Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:04 schreef Doffy het volgende:
Alles zo nalezende, ga ik me steeds meer afvragen of het wel goed is voor mijn carriere om in dit topic te blijven posten![]()
De bakker zit 50 meter verderopquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffeltje.Ik zal bij jou thuis geen ochtendhumeur hebben hoor. Ik ben zelfs bereid om 's ochtends lekkere broodjes te gaan kopen.
OMG dat heb ik dus ook als ik ergens anders overnacht.. Dan heb ik opeens geen ochtendhumeur, heeft de morgenstond goud in de mond, en doe ik rare dingen zoals een bakker zoeken terwijl ik normaal gesproken niets moet hebben van ontbijt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffeltje.Ik zal bij jou thuis geen ochtendhumeur hebben hoor. Ik ben zelfs bereid om 's ochtends lekkere broodjes te gaan kopen.
Stel nou dat later, als ik groot ben, ik heel erg belangrijk enzow ben, en een journalist graaft deze zondige discussies op... Dodelijk Telegraaf-materiaalquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:06 schreef miss_sly het volgende:
Hoezo Doffy?
Ben je van pan om heel belangrijk te worden dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:12 schreef Doffy het volgende:
Stel nou dat later, als ik groot ben, ik heel erg belangrijk enzow ben, en een journalist graaft deze zondige discussies op... Dodelijk Telegraaf-materiaal![]()
![]()
Geen idee, ik ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En is die open op zondag?
Ehm... ik vraag eerst wel aan Haus of dat aan te raden isquote:Dan ga ik jou lekker verwennen.
Gaat vanzelfquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben je van pan om heel belangrijk te worden dan?
Met broodjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:16 schreef Doffy het volgende:
Ehm... ik vraag eerst wel aan Haus of dat aan te raden is![]()
Mja, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Stel nou dat later, als ik groot ben, ik heel erg belangrijk enzow ben, en een journalist graaft deze zondige discussies op... Dodelijk Telegraaf-materiaal![]()
![]()
Vooral de kroppen sla in je armen zullen het doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jonge sla
Alles kan ik verdragen,
het verdorren van bonen,
stervende bloemen, het hoekje
aardappelen, kan ik met droge ogen
zien rooien, daar ben ik
werkelijk hard in.
Maar jonge sla in september,
net geplant, slap nog,
in vochtige bedjes, nee.
-Rutger Kopland
Dit gedicht ga ik straks bij dramatische werkvormen 'opvoeren' met twee kroppen sla in mijn armen. Daarna moeten mijn medestudenten enkele bijbehorende opdrachten uitvoeren.
quote:
Sylvietje! Die vind ik heeeel erg leuk klinken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
Mijn oma noemde me altijd Sylvie(tje)
Ik moet ze nog kopen. Welke slasoort zou je me aanraden? Gewone botersla maar?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef Alicey het volgende:
Vooral de kroppen sla in je armen zullen het doen.
Let vooral op de kleur.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik moet ze nog kopen. Welke slasoort zou je me aanraden? Gewone botersla maar?
Mag wel hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sylvietje! Die vind ik heeeel erg leuk klinken.
Ik ga je sylvietje noemen.
Mooiquote:
Nog steeds zin in zee?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooi![]()
* miss_sly heeft nog steeds last van een dipje
Nouja, op bang van aardbeien en relaxed van keukenwekkers na vind ik het helemaal niet zo absurd eik.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De verschillende opdrachten die bij mijn gedichtopvoering horen:
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo blij wordt van lucifers.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo droevig wordt van tandenborstels.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo boos wordt van komkommers.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo agressief wordt van watten.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo bang wordt van aardbeien.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo relaxed wordt van keukenwekkers.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo verlegen wordt van tomaten.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo opstandig wordt van schoenlepels.
En ja, het is een enigszins absurdistisch gebeuren. Dadaïsme in het klaslokaal!
Ik zeg Dada van genot en van ontberenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De verschillende opdrachten die bij mijn gedichtopvoering horen:
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo blij wordt van lucifers.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo droevig wordt van tandenborstels.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo boos wordt van komkommers.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo agressief wordt van watten.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo bang wordt van aardbeien.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo relaxed wordt van keukenwekkers.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo verlegen wordt van tomaten.
* Jij gaat de klas op een overtuigende manier uitleggen waarom jij zo opstandig wordt van schoenlepels.
En ja, het is een enigszins absurdistisch gebeuren. Dadaïsme in het klaslokaal!
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:46 schreef Alicey het volgende:
Nouja, op bang van aardbeien en relaxed van keukenwekkers na vind ik het helemaal niet zo absurd eik.
Hoezo? Ben ik niet representatief genoeg?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik jou maar niet als graadmeter ga gebruiken.
Van jou alleen al wordt je blij, droevig, boos, agressief, bang, relaxed, verlegen en opstandig tegelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo? Ben ik niet representatief genoeg?
De eerste reacties!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef livEliveD het volgende:
Ik dacht, ik open weer eens een topic: Hoe krijgen we ambtenaren aan het werk?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Van jou alleen al wordt je blij, droevig, boos, agressief, bang, relaxed, verlegen en opstandig tegelijk
De feedback naar het forum toe is inderdaad niet optimaal geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
Ah consequent ()gedrag van mods, weer een topic: tijd/ruimte vragen.. Puik!
quote:
Eindelijk is het zover, hoera,quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet ze nog kopen. Welke slasoort zou je me aanraden? Gewone botersla maar?
Als ik daar zin en tijd in/voor heb, vast welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:58 schreef livEliveD het volgende:
@Doffy: Komt er nog een reactie in het WFL/TRU meet topic? Ben wel benieuwd
Ja. Het wordt dichtgegooid als Rudeonline weer verder gaat met zijn monoloog. Tot nu toe loopt er wel een aardige discussie. Zodoende.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
Ah consequent ()gedrag van mods, weer een topic: tijd/ruimte vragen.. Puik!
Tuuwk heb je daar zin inquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:01 schreef Doffy het volgende:
Als ik daar zin en tijd in/voor heb, vast wel
Wat een kuttestquote:Op maandag 30 mei 2005 18:12 schreef Doffy het volgende:
Voor de twijfelkutjes: hier staat een korte maar toch best goeie Grondwet-test.
Waar had je liever uit willen komen dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat een kuttest
Ik ben nu eenmaal een man van extremen, heb dus overal iets extreems in gevuld, en kom dan uiteindelijk in het midden uit ('Internationalist'). Ik zou pleiten voor het nationale vetorecht, wat juist absouluut niet het geval is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |