Dat was de wedstrijd tegen Akebono, waarbij Choi nog idd even een Michael Jackson dansje deed. Wie is niet nog topfit na een wedstrijd tegen de Yokozuna? Ook leuk die ontmoeting tussen Choi en Tyson.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Fool het volgende:
[..]
Choi moet inderdaad aan de bak, maar hij blijft 160 kilo, en een zwaaistoot die toevallig raak is, is levensgevaarlijk! En ik vond ´m niet totally gassed tegen Sapp. Hij kon zelfs nog een dansje doen naderhand...
Ik denk dat Bonjaski z'n ding moet doen en naar eigen zeggen zijn dat veel lowkicks. Het sterkste wapens van Choi naar mijn mening zijn de punches die dwars door je verdediging heen gaan en de knie die hij maar iets hoeft op te tillen en je ligt al neer.quote:Bonjasky is ongetwijfeld in conditie veruit de meerdere van Choi, en hij moet ´m ook kunnen pakken, hij zal alleen wel afstand moeten houden, snel inkomen, punten scoren en Choi daarna weer laten lopen om hem uit te putten.
Choi is 2.18, Schilt 2.12quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:59 schreef Fool het volgende:
[..]
Voor iemand van 2.12 meter (toch?) vind ik Choi in ieder geval een vrij aardig figuur hebben! Er zijn er maar weinig met die lengte en zo'n figuur... En inderdaad, zolang Bonjasky goed op zijn dekking let is er niet te veel aan de hand.
Semmy krijgt het drukquote:Op donderdag 3 november 2005 22:38 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Plaatje klopt niet.
http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/top685.htm
Het verschil tussen Choi en Schilt is dat Choi een aandoening heeft. Ik geloof dat het gigantisme heet. Een ziekte waarbij de botten vergroeien. Dat is goed te zien in het gezicht.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:05 schreef Alessandro het volgende:
Schilt heeft pas een goed lichaam voor een 2.12 m lange man. Choi heeft geen conditie en kan niet vechten,.. hij staat daar maar als een standbeeld. Kan niet w8en op het choi-remy gevecht.
Dat lijkt meer op een bitje.quote:
Die partij heb ik dus niet gezien. De commentator had het er ook al over. Bij welk toernooi moest Karaev tegen Sefo?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:14 schreef SimtekF1 het volgende:
Karaev zag er gisteren goed uit maar vergeet niet hoe Sefo Karaev simpel en snel uitschakelde.
http://www.k-1usa.net/docs/events/results.asp?event_id=65quote:Op woensdag 9 november 2005 10:29 schreef Abonides het volgende:
[..]
Die partij heb ik dus niet gezien. De commentator had het er ook al over. Bij welk toernooi moest Karaev tegen Sefo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |