open in elk forum 25 topics die nergens op slaan en je bent er zoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:06 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb het nog steeds niet voor elkaar een ban te krijgen.
Maarja, ik ben dan ook een newbie met m'n 2 posts per dag
open 5 topics in verschillende subfora met als titel "breuls is een hoer"quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:06 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb het nog steeds niet voor elkaar een ban te krijgen.
Maarja, ik ben dan ook een newbie met m'n 2 posts per dag
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:53 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Roellio met zijn opvattingen over de holocaust
Ik zat te doelen op een verlenging. En zijn kloon word gebanned. Alleen weet ik niet welke naam deze kloon heeft, wat als logisch causaal verband heeft dat ik de naam van die kloon derhalve ook niet kan noemen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:39 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
die is gebanned, oud nieuws.
ik denk ruis
inmiddels gebandquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:53 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Roellio met zijn opvattingen over de holocaust
oow dan moet ik oppassenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:48 schreef Fujiwara. het volgende:
Ik gok Fujiwara. Hoe durft hij doodsverwensingen aan het adres van hallo_mensen te plaatsen?
na 1 topic ja toen niet meerquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:51 schreef woutabest het volgende:
Hallo_Mensen, moest ik toch wel even hardop om lachen toen ik dat zag.
Klikspaan, boterspaan...quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:44 schreef BillGates het volgende:
blackmage..
cumshot plaatjes plaatsen, en dat mag niet!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:44 schreef BillGates het volgende:
blackmage..
cumshot plaatjes plaatsen, en dat mag niet!
Ach hij lult, het was bukakequote:Op woensdag 8 juni 2005 04:53 schreef Dagonet het volgende:
Cumshots?
professionele interesse ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:53 schreef Dagonet het volgende:
Cumshots?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |