open in elk forum 25 topics die nergens op slaan en je bent er zoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:06 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb het nog steeds niet voor elkaar een ban te krijgen.
Maarja, ik ben dan ook een newbie met m'n 2 posts per dag
open 5 topics in verschillende subfora met als titel "breuls is een hoer"quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:06 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb het nog steeds niet voor elkaar een ban te krijgen.
Maarja, ik ben dan ook een newbie met m'n 2 posts per dag
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:53 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Roellio met zijn opvattingen over de holocaust
Ik zat te doelen op een verlenging. En zijn kloon word gebanned. Alleen weet ik niet welke naam deze kloon heeft, wat als logisch causaal verband heeft dat ik de naam van die kloon derhalve ook niet kan noemen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:39 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
die is gebanned, oud nieuws.
ik denk ruis
inmiddels gebandquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:53 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Roellio met zijn opvattingen over de holocaust
oow dan moet ik oppassenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:48 schreef Fujiwara. het volgende:
Ik gok Fujiwara. Hoe durft hij doodsverwensingen aan het adres van hallo_mensen te plaatsen?
na 1 topic ja toen niet meerquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:51 schreef woutabest het volgende:
Hallo_Mensen, moest ik toch wel even hardop om lachen toen ik dat zag.
Klikspaan, boterspaan...quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:44 schreef BillGates het volgende:
blackmage..
cumshot plaatjes plaatsen, en dat mag niet!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:44 schreef BillGates het volgende:
blackmage..
cumshot plaatjes plaatsen, en dat mag niet!
Ach hij lult, het was bukakequote:Op woensdag 8 juni 2005 04:53 schreef Dagonet het volgende:
Cumshots?
professionele interesse ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:53 schreef Dagonet het volgende:
Cumshots?
Ik verdubbel je inzetquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:56 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik zet één krat Dommelsch bier incluis een lekkere partysnackschaal in op Bendeleider.
Lame, die ban is al lang gezet knulquote:
Dan kunnen we half fok bannenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:29 schreef capo_del_gruppo het volgende:
MeuL voor grof taalgebruik.
aah dat valt wel mee de laatste tijdquote:
nietus. ikke in US.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:44 schreef Sjoe538 het volgende:
Yvonne, voor het verkloten van mijn prachtpolls.
U is de eerstvolgende op de lijst der ban aanvragen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:21 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Weer eens gelijk
Waar blijven de felicitaties ende traktaties![]()
Neen, ik ben gewoon een goeie user met nog betere topiques. Waar zou FOK! zijn zonder mijquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
U is de eerstvolgende op de lijst der ban aanvragen.![]()
Tja beertema, geen idee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neen, ik ben gewoon een goeie user met nog betere topiques. Waar zou FOK! zijn zonder mij
Geen idee, Bendeleider.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neen, ik ben gewoon een goeie user met nog betere topiques. Waar zou FOK! zijn zonder mij
quote:
Geen probleem, HTT-Thalanquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik wou eik cerror quoten, met beertema als nick
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
idd ik hoop dat ze het nog ongedaan kunnen maken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
is he band?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
idd ik hoop dat ze het nog ongedaan kunnen maken.
fok verliest na BrauN weer een held
joa watn kroamquote:
godsamme joaquote:
[centraal] Frituur topiquequote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:40 schreef Slappe_hap het volgende:
BrauN, Bendeleider en BKT weg![]()
![]()
![]()
Frituur topique anyone?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:44 schreef yvonne het volgende:
Ik nomineer Dos37 en snellejelle.
wat mij betreft niets maar volgens mij denken een paar mods daar anders overquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:36 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik wist het gewoon, ik wist het écht, maare wat doe ik nou weer fout dan?![]()
ja dat ging wel heel erg snelquote:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:44 schreef yvonne het volgende:
Ik nomineer Dos37 en snellejelle.
Nog niet dood?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:02 schreef tonks het volgende:
digijasper
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:02 schreef tonks het volgende:
digijasper
Neuh, is iemand met een grudge tegen UVT.quote:
Handig altijd, dat soort mensenquote:Op maandag 16 januari 2006 01:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, is iemand met een grudge tegen UVT.
quote:
ik stel voor dat jij er dan ook een ban voor krijgtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:50 schreef woutabest het volgende:
Wow, dit is een ONZ-topic van me die nog leeft
Hallo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:23 schreef sararaats het volgende:
ik nomineer de users die me niet met rust laten
ach, heb er al wel genoeg gehadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik stel voor dat jij er dan ook een ban voor krijgt
Even maar?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:44 schreef remlof het volgende:
Het zou mij niks verbazen als RacerDKB binnenkort z'n postrechten even kwijt is
ONZ is geen dumpplaats voor jouw domme vragen, imbeciel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:47 schreef Drazzy® het volgende:
Wat een doos ben jij zeg; dit is toch een onzin forum? In de forum-list staat er notabene bij forum voor HUMOR? Snap je 'm nog steeds niet? Zou je niet eens snel gaan praten of je niet beter op R&P kunt gaan modden dan ofzo, inplaats van op ONZ? tsk tsk
je bent idd wel een beetje strengquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:51 schreef SHE het volgende:
[..]
ONZ is geen dumpplaats voor jouw domme vragen, imbeciel.
Je hebt het idd goed gezien > HUMOR
Wat is er precies grappig aan het feit dat je vriendin het gereedschap in de bestek-lade doet??
Vooral zo doorgaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:55 schreef Drazzy® het volgende:
Volgens mij ben je gewoon frusto omdat je niet tegen die ander 2 op kon
Ik wilde graag humoristische CVs en sollicitaties naar de functie als huisvrouw uitlokken, maar goed, daar gaat dit topic niet over.
Niet geheel om het een of het ander, maar als jouw kortzichtigheid dusdanig de overhand heeft dat je het idee van een dergelijk topic al niet eens kunt bevatten, moet je mij geen imbeciel gaan noemen.
Daarnaast ben je mod van dit forum dus ben je een ongelofelijke muts dat je in een ander topic in discussie gaat; naar mijn mening mag je eerst nog wel eens wat groeien mentaal voordat je gaat modden en niet direct conclusies trekken.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je komt over als 16, of je bent een bordie..?
Goh, we schelen niet veelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan.
Mijn bd staat in mijn profiel. Ik ben te oud voor jouw gejank.
Dunno, ze sloot wel mijn topic op ONZ, dus 't zal wel, ben hier al een eeuw niet meer geweest; dus weet niet wie wat mod ...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:57 schreef tonks het volgende:
SHE op onz?
Wat deed je het idee geven dat je na dat eeuw weer terug moest komen? Wij hebben je niet gebeld.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:02 schreef Drazzy® het volgende:
[..]
Dunno, ze sloot wel mijn topic op ONZ, dus 't zal wel, ben hier al een eeuw niet meer geweest; dus weet niet wie wat mod ...
Nou, het gaat helemaal wild hier.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:26 schreef Dos37 het volgende:
heuuyy rellen
Goed hé?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:21 schreef NJ het volgende:
Wauw. Wat een kutuser.
Hij heeft zelfs een slotje van Tessje in z'n lijst staan..
Alloh begin ie usquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:01 schreef SHE het volgende:
Je moeder is Meki, idioot.
Oh sorry, ik viel in slaap tijdens het lezen van jouw post.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:11 schreef Drazzy® het volgende:
Yvonne wel
En ja, ze is zwaar frusto, want alles dat ik kick of doe krijgt een slotje van d'r, terwijl ONZ toch echt niet haar forum is, of wel?
Hi fucking hi.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:01 schreef SHE het volgende:
Je moeder is Meki, idioot.
Als je d'r wil neuken kun je dat haar ook gewoon zeggen hoor; hoef je niet in d'r kont te kruipenquote:Op zondag 17 juni 2007 11:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh sorry, ik viel in slaap tijdens het lezen van jouw post.![]()
Had het inmiddels gevonden door op jouw AT te zoeken. Maar hij is dus nog niet geband. Dan kan er altijd nog iemand tussendoor komen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:29 schreef yvonne het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/164803
Luilak!
Hij is gewoon vervelend, en ja ik post dit met voorkennis
Nog een kanshebber.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:51 schreef Schatgraver het volgende:
Er zijn teveel baggeraars!
Een hele grote I might add.quote:
Posthistory!!! Aan een profiel hebben we geen zak.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Vinno, en meerdere klapjosti's
misdrijf: vervuilen van mijn NewAt met (zeer matige)lemmings danwel kuttopics.
quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
mwah, ut is wel een inkoppertjequote:
heeft Nederland dan alweer gespeeld?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:10 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
je kan em beter inkoppen dan overtrappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |