Hij woog iets van 77 kg. Voor de K-1 max mag je maximaal 70 kg wegen. Hij is 8 kg afgevallen om mee te mogen doen. Aangezien hij heeft gewonnen van Mo en Ignashov (bij beide heb ik meer het idee dat het met enig fortuin was... maar dan nog) dacht ik dat hij helemaal zou huishouden in de K-1 max.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
doet die gast ook mee aan de k-1 max? ik dacht dat ie alleen mee deed aan de k-1.
Kaoklai lijkt ineens afgeschreven te worden hier, maar is in mijn ogen een betere vechter dan de gemiddelde K1 vechter. Van zijn 11 K1 gevechten won hij er 7. In de GP final van vorig jaar was hij de betere toen hij tegen Musashi moest die later in de finale stond. En als hij eens verliest dan nooit met een knockout.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef Abonides het volgende:
Het bewijs dat dat zo is, is ook wel geleverd. Alleen kan ik het me niet voorstellen dat jongens zoals Souwer, Krauss, Por Pramuk of Masato (de beste K1 max vechters) enige kans hebben tegen de zwaargewichten zoals Mo... (laat staan Bonjasky... die overigens wel weer van Mo verloor op punten). Kaoklai wist juist wel weer van Mo te winnen... en niet KO te gaan tegen Sefo (wat ik wel verwacht had).
Eigenlijk zou ik weleens willen zien of Kaoklai het een rondje overleefd tegen Bonjasky, LeBanner of Aerts.
Hij moest 9 kilo afvallen in 3 weken dus dat zal hem erg veel kracht kosten. Hij zal het ook moeilijk krijgen in de Max, nu hij niet zijn spelletje: hit & run, kan spelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:33 schreef Abonides het volgende:
[..]
Het valt me op dat Kaoklai verloren heeft. Eerlijk gezegd had ik wel verwacht die ie vreselijk zou huishouden in de K-1 Max.
Hij moest 9 kilo afvallen in 3 weken dus dat zal hem erg veel kracht hebben gekost. Hij zal het ook moeilijk krijgen in de Max aangezien hij niet zijn spelletje van hit and run kan spelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:33 schreef Abonides het volgende:
[..]
Het valt me op dat Kaoklai verloren heeft. Eerlijk gezegd had ik wel verwacht die ie vreselijk zou huishouden in de K-1 Max.
Kaoklai wordt niet door ons afgeschreven, we wijzen er alleen maar op dat in de Max zijn hit-and-run tactiek geen nut heeft. Hij moet het nu van zijn techniek hebben... en dat blijkt tegen te vallen in de Max. Ik dacht dat hij Sato nog in de eerste ronde KO zou slaan. Sato zie ik namelijk niet van Ignashov of Mo winnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Kaoklai lijkt ineens afgeschreven te worden hier, maar is in mijn ogen een betere vechter dan de gemiddelde K1 vechter. Van zijn 11 K1 gevechten won hij er 7. In de GP final van vorig jaar was hij de betere toen hij tegen Musashi moest die later in de finale stond. En als hij eens verliest dan nooit met een knockout.
K1 Max is ook gewoon mooi om te zien...lekker explosief, en snel. Ze gaan ook gewoon voor de KO, en dat vind ik wel mooi.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:12 schreef diep-in-de-war het volgende:
toch vind ik die k1 max een stuk minder. allemaal van die lichtgewicht gastjes. vaak heb ik het idee dat ik ze zelf ook nog wel aan kan (ben 108 kilo droog gespierd) dat zal uiteraard niet lukken, maar ik vind die k1 gasten er vele malen indrukwekkender uitzien.
Ja precies...zelfs vrouwengevechten vind ik mooi om te zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:32 schreef LuNaTiC het volgende:
Elke gewichtsklasse heeft zo z'n charmes... houdt het lekker divers, ik heb niet echt een voorkeur. Als ik de ene klasse zie, dan geniet ik er van en denk ik 'jezus dit is tochj best leuk' en andersom ook weer
Ik zou eigenlijk op 17 september naar Zaandam gaan. Helaas is dat niet doorgegaan. Waarschijnlijk gaan we nu met een grote groep naar de ArenA. Het lijkt me wel een keertje gaaf om mee te maken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Zijn er hier overigens mensen die weleens naar een gala gaan? Zo niet, moet je dat echt eens doen. Is zeker leuk! (uiteraard wel een beetje afhankelijk van de line-up en verloop, maar dan nog).
ik vermoed dat je op Buakaw doelt...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:37 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik ken er maar 1 van 4 dec
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |