je post een grafiekje van de economische groei waar nederland vergeleken wordt met de algehele groei in de eurozone ....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Nederland presteert al sinds 2000 onder het gemiddelde van de EU en nog steeds betalen we meer. Waarschijnlijk omdat we zo ontzettend goed presteren...
Precies..helemaal mee eensquote:Op maandag 30 mei 2005 15:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
er is niks mis met een referendum maar wel met dit referendum... hoeveel mensen verdiepen zich nou echt goed in de materie zodat ze een goede afweging kunnen maken zonder zich door propaganda te laten inpakken?
ditzelfde geld voor de tegenstanders overigens...quote:
Ook mee eensquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ditzelfde geld voor de tegenstanders overigens...
mensen die zich geen mening over de standpunten kunnen vormen ondanks samenvattingen van beide kampen zouden a) niet moeten stemmen sowieso en b) als ze stemmen blanco moeten stemmen
Blanco stemmers zijn mietjes...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ditzelfde geld voor de tegenstanders overigens...
mensen die zich geen mening over de standpunten kunnen vormen ondanks samenvattingen van beide kampen zouden a) niet moeten stemmen sowieso en b) als ze stemmen blanco moeten stemmen
als je echt ballen had, had in je deze post gelijk toegegeven dat je er dus helemaal naast zat.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:19 schreef UnleashMitch het volgende:
Zoals ik al zei, Peijs verklaarde de grote nettobetaling door te zeggen dat het met Nederland zo goed ging in verhouding met andere landen. Die stelling heb ik onderuit gehaald. Als blijkt dat Nederland het niet beter doet dan het gemiddelde van Europa dan is het dus zonneklaar dat Nederland het niet het beste doet in Europa en het dus niet gerechtvaardigd kan worden dat Nederland de grootste nettobetaler is per hoofd van de bevolking, dit uiteraard in het licht van de stelling van Peijs.
Uiteraard zou Nederland ook meer subsidies moet vragen en dat kan ook maar goed als het niet gebeurd dan wordt er dus bespaard op Nederland en zou men dit ook puur en alleen aan Nederland terug moeten geven en niet een meevaller verspreiden over heel Europa.
Ik heb ballen en dus ben ik niet bang voor die voorspelde oorlog en dat het 'licht uitgaat'quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:10 schreef evert het volgende:
als je echt ballen had, had in je deze post gelijk toegegeven dat je er dus helemaal naast zat.
Hulde aan RM-rf.
Snap jij het linguïstische verschil tussen water bij de wijn en wijn bij het water wel?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:39 schreef the_disheaver het volgende:
Omdat wij Water bij de wijn hebben gedaan!
Wijn=frans
Water= Nederland!
Dus goed voor nederland, minder goed voor Frankerijk!
Ik was er bij en de "Nee" mensen waren kansloos!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:58 schreef Koos Voos het volgende:
schakel anders even naar NL2. dan zie je zelf hoe de JA knikkers worden afgemaakt (op argumenten natuurlijk)
[afbeelding]
Nou dat is alles behalve waar. Ik denk dat het mooi gelijk opging. Van Bommel had wel een dipje ja.quote:Op woensdag 1 juni 2005 02:07 schreef ThE_ED het volgende:
Ik was er bij en de "Nee" mensen waren kansloos!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |