrijbrief om maar een jaar als een fossiel op de bank te gaan plakken, want dat is maar normaal ...

volledig kappen met ex, tenminste tijdelijk // ' ik leef niet meer voor jou' van marco opzetten, of 'survivor' van Destiny's Child of FREE YOUR MIND van en vogue// je ex niet meer zien als de persoon waar je alles het eerste tegen zegt, bijvoorbeeld bij nieuwe job - gewoon naar een vriendin bellen of naar je ouders // aanvaarden dat het over is en de hoop opgeven dat het ooit goedkomt

ik kan me niet voorstellen dat het dan na een paar maanden nog zo hoog kan zitten ...
pi_27789387
helemaal mee eens PL .. de ellende van een relatie die uit is doe je voornamelijk jezelf aan (en ik spreek uit ervaring). Maar ik kan me het gevoel van een tijdje 'rust' wel voorstellen, ik had zelf ook even nodig om wat zaken op orde te stellen.. als er toen iemand die leuk was en interesse in mij had was langs gekomen had het waarschijnlijk op niks uitgelopen .. maar ja, als *die ene* dan ineens voor je staat dan kan je beredeneren wat je wilt, maar dan ga je er gewoon voor denk ik ...
je kan er dus ook geen tijd aanhangen, alleen de tijd die je zelf nodig hebt.
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:30:57 #168
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27791640
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef Christine het volgende:
Ik heb de sexuele lusten nog niet gemist gelukkig! Dus ik kan er niet in meedelen. Maar mij zomaar bloot geven, zowel letterlijk als figuurlijk, durf ik denk ik niet meer zo snel Je lijkt toch inderdaad een soort schild op te bouwen die ervoor zorgt dat je niet nog een keer zo snel "de fout" maakt, maar uiteindelijk als je echt verliefd bent en helemaal hoteldebotel bent denk ik daar misschien wel weer anders over. Maarja, ik zie mijzelf nu ook niet zo snel verliefd worden, ben denk ik bang dat ik als nu verliefd word dat is om haar te vergeten en niet om die persoon. Maar aan de andere kant zou ik dat wel snel doorhebben denk ik. Ach, als ze eens wist wat ze allemaal heeft losgemaakt met dat ene kuttelefoontje 2,5 week geleden...

vrijdag 10 juni 2005 @ 00:06:09 #169
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27792875
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:02 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dat vind ik een verkeerde instelling ... dat lijkt me een vrijbrief om maar een jaar als een fossiel op de bank te gaan plakken, want dat is maar normaal ...
ik zit niet een jaar als een fossiel op de bank hoor T gaat de laatste tijd echt prima, kan niet beter zelfs, heb me nooit zo goed gevoeld als nu. Maar ik denk dat je pas werkelijk over iemand heen bent als je verliefd bent op iemand anders en die persoon kunt plaatsen boven je ex en een nieuwe relatie kutn aangaan. En dat kan ik nu nog niet. Wat niet wil zeggen dat ik zielig ben ofzo. Maar ik denk dus dat dat best een tijdje kan duren.
quote:
iets met exen enzo....
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:08:38 #170
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_27804988
ik denk dat je er overheen bent als je niet constant mensen vergelijkt met je ex...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_27808073
Ik sluit mij vanaf heden ook maar aan in dit topic .
pi_27808127
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:39 schreef Tristessa het volgende:
Ik sluit mij vanaf heden ook maar aan in dit topic .
Een avondje afleiding met leuke mensen werkt ongetwijfeld beter dan een lang en saai weekend met familie op de bank. Je weet waar ik het over heb, he?
pi_27808275
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:41 schreef thaleia het volgende:

[..]

Een avondje afleiding met leuke mensen werkt ongetwijfeld beter dan een lang en saai weekend met familie op de bank. Je weet waar ik het over heb, he?
Ongetwijfeld, maar no fucking way dat ik nu naar Utrecht omdat HIJ daar woont.
En het is net uit bij de weg.
Dus tja.
.

Onlogisch, ik weet het .
pi_27808393
Jamaar, Utrecht is een grote stad, met weinig kans om ongewenste figuren tegen het lijf te lopen etc etc, en het is leuk en goed voor je etc etc

...maar ik snap ook wel dat alleen al de treinreis in die richting nu waarschijnlijk kokhalzen in je opwekt, en dat je toch niet relaxed in zo'n cafe zit omdat HIJ kan binnenkomen en, nouja, ik snap het
Sterkte!
pi_27808532
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef thaleia het volgende:
Jamaar, Utrecht is een grote stad, met weinig kans om ongewenste figuren tegen het lijf te lopen etc etc, en het is leuk en goed voor je etc etc

...maar ik snap ook wel dat alleen al de treinreis in die richting nu waarschijnlijk kokhalzen in je opwekt, en dat je toch niet relaxed in zo'n cafe zit omdat HIJ kan binnenkomen en, nouja, ik snap het
Sterkte!
Kijk en dat kokhalzen moeten we niet hebben, ik moet wel fatsoenlijk kunnen eten uiteraard. Maar jullie zijn van harte welkom in het mooie, geweldige, pitoreske Leeuwarden, de plaats waar deze geweldige Fok!ster woont! Toch heb ik het gevoel dat ik jullie niet kan overhalen hier naar toe te komen .

Maar in ieder geval bedankt en nu ga ik verder janken als het goed is! .
  vrijdag 10 juni 2005 @ 16:01:41 #176
6536 dwerg
chagrijn
pi_27808693
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:56 schreef Tristessa het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat ik jullie niet kan overhalen hier naar toe te komen .
Nou, het kan natuurlijk wel. Alleen is het iets verder rijden dan Utrecht, dus als we om half 7 in Leeuwarden moeten zijn, mag ik nu wel vertrekken.

*knuffel geeft*
I intend to live forever, or die trying.
pi_27808828
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 16:01 schreef dwerg het volgende:

Nou, het kan natuurlijk wel. Alleen is het iets verder rijden dan Utrecht, dus als we om half 7 in Leeuwarden moeten zijn, mag ik nu wel vertrekken.
Vooruit, 7 uur is ook goed .
quote:
*knuffel geeft*
Dank je! .
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:47:38 #178
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_27815165
Mijn ex heeft me uitgenodigd voor voor haar verjaardag morgenavond.. Nee, haar nieuwe vriend waar ze zich halsoverkop mee heeft ingelaten is er dan niet. Ik heb besloten om te gaan, zal samen aankomen met haar beste vriendin en dr vriend. Tis wel de eerste keer dat ik terug ben bij haar thuis, sinds het uit is.

Ik weet niet wat het met me zal doen. 4 keer eerder was haar verjaardag natuurlijk een hele bijzondere dag in het jaar, ook voor mij. Nu ben ik best wel gespannen. Aan de andere kant heb ik er zelf voor gekozen om contact wel weer te herstellen. Maar dat het ook vaker een vorm van zelfkwelling is, geef ik grif toe... (ik ben nog steeds heel erg ermee bezig).
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:51:40 #179
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27815328
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 19:47 schreef Perico het volgende:
Mijn ex heeft me uitgenodigd voor voor haar verjaardag morgenavond.. Nee, haar nieuwe vriend waar ze zich halsoverkop mee heeft ingelaten is er dan niet. Ik heb besloten om te gaan, zal samen aankomen met haar beste vriendin en dr vriend. Tis wel de eerste keer dat ik terug ben bij haar thuis, sinds het uit is.

Ik weet niet wat het met me zal doen. 4 keer eerder was haar verjaardag natuurlijk een hele bijzondere dag in het jaar, ook voor mij. Nu ben ik best wel gespannen. Aan de andere kant heb ik er zelf voor gekozen om contact wel weer te herstellen. Maar dat het ook vaker een vorm van zelfkwelling is, geef ik grif toe... (ik ben nog steeds heel erg ermee bezig).
weetje, misschien gaat dat contact hebben wel hardstikke goed
Zorg dat je haar niet verder toelaat dan als een vriendin, en laat dingen ook van haar kant komen voor ene groot deel. Dan komt het vast goed. Ik kan nu hardstikke goed opschieten met mn ex...
pi_27818669
Pff loslaten sucks.

Ik kan me echt prima vermaken zonder hem, met mijn eigen vrienden, op mn eigen werk en uitgaan enzo. Maar ik ben gewend om elke keer weer alles aanhem te vertellen over wat ik doe hoe ik me voel en alles en dat is zo klote.

Ik mis hem en ik wil geen relatie meer.

Maaar toch wil ik hem voor mezelf houden. :$ en ooit, na de zomer ofzo nog weer terug.
Stiekem hou ik het meeste van hem
  vrijdag 10 juni 2005 @ 23:11:29 #181
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_27821515
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 19:51 schreef akkien het volgende:

[..]
Zorg dat je haar niet verder toelaat dan als een vriendin, en laat dingen ook van haar kant komen voor ene groot deel. Dan komt het vast goed. Ik kan nu hardstikke goed opschieten met mn ex...
Door de bank genomen denk ik dat ik toch altijd degene ben die meer initiatief heeft in dingen, al was er zeker wel een wisselwerking, en die is er nog steeds. (soort 60 - 40 verhouding).
Ik hoop er zeker op dat morgen het ijs wordt gebroken en er voor de toekomst ook geen belemmeringen meer door haar worden gezien om gewoon gezellig eens iets te doen.

Want goeie vrienden zijn dun gezaaid, en zeker mensen die je door en door zo goed kennen...
  vrijdag 10 juni 2005 @ 23:17:20 #182
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27821697
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:11 schreef Perico het volgende:

[..]

Door de bank genomen denk ik dat ik toch altijd degene ben die meer initiatief heeft in dingen, al was er zeker wel een wisselwerking, en die is er nog steeds. (soort 60 - 40 verhouding).
Ik hoop er zeker op dat morgen het ijs wordt gebroken en er voor de toekomst ook geen belemmeringen meer door haar worden gezien om gewoon gezellig eens iets te doen.

Want goeie vrienden zijn dun gezaaid, en zeker mensen die je door en door zo goed kennen...
ik weet het. Maar probeer wel mensen toe te laten in je leven die je weer goed kunnen leren kennen. Ik heb gemerkt dat, nu dr wat mensen zijn die mij echt door en door kennen, ik mij veel beter voel. Aangezien ik dingen aan meerdere mensen kan vertelllen en niet alles aan hem kwijt wil. Dit betekent gelijk ook dat ik relaxer met hem omga en gewoon gezellig ben, ipv altijd triest etc. als ik hem zie. Dat is niet alleen voor mij, maar ook voor hem leuker. En ik voel me daar veel fijner bij.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 23:18:08 #183
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27821725
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 21:36 schreef Stefanie16 het volgende:
Pff loslaten sucks.

Ik kan me echt prima vermaken zonder hem, met mijn eigen vrienden, op mn eigen werk en uitgaan enzo. Maar ik ben gewend om elke keer weer alles aanhem te vertellen over wat ik doe hoe ik me voel en alles en dat is zo klote.

Ik mis hem en ik wil geen relatie meer.

Maaar toch wil ik hem voor mezelf houden. :$ en ooit, na de zomer ofzo nog weer terug.
Stiekem hou ik het meeste van hem
ja idd....ik wil je niet meer terug...maar ga toch niet met een ander, want dan word ik jaloers....

Dat gevoel ken ik echt te goed
  zaterdag 11 juni 2005 @ 00:15:04 #184
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_27823505
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:17 schreef akkien het volgende:

[..]

Maar probeer wel mensen toe te laten in je leven die je weer goed kunnen leren kennen. Ik heb gemerkt dat, nu dr wat mensen zijn die mij echt door en door kennen, ik mij veel beter voel. Aangezien ik dingen aan meerdere mensen kan vertelllen en niet alles aan hem kwijt wil. Dit betekent gelijk ook dat ik relaxer met hem omga en gewoon gezellig ben, ipv altijd triest etc. als ik hem zie. Dat is niet alleen voor mij, maar ook voor hem leuker. En ik voel me daar veel fijner bij.
Ik heb ook mijn kennissenkring etc. uitgebreid en ben met meer mensen gaan praten. Dat haalt zeker de druk wat van de ketel, en zo denken er ook mensen met je mee, en luister je ook naar hun verhalen. Als ik met haar chat, probeer ik dat gewoon relaxed als vroeger te doen. Tegelijkertijd ben ik ook wel es eerlijk, of schrijf ik wat dingen die me bezig houden op in een mail ofzo. Maar in persoon hoop ik het zeker gezellig te houden.
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 23:18 schreef akkien het volgende:

ja idd....ik wil je niet meer terug...maar ga toch niet met een ander, want dan word ik jaloers....

Ik heb het vermoeden dat dat een beetje bij haar speelt. Dat ik nu geen relatie met iemand wil, dat zint haar toch wel. Uit sommige opmerkingen bleek ook een zekere jaloezie. Terwijl zij de nieuwe start heeft gemaakt...
  zaterdag 11 juni 2005 @ 00:17:14 #185
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27823568
quote:

[..]

Ja, ik heb dat met al mijn exen
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:22:38 #186
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27828310
Gisteren eindelijk een dag weinig aan me ex gedacht! Lekker een dag met vrienden op pad, leuk kermisje in Amsterdam gedaan en zelfs een flirt met wat meiden bij de achtbanen Hopelijk ga ik dat vanaf nu lekker volhouden, hoewel er vast wel weer een dipje zal komen, maar daar wil ik mij nu niet druk over maken. Ik voel me nu uitstekend (en moe) en dat wil ik graag zou houden eigenlijk! Heerlijk hoor die vrijheid om van alles te doen zonder rekening te houden met de ander
pi_27829006
Bah, vervelend gevoel; ik zit nog vol emoties maar tegelijkertijd voel ik me ontzettend leeg... .
pi_27829442
quote:

[..]

Ik ook!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 13:36:25 #189
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27832134
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:15 schreef Tristessa het volgende:
Bah, vervelend gevoel; ik zit nog vol emoties maar tegelijkertijd voel ik me ontzettend leeg... .
Dat gevoel herken ik! Echt enorm tegenstrijdig enzo. je wilt van alles maar toch ook weer niet. Troost je dat het er allemaal bijhoort, de eerste 72 uur zijn echt het ergste, mijn ervaring in ieder geval Daarna kan je alles wat beter relativeren en durf je langzaam vooruit te kijken en weer leuke dingen te gaan ondernemen!

Voor nu; Sterkte!

[ Bericht 1% gewijzigd door RoelerMF op 11-06-2005 14:21:45 (typo) ]
pi_27843453
Zow .. al weer een tijdje niet gepost hier. Maar afgelopen week hakt er weer hard in. Ik voel me eenzaam en als ik gezelschap wil van een leuke dame, dan moet ze minimaal zo leuk zijn als mijn ex was. Ik wil de stad in, maar ben bang haar tegen te komen.... met een nieuwe vriend ofzo.
Doe eens wild ....
pi_27843985
zo Tarot en hoe lang ben je dit nog van plan, dat onzinnig quasi romantische verlangen naar wat geweest is?

of vind je dit lijden wel wat hebben, je doet het nu al meer dan een jaar, geloof ik, dus het levert blijkbaar iets op.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27844071
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 21:38 schreef milagro het volgende:
zo Tarot en hoe lang ben je dit nog van plan, dat onzinnig quasi romantische verlangen naar wat geweest is?

of vind je dit lijden wel wat hebben, je doet het nu al meer dan een jaar, geloof ik, dus het levert blijkbaar iets op.
Stoort het je?
Doe eens wild ....
pi_27844156
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 21:40 schreef Tarot het volgende:

[..]

Stoort het je?
Mwoah, het wordt wat pathetisch, en lastig voor jou zelf, vooral
Maar goed, als jij graag nog een jaar wilt kijken en vergelijken met iemand die ws half zo fantastisch is als jij meent je te herinneren, ga vooral je gang
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27844596
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 21:43 schreef milagro het volgende:

[..]

Mwoah, het wordt wat pathetisch, en lastig voor jou zelf, vooral
Maar goed, als jij graag nog een jaar wilt kijken en vergelijken met iemand die ws half zo fantastisch is als jij meent je te herinneren, ga vooral je gang
Het was al pathetisch vanaf het begin. Dat realiseer ik mezelf maar al te goed... maar ik ben nou eenmaal wie ik ben, en kan me mijn leven niet herinneren ooit anders te zijn geweest met betrekking tot liefde. Daar haal ik mijn troost uit.

A man who doesn't love easily, loves too much.
Doe eens wild ....
pi_27848669
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 13:36 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Dat gevoel herken ik! Echt enorm tegenstrijdig enzo. je wilt van alles maar toch ook weer niet. Troost je dat het er allemaal bijhoort, de eerste 72 uur zijn echt het ergste, mijn ervaring in ieder geval Daarna kan je alles wat beter relativeren en durf je langzaam vooruit te kijken en weer leuke dingen te gaan ondernemen!

Voor nu; Sterkte!
Ik hoop inderdaad dat ik me snel beter ga voelen. Ik heb vandaag gelukkig wel behoorlijk wat afleiding gehad dus dat scheelde wel, maar nu ik weer alleen ben begin ik weer te piekeren...

Het is gewoon zo naar, een relatie van vier en een half jaar is ook niet iets wat je zomaar vergeet . In ieder geval bedankt voor je reactie .
  zondag 12 juni 2005 @ 01:48:33 #196
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27848790
quote:
Op zondag 12 juni 2005 01:40 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Ik hoop inderdaad dat ik me snel beter ga voelen. Ik heb vandaag gelukkig wel behoorlijk wat afleiding gehad dus dat scheelde wel, maar nu ik weer alleen ben begin ik weer te piekeren...

Het is gewoon zo naar, een relatie van vier en een half jaar is ook niet iets wat je zomaar vergeet . In ieder geval bedankt voor je reactie .
Whoei! 4,5 Jaar een relatie en dan was het van de ene op de andere dag over? Of zat het eraan te komen? Ik voelde me al behoorlijk kut na een kleine 14 maanden, maar het is wel echt waar wat ze van die 72 uur zeggen. De eerste drie dagen zie je alles somber in, alsof de wereld voorbij is. Mijn ervaring nu is dat je twee weken erna nog steeds enorm kan wisselen kwa stemming, maar ik merk wel dat ik er langzaam aan steeds minder en minder aan begin te denken. Ik heb het op dit moment ook eigenlijk veel te druk om met die "futaliteiten" bezig te zijn. School, werk en het doen van al die leuke dingen met vrienden zorgen ervoor dat ik domweg te druk ben om eraan te denken. Alleen vlak voor slapen gaan merk ik dat ik er (on)bewust nog even aan denk.

Verder begin ik alleen maar meer positieve punten in te zien; ik voel mij weer steeds vrijer worden in mijn doen en laten. Ik merk nu dat ik toch wel erg gesloten was geworden gedurende mijn relatie. De echte Roeler, de Roeler van voor zijn relatie, begint weer los te komen en eerlijk gezegd. Ik kan met die echte roeler veel beter leven als die ingehouden Roeler die ik aan het worden was tijdens de relatie. Ik voel me vrij, ik me voel heerlijk, ik heb het gevoel dat ik weer leef! En dat voelt zo lekker na die weken van relatieve onrust. En zelfs voor jouw Tristessa zal die periode er weer aan gaan komen. Ga er niet op wachten, lekker proberen door te gaan met leven en dat weet ik wel zeker dat jij over een aantal weken ook weer zo heerlijk "vrij" kan schrijven!

Gaat goedkomen!
  zondag 12 juni 2005 @ 01:49:46 #197
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_27848809
quote:
Op zondag 12 juni 2005 01:40 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Met een goed boek vroeg het warme nest induiken helpt echt!
's Ochtend lijkt het allemaal weer wat minder erg.
(niet dat dit vandaag nog gaat lukken ofzo maar toch )

Noujah, iig sterkte ermee
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
  zondag 12 juni 2005 @ 01:51:43 #198
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27848832
Tristessa > ga slapen. Serieus. Het is laat, dan ga je piekeren en nadenken... morgen voel je je heel anders. Ga slapen

Welterusten
  zondag 12 juni 2005 @ 01:54:10 #199
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_27848864
quote:
Op zondag 12 juni 2005 01:48 schreef RoelerMF het volgende:
verdomd opgebeurt verhaaltje
Goed man!
Zolang je beseft dat de tijd echt alle wonden heelt komt het dik in orde.

En zoals je wel merkt is het vrijgezelle-bestaan zo slecht nog niet.

het leven is wel leuk
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
pi_27848911
Het was niet van de één op de andere dag over hoor. Meneer twijfelde al een tijd of hij wel verder wilde met mij of niet en uiteindelijk had ik daar wel genoeg van (heeft wel een aantal maanden geduurd) en ik wilde dus dat hij een beslissing ging maken, dat heeft hij dus gedaan en helaas niet de beslissing die ik had gehoopt.

RoelerMF: Wel fijn voor jou dat het al een stuk beter gaat! Afleiding helpt inderdaad, dat heb ik vandaag ook al wel gemerkt...

@TopStyle & Christine: Ja, ik ga zo maar naar bed... Ik kom net uit de kroeg en heb een hele pint Guinness op. (Ik kan niet zo goed tegen drank, hehe.) Dus ik denk dat slapen wel gaat lukken vannacht. Eerst nog even douchen.

Bedankt voor de lieve reacties allemaal! .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')