als dat zo is, dan ken ik Haus al, en heeft RC een hele erge gespleten persoonlijkheid!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zal het bij jou niet doen hoor. Tenzij je een kloon van Haus bent dan.
We kunnen ook gewoon aangifte tegen haar doen, zonder dat ze iets doetquote:Op maandag 30 mei 2005 22:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of er wordt aangifte van aanranding tegen je gedaan.
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:36 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is zometeen slapen. Truste allemaal!![]()
Natuurkundigen hebben natuurlijk wel een grote aantrekkingskrachtquote:Op maandag 30 mei 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien moet ik, om het ijs te breken, Haus maar gewoon meteen plat op z'n bek pakken zodra ik hem zie.
ik geloof dat ik vakantie neemquote:Op maandag 30 mei 2005 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet voor mijn college semantiek bedenken wat de betekenisovereenkomst is tussen geloof en vakantie.
Tuuwk maar da's niet leuk.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon aangifte tegen haar doen, zonder dat ze iets doet
Goedemorgen Alicey (dus niet alle nog slapende WFL-ertjes)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:27 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen!
Ik werd in tranen wakker. Het bleek slechts een vervelende droom te zijn. Het is erg lang geleden dat ik zo intens gedroomd heb. Is het eens een keer niet over iets saais en alledaags, is het weer een erg vervelende droom.
Ik weet niet. Het geeft wel aan dat ik op een bepaald gebied erg onzeker ben, dus in die zin kan ik er wel iets mee..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:37 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Goedemorgen Alicey (dus niet alle nog slapende WFL-ertjes)
Vevelend, zo'n droom.
Ik hoop voor je dat hij niet terugkomt, dat je hem bent vergeten als je de deur uitgaat.
Wordt het later op de dag weer minder? Koffie's lekker ja!quote:En dan even genieten van de heerlijke dag (zolang als hij duurt).
Graag zou ik je een bakje troost brengen; die blijven lekker.
Als het poezebeest sinaasappelsapspetters vervelend vindt....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:37 schreef Alicey het volgende:
Wat hebben katten trouwens tegen fruit? Mijn poezebeest zit me behoorlijk chagrijnig aan te kijken nu ik een sinaasappel aan het pellen ben.
Beest zat op een paar meter afstand.. Getuige haar poezengezicht zal ze het dan wel vervelend vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:40 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Als het poezebeest sinaasappelsapspetters vervelend vindt....
Als ik op mijn werk een sinaasappel pel, ruiken ze dat zeker op 5 meter afstand; dus de spatten komen zeker 5 meter ver.
Eigenlijk zouden de vroege vogels een weersverwachting moeten afgeven.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:25 schreef Haushofer het volgende:
Natuurkundigen hebben natuurlijk wel een grote aantrekkingskracht
zal ik dan maar geen nerdy grappen maken over dat Lupa normaal een geodeet volgt, maar dat ik de ruimtetijd zodanig krom dat ze zich aangetrokken voelt tot mij
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:43 schreef qu63 het volgende:
Lupa? --> Gluurder actief in Friese Broeksterwoude , of toch Haus?
Morgen Lupa,quote:
Leuk review Lupa: op basis van het gelezen oordeel (ik ken het boek niet) zou ik zelfs richting 'Tsjaa..' gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Boek: Drie meter boven de hemel - Federico Moccia
Mijn tweede review. Hij is wat kort, maar ik was nog ziek toen ik hem schreef.
Rotterdam ligt in het westen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:48 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de vroege vogels een weersverwachting moeten afgeven.
Mooi tot prachtig weer in den lande.
West tot noordwesten wind: regenwolken komen binnen bij het westen en worden afgevoerd naar Duitsland, onderweg wat laten vallend.
Temp tegen 15 graden.
's Middags in het oosten regen, westen blijft dan wat droger.
Leeuwarden, Groningen, Deventer liggen in het oosten
En er was geen reet aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Boek: Drie meter boven de hemel - Federico Moccia
Mijn tweede review. Hij is wat kort, maar ik was nog ziek toen ik hem schreef.
Ja, zij het dat mijn ochtendhumeur doorgaans getriggerd wordt door huisgenoten. Zonder huisgenoten niet nodig om het uit te leven.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het toch heerlijk om een tijdelijke huisgenoot te hebben. Je kunt er je ochtendhumeur zo heerlijk op uitleven.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:55 schreef Alicey het volgende:
Ja, zij het dat mijn ochtendhumeur doorgaans getriggerd wordt door huisgenoten. Zonder huisgenoten niet nodig om het uit te leven.
Geen van beide, hij is vrij neutraal.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:02 schreef Alicey het volgende:
Heeft hij zelf trouwens een ochtendhumeur, of is hij juist het zonnetje in huis?
He gadverdamme.. Dat is niet leuk met een ochtendhumeur.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geen van beide, hij is vrij neutraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |