abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:44:56 #151
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27769364
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:11 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dat laatste is volgens mij gewoon dat je nog niet klaar voor een nieuwe relatie bent. Ookal wil je verstand het zo graag, je gevoel moet ook echt goed zitten. Sinds het bij mij defitnitief uit is gegaan, heb ik ook nog nooit echt de behoefte aan een vriendin gehad. Het begint nu gelukkig wel af en toe wat te borrelen.

Het is ook gewoon allemaal heel dubbel. Ook rationeel wil ik helemaal nog geen relatie, en toch ook weer wel. Wat dat betreft scheelt het ook wel dat ik volgens mij nog niet de juiste persoon ben tegen gekomen om iets mee te beginnen.

Maar ik ben er ook nog lang niet aan toe nu. Ik ben op zoek naar mezelf, wie ik ben zonder Ronald en bij die zoektocht komen ook een hoop oude issues en problemen naar boven. Dus beter blijf ik nog even single. Maarja, in mijn leven is het tot nog toe een ongeschreven regel geweest dat geschikte mannen zich aandienen op het moment dat ze eigenlijk heel ongelegen komen

Ik hou m'n ogen open, en ga leuke mannen ook niet uit de weg, maar ga niet heel actief ermee bezig voorlopig. Eerst maar eens orde op zaken stellen - op meerder manieren.
pi_27770577
Ik hoop niet dat dat 1/3e klopt, dan moet ik nog 10 maanden wachten voor het meisje met wie ik nu 'bezig ben' pas ready is
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:41:25 #153
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27770904
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:27 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik hoop niet dat dat 1/3e klopt, dan moet ik nog 10 maanden wachten voor het meisje met wie ik nu 'bezig ben' pas ready is
Als ik jou was zou ik toch voorzichtig zijn...
pi_27771003
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:27 schreef WeirdMicky het volgende:
allemaal onzin, als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk. Er zijn er zovelen die na een lange relatie snel met een nieuwe beginnen, en dat werkt uitstekend.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:58:53 #155
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27775586
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef petitlapin het volgende:

[..]

allemaal onzin, als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk. Er zijn er zovelen die na een lange relatie snel met een nieuwe beginnen, en dat werkt uitstekend.
uitstekend om de vorige te vergeten idd....

Ik kan nu echt geen nieuwe relatie beginnen nog. Ben ik nog lang niet aan toe. Me weer zo volledig voor iemand geven zit er voorlopig nog eventjes niet in.
imagination is more important than knowledge
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:17:38 #156
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27776179
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:58 schreef akkien het volgende:

[..]

Ik kan nu echt geen nieuwe relatie beginnen nog. Ben ik nog lang niet aan toe. Me weer zo volledig voor iemand geven zit er voorlopig nog eventjes niet in.
* aansluit *

Ik hoef voorlopig echt niet meer opnieuw een persoon in mijn leven waar ik mij zo kwetsbaar tegenover zal zetten, tenzij je er echt niet omheen kan natuurlijk, maar zelfs dan zal ik mij niet meer zo snel "bloot" geven eigenlijk alsof je zelfvertrouwen een deukje heeft opgelopen denk ik
»» Democracy is so overrated »»
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:19:50 #157
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27776234
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:17 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

* aansluit *

Ik hoef voorlopig echt niet meer opnieuw een persoon in mijn leven waar ik mij zo kwetsbaar tegenover zal zetten, tenzij je er echt niet omheen kan natuurlijk, maar zelfs dan zal ik mij niet meer zo snel "bloot" geven eigenlijk alsof je zelfvertrouwen een deukje heeft opgelopen denk ik
nee dat is t niet, mn zelfvertrouwen heeft echt een grote boost gekregen. Dacht altijd dat mensen me leuk vonden om mn ex, maar kennelijk vinden ze mij ook leuk. Of iig dat zeggen ze...
pi_27776354
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:58 schreef akkien het volgende:

niet om de vorige te vergeten, gewoon omdat je die graag ziet.

twee van mijn vrienden zijn werkelijk van de ene in de relatie gestapt. Ze zijn beiden op een pijnlijke manier gedumpt door hun lief, en we dachten dat ze wel een eeuwigheid zouden nodig hebben om daarvan te recuperen.

in no time hadden ze alletwee een nieuwe vrienden. Het ene koppel is al getrouwd, en mijn andere vriend is verloofd , en 't gaat werkelijk supergoed.

als dé man of dé vrouw daar opeens voor je ogen staat, ga je echt niet al die afwegingen maken van, oh nee, nu geef ik me even niet bloot ...
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:31:31 #159
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27776644
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:23 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als dé man of dé vrouw daar opeens voor je ogen staat, ga je echt niet al die afwegingen maken van, oh nee, nu geef ik me even niet bloot ...
Klopt! Alleen ik heb nu niet de overtuiging dat die binnenkort ineens voor mijn neus zal staan! Maarja, balletjes kunnen, zeker in de liefde, nogal raar rollen
pi_27780864
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat je gelijk hebt, voor de verandering

Als dat zo is, kom ik je persoonlijk in belgie bedanken.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:46:42 #161
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27783700
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:17 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

* aansluit *

Same here. Vooral dat blootgeven is echt iets wat ik niet snel meer zou doen... ik dacht dat het heel gemakkelijk zou gaan, en heb het na mijn ex één keer gekund, maar ik denk niet dat het me nog snel weer zal overkomen. En dat heeft weinig te maken met rationele afwegingen petitlapin, maar voornamelijk met een bepaald gevoel wat je hebt. Je hebt jezelf bloot gegeven aan iemand (letterlijk en figuurlijk) en wanneer het dan verkeerd loopt, bouw je een soort van automatische bescherming in die ervoor zorgt dat je jezelf niet nog een keer zo blootgeeft aan iemand. En ik heb intussen ook gemerkt dat datzelfde voor mij ook letterlijk geldt.
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:18:48 #162
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27786879
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:46 schreef Christine het volgende:

[..]

Same here. Vooral dat blootgeven is echt iets wat ik niet snel meer zou doen... ik dacht dat het heel gemakkelijk zou gaan, en heb het na mijn ex één keer gekund, maar ik denk niet dat het me nog snel weer zal overkomen. En dat heeft weinig te maken met rationele afwegingen petitlapin, maar voornamelijk met een bepaald gevoel wat je hebt. Je hebt jezelf bloot gegeven aan iemand (letterlijk en figuurlijk) en wanneer het dan verkeerd loopt, bouw je een soort van automatische bescherming in die ervoor zorgt dat je jezelf niet nog een keer zo blootgeeft aan iemand. En ik heb intussen ook gemerkt dat datzelfde voor mij ook letterlijk geldt.
ik denk dat je pas weer verliefd word, en jezelf echt voor iemand kunt geven als je volledig over je ex heen bent. Anders blijf je vergelijkingen maken enzo. Ik snap best dat je zo een relatie kunt hebben, maar ik zou t niet eerlijk vinden tegen die vriend als ik met mn hoofd eigenlijk nog de helft van de tijd bij een andere man zit. En na een lange relatie ben je daar echt niet in 1/2 maanden overheen. Ik denk eerder dat je daar zeker een half tot een heel jaar voor uit kunt trekken. Als ik vriendinnen zie, die al meer dan een half jaar vrijgezel zijn en notabene zelf hun relatie hebben beeindigt, zie ik dat ook zij er niet overheen zijn. Ook al krijgen zij al weer wel de interesse voor andere mannen. De gedachte is dr nog steeds, en af en toe t missen enzo...
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:27:51 #163
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27787223
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:18 schreef akkien het volgende:

[..]

ik denk dat je pas weer verliefd word, en jezelf echt voor iemand kunt geven als je volledig over je ex heen bent. Anders blijf je vergelijkingen maken enzo. Ik snap best dat je zo een relatie kunt hebben, maar ik zou t niet eerlijk vinden tegen die vriend als ik met mn hoofd eigenlijk nog de helft van de tijd bij een andere man zit. En na een lange relatie ben je daar echt niet in 1/2 maanden overheen. Ik denk eerder dat je daar zeker een half tot een heel jaar voor uit kunt trekken. Als ik vriendinnen zie, die al meer dan een half jaar vrijgezel zijn en notabene zelf hun relatie hebben beeindigt, zie ik dat ook zij er niet overheen zijn. Ook al krijgen zij al weer wel de interesse voor andere mannen. De gedachte is dr nog steeds, en af en toe t missen enzo...
Ik heb ook mijn relatie zelf beeindigd En ik zit ook niet stil qua dating en mannen enzo, heb ook alweer aardig wat gedaan op dat gebied, maar de laatste weken voel ik me er er steeds minder prettig bij. Misschien is het toch niet helemaal de goede manier om het te verwerken, en/of duurt het allemaal gewoon veel langer dan ik had gedacht.
En stom, maar seks mis ik heel erg, maar ook op dat gebied durf ik mezelf nauwelijks nog bloot te geven, omdat ik bang ben dat ik óf verliefd word, óf er niet eens van kan genieten omdat ik niet verliefd ben. Seks zonder relatie of verliefdheid blijkt toch moeilijker dan gedacht.
Op dat gebied zit ik overigens wel constant in tweestrijd... aan de ene kant de lust, de gedachte dat seks gewoon een behoefte is die je kan bevredigen, en aan de andere kant de gedachte dat het veel specialer en fijner is om alleen maar te vrijen met iemand die je echt leuk vindt. Losbandig slettebakken, of netjes wachten op de volgende relatie... ik ben er nog niet uit (en doe dus noodgedwongen nog maar ff het tweede).
Hoe gaan jullie daarmee om?
pi_27787442
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef Christine het volgende:

En stom, maar seks mis ik heel erg, maar ook op dat gebied durf ik mezelf nauwelijks nog bloot te geven, omdat ik bang ben dat ik óf verliefd word...
waarom zou je niet verliefd willen worden ...

en tja... sex ... gewoon doorbijten zou het in mijn geval zijn, want voor mij geen sex zonder relatie
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:43:54 #165
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27787776
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:33 schreef petitlapin het volgende:

[..]

waarom zou je niet verliefd willen worden ...

en tja... sex ... gewoon doorbijten zou het in mijn geval zijn, want voor mij geen sex zonder relatie
Verliefd worden = je emoties niet meer in de hand hebben, en je gevoel laten afhangen van een ander. Voor mij iig... en ik begin net een klein beetje weer grip op mijn leven te krijgen, dus verliefd zijn: voor mij voorlopig nooit weer. Al kan je het natuurlijk nooit op commando tegenhouden als het toch gebeurt
pi_27788427
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:18 schreef akkien het volgende:

En na een lange relatie ben je daar echt niet in 1/2 maanden overheen. Ik denk eerder dat je daar zeker een half tot een heel jaar voor uit kunt trekken.
dat vind ik een verkeerde instelling ... dat lijkt me een vrijbrief om maar een jaar als een fossiel op de bank te gaan plakken, want dat is maar normaal ...

volledig kappen met ex, tenminste tijdelijk // ' ik leef niet meer voor jou' van marco opzetten, of 'survivor' van Destiny's Child of FREE YOUR MIND van en vogue// je ex niet meer zien als de persoon waar je alles het eerste tegen zegt, bijvoorbeeld bij nieuwe job - gewoon naar een vriendin bellen of naar je ouders // aanvaarden dat het over is en de hoop opgeven dat het ooit goedkomt

ik kan me niet voorstellen dat het dan na een paar maanden nog zo hoog kan zitten ...
pi_27789387
helemaal mee eens PL .. de ellende van een relatie die uit is doe je voornamelijk jezelf aan (en ik spreek uit ervaring). Maar ik kan me het gevoel van een tijdje 'rust' wel voorstellen, ik had zelf ook even nodig om wat zaken op orde te stellen.. als er toen iemand die leuk was en interesse in mij had was langs gekomen had het waarschijnlijk op niks uitgelopen .. maar ja, als *die ene* dan ineens voor je staat dan kan je beredeneren wat je wilt, maar dan ga je er gewoon voor denk ik ...
je kan er dus ook geen tijd aanhangen, alleen de tijd die je zelf nodig hebt.
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:30:57 #168
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27791640
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef Christine het volgende:
Ik heb de sexuele lusten nog niet gemist gelukkig! Dus ik kan er niet in meedelen. Maar mij zomaar bloot geven, zowel letterlijk als figuurlijk, durf ik denk ik niet meer zo snel Je lijkt toch inderdaad een soort schild op te bouwen die ervoor zorgt dat je niet nog een keer zo snel "de fout" maakt, maar uiteindelijk als je echt verliefd bent en helemaal hoteldebotel bent denk ik daar misschien wel weer anders over. Maarja, ik zie mijzelf nu ook niet zo snel verliefd worden, ben denk ik bang dat ik als nu verliefd word dat is om haar te vergeten en niet om die persoon. Maar aan de andere kant zou ik dat wel snel doorhebben denk ik. Ach, als ze eens wist wat ze allemaal heeft losgemaakt met dat ene kuttelefoontje 2,5 week geleden...

vrijdag 10 juni 2005 @ 00:06:09 #169
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27792875
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:02 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dat vind ik een verkeerde instelling ... dat lijkt me een vrijbrief om maar een jaar als een fossiel op de bank te gaan plakken, want dat is maar normaal ...
ik zit niet een jaar als een fossiel op de bank hoor T gaat de laatste tijd echt prima, kan niet beter zelfs, heb me nooit zo goed gevoeld als nu. Maar ik denk dat je pas werkelijk over iemand heen bent als je verliefd bent op iemand anders en die persoon kunt plaatsen boven je ex en een nieuwe relatie kutn aangaan. En dat kan ik nu nog niet. Wat niet wil zeggen dat ik zielig ben ofzo. Maar ik denk dus dat dat best een tijdje kan duren.
quote:
iets met exen enzo....
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:08:38 #170
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_27804988
ik denk dat je er overheen bent als je niet constant mensen vergelijkt met je ex...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_27808073
Ik sluit mij vanaf heden ook maar aan in dit topic .
pi_27808127
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:39 schreef Tristessa het volgende:
Ik sluit mij vanaf heden ook maar aan in dit topic .
Een avondje afleiding met leuke mensen werkt ongetwijfeld beter dan een lang en saai weekend met familie op de bank. Je weet waar ik het over heb, he?
pi_27808275
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:41 schreef thaleia het volgende:

[..]

Een avondje afleiding met leuke mensen werkt ongetwijfeld beter dan een lang en saai weekend met familie op de bank. Je weet waar ik het over heb, he?
Ongetwijfeld, maar no fucking way dat ik nu naar Utrecht omdat HIJ daar woont.
En het is net uit bij de weg.
Dus tja.
.

Onlogisch, ik weet het .
pi_27808393
Jamaar, Utrecht is een grote stad, met weinig kans om ongewenste figuren tegen het lijf te lopen etc etc, en het is leuk en goed voor je etc etc

...maar ik snap ook wel dat alleen al de treinreis in die richting nu waarschijnlijk kokhalzen in je opwekt, en dat je toch niet relaxed in zo'n cafe zit omdat HIJ kan binnenkomen en, nouja, ik snap het
Sterkte!
pi_27808532
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:51 schreef thaleia het volgende:
Jamaar, Utrecht is een grote stad, met weinig kans om ongewenste figuren tegen het lijf te lopen etc etc, en het is leuk en goed voor je etc etc

...maar ik snap ook wel dat alleen al de treinreis in die richting nu waarschijnlijk kokhalzen in je opwekt, en dat je toch niet relaxed in zo'n cafe zit omdat HIJ kan binnenkomen en, nouja, ik snap het
Sterkte!
Kijk en dat kokhalzen moeten we niet hebben, ik moet wel fatsoenlijk kunnen eten uiteraard. Maar jullie zijn van harte welkom in het mooie, geweldige, pitoreske Leeuwarden, de plaats waar deze geweldige Fok!ster woont! Toch heb ik het gevoel dat ik jullie niet kan overhalen hier naar toe te komen .

Maar in ieder geval bedankt en nu ga ik verder janken als het goed is! .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')