Ik verdubbel je inzetquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:56 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik zet één krat Dommelsch bier incluis een lekkere partysnackschaal in op Bendeleider.
Lame, die ban is al lang gezet knulquote:
Dan kunnen we half fok bannenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:29 schreef capo_del_gruppo het volgende:
MeuL voor grof taalgebruik.
aah dat valt wel mee de laatste tijdquote:
nietus. ikke in US.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:44 schreef Sjoe538 het volgende:
Yvonne, voor het verkloten van mijn prachtpolls.
U is de eerstvolgende op de lijst der ban aanvragen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:21 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Weer eens gelijk
Waar blijven de felicitaties ende traktaties![]()
Neen, ik ben gewoon een goeie user met nog betere topiques. Waar zou FOK! zijn zonder mijquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
U is de eerstvolgende op de lijst der ban aanvragen.![]()
Tja beertema, geen idee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neen, ik ben gewoon een goeie user met nog betere topiques. Waar zou FOK! zijn zonder mij
Geen idee, Bendeleider.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neen, ik ben gewoon een goeie user met nog betere topiques. Waar zou FOK! zijn zonder mij
quote:
Geen probleem, HTT-Thalanquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik wou eik cerror quoten, met beertema als nick
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
idd ik hoop dat ze het nog ongedaan kunnen maken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
is he band?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
idd ik hoop dat ze het nog ongedaan kunnen maken.
fok verliest na BrauN weer een held
joa watn kroamquote:
godsamme joaquote:
[centraal] Frituur topiquequote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:40 schreef Slappe_hap het volgende:
BrauN, Bendeleider en BKT weg![]()
![]()
![]()
Frituur topique anyone?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:44 schreef yvonne het volgende:
Ik nomineer Dos37 en snellejelle.
wat mij betreft niets maar volgens mij denken een paar mods daar anders overquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:36 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik wist het gewoon, ik wist het écht, maare wat doe ik nou weer fout dan?![]()
ja dat ging wel heel erg snelquote:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:44 schreef yvonne het volgende:
Ik nomineer Dos37 en snellejelle.
Nog niet dood?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:02 schreef tonks het volgende:
digijasper
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:02 schreef tonks het volgende:
digijasper
Neuh, is iemand met een grudge tegen UVT.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |