Als jij dat denkt moet je dat vooral doen. Maar de waarheid is het geenszinsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:52 schreef du_ke het volgende:
Ze niet maar hun directeur en belangrijkste representant wel...
Wat je over groenlinksers denkt kan me niet zo gek veel schelenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Neen! Je vergist je echt, dit Europa is niet goed voor ons.
Download uit mijn webruimte de hele grondwet maar en zie voor jezelf of je het echt eens bent met de milieuhandhaving en economie. Alles wordt gedereguleerd en zal in handen van de vrije markt worden gelegd. Die voorwaarde geldt overigens voor alle zogenaamde sociale maatregelen die deze EU-grondwet belooft, het kan: als de markt dat toelaat.
-
oja, en ik heb natuurlijk niet echt een hekel aan groenlinksers, dat begrijp je toch wel? Ik vind het alleen van die warhoofden de laatste jaren. Rosenmuller was volgens mij veel pragmatischer
Dan is de conclusie nog makkelijker, eerst een links herstel, dan verder pratenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat je over groenlinksers denkt kan me niet zo gek veel schelen.
maar ik denk wel dat dit het best mogelijke compromis is wat momenteel valt te bereiken!
Zeker als je bedenkt dat 19 vd 25 regeringen rechts zijn!
Nou een paar maand terug toch zeer zeker welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als jij dat denkt moet je dat vooral doen. Maar de waarheid is het geenszins
Plus dat je met een neestem ook wilders Le pen en deWinter steunt dat kan toch nooit de bedoeling zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dan is de conclusie nog makkelijker, eerst een links herstel, dan verder praten![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:02 schreef sizzler het volgende:
Best lastig om een mening te vormen over de grondwet. Ik vind het echt ZO ontzettend moeilijk om tussen al die drogredeneringen er één uit te halen die voor mij doorslaggevend is. Ik kan gewoon niet kiezen!
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wat valt er te lachen, simpele anti-Amerikaan?
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:10 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben zojuist donateur geworden van de Burke Stichting
Conservatisme![]()
Komop hij is blijkbaar van 82 en noemt zichzelf conservatief dan is z'n kans toch al over?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan ik je nu nog serieus nemen?
![]()
Wiegel was 1 vd eerste populisten in onze politiek. Een grote windbuil met een grote bek. Hij is niet voor niets uit de politiek gestapt destijds.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wiegel houdt vast aan het liberalisme.
In dat opzichte is hij een oprechtere liberaal dan de huidige machthebbers binnen de VVD.
Precies. Maar dat is ook een prestatie!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:47 schreef du_ke het volgende:
Die vermaakt zich nu prima als orakel van Diever. Grote bek op kunnen zetten zinder iets te presteren.
Chirac heeft het verneukt, en de premier moet opstappen?quote:Raffarin biedt ontslag aan na Frans 'nee'
De Franse premier Jean-Pierre Raffarin is op weg naar president Jacques Chirac om zijn ontslag in te dienen. Dat hebben functionarissen tegen het Franse persbureau AFP gezegd. Raffarin moet weg naar aanleiding van het Franse 'nee' tegen de Europese Grondwet.
Zo zou het hier ook moeten gebeuren, het liefst met een guillotine op het plein om de koppen te laten rollenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Chirac heeft het verneukt, en de premier moet opstappen?
Vooral de archieffilmpjes zijn erg vermakelijk, hij als 21 jarige met een pijp, het leek Godfried Bomans wel, maar dan zonder gristenfetisjquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wiegel was 1 vd eerste populisten in onze politiek. Een grote windbuil met een grote bek. Hij is niet voor niets uit de politiek gestapt destijds.
Godfried Bomans wasquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vooral de archieffilmpjes zijn erg vermakelijk, hij als 21 jarige met een pijp, het leek Godfried Bomans wel, maar dan zonder gristenfetisj
Maar o,zo in de Heere. Dat is 'm uiteindelijk fataal gewordenquote:
De premies is al foetsiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:02 schreef pberends het volgende:
Chiraq had toch van te voren gezegt dat hij er politieke consequenties uit zou trekken als het een NEE wordt? Waarom heeft die klootviool dat nou gezegd?
quote:*** Volgens peilingen stemt ook Nederland tegen ***
Nederland gaat net als Frankrijk de Europese Grondwet verwerpen, wijzen twee peilingen van maandag uit. Volgens Maurice de Hond stemt 59 procent van de kiesgerechtigde Nederlanders die al hun stem hebben bepaald, tegen de Grondwet....
http://www.volkskrant.nl/denhaag/1117433141631.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |