He, staat goed!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn nieuwe eethoek, gisteren gratis gekregen van mijn oom en tante:
Na vier jaar in dit huis dan toch eindelijk een eethoek.
Ik doelde er meer op dat je oom en tante vaak willen eten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoezo, je wilt graag komen eten?
Ergens in de hoek der paradoxalenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar had je liever uit willen komen dan?
Mjah die tests zijn meestal een simpel rekensommetje. Als je extreem reageert zal je eerder in het midden uitkomen dan dat je iets krijgt dat je alles tegelijk wil..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ergens in de hoek der paradoxalen. Alles beter dan dit.
Dat kunnen we dan wel doen als je naar Groningen wilt gaan voor Haus z'n slinger.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
Ik wil echter best wel je kookkunsten beoordelen.
Is goed. We moeten als het dichterbij komt sowieso nog afspreken hoe en wat enzo, maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kunnen we dan wel doen als je naar Groningen wilt gaan voor Haus z'n slinger.
Dat blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah die tests zijn meestal een simpel rekensommetje. Als je extreem reageert zal je eerder in het midden uitkomen dan dat je iets krijgt dat je alles tegelijk wil..
Ah, je bent tegen de Grondwet omdat de Viva-test ook slecht voor je uitviel?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef Lemmeb het volgende:
Een beetje vergelijkbaar met een 'is-mijn-vriendje-goed-genoeg-in-bed?'-testje in de Viva
Kjoetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stabij-wetterhoun-kruising.
Uhuhquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer.
De test is inderdaad gewoon een lineair sommetje, gewoon een optelling van de gewichten van je antwoorden. Een beetje vergelijkbaar met een 'is-mijn-vriendje-goed-genoeg-in-bed?'-testje in de Viva
Afijn, ik ben in principe een sterk voorstander van de EU. Maar niet op de manier zoals het tot nu toe altijd is gegaan. En ook die Grondwet vind ik maar een bedroevend zwaktebod, die rammelt aan alle kanten. Als het zo moet, mogen ze die hele EU van mij liever zsm opdoeken.
Ik voel me Nederlander, maar wil me best Europeaan voelen als daar enige aanleiding toe zou zijn. Maar op dit moment schaam ik me kapot voor die hele EUquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:24 schreef Reya het volgende:
Ik voel me Nederlander noch Europeaan eigenlijk...
Ik zie het iets genuanceerder, maar het is inderdaad vrij zwak, en op sommige vlakken zelfs een stapje achteruit..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer.
De test is inderdaad gewoon een lineair sommetje, gewoon een optelling van de gewichten van je antwoorden. Een beetje vergelijkbaar met een 'is-mijn-vriendje-goed-genoeg-in-bed?'-testje in de Viva
Afijn, ik ben in principe een sterk voorstander van de EU. Maar niet op de manier zoals het tot nu toe altijd is gegaan. En ook die Grondwet vind ik maar een bedroevend zwaktebod, die rammelt aan alle kanten. Als het zo moet, mogen ze die hele EU van mij liever zsm opdoeken.
Op welke vlakken is het achteruit dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:
Ik zie het iets genuanceerder, maar het is inderdaad vrij zwak, en op sommige vlakken zelfs een stapje achteruit..
Neequote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ah, je bent tegen de Grondwet omdat de Viva-test ook slecht voor je uitviel?
Je past dus prima in dit topicquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:35 schreef Lemmeb het volgende:
Hoe ik scoor in de Viva-testen weet ik niet; dat zul je aan mijn exen moeten vragen. Maar ik vermoed dat ik er bekaaid vanaf kom, 'vrouwonvriendelijk varken' behoort zeker tot de mogelijkheden. Toch hebben we altijd een hoop lol, juist in bed.
Na-aper!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
Bijv. dierenrechten. Feitelijk ontstaat er nu het recht om culturele tradities te behouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |