Nee maar hij zegt zelf pro-blowen en pro-europa te zijn, terwijl die dingen ongeveer net zo goed mixen als Albert Verlinde en heterosexualiteit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:46 schreef more het volgende:
Alsof dat blowen belangrijk is! verbieden die zooi! Of hoop jij dat jouw kinderen straks gezellig in je huiskamer zitten te blowen?
Juist als het verboden is heb je veel kans dat ze het in jou huiskamer gaan doen...quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:46 schreef more het volgende:
[..]
Alsof dat blowen belangrijk is! verbieden die zooi! Of hoop jij dat jouw kinderen straks gezellig in je huiskamer zitten te blowen?
Hee fransquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:46 schreef more het volgende:
[..]
Precies en omdat jij dus nee hebt gestemt mag je het straks alleen nog maar bij een enge joegoslavische thuisdealer doen ipv dat je gezellig naar de shop gaat. Met kans erop dat de deur wordt in gebeukt door de Europese gestapo.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:21 schreef Pumatje het volgende:
Hee frans
van mij mogen ze, zolang ze het verantwoord doen. Wie ben ik om het ze te verbieden... ? Het is hun eigen leven. Het is legaal... toegestaan in elke vorm. Ik doe het zelf toch ook.
"Goed gesproken"quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:13 schreef Pumatje het volgende:
ooh dus ik moet ja stemmen als ik het tegenovergestelde wil zeg je, right.
daar klopt dus niets van mister.
en ik ga zelf wel kweken als het verboden word , net zoals de rest van Nederland.
Kun je nu nog stemmen dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:19 schreef more het volgende:
........aangepast worden zodat je wel ja stemt?
oftewel:
Hoe moet de grondwet "geschreven" worden zodat je wel JA stemt?
Je zou alweer kunnen stemmen als er iemand met een nieuwe Grondwet op de proppen komt..quote:
Rustig maar hoor. Er is niks aan de hand.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:07 schreef scubaboy het volgende:
Zelfs al zouden ze erin vastleggen dat Turkije nooit en te nimmer bij de EU zal komen en uitbreiding ook de komende 25 bevroren zou worden...stem ik NEE
Ik ben tegen Europa
Lees je Nederlandse geschiedenis eens.....
... en zo direct gaat de dienst uitgemaakt worden door
Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje, Italie.
Je ziet nu al hoe bepaalde rechten en plichten in een land onderuit gehaald worden door figuren die processen in Brussel aanspannen.
Lands Wijs Lands Eer.
Nederland is NederLAND en geen provicie van Europa
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:17 schreef scubaboy het volgende:
Sorry beetje oververhit van ander Topic dat ik net las ..
Mischien als ze dit soort stichtingen verbieden
en de leden inclusief de webmaster publiekelijk castreren alvorens te executeren.... zal ik voor stemmen
Als ik de nederlandse gschiedenis lees lees ik eerder dat nederland toch heel lang een provincie is geweest, van andere landen, sterker nog, dat nederland zelf eigenlijk niets meer is dan een verzameling provincieeen, die tesamen bepaalde doelen nastreefden en door een sterkere gezamelijk optreden de eigen econoische belangen wisten te versterken ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:07 schreef scubaboy het volgende:
Lees je Nederlandse geschiedenis eens.....
... en zo direct gaat de dienst uitgemaakt worden door
Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje, Italie.
Ik was oververhit door die antdere OT post. Ben dus genereel tegen Europaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]en dat heeft met de EU te maken, of met de Grondwet ...?
Misschien moet je gewoon een keertje rustig ademhalen en dan je afvragen wat een 'stichting' is ... als je wilt kun je gewoon een stichting oprichten voor de doelstellingen die jij voor zinnig houdt, of de ideologie die je aanhangt ... dat betekent nog niet dat de Overheid of de EU (dit topic gaat over de Europese Grondwet) er veel over te zeggen heeft .....
Of ben je van mening dat een eventiuele Europese Grondwet het recht zulke stichtingen op te richten, zou moeten inperken?
[..]
Als ik de nederlandse gschiedenis lees lees ik eerder dat nederland toch heel lang een provincie is geweest, van andere landen, sterker nog, dat nederland zelf eigenlijk niets meer is dan een verzameling provincieeen, die tesamen bepaalde doelen nastreefden en door een sterkere gezamelijk optreden de eigen econoische belangen wisten te versterken ...
In die zin is de EU wel een behoorlijk stuk te vergelijken met de Republiek der Zeven Vereenigde Provincieen, voorlopig heeft de EU, zelfs als de grondwet aangenomen zou zijn, nog minder recht dan de Staten-Generaal zich toe-eigende bij de Akte van Verlatinghe.
Of de Soviet Republiek Nederland onder het Politburo in Brusselquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:53 schreef more het volgende:
[..]
Een goede economische samenwerking zonder een politieke integratie is een illusie. Want dan zijn er altijd wel weer politieke motieven om iets tegen te houden. De EU moet langzaam aan een echt land worden met een krachtige president naar amerikaans voorbeeld. Laten we beginnen met de grondwet en over een jaar of 50 wonen we in de "staat' Nederland onderdeel van het land de EU.
'Abjection by Comparisson' oftewel een vergelijking maken en zonder enige verdere onderbouwing daaruit je afwijzing begronden..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:30 schreef Viajero het volgende:
[..]
Of de Soviet Republiek Nederland onder het Politburo in Brussel
Of het Reichsland Nederland onder de Reichstag in Brussel
Rot alsjeblieft op met je misplaatste grootheidswaanzin en slaafsheid tov grotere en sterkere machten.
Nederland onafhankelijk!!!
Nederland bestaat wat mij betreft al sinds 1648 en in de praktijk al een aantal decennia daarvoor, maar dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'Abjection by Comparisson' oftewel een vergelijking maken en zonder enige verdere onderbouwing daaruit je afwijzing begronden..
een bijster zwakke manier van discussieren...
Kun je uitleggen waarom 'nderland', wat voor 18113 niet eens bestond,
daar hadden ze zeker wel om gevraagd.quote:wel je goedkeuring kan wegdragen en je niet gewoon voor een onafhankelijkheid van zeeland, holland, gelre of friesland bent?
Dat waren onafhankelijke provincieen, die opgegaan zijn in een 'nederland' waar ze nooit om gevraagd hadden,
De zeven provincieen hadden zo nauwe gezamelijke interesses dat ze besloten samen een land te vormen. Niet alleen handel, maar ook bv vrijheid van Spanje en vrijheid om het protestantisme aan te hangen. Daarnaast spraken ze allemaal een vergelijkbare (iig voor elkaar verstaanbare) taal.quote:niet vanwege een grootheidwaan, maar omdat er nu eenmaal gewoon allang één economische ruimte ontstaan was, en het onzin is dan 7 verschillende overheden te behouden, die allemaal eigen standaarden aanhouden, welke het economische verker tussen de provincieeen enkel zwaar beperkt.
Dat kan, maar jouw mening is natuurlijk de realiteit. De realiteit is dat de grondwet een abjecte belediging aan het adres van het Nederlandse volk was en een verzoek om onszelf weg te strepen. Deze belediging is van zelfsprekend weggestemd en dat is maar goed ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:20 schreef Dogbreath het volgende:
Persoonlijk vond ik die grondwet zo slecht nog niet.
Hoe minder overheid des de beter.quote:Nu zit er zeker weten een log bureaucratisch systeem in Brussel, dat nog steeds geen echte macht heeft.
Ja hoe durven zequote:Ik kan me er nog steeds boos over maken, het 'nee' tegen de grondwet is echt een gemiste kans.
Wat een onzin.... je kan veel zeggen, dat de grondwet slecht uitgelegd is, de voor-campagne een farce was en de fouten in de EU, de negatieve netto-betalingsbalans voor nederland, aversie tegen de euro, wantrouwen tegenover het Europees Parlement en de Europese Commissie, voor de anti-stemming zorgden ...quote:dinsdag 2 mei 2006 22:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:[/b]
Dat kan, maar jouw mening is natuurlijk de realiteit. De realiteit is dat de grondwet een abjecte belediging aan het adres van het Nederlandse volk was en een verzoek om onszelf weg te strepen. Deze belediging is van zelfsprekend weggestemd en dat is maar goed ook.
Dan zou je zeker voor de EU Grondwet kunnen zijn, die schiep namelijk een overheid welke geen recht had belasting te heffen, maar die wel stevige beperkingen kon opleggen aan steunmaatregelingen van de aangesloten lidstaten .... die bepaalde soevereiniteit overnam van de lokale overheid: het was de overheid van de lidstaten die deels soevereiniteit moest afdragenquote:Hoe minder overheid des de beter.
quote:Ja hoe durven zeIemand die het niet eens met jou moet afgeschoten worden!! Hoe durven mensen een andere mening te hebben!
Aldus www.stand.nl.quote:"Lange tijd was het stil rondom het onderwerp Europa, maar daar heeft de voorzitter van de Europese Commissie Barroso nu een einde aan gemaakt. Hij stelt voor dat EU-landen hun vetorecht op het gebied van justitie opgeven. Volgens Barroso is dat nodig om slagvaardiger op te treden tegen criminaliteit en terrorisme. Een gevoelige kwestie voor Europese lidstaten zoals Nederland: we willen immers het liefst zelf bepalen wat de straf is voor bijvoorbeeld drugscriminaliteit of mensenhandel. Bovendien was het verlies van bevoegdheden aan Brussel een van de redenen waarom Nederland de Europese Grondwet vorig jaar naar de prullenbak verwees. Onder meer de SP is niet blij met het plan van Barroso: ze zijn bang dat hij met een omweg de Grondwet alsnog wil invoeren. Is het goed voor de strijd tegen de misdaad dat Europa meer te zeggen krijgt over het justitiebeleid of geven we daarmee teveel bevoegdheden weg?"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |