abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:36:13 #201
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_31405162
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 09:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
doet die gast ook mee aan de k-1 max? ik dacht dat ie alleen mee deed aan de k-1.
Hij woog iets van 77 kg. Voor de K-1 max mag je maximaal 70 kg wegen. Hij is 8 kg afgevallen om mee te mogen doen. Aangezien hij heeft gewonnen van Mo en Ignashov (bij beide heb ik meer het idee dat het met enig fortuin was... maar dan nog) dacht ik dat hij helemaal zou huishouden in de K-1 max.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_31407817
Ik wist wel dat ie niet zo denderend was. Kaoklai is in al die maanden ontzettend opgehyped, maar het enige wat hem liet overleven was zn snelheid en 'hit and run' tactiek. Toegegeven, zijn KO tegen Mighty Mo was een beauty, maar voor de rest is het nooit een dominante kracht geweest ofzo.

Als ie tegen mensen moet die even snel of zelfs sneller zijn dan hij, dan moet het toch echt op techniek en is er geen rennen meer aan. Dat heeft Sato laten zien, Kaoklai is echt geen exceptionele thaibokser, in de gewichtsklasse van Max zijn er tientallen beteren te vinden...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:41:48 #203
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_31410007
Het bewijs dat dat zo is, is ook wel geleverd. Alleen kan ik het me niet voorstellen dat jongens zoals Souwer, Krauss, Por Pramuk of Masato (de beste K1 max vechters) enige kans hebben tegen de zwaargewichten zoals Mo... (laat staan Bonjasky... die overigens wel weer van Mo verloor op punten). Kaoklai wist juist wel weer van Mo te winnen... en niet KO te gaan tegen Sefo (wat ik wel verwacht had).

Eigenlijk zou ik weleens willen zien of Kaoklai het een rondje overleefd tegen Bonjasky, LeBanner of Aerts.
pi_31411795
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef Abonides het volgende:
Het bewijs dat dat zo is, is ook wel geleverd. Alleen kan ik het me niet voorstellen dat jongens zoals Souwer, Krauss, Por Pramuk of Masato (de beste K1 max vechters) enige kans hebben tegen de zwaargewichten zoals Mo... (laat staan Bonjasky... die overigens wel weer van Mo verloor op punten). Kaoklai wist juist wel weer van Mo te winnen... en niet KO te gaan tegen Sefo (wat ik wel verwacht had).

Eigenlijk zou ik weleens willen zien of Kaoklai het een rondje overleefd tegen Bonjasky, LeBanner of Aerts.
Kaoklai lijkt ineens afgeschreven te worden hier, maar is in mijn ogen een betere vechter dan de gemiddelde K1 vechter. Van zijn 11 K1 gevechten won hij er 7. In de GP final van vorig jaar was hij de betere toen hij tegen Musashi moest die later in de finale stond. En als hij eens verliest dan nooit met een knockout.
pi_31412479
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 08:33 schreef Abonides het volgende:

[..]

Het valt me op dat Kaoklai verloren heeft. Eerlijk gezegd had ik wel verwacht die ie vreselijk zou huishouden in de K-1 Max.
Hij moest 9 kilo afvallen in 3 weken dus dat zal hem erg veel kracht kosten. Hij zal het ook moeilijk krijgen in de Max, nu hij niet zijn spelletje: hit & run, kan spelen.

Blij dat Albertje weer op KO heeft gewonnen!
pi_31412494
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 08:33 schreef Abonides het volgende:

[..]

Het valt me op dat Kaoklai verloren heeft. Eerlijk gezegd had ik wel verwacht die ie vreselijk zou huishouden in de K-1 Max.
Hij moest 9 kilo afvallen in 3 weken dus dat zal hem erg veel kracht hebben gekost. Hij zal het ook moeilijk krijgen in de Max aangezien hij niet zijn spelletje van hit and run kan spelen.

Blij dat Albertje weer op KO heeft gewonnen!
pi_31412599
En Souwer ook op KO.
Maar ben benieuwd of Souwer kampioen blijft als hij tegen Masato moet.
pi_31414971
toch vind ik die k1 max een stuk minder. allemaal van die lichtgewicht gastjes. vaak heb ik het idee dat ik ze zelf ook nog wel aan kan (ben 108 kilo droog gespierd) dat zal uiteraard niet lukken, maar ik vind die k1 gasten er vele malen indrukwekkender uitzien.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:19:50 #209
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_31429886
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Kaoklai lijkt ineens afgeschreven te worden hier, maar is in mijn ogen een betere vechter dan de gemiddelde K1 vechter. Van zijn 11 K1 gevechten won hij er 7. In de GP final van vorig jaar was hij de betere toen hij tegen Musashi moest die later in de finale stond. En als hij eens verliest dan nooit met een knockout.
Kaoklai wordt niet door ons afgeschreven, we wijzen er alleen maar op dat in de Max zijn hit-and-run tactiek geen nut heeft. Hij moet het nu van zijn techniek hebben... en dat blijkt tegen te vallen in de Max. Ik dacht dat hij Sato nog in de eerste ronde KO zou slaan. Sato zie ik namelijk niet van Ignashov of Mo winnen.
pi_31430088
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:12 schreef diep-in-de-war het volgende:
toch vind ik die k1 max een stuk minder. allemaal van die lichtgewicht gastjes. vaak heb ik het idee dat ik ze zelf ook nog wel aan kan (ben 108 kilo droog gespierd) dat zal uiteraard niet lukken, maar ik vind die k1 gasten er vele malen indrukwekkender uitzien.
K1 Max is ook gewoon mooi om te zien...lekker explosief, en snel. Ze gaan ook gewoon voor de KO, en dat vind ik wel mooi.
pi_31434858
Elke gewichtsklasse heeft zo z'n charmes... houdt het lekker divers, ik heb niet echt een voorkeur. Als ik de ene klasse zie, dan geniet ik er van en denk ik 'jezus dit is tochj best leuk' en andersom ook weer
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_31435293
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:32 schreef LuNaTiC het volgende:
Elke gewichtsklasse heeft zo z'n charmes... houdt het lekker divers, ik heb niet echt een voorkeur. Als ik de ene klasse zie, dan geniet ik er van en denk ik 'jezus dit is tochj best leuk' en andersom ook weer
Ja precies...zelfs vrouwengevechten vind ik mooi om te zien
pi_31435982
HONG-MAN CHOI
KOREA / Freelance / Ssirum Fighter

COUNTRY : KOREA
DATE OF BIRTH : October 30, 1980
HEIGHT : 7 feet 2 inch
WEIGHT : 353 lbs

*TITLES*
2003 : Jinan Competition '03
2003 : The General Championship '03
2004 : Jungwal Competition '04
2004 : Hamyang Competition '04
2005 : K-1 WORLD GP 2005 in Seoul Champion

*BOUT RESULTS*
5 Fights 5 Wins 3 KO

*LAST 30 FIGHT*
19 Mar. 2005 K-1 WORLD GP 2005 in SEOUL W WAKASHOYO 1R KO
W AKEBONO 1R TKO
W KAOKLAI KAENNORSING Extra R Decision
17 Jun. K-1 WORLD GP 2005 in Hiroshima W "GREEN BERET" TOM HOWARD 1R KO
29 Jul. K-1 WORLD GP 2005 in Hawaii W AKEBONO 1R

dit staat op de k1 site, ik snap dat nooit. choi heeft bv ook tegen bob sapp gevochten en gewonnen, maar dit staat er niet bij. en voor me gevoel heb ik hem ook wel is zien verliezen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_31436648
Die site is zoooo niet up to date, dat is met alle vechters zo op die site van ze.
pi_31436664
valt weinig aan te snappen, de (vooral Japanse) officiele site is erg incompleet en al helemaal niet up to date.

Overigens heeft Choi nog steeds niet verloren in K-1, dus dat klopt nog wel.
  zondag 16 oktober 2005 @ 14:04:52 #216
103891 Blazkowich
Dissident Lid
pi_31487275
Is Choi echt gekweekt in een laboratorium, of is dat slechts een gerucht?
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_31517819
Voor degenen die het nog niet gezien hebben, het is nu bezig op Eurosport: Final Eliminations

en heb je het wel al gezien, altijd leuk om nog eens te kijken met commentaar van Fred Royers
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:28:51 #218
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_31519448
Yep. Zat al te kijken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_31520184
Zijn er hier overigens mensen die weleens naar een gala gaan? Zo niet, moet je dat echt eens doen. Is zeker leuk! (uiteraard wel een beetje afhankelijk van de line-up en verloop, maar dan nog).

Mocht je twijfelen, maar wil je eigenlijk wel een keer graag, kan ik je 4 december in Almere aanraden:

4 december, kun je me wel vinden in Almere:

Line-up so far:

Marco Pique vs Buakaw Pro Pramuk

Tyrone Spong vs Shakuta (worldtitle fight)

Panjonsuk vs Alviar Lima

GErmaine de ramdanie vs Carla Hood

Peter Hoes vs Baxter Homdy

Latasha Marzolla (playmate of the year 2004) vs TBA

Super line up met een supervechters. Buakaw natuurlijk niet onbekend, is de K-1 Max 2004 kampioen en 2005 finalist; Lima is een zeer goede Superleague vechter die vorige week (of 2 weken alweer inmiddels geloof ik) de eerste 70.000euro Superleague toernooi gewonnen heeft (o.a. van Ole Laursen, Kamel el Amrani gewonnen).

Tyrone Spong is (samen met Drago) het grootste talent van Nederland en is al iets van 21 partijen op rij ongeslagen. Shakuta is van absolute wereldklasse en heeft in veel verschillende organisaties (die ook nog wel een beetje waarde hebben ook) de wereldtitel muay thai (dit gaat ook om een wereldtitel). Mes heeft zelfs via een zware KO (highkick) van hem verloren in de Superleague (en Mes is cream of the crop in die klasse). Spong is op dit moment Europees kampioen (WPKL).

Pique is ook een goede Nederlandse vechter, ook een Europese titel in zijn gewichtsklasse.

Pajonsuk heeft al een aantal keren gevochten tegen enkele toppers in Nederland, oa Mes, Simson, Vielvoye, Slimani. Een echte publiekslieveling. De man is een beest, en zo'n beetje de beste die je kunt vinden op clinch gebied. Met het grootste gemak gooit ie iedereen neer.

Ben je nieuwsgierig en/of wil je gewoon meer weten? zie dan oa:

Interview met Shakuta: http://www.muaythaionline(...)hakutainterview.html
Interview met Germaine de Randamie: http://www.muaythaionline.net/features/germaineinterview.html
Pajonsuk interview (tip! erg leuk ) http://www.muaythaionline.net/features/pajonsukskvinterview.html
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:05:49 #220
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_31520518
Ik ga voor de Arena op 13 mei.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_31520736
ja dat sowieso
pi_31525220
ik ken er maar 1 van 4 dec
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 08:11:58 #223
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_31526203
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Zijn er hier overigens mensen die weleens naar een gala gaan? Zo niet, moet je dat echt eens doen. Is zeker leuk! (uiteraard wel een beetje afhankelijk van de line-up en verloop, maar dan nog).
Ik zou eigenlijk op 17 september naar Zaandam gaan. Helaas is dat niet doorgegaan. Waarschijnlijk gaan we nu met een grote groep naar de ArenA. Het lijkt me wel een keertje gaaf om mee te maken.
pi_31529753
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 03:37 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik ken er maar 1 van 4 dec
ik vermoed dat je op Buakaw doelt...

jammer, want er loopt zo ontzettend veel talent rond in Nederland, die met de top in Japan meekunnen... in alle gewichtsklasses wel
pi_31530031
Wanneer zijn de grote K-1 2005 finals? en wanneer zijn ze op tv te volgen? Keek gister voor de eerste keer en vond het ontzettend interessant....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')