abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:36:13 #201
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_31405162
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 09:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
doet die gast ook mee aan de k-1 max? ik dacht dat ie alleen mee deed aan de k-1.
Hij woog iets van 77 kg. Voor de K-1 max mag je maximaal 70 kg wegen. Hij is 8 kg afgevallen om mee te mogen doen. Aangezien hij heeft gewonnen van Mo en Ignashov (bij beide heb ik meer het idee dat het met enig fortuin was... maar dan nog) dacht ik dat hij helemaal zou huishouden in de K-1 max.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_31407817
Ik wist wel dat ie niet zo denderend was. Kaoklai is in al die maanden ontzettend opgehyped, maar het enige wat hem liet overleven was zn snelheid en 'hit and run' tactiek. Toegegeven, zijn KO tegen Mighty Mo was een beauty, maar voor de rest is het nooit een dominante kracht geweest ofzo.

Als ie tegen mensen moet die even snel of zelfs sneller zijn dan hij, dan moet het toch echt op techniek en is er geen rennen meer aan. Dat heeft Sato laten zien, Kaoklai is echt geen exceptionele thaibokser, in de gewichtsklasse van Max zijn er tientallen beteren te vinden...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:41:48 #203
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_31410007
Het bewijs dat dat zo is, is ook wel geleverd. Alleen kan ik het me niet voorstellen dat jongens zoals Souwer, Krauss, Por Pramuk of Masato (de beste K1 max vechters) enige kans hebben tegen de zwaargewichten zoals Mo... (laat staan Bonjasky... die overigens wel weer van Mo verloor op punten). Kaoklai wist juist wel weer van Mo te winnen... en niet KO te gaan tegen Sefo (wat ik wel verwacht had).

Eigenlijk zou ik weleens willen zien of Kaoklai het een rondje overleefd tegen Bonjasky, LeBanner of Aerts.
pi_31411795
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef Abonides het volgende:
Het bewijs dat dat zo is, is ook wel geleverd. Alleen kan ik het me niet voorstellen dat jongens zoals Souwer, Krauss, Por Pramuk of Masato (de beste K1 max vechters) enige kans hebben tegen de zwaargewichten zoals Mo... (laat staan Bonjasky... die overigens wel weer van Mo verloor op punten). Kaoklai wist juist wel weer van Mo te winnen... en niet KO te gaan tegen Sefo (wat ik wel verwacht had).

Eigenlijk zou ik weleens willen zien of Kaoklai het een rondje overleefd tegen Bonjasky, LeBanner of Aerts.
Kaoklai lijkt ineens afgeschreven te worden hier, maar is in mijn ogen een betere vechter dan de gemiddelde K1 vechter. Van zijn 11 K1 gevechten won hij er 7. In de GP final van vorig jaar was hij de betere toen hij tegen Musashi moest die later in de finale stond. En als hij eens verliest dan nooit met een knockout.
pi_31412479
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 08:33 schreef Abonides het volgende:

[..]

Het valt me op dat Kaoklai verloren heeft. Eerlijk gezegd had ik wel verwacht die ie vreselijk zou huishouden in de K-1 Max.
Hij moest 9 kilo afvallen in 3 weken dus dat zal hem erg veel kracht kosten. Hij zal het ook moeilijk krijgen in de Max, nu hij niet zijn spelletje: hit & run, kan spelen.

Blij dat Albertje weer op KO heeft gewonnen!
pi_31412494
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 08:33 schreef Abonides het volgende:

[..]

Het valt me op dat Kaoklai verloren heeft. Eerlijk gezegd had ik wel verwacht die ie vreselijk zou huishouden in de K-1 Max.
Hij moest 9 kilo afvallen in 3 weken dus dat zal hem erg veel kracht hebben gekost. Hij zal het ook moeilijk krijgen in de Max aangezien hij niet zijn spelletje van hit and run kan spelen.

Blij dat Albertje weer op KO heeft gewonnen!
pi_31412599
En Souwer ook op KO.
Maar ben benieuwd of Souwer kampioen blijft als hij tegen Masato moet.
pi_31414971
toch vind ik die k1 max een stuk minder. allemaal van die lichtgewicht gastjes. vaak heb ik het idee dat ik ze zelf ook nog wel aan kan (ben 108 kilo droog gespierd) dat zal uiteraard niet lukken, maar ik vind die k1 gasten er vele malen indrukwekkender uitzien.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:19:50 #209
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_31429886
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Kaoklai lijkt ineens afgeschreven te worden hier, maar is in mijn ogen een betere vechter dan de gemiddelde K1 vechter. Van zijn 11 K1 gevechten won hij er 7. In de GP final van vorig jaar was hij de betere toen hij tegen Musashi moest die later in de finale stond. En als hij eens verliest dan nooit met een knockout.
Kaoklai wordt niet door ons afgeschreven, we wijzen er alleen maar op dat in de Max zijn hit-and-run tactiek geen nut heeft. Hij moet het nu van zijn techniek hebben... en dat blijkt tegen te vallen in de Max. Ik dacht dat hij Sato nog in de eerste ronde KO zou slaan. Sato zie ik namelijk niet van Ignashov of Mo winnen.
pi_31430088
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:12 schreef diep-in-de-war het volgende:
toch vind ik die k1 max een stuk minder. allemaal van die lichtgewicht gastjes. vaak heb ik het idee dat ik ze zelf ook nog wel aan kan (ben 108 kilo droog gespierd) dat zal uiteraard niet lukken, maar ik vind die k1 gasten er vele malen indrukwekkender uitzien.
K1 Max is ook gewoon mooi om te zien...lekker explosief, en snel. Ze gaan ook gewoon voor de KO, en dat vind ik wel mooi.
pi_31434858
Elke gewichtsklasse heeft zo z'n charmes... houdt het lekker divers, ik heb niet echt een voorkeur. Als ik de ene klasse zie, dan geniet ik er van en denk ik 'jezus dit is tochj best leuk' en andersom ook weer
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_31435293
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:32 schreef LuNaTiC het volgende:
Elke gewichtsklasse heeft zo z'n charmes... houdt het lekker divers, ik heb niet echt een voorkeur. Als ik de ene klasse zie, dan geniet ik er van en denk ik 'jezus dit is tochj best leuk' en andersom ook weer
Ja precies...zelfs vrouwengevechten vind ik mooi om te zien
pi_31435982
HONG-MAN CHOI
KOREA / Freelance / Ssirum Fighter

COUNTRY : KOREA
DATE OF BIRTH : October 30, 1980
HEIGHT : 7 feet 2 inch
WEIGHT : 353 lbs

*TITLES*
2003 : Jinan Competition '03
2003 : The General Championship '03
2004 : Jungwal Competition '04
2004 : Hamyang Competition '04
2005 : K-1 WORLD GP 2005 in Seoul Champion

*BOUT RESULTS*
5 Fights 5 Wins 3 KO

*LAST 30 FIGHT*
19 Mar. 2005 K-1 WORLD GP 2005 in SEOUL W WAKASHOYO 1R KO
W AKEBONO 1R TKO
W KAOKLAI KAENNORSING Extra R Decision
17 Jun. K-1 WORLD GP 2005 in Hiroshima W "GREEN BERET" TOM HOWARD 1R KO
29 Jul. K-1 WORLD GP 2005 in Hawaii W AKEBONO 1R

dit staat op de k1 site, ik snap dat nooit. choi heeft bv ook tegen bob sapp gevochten en gewonnen, maar dit staat er niet bij. en voor me gevoel heb ik hem ook wel is zien verliezen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_31436648
Die site is zoooo niet up to date, dat is met alle vechters zo op die site van ze.
pi_31436664
valt weinig aan te snappen, de (vooral Japanse) officiele site is erg incompleet en al helemaal niet up to date.

Overigens heeft Choi nog steeds niet verloren in K-1, dus dat klopt nog wel.
  zondag 16 oktober 2005 @ 14:04:52 #216
103891 Blazkowich
Dissident Lid
pi_31487275
Is Choi echt gekweekt in een laboratorium, of is dat slechts een gerucht?
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_31517819
Voor degenen die het nog niet gezien hebben, het is nu bezig op Eurosport: Final Eliminations

en heb je het wel al gezien, altijd leuk om nog eens te kijken met commentaar van Fred Royers
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:28:51 #218
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_31519448
Yep. Zat al te kijken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_31520184
Zijn er hier overigens mensen die weleens naar een gala gaan? Zo niet, moet je dat echt eens doen. Is zeker leuk! (uiteraard wel een beetje afhankelijk van de line-up en verloop, maar dan nog).

Mocht je twijfelen, maar wil je eigenlijk wel een keer graag, kan ik je 4 december in Almere aanraden:

4 december, kun je me wel vinden in Almere:

Line-up so far:

Marco Pique vs Buakaw Pro Pramuk

Tyrone Spong vs Shakuta (worldtitle fight)

Panjonsuk vs Alviar Lima

GErmaine de ramdanie vs Carla Hood

Peter Hoes vs Baxter Homdy

Latasha Marzolla (playmate of the year 2004) vs TBA

Super line up met een supervechters. Buakaw natuurlijk niet onbekend, is de K-1 Max 2004 kampioen en 2005 finalist; Lima is een zeer goede Superleague vechter die vorige week (of 2 weken alweer inmiddels geloof ik) de eerste 70.000euro Superleague toernooi gewonnen heeft (o.a. van Ole Laursen, Kamel el Amrani gewonnen).

Tyrone Spong is (samen met Drago) het grootste talent van Nederland en is al iets van 21 partijen op rij ongeslagen. Shakuta is van absolute wereldklasse en heeft in veel verschillende organisaties (die ook nog wel een beetje waarde hebben ook) de wereldtitel muay thai (dit gaat ook om een wereldtitel). Mes heeft zelfs via een zware KO (highkick) van hem verloren in de Superleague (en Mes is cream of the crop in die klasse). Spong is op dit moment Europees kampioen (WPKL).

Pique is ook een goede Nederlandse vechter, ook een Europese titel in zijn gewichtsklasse.

Pajonsuk heeft al een aantal keren gevochten tegen enkele toppers in Nederland, oa Mes, Simson, Vielvoye, Slimani. Een echte publiekslieveling. De man is een beest, en zo'n beetje de beste die je kunt vinden op clinch gebied. Met het grootste gemak gooit ie iedereen neer.

Ben je nieuwsgierig en/of wil je gewoon meer weten? zie dan oa:

Interview met Shakuta: http://www.muaythaionline(...)hakutainterview.html
Interview met Germaine de Randamie: http://www.muaythaionline.net/features/germaineinterview.html
Pajonsuk interview (tip! erg leuk ) http://www.muaythaionline.net/features/pajonsukskvinterview.html
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:05:49 #220
15080 static
pi_31520518
Ik ga voor de Arena op 13 mei.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_31520736
ja dat sowieso
pi_31525220
ik ken er maar 1 van 4 dec
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 08:11:58 #223
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_31526203
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Zijn er hier overigens mensen die weleens naar een gala gaan? Zo niet, moet je dat echt eens doen. Is zeker leuk! (uiteraard wel een beetje afhankelijk van de line-up en verloop, maar dan nog).
Ik zou eigenlijk op 17 september naar Zaandam gaan. Helaas is dat niet doorgegaan. Waarschijnlijk gaan we nu met een grote groep naar de ArenA. Het lijkt me wel een keertje gaaf om mee te maken.
pi_31529753
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 03:37 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik ken er maar 1 van 4 dec
ik vermoed dat je op Buakaw doelt...

jammer, want er loopt zo ontzettend veel talent rond in Nederland, die met de top in Japan meekunnen... in alle gewichtsklasses wel
pi_31530031
Wanneer zijn de grote K-1 2005 finals? en wanneer zijn ze op tv te volgen? Keek gister voor de eerste keer en vond het ontzettend interessant....
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:23:51 #226
77417 Fool
Rielekst!
pi_31530154
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:19 schreef TheDoBbEr het volgende:
Wanneer zijn de grote K-1 2005 finals? en wanneer zijn ze op tv te volgen? Keek gister voor de eerste keer en vond het ontzettend interessant....
2 November, maar weet eigenlijk niet wanneer de finale op Eurosport worden uitgezonden.
Uhm...
pi_31530239
ja, keek net pas aan het begin van het topic...

Toch dank voor het antwoord.. Zal eens meer achtergrond informatie opzoeken.... Zeker omdat NL het altijd goed doet...
pi_31535220
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:49 schreef k1fanatic het volgende:
wie heeft er meer info over het k1 europe grand prix evenement op 13-05-2006 in de amsterdam arena. Ik zie dat er op budgettickets al kaarten te koop zijn maar zei hebben geen info over dit evenement en wie er allemaal komt?
http://www.kampfkunst-board.info/forum/f9/k1-holland-33519/
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:58:07 #229
77417 Fool
Rielekst!
pi_31535271
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:26 schreef TheDoBbEr het volgende:
ja, keek net pas aan het begin van het topic...

Toch dank voor het antwoord.. Zal eens meer achtergrond informatie opzoeken.... Zeker omdat NL het altijd goed doet...
Understatement!

Nederland doet 't zo goed dat ze er in Japan enigszins moe van worden!
Uhm...
pi_31546337
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:23 schreef Fool het volgende:

[..]

2 November, maar weet eigenlijk niet wanneer de finale op Eurosport worden uitgezonden.
De finale is 19 november.
pi_31553133
Je hebt gelijk, het plaatje klopt niet meer

zal hem eens updaten als ik thuis ben
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:07:14 #232
77417 Fool
Rielekst!
pi_31553191
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:27 schreef OO00ooltje het volgende:

[..]

De finale is 19 november.
Zag 't gisteren ook toen ik wat verder aan 't lezen was

En heb 'tmaandagavond op Eurosport nog gehoord, gewoon met m'n suffe kop klakkeloos overgenomen uit de OP..
Uhm...
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:56:49 #233
15080 static
pi_31848761
Straks om 21:00: K1 Superfights.
pi_31855432
vette icon heb je
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:26:51 #235
15080 static
pi_31855636
Dat hoor ik wel vaker.
pi_31856304
kun je er ook zo een maken van mijn icon?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  dinsdag 1 november 2005 @ 08:57:54 #237
77417 Fool
Rielekst!
pi_31858453
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:56 schreef static het volgende:
Straks om 21:00: K1 Superfights.
Mo tegen Bota

En ik denk dat onze Koreaanse reus Choi het Bonjasky nog wel eens lastig kan maken, als je tegen zo''n stoot van 160 kilo oploopt (en hij ziet er toch redelijk getraind uit) voel je dat wel. Ben benieuwd wat er van gaat komen.
Uhm...
pi_31862500
ja eigenlijk wel, ik dacht dat die choi niks voorstelde net als sap. maar ik hoorde dat ie nog nooit verloren heeft. ik denk dat je hem moe moet maken, toen ie tegen sap moest was het ook niks meer na een paar minuten.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:05:34 #239
15080 static
pi_31862851
Choi is na een paar minuten helemaal leeg. En hij heeft een worstelachtergrond dus gevoelige dijbenen.
pi_31863279
Die Akebono moet echt stoppen...tis gewoon te zielig voor woorden. Hij hoort daar echt niet thuis.
Choi kan aardig vechten, hij heeft zijn lengte mee. Maar Bonjasky pakt hem wel. Paar goeie trappen, stoten op de lever...dan komt het wel goed.
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:43:09 #241
77417 Fool
Rielekst!
pi_31863899
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:05 schreef static het volgende:
Choi is na een paar minuten helemaal leeg. En hij heeft een worstelachtergrond dus gevoelige dijbenen.
Ik twijfel of Choi meteen helemaal leeg is, hij heeft toch een aardige achtergrond, 't is geen kickbokser, maar een watje is 't toch ook niet!

Imo moet Bonjasky hem wel kunnen pakken, technisch is Bonjasky superieur aan Choi, maar één goede stoot van Choi en 't kan gedaan zijn. Bonjasky zal dus wel moeten uitkijken... Sapp heeft zo ook een keer gewonnen van Hoost, terwijl Hoost vele malen beter is dan Sapp. (De scheids had die partij overigens niet mogen beëindigen imo)
Uhm...
pi_31864199
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:43 schreef Fool het volgende:

[..]

Ik twijfel of Choi meteen helemaal leeg is, hij heeft toch een aardige achtergrond, 't is geen kickbokser, maar een watje is 't toch ook niet!

Imo moet Bonjasky hem wel kunnen pakken, technisch is Bonjasky superieur aan Choi, maar één goede stoot van Choi en 't kan gedaan zijn. Bonjasky zal dus wel moeten uitkijken... Sapp heeft zo ook een keer gewonnen van Hoost, terwijl Hoost vele malen beter is dan Sapp. (De scheids had die partij overigens niet mogen beëindigen imo)
Choi is lekker afgetraind, hij houdt het langer vol dan je denkt. Zolang Bonjasky zijn dekking in orde heeft...kan er weinig gebeuren.
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:59:15 #243
77417 Fool
Rielekst!
pi_31864277
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Choi is lekker afgetraind, hij houdt het langer vol dan je denkt. Zolang Bonjasky zijn dekking in orde heeft...kan er weinig gebeuren.
Voor iemand van 2.12 meter (toch?) vind ik Choi in ieder geval een vrij aardig figuur hebben! Er zijn er maar weinig met die lengte en zo'n figuur... En inderdaad, zolang Bonjasky goed op zijn dekking let is er niet te veel aan de hand.
Uhm...
pi_31866371
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Bij mensen met een normaal postuur staat 'afgetraind' idd vaak gelijk aan 'goed uithoudingsvermogen'. En dat is bij Choi echt niet hoor. Choi moet straks ontzettend aan de bak tijdens deze GP. Tijdens de Korea GP had ie een belachelijk makkelijk deelnemersveld, tegen Sapp was ie completely 'gassed'.

Bonjasky is ontzettend snel en heeft waarschijnlijk (debatable, maar ik denk dat het aardig klopt) de beste conditie/uithoudingsvermogen binnen het huidige deelnemersveld. Strategie van Remy was al veel bewegen, punten scoren met low kicks maken en andere counters. Choi zal dus flink achter Bonjasky aan moeten gaan, wil ie genoeg voor elkaar krijgen om door te gaan. Ik denk persoonlijk dat ie flink kapot zal zijn.

Tot nu heb ik eigenlijk alleen Sem Schilt met een dergelijk postuur/gewicht het goed zien doen op gebied van constant druk blijven zetten zonder 'gassed' te raken.

Misschien wel interessant leesvoer als onderbouwing wat ik bedoel :

http://www.centralkickbox(...)ht_vs_overweight.htm
http://www.centralkickbox(...)t_vs_overweight2.htm
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:26:26 #245
77417 Fool
Rielekst!
pi_31866625
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 14:16 schreef LuNaTiC het volgende:
Bij mensen met een normaal postuur staat 'afgetraind' idd vaak gelijk aan 'goed uithoudingsvermogen'. En dat is bij Choi echt niet hoor. Choi moet straks ontzettend aan de bak tijdens deze GP. Tijdens de Korea GP had ie een belachelijk makkelijk deelnemersveld, tegen Sapp was ie completely 'gassed'.
Choi moet inderdaad aan de bak, maar hij blijft 160 kilo, en een zwaaistoot die toevallig raak is, is levensgevaarlijk! En ik vond ´m niet totally gassed tegen Sapp. Hij kon zelfs nog een dansje doen naderhand...
quote:
Bonjasky is ontzettend snel en heeft waarschijnlijk (debatable, maar ik denk dat het aardig klopt) de beste conditie/uithoudingsvermogen binnen het huidige deelnemersveld. Strategie van Remy was al veel bewegen, punten scoren met low kicks maken en andere counters. Choi zal dus flink achter Bonjasky aan moeten gaan, wil ie genoeg voor elkaar krijgen om door te gaan. Ik denk persoonlijk dat ie flink kapot zal zijn.
Bonjasky is ongetwijfeld in conditie veruit de meerdere van Choi, en hij moet ´m ook kunnen pakken, hij zal alleen wel afstand moeten houden, snel inkomen, punten scoren en Choi daarna weer laten lopen om hem uit te putten.
quote:
Tot nu heb ik eigenlijk alleen Sem Schilt met een dergelijk postuur/gewicht het goed zien doen op gebied van constant druk blijven zetten zonder 'gassed' te raken.
Vind je het gek met de achtergrond die hij heeft
Schilt is een uitermate goede vechter, met een behoorlijke karate achtergrond.
Uhm...
pi_31867932
quote:

[..]

Misschien wel interessant leesvoer als onderbouwing wat ik bedoel :

http://www.centralkickbox(...)ht_vs_overweight.htm
http://www.centralkickbox(...)t_vs_overweight2.htm
Allebei gelezen, best interesant allemaal.

"Choi and Sapp gassed early in the 2nd round and spent the rest of the fight looking at each other"

Go Remy
pi_31868045
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Fool het volgende:

[..]

Choi moet inderdaad aan de bak, maar hij blijft 160 kilo, en een zwaaistoot die toevallig raak is, is levensgevaarlijk! En ik vond ´m niet totally gassed tegen Sapp. Hij kon zelfs nog een dansje doen naderhand...
Tsjah, iedereen met een redelijke KO punch blijft natuurlijk gevaarlijk. Logisch, en niet echt spannend verder. Gaat voor een hoop K-1 vechters op.

En als jij Choi een toonbeeld van conditie vond tegen Sapp, heb ik denk ik een andere wedstrijd gezien (of jij hebt een hele ander idee van 'being gassed' dan ik )
quote:
Bonjasky is ongetwijfeld in conditie veruit de meerdere van Choi, en hij moet ´m ook kunnen pakken, hij zal alleen wel afstand moeten houden, snel inkomen, punten scoren en Choi daarna weer laten lopen om hem uit te putten.
Dat lijkt me idd wel de tactiek ja
quote:
Vind je het gek met de achtergrond die hij heeft
Schilt is een uitermate goede vechter, met een behoorlijke karate achtergrond.
Mja er zijn heus wel meer reuzen met een redelijke vechtachtergrond, die toch snel moe worden zijn. Dat ligt dan niet zozeer aan de achtergrond, meer aan hun bouw (dat was mn punt nl )
pi_31869684
om effe in de stemming (oud spul) te komen en tevens een tvp

klik en klik
Calm down, please!
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:07:25 #249
15080 static
pi_31870921
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef BobRooney het volgende:

[..]

"Choi and Sapp gassed early in the 2nd round and spent the rest of the fight looking at each other"
Die heb ik gezien, echt te belachelijk voor woorden. Volgens mij kregen ze dan ook allebei een waarschuwing.
pi_31871147
Denk je echt dat Bonjasky het moeilijk krijgt met Choi?
Als je de wedstrijd van Bonjasky tegen Sapp hebt gezien weet je dat Bonjasky precies weer zo zal vechten.
Choi staat alleen maar stil, valt niet aan, niks.

En mocht Bonjasky verliezen en Schilt winnen van Sefo, nou dan pakt Sefo Choi sowieso.
pi_31871666
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Fool het volgende:

[..]

Dat was de wedstrijd tegen Akebono, waarbij Choi nog idd even een Michael Jackson dansje deed. Wie is niet nog topfit na een wedstrijd tegen de Yokozuna? Ook leuk die ontmoeting tussen Choi en Tyson.
quote:
Ik denk dat Bonjaski z'n ding moet doen en naar eigen zeggen zijn dat veel lowkicks. Het sterkste wapens van Choi naar mijn mening zijn de punches die dwars door je verdediging heen gaan en de knie die hij maar iets hoeft op te tillen en je ligt al neer.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:27:16 #252
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_31942307
K-1 World GP Finals 2005
Date: November 02, 2005
Place: Tokyo Dome, Tokyo (Japan)

2 November was K-1 World GP Finals 2005 toch. Wie is de champion>??
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  donderdag 3 november 2005 @ 22:35:59 #253
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_31942616
Dat lijkt op 19 november te zijn

http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/stop.htm
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 3 november 2005 @ 22:36:55 #254
15080 static
pi_31942658
19 November.
  donderdag 3 november 2005 @ 22:38:14 #255
15080 static
pi_31942704
  donderdag 3 november 2005 @ 22:43:18 #256
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_31942891
Uhm 19 november pas??? Op k1-usa.com stond 2 november. Dus nog even afwachten dus
pi_31943158
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:59 schreef Fool het volgende:

[..]

Voor iemand van 2.12 meter (toch?) vind ik Choi in ieder geval een vrij aardig figuur hebben! Er zijn er maar weinig met die lengte en zo'n figuur... En inderdaad, zolang Bonjasky goed op zijn dekking let is er niet te veel aan de hand.
Choi is 2.18, Schilt 2.12
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 3 november 2005 @ 23:05:41 #258
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_31943717
Schilt heeft pas een goed lichaam voor een 2.12 m lange man. Choi heeft geen conditie en kan niet vechten,.. hij staat daar maar als een standbeeld. Kan niet w8en op het choi-remy gevecht.
  donderdag 3 november 2005 @ 23:19:38 #259
15080 static
pi_31944216
Wel jammer dat als Remy en Semmy het eerste gevecht winnen ze tegen elkaar moeten.
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:30:06 #260
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_31951081
quote:
Semmy krijgt het druk

Ben benieuwd, lijkt me een leuke avond deze keer
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_31966864
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:05 schreef Alessandro het volgende:
Schilt heeft pas een goed lichaam voor een 2.12 m lange man. Choi heeft geen conditie en kan niet vechten,.. hij staat daar maar als een standbeeld. Kan niet w8en op het choi-remy gevecht.
Het verschil tussen Choi en Schilt is dat Choi een aandoening heeft. Ik geloof dat het gigantisme heet. Een ziekte waarbij de botten vergroeien. Dat is goed te zien in het gezicht.
Volgens mij heeft Schilt dat niet of een lichte versie daarvan.

pi_31969093
Die tanden van Choi, bah.
Ik hoop dat Bonjasky ze eruit slaat.
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:30:58 #263
15080 static
pi_31969310
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef SimtekF1 het volgende:
Die tanden van Choi, bah.
Dat lijkt meer op een bitje.
pi_32047731
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:30 schreef static het volgende:

[..]

Dat lijkt meer op een bitje.
Een bitje indoen tijdens een persconferentie? Da's pas een sportman!
pi_32048672
praat dat niet lastig?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  maandag 7 november 2005 @ 14:13:49 #266
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_32056264
Ik denk dat hij een kunstgebit bedoelt. Maar ik denk gewoon dat hij een ouderwets paardenbek heeft
pi_32067777
Toen Choi die GP won had hij zo'n zwart bitje in met aan de voorkant wit.
Hij leek toen net zo'n grote baby met 2 witte voortanden.
pi_32070340
Ik kijk nu naar de K1 GP in Las Vegas op Eurosport: Erg vet
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32087579
Wel een leuk toernooi gister op Eurosport, alleen die juryleden vertrouw ik nooit daar. Die mensen hebben geen verstand van de K1 sport. Toch een leuke partij gezien met die Karaev en Maksutaj, ik heb Fred Royers nog nooit zo enthousiast horen praten.

Alleen moet die Karaev wel in het eindtoernooi die lowkicks gaan blokkeren anders ligt hij zo op de grond.
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:29:56 #270
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_32087997
Die partij tussen Karaev en Kamayo vond ik wel gaaf. Die Karaev begint echt als een beest. Ik ben benieuwd wat Musashi tegen hem gaat doen. Ik denk wel dat ie zal winnen, maar iig niet ongeschonden.
pi_32090348
Ik vond de KO in de partij van die amerikaan (Lighty?) tegen een japanner erg spectaculair! Beide vechters gaven tegelijkertijd een hoge rond draaiende trap. De japanner miste, maar de amerikaan raakte de ander vol op zijn kop. Ik hoop voor die japanner dat ie daar geen blijvende schade van heeft gekregen.
pi_32093985
Karaev zag er gisteren goed uit maar vergeet niet hoe Sefo Karaev simpel en snel uitschakelde.
  woensdag 9 november 2005 @ 10:29:09 #273
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_32110391
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:14 schreef SimtekF1 het volgende:
Karaev zag er gisteren goed uit maar vergeet niet hoe Sefo Karaev simpel en snel uitschakelde.
Die partij heb ik dus niet gezien. De commentator had het er ook al over. Bij welk toernooi moest Karaev tegen Sefo?
pi_32110826
Ik heb alleen Karaev tegen Lighty gezien. Boeiende partij. Ongelooflijk hoe die Lighty vrijwel onbeschadigd de wedstrijd uitvocht. Alleen een bloedneus op 't laatst, maar God wat kreeg die Yankee een klappen.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 9 november 2005 @ 14:18:18 #275
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_32117076
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:29 schreef Abonides het volgende:

[..]

Die partij heb ik dus niet gezien. De commentator had het er ook al over. Bij welk toernooi moest Karaev tegen Sefo?
http://www.k-1usa.net/docs/events/results.asp?event_id=65
pi_32318568
pff, ik hoop wel dat het nog wordt uitgezonden door eurosport... maby next week al kon ik er nog niks over vinden op eurosport.com... ik denk dat jerome debanner de beste in huis heeft op dit moment... maar ja hoop natuurlijk gewoon op aerts
*CTR ALT DEL*
pi_32320134
ik hoop op schilt. je kunt het toch gewoon via internet kijken.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  woensdag 16 november 2005 @ 20:28:59 #278
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_32324535
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:47 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik hoop op schilt. je kunt het toch gewoon via internet kijken.
Oja?
pi_32344556
nog 2 daagjes....
  donderdag 17 november 2005 @ 15:35:07 #280
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_32345242
Weet iemand waar het te volgen is op het net?? Gaat dat lukken met pplive>? ESPN kan ik daarmee ontvangen maar weet niet of hij daar live op komt.
pi_32345857
Het komt niet live... waarschijnlijk bedoelt ie dat je het na het toernooi kunt downloaden via torrentsites...

Meestal wordt het toernooi sochtends onze tijd gehouden, en is het tegen de avond wel beschikbaar.
pi_32348297
idd
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  donderdag 17 november 2005 @ 18:34:34 #283
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_32350511
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Het komt niet live... waarschijnlijk bedoelt ie dat je het na het toernooi kunt downloaden via torrentsites...

Meestal wordt het toernooi sochtends onze tijd gehouden, en is het tegen de avond wel beschikbaar.
Dan maar weer ouderwets live blogs volgen. En downloaden later. Kan niet wachten en dan vooral de Schilt-Sefo en Remy-Choi Fights
pi_32377464
Ik ga dit jaar eens proberen alles te downloaden zonder dat ik de uitslag al weet.
Is me de laatste paar jaren niet gelukt.
pi_32378669
Die hoop heb ik ook alweer opgegeven.... is ook niet zo erg wmb
pi_32378687
Je hoort toch altijd dat je wedstrijden van PSV bijv. live kunt bekijken op het net via Chinese sites die het gewoon illegaal uitzenden? Zou er ook niet zoiets zijn bij de K1 morgen? Er staat op de K1-site wel dat het in Japan/azie en de Franse Channel+ live wordt uitgezonden. Hoe laat begint het eigenlijk in Nederlandse tijd?
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:05:38 #287
15080 static
pi_32378854
Maar zendt Eurosport het dan helemaal niet uit? Ook niet over een tijdje ofzo?
pi_32379494
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:05 schreef static het volgende:
uiteraard wel. Maar dat duurt altijd wel eventjes. Ik had gelezen dat het dit jaar rond de tweede kerstdag (of erop) wordt uitgezonden.
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:32:15 #289
15080 static
pi_32379587
Ohw, gewoon de uitlagen vermijden dus.

En in spoiler-tags plaatsen svp.
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:36:44 #290
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_32379682
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:05 schreef static het volgende:
Jawel, in december zenden ze het altijd uit(dacht de 28ste) en in 2006 herhalen ze het ook heel vaak weer tot maart/ Maar ik kan niet zolang wachten dus ga ik de live blogs checken. Iemand goeie live blogs site's??
pi_32379698
Succes zou ik zeggen...

ik zou gewoon dit topic even mijden als je het echt zo graag wil doen. En ook alle nieuwsvoorzieningen (zelfs de Spits etc, zeker als een Nederlander wint )
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:39:02 #292
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_32379736
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:56 schreef arjanus het volgende:
Je hoort toch altijd dat je wedstrijden van PSV bijv. live kunt bekijken op het net via Chinese sites die het gewoon illegaal uitzenden? Zou er ook niet zoiets zijn bij de K1 morgen? Er staat op de K1-site wel dat het in Japan/azie en de Franse Channel+ live wordt uitgezonden. Hoe laat begint het eigenlijk in Nederlandse tijd?
Ik heb dus pplive en daar kan ik wel live voetbal op kijken en japanse zenders. iemand die weet welk zender ik moet hebben? Live kijken zou wel lekker zijn.
pi_32379858
hoe werkt dat/.?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:53:05 #294
15080 static
pi_32380140
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:37 schreef LuNaTiC het volgende:

En ook alle nieuwsvoorzieningen (zelfs de Spits etc, zeker als een Nederlander wint )
Er staat overigens een interview met Semmy in de Telegraaf vandaag, even kijken of ik dat kan pasten (restricted edition).
pi_32380234
klopt ja

gisteren ook al Bonjasky btw...

pi_32380271
quote:
SCHILT BLIJFT NUCHTER ONDER ALLE AANDACHT

TOKIO, vrijdag
De massahysterie rond de grote K-1-finale kan hem gestolen worden. Sem Schilt is maar voor één ding naar Japan gevlogen. Hij wil in de voetsporen treden van Remy Bonjasky, die twee jaar geleden als finaledebutant de wereldtitel greep. De eindeloze fotoshoots en interviewsessies zijn, ondanks pas zijn eerste deelname, voor de nuchtere noorderling een routineklus. „Dat is voor elk gevecht in Japan hetzelfde. Het hoort er nu eenmaal bij. Ik ben blij dat ik in de finale sta. Op dit toernooi kan ik echt naam maken.”
Niemand moet raar opkijken als Schilt morgenavond daadwerkelijk de troon bestijgt in de Tokyo Dome. In Nederland mag de 32-jarige inwoner van Zuidlaren (2.12 m/120 kg) voor het brede publiek dan zowel letterlijk als figuurlijk een grote onbekende zijn, in de K-1wereld heeft hij al een behoorlijke reputatie opgebouwd. Na negen partijen is de blonde reus nog altijd ongeslagen. Hij won er acht, terwijl de tweekamp met viervoudig wereldkampioen Ernesto Hoost geen winnaar opleverde. „En dat is toch ook geen schande”, merkt Schilt terecht op.
In tegenstelling tot het merendeel van zijn concurrenten heeft de geboren Rotterdammer, in mei winnaar van de Europese K-1 Grand Prix (Parijs), niet veel tijd nodig om in zijn ritme te komen in Tokio. De vechter van het Golden Gloryteam arriveerde dan ook pas afgelopen woensdag in de loop van de avond in zijn hotel. „Binnen drie dagen na aankomst ben ik op mijn best. Ik snap niet dat mensen hier langer willen blijven. Je wordt alleen maar onnodig lang uit je vertrouwde omgeving gehaald.”
Schilt, die de toepasselijke bijnaam ’Hightower’ draagt, moet morgen in de eerste ronde zien af te rekenen met Ray Sefo (34), die hijzelf als tegenstander gekozen heeft. Bij een zege op de Nieuw-Zeelander wacht in de halve finale mogelijk titelhouder Bonjasky. Zeker geen onmogelijke opgave, aangezien Schilt de regerend wereldkampioen al eens eerder op een gevoelige nederlaag heeft getrakteerd. „Dat moet nu weer lukken. Maar er kan tijdens dit toernooi natuurlijk van alles gebeuren.”, besluit Schilt, voordat hij zich eindelijk weer in alle rust naar zijn hotelkamer kan begeven.

• De Nederlandse reus Sem Schilt, 212 centimeter hoog en 120 kilo zwaar, heeft al veel naam gemaakt in de wereld van de K-1 gevechten en is in Japan kansrijk in de strijd om de wereldtitel.

• Naast Sem Schilt, Peter Aerts en Remy Bonjasky komt er morgen nog een Nederlander in actie in de Tokyo Dome. Badr Hari vecht in het voorprogramma van de K-1-finale tegen Stefan Leko. Voor Hari de ideale gelegenheid om revanche te nemen op de Duitse Kroaat. Tijdens het It’s Showtime-gala in juni ging de Amsterdammer al in de eerste ronde knock-out op een achterwaartse trap van Leko.
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:58:35 #297
15080 static
pi_32380287
quote:
Schilt blijft nuchter onder alle aandacht.

De massahysterie rond de grote K-1-finale kan hem gestolen worden. Sem Schilt is maar voor één ding naar Japan gevlogen. Hij wil in de voetsporen treden van Remy Bonjasky, die twee jaar geleden als finaledebutant de wereldtitel greep. De eindeloze fotoshoots en interviewsessies zijn, ondanks pas zijn eerste deelname, voor de nuchtere noorderling een routineklus. „Dat is voor elk gevecht in Japan hetzelfde. Het hoort er nu eenmaal bij. Ik ben blij dat ik in de finale sta. Op dit toernooi kan ik echt naam maken.”

Niemand moet raar opkijken als Schilt morgenavond daadwerkelijk de troon bestijgt in de Tokyo Dome. In Nederland mag de 32-jarige inwoner van Zuidlaren (2.12 m/120 kg) voor het brede publiek dan zowel letterlijk als figuurlijk een grote onbekende zijn, in de K-1wereld heeft hij al een behoorlijke reputatie opgebouwd. Na negen partijen is de blonde reus nog altijd ongeslagen. Hij won er acht, terwijl de tweekamp met viervoudig wereldkampioen Ernesto Hoost geen winnaar opleverde. „En dat is toch ook geen schande”, merkt Schilt terecht op.

In tegenstelling tot het merendeel van zijn concurrenten heeft de geboren Rotterdammer, in mei winnaar van de Europese K-1 Grand Prix (Parijs), niet veel tijd nodig om in zijn ritme te komen in Tokio. De vechter van het Golden Gloryteam arriveerde dan ook pas afgelopen woensdag in de loop van de avond in zijn hotel. „Binnen drie dagen na aankomst ben ik op mijn best. Ik snap niet dat mensen hier langer willen blijven. Je wordt alleen maar onnodig lang uit je vertrouwde omgeving gehaald.”

Schilt, die de toepasselijke bijnaam ’Hightower’ draagt, moet morgen in de eerste ronde zien af te rekenen met Ray Sefo (34), die hijzelf als tegenstander gekozen heeft. Bij een zege op de Nieuw-Zeelander wacht in de halve finale mogelijk titelhouder Bonjasky. Zeker geen onmogelijke opgave, aangezien Schilt de regerend wereldkampioen al eens eerder op een gevoelige nederlaag heeft getrakteerd. „Dat moet nu weer lukken. Maar er kan tijdens dit toernooi natuurlijk van alles gebeuren.”, besluit Schilt, voordat hij zich eindelijk weer in alle rust naar zijn hotelkamer kan begeven.

• De Nederlandse reus Sem Schilt, 212 centimeter hoog en 120 kilo zwaar, heeft al veel naam gemaakt in de wereld van de K-1 gevechten en is in Japan kansrijk in de strijd om de wereldtitel.

• Naast Sem Schilt, Peter Aerts en Remy Bonjasky komt er morgen nog een Nederlander in actie in de Tokyo Dome. Badr Hari vecht in het voorprogramma van de K-1-finale tegen Stefan Leko. Voor Hari de ideale gelegenheid om revanche te nemen op de Duitse Kroaat. Tijdens het It’s Showtime-gala in juni ging de Amsterdammer al in de eerste ronde knock-out op een achterwaartse trap van Leko.
  • Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
      vrijdag 18 november 2005 @ 18:59:19 #298
    15080 static
    pi_32380304
    Ohw.
      vrijdag 18 november 2005 @ 19:05:28 #299
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_32380479
    Wat is er met Hoost dan? Gestopt? Uitgeschakeld? Geblesseerd?
    pi_32380489
    sorry

word altijd wat enthousiast/hyper rond deze tijd van het jaar
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')