Nouja, op bang van aardbeien en relaxed van keukenwekkers na vind ik het helemaal niet zo absurd eik.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De verschillende opdrachten die bij mijn gedichtopvoering horen:
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo blij wordt van lucifers.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo droevig wordt van tandenborstels.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo boos wordt van komkommers.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo agressief wordt van watten.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo bang wordt van aardbeien.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo relaxed wordt van keukenwekkers.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo verlegen wordt van tomaten.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo opstandig wordt van schoenlepels.
En ja, het is een enigszins absurdistisch gebeuren. Dadaïsme in het klaslokaal!
Ik zeg Dada van genot en van ontberenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De verschillende opdrachten die bij mijn gedichtopvoering horen:
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo blij wordt van lucifers.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo droevig wordt van tandenborstels.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo boos wordt van komkommers.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo agressief wordt van watten.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo bang wordt van aardbeien.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo relaxed wordt van keukenwekkers.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo verlegen wordt van tomaten.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo opstandig wordt van schoenlepels.
En ja, het is een enigszins absurdistisch gebeuren. Dadaïsme in het klaslokaal!
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:46 schreef Alicey het volgende:
Nouja, op bang van aardbeien en relaxed van keukenwekkers na vind ik het helemaal niet zo absurd eik.
Hoezo? Ben ik niet representatief genoeg?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik jou maar niet als graadmeter ga gebruiken.
Van jou alleen al wordt je blij, droevig, boos, agressief, bang, relaxed, verlegen en opstandig tegelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo? Ben ik niet representatief genoeg?
De eerste reacties!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef livEliveD het volgende:
Ik dacht, ik open weer eens een topic: Hoe krijgen we ambtenaren aan het werk?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Van jou alleen al wordt je blij, droevig, boos, agressief, bang, relaxed, verlegen en opstandig tegelijk
De feedback naar het forum toe is inderdaad niet optimaal geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
Ah consequent ()gedrag van mods, weer een topic: tijd/ruimte vragen.. Puik!
quote:
Eindelijk is het zover, hoera,quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet ze nog kopen. Welke slasoort zou je me aanraden? Gewone botersla maar?
Als ik daar zin en tijd in/voor heb, vast welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:58 schreef livEliveD het volgende:
@Doffy: Komt er nog een reactie in het WFL/TRU meet topic? Ben wel benieuwd
Ja. Het wordt dichtgegooid als Rudeonline weer verder gaat met zijn monoloog. Tot nu toe loopt er wel een aardige discussie. Zodoende.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
Ah consequent ()gedrag van mods, weer een topic: tijd/ruimte vragen.. Puik!
Tuuwk heb je daar zin inquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:01 schreef Doffy het volgende:
Als ik daar zin en tijd in/voor heb, vast wel
Wat een kuttestquote:Op maandag 30 mei 2005 18:12 schreef Doffy het volgende:
Voor de twijfelkutjes: hier staat een korte maar toch best goeie Grondwet-test.
Waar had je liever uit willen komen dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat een kuttest
Ik ben nu eenmaal een man van extremen, heb dus overal iets extreems in gevuld, en kom dan uiteindelijk in het midden uit ('Internationalist'). Ik zou pleiten voor het nationale vetorecht, wat juist absouluut niet het geval is
He, staat goed!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn nieuwe eethoek, gisteren gratis gekregen van mijn oom en tante:
Na vier jaar in dit huis dan toch eindelijk een eethoek.
Ik doelde er meer op dat je oom en tante vaak willen eten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoezo, je wilt graag komen eten?
Ergens in de hoek der paradoxalenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar had je liever uit willen komen dan?
Mjah die tests zijn meestal een simpel rekensommetje. Als je extreem reageert zal je eerder in het midden uitkomen dan dat je iets krijgt dat je alles tegelijk wil..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ergens in de hoek der paradoxalen. Alles beter dan dit.
Dat kunnen we dan wel doen als je naar Groningen wilt gaan voor Haus z'n slinger.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
Ik wil echter best wel je kookkunsten beoordelen.
Is goed. We moeten als het dichterbij komt sowieso nog afspreken hoe en wat enzo, maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kunnen we dan wel doen als je naar Groningen wilt gaan voor Haus z'n slinger.
Dat blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah die tests zijn meestal een simpel rekensommetje. Als je extreem reageert zal je eerder in het midden uitkomen dan dat je iets krijgt dat je alles tegelijk wil..
Ah, je bent tegen de Grondwet omdat de Viva-test ook slecht voor je uitviel?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef Lemmeb het volgende:
Een beetje vergelijkbaar met een 'is-mijn-vriendje-goed-genoeg-in-bed?'-testje in de Viva
Kjoetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stabij-wetterhoun-kruising.
Uhuhquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer.
De test is inderdaad gewoon een lineair sommetje, gewoon een optelling van de gewichten van je antwoorden. Een beetje vergelijkbaar met een 'is-mijn-vriendje-goed-genoeg-in-bed?'-testje in de Viva
Afijn, ik ben in principe een sterk voorstander van de EU. Maar niet op de manier zoals het tot nu toe altijd is gegaan. En ook die Grondwet vind ik maar een bedroevend zwaktebod, die rammelt aan alle kanten. Als het zo moet, mogen ze die hele EU van mij liever zsm opdoeken.
Ik voel me Nederlander, maar wil me best Europeaan voelen als daar enige aanleiding toe zou zijn. Maar op dit moment schaam ik me kapot voor die hele EUquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:24 schreef Reya het volgende:
Ik voel me Nederlander noch Europeaan eigenlijk...
Ik zie het iets genuanceerder, maar het is inderdaad vrij zwak, en op sommige vlakken zelfs een stapje achteruit..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer.
De test is inderdaad gewoon een lineair sommetje, gewoon een optelling van de gewichten van je antwoorden. Een beetje vergelijkbaar met een 'is-mijn-vriendje-goed-genoeg-in-bed?'-testje in de Viva
Afijn, ik ben in principe een sterk voorstander van de EU. Maar niet op de manier zoals het tot nu toe altijd is gegaan. En ook die Grondwet vind ik maar een bedroevend zwaktebod, die rammelt aan alle kanten. Als het zo moet, mogen ze die hele EU van mij liever zsm opdoeken.
Op welke vlakken is het achteruit dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:
Ik zie het iets genuanceerder, maar het is inderdaad vrij zwak, en op sommige vlakken zelfs een stapje achteruit..
Neequote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ah, je bent tegen de Grondwet omdat de Viva-test ook slecht voor je uitviel?
Je past dus prima in dit topicquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:35 schreef Lemmeb het volgende:
Hoe ik scoor in de Viva-testen weet ik niet; dat zul je aan mijn exen moeten vragen. Maar ik vermoed dat ik er bekaaid vanaf kom, 'vrouwonvriendelijk varken' behoort zeker tot de mogelijkheden. Toch hebben we altijd een hoop lol, juist in bed.
Na-aper!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
Bijv. dierenrechten. Feitelijk ontstaat er nu het recht om culturele tradities te behouden.
Denk alleen maar al aan de waanzinnige landbouwsubsidies die uit Brussel komen. Waarom zou Chriac zijn onderdanen zo smeken om voor te stemmen? Omdat die bedrijfssubsidies enorm in het voordeel van Frankrijk werken, terwijl een groot deel van de wereld wordt buitengesloten. Dat is iets waar ik als internationalist enorm tegen ben.quote:
En weer een reden om tegen te stemmen. Maar staan die subsidies verankerd in de Grondwet?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef Reya het volgende:
Denk alleen maar al aan de waanzinnige landbouwsubsidies die uit Brussel komen. Waarom zou Chriac zijn onderdanen zo smeken om voor te stemmen? Omdat die bedrijfssubsidies enorm in het voordeel van Frankrijk werken, terwijl een groot deel van de wereld wordt buitengesloten. Dat is iets waar ik als internationalist enorm tegen ben.
Volgens mij is 't een Golden Retriever-aap.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef Alicey het volgende:
[[url=http://images.google.nl/images?q=tbn:gnHbSWHsE4gJ:photos.tobinhosting.com/album/bessie/aap.jpg]afbeelding][/url]
Dit moet een aap voorstellen.
Dat recht was er al, omdat wij ook niet zouden willen dat de EU zich gaat bemoeien met de dingen die wij als "van ons" beschouwen. Moet jij eens kijken wat er gebeurt als de EU ons softdrugsbeleid ed. op zou willen heffen. Pikken wij dat? Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
Bijv. dierenrechten. Feitelijk ontstaat er nu het recht om culturele tradities te behouden.
Artikel III-230 zou je min of meer zo kunnen interpreteren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En weer een reden om tegen te stemmen. Maar staan die subsidies verankerd in de Grondwet?
Welkom bij een nieuwe aflevering van 'Hoe woont een WFL-LFC-er'quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn nieuwe eethoek, gisteren gratis gekregen van mijn oom en tante:
[plaatje]
Na vier jaar in dit huis dan toch eindelijk een eethoek.
Nee. Het gaat mij simpelweg om waar de EU nu voor staat.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En weer een reden om tegen te stemmen. Maar staan die subsidies verankerd in de Grondwet?
Het recht op culturele dierenmishandeling wordt expliciet genoemd, en daarmee wordt een eventuele afschaffing er van praktisch onmogelijk, omdat landen zich op de grondwet kunnen beroepen als verantwoording voor hun werkwijze. Een beroep dat nu niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:44 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat recht was er al, omdat wij ook niet zouden willen dat de EU zich gaat bemoeien met de dingen die wij als "van ons" beschouwen. Moet jij eens kijken wat er gebeurt als de EU ons softdrugsbeleid ed. op zou willen heffen. Pikken wij dat? Nee, natuurlijk niet.
Verder is dit de eerste keer dat dierenrechten genoemd worden in een Europees verdrag. Er staat genoeg in om lange-afstandsvervoer voor dieren in te perken, en om de bio-industrie aan te pakken. Sterker, het EP is nu -vooruitlopend op de Grondwet- al bezig met een voorstel om bio-industrie aan banden te leggen: dat is vnl. van belang voor het Oosten van Europa, want daar kan het veel beter.
Je kan veel zeggen, oa. dat het je niet ver genoeg gaat, maar je kan niet zeggen dat het een achteruitgang is!
't Is dat ik nog ff wat dingen voor school moet doen, anders zou ik jullie een rondleiding geven.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:47 schreef ReCreative het volgende:
Welkom bij een nieuwe aflevering van 'Hoe woont een WFL-LFC-er'. Vandaag: Lupa
.
Neem nu de maandelijkse verhuizing van het hele EU-circus van Brussel naar Straatsburg. Kosten: 200 miljoen euro op jaarbasis (!).quote:
Dit berust op een misverstand. Ik ben ook tegen de idiote subsidiestromen vanuit Brussel naar -zeker franse- boeren. Dit belemmert niet alleen de vrije interne markt en verstoort de begroting van de Unie, maar het is ook nog eens slecht voor de globale handel en daarmee de ontwikkeling van -met name- Afrika en Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef Reya het volgende:
Denk alleen maar al aan de waanzinnige landbouwsubsidies die uit Brussel komen. Waarom zou Chriac zijn onderdanen zo smeken om voor te stemmen? Omdat die bedrijfssubsidies enorm in het voordeel van Frankrijk werken, terwijl een groot deel van de wereld wordt buitengesloten. Dat is iets waar ik als internationalist enorm tegen ben.
Deze Grondwet verankert de zaken die bij de lidstaten blijven, en welke bij de Unie liggen. Cultuur is natuurlijk één van die zaken: want gelijke monniken, gelijke kappen. Als Spanje z'n stierenvechten moet opgeven, dan zijn wij ons drugsbeleid kwijt. En nog zo wat. Is dat wat je wilt?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
Het recht op culturele dierenmishandeling wordt expliciet genoemd, en daarmee wordt een eventuele afschaffing er van praktisch onmogelijk, omdat landen zich op de grondwet kunnen beroepen als verantwoording voor hun werkwijze. Een beroep dat nu niet mogelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |