abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:23:51 #226
77417 Fool
Rielekst!
pi_31530154
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:19 schreef TheDoBbEr het volgende:
Wanneer zijn de grote K-1 2005 finals? en wanneer zijn ze op tv te volgen? Keek gister voor de eerste keer en vond het ontzettend interessant....
2 November, maar weet eigenlijk niet wanneer de finale op Eurosport worden uitgezonden.
Uhm...
pi_31530239
ja, keek net pas aan het begin van het topic...

Toch dank voor het antwoord.. Zal eens meer achtergrond informatie opzoeken.... Zeker omdat NL het altijd goed doet...
pi_31535220
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:49 schreef k1fanatic het volgende:
wie heeft er meer info over het k1 europe grand prix evenement op 13-05-2006 in de amsterdam arena. Ik zie dat er op budgettickets al kaarten te koop zijn maar zei hebben geen info over dit evenement en wie er allemaal komt?
http://www.kampfkunst-board.info/forum/f9/k1-holland-33519/
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:58:07 #229
77417 Fool
Rielekst!
pi_31535271
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:26 schreef TheDoBbEr het volgende:
ja, keek net pas aan het begin van het topic...

Toch dank voor het antwoord.. Zal eens meer achtergrond informatie opzoeken.... Zeker omdat NL het altijd goed doet...
Understatement!

Nederland doet 't zo goed dat ze er in Japan enigszins moe van worden!
Uhm...
pi_31546337
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:23 schreef Fool het volgende:

[..]

2 November, maar weet eigenlijk niet wanneer de finale op Eurosport worden uitgezonden.
De finale is 19 november.
pi_31553133
Je hebt gelijk, het plaatje klopt niet meer

zal hem eens updaten als ik thuis ben
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:07:14 #232
77417 Fool
Rielekst!
pi_31553191
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:27 schreef OO00ooltje het volgende:

[..]

De finale is 19 november.
Zag 't gisteren ook toen ik wat verder aan 't lezen was

En heb 'tmaandagavond op Eurosport nog gehoord, gewoon met m'n suffe kop klakkeloos overgenomen uit de OP..
Uhm...
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:56:49 #233
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_31848761
Straks om 21:00: K1 Superfights.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_31855432
vette icon heb je
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:26:51 #235
15080 static
pi_31855636
Dat hoor ik wel vaker.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_31856304
kun je er ook zo een maken van mijn icon?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  dinsdag 1 november 2005 @ 08:57:54 #237
77417 Fool
Rielekst!
pi_31858453
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:56 schreef static het volgende:
Straks om 21:00: K1 Superfights.
Mo tegen Bota

En ik denk dat onze Koreaanse reus Choi het Bonjasky nog wel eens lastig kan maken, als je tegen zo''n stoot van 160 kilo oploopt (en hij ziet er toch redelijk getraind uit) voel je dat wel. Ben benieuwd wat er van gaat komen.
Uhm...
pi_31862500
ja eigenlijk wel, ik dacht dat die choi niks voorstelde net als sap. maar ik hoorde dat ie nog nooit verloren heeft. ik denk dat je hem moe moet maken, toen ie tegen sap moest was het ook niks meer na een paar minuten.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:05:34 #239
15080 static
pi_31862851
Choi is na een paar minuten helemaal leeg. En hij heeft een worstelachtergrond dus gevoelige dijbenen.
pi_31863279
Die Akebono moet echt stoppen...tis gewoon te zielig voor woorden. Hij hoort daar echt niet thuis.
Choi kan aardig vechten, hij heeft zijn lengte mee. Maar Bonjasky pakt hem wel. Paar goeie trappen, stoten op de lever...dan komt het wel goed.
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:43:09 #241
77417 Fool
Rielekst!
pi_31863899
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:05 schreef static het volgende:
Choi is na een paar minuten helemaal leeg. En hij heeft een worstelachtergrond dus gevoelige dijbenen.
Ik twijfel of Choi meteen helemaal leeg is, hij heeft toch een aardige achtergrond, 't is geen kickbokser, maar een watje is 't toch ook niet!

Imo moet Bonjasky hem wel kunnen pakken, technisch is Bonjasky superieur aan Choi, maar één goede stoot van Choi en 't kan gedaan zijn. Bonjasky zal dus wel moeten uitkijken... Sapp heeft zo ook een keer gewonnen van Hoost, terwijl Hoost vele malen beter is dan Sapp. (De scheids had die partij overigens niet mogen beëindigen imo)
Uhm...
pi_31864199
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:43 schreef Fool het volgende:

[..]

Ik twijfel of Choi meteen helemaal leeg is, hij heeft toch een aardige achtergrond, 't is geen kickbokser, maar een watje is 't toch ook niet!

Imo moet Bonjasky hem wel kunnen pakken, technisch is Bonjasky superieur aan Choi, maar één goede stoot van Choi en 't kan gedaan zijn. Bonjasky zal dus wel moeten uitkijken... Sapp heeft zo ook een keer gewonnen van Hoost, terwijl Hoost vele malen beter is dan Sapp. (De scheids had die partij overigens niet mogen beëindigen imo)
Choi is lekker afgetraind, hij houdt het langer vol dan je denkt. Zolang Bonjasky zijn dekking in orde heeft...kan er weinig gebeuren.
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:59:15 #243
77417 Fool
Rielekst!
pi_31864277
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Choi is lekker afgetraind, hij houdt het langer vol dan je denkt. Zolang Bonjasky zijn dekking in orde heeft...kan er weinig gebeuren.
Voor iemand van 2.12 meter (toch?) vind ik Choi in ieder geval een vrij aardig figuur hebben! Er zijn er maar weinig met die lengte en zo'n figuur... En inderdaad, zolang Bonjasky goed op zijn dekking let is er niet te veel aan de hand.
Uhm...
pi_31866371
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Bij mensen met een normaal postuur staat 'afgetraind' idd vaak gelijk aan 'goed uithoudingsvermogen'. En dat is bij Choi echt niet hoor. Choi moet straks ontzettend aan de bak tijdens deze GP. Tijdens de Korea GP had ie een belachelijk makkelijk deelnemersveld, tegen Sapp was ie completely 'gassed'.

Bonjasky is ontzettend snel en heeft waarschijnlijk (debatable, maar ik denk dat het aardig klopt) de beste conditie/uithoudingsvermogen binnen het huidige deelnemersveld. Strategie van Remy was al veel bewegen, punten scoren met low kicks maken en andere counters. Choi zal dus flink achter Bonjasky aan moeten gaan, wil ie genoeg voor elkaar krijgen om door te gaan. Ik denk persoonlijk dat ie flink kapot zal zijn.

Tot nu heb ik eigenlijk alleen Sem Schilt met een dergelijk postuur/gewicht het goed zien doen op gebied van constant druk blijven zetten zonder 'gassed' te raken.

Misschien wel interessant leesvoer als onderbouwing wat ik bedoel :

http://www.centralkickbox(...)ht_vs_overweight.htm
http://www.centralkickbox(...)t_vs_overweight2.htm
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:26:26 #245
77417 Fool
Rielekst!
pi_31866625
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 14:16 schreef LuNaTiC het volgende:
Bij mensen met een normaal postuur staat 'afgetraind' idd vaak gelijk aan 'goed uithoudingsvermogen'. En dat is bij Choi echt niet hoor. Choi moet straks ontzettend aan de bak tijdens deze GP. Tijdens de Korea GP had ie een belachelijk makkelijk deelnemersveld, tegen Sapp was ie completely 'gassed'.
Choi moet inderdaad aan de bak, maar hij blijft 160 kilo, en een zwaaistoot die toevallig raak is, is levensgevaarlijk! En ik vond ´m niet totally gassed tegen Sapp. Hij kon zelfs nog een dansje doen naderhand...
quote:
Bonjasky is ontzettend snel en heeft waarschijnlijk (debatable, maar ik denk dat het aardig klopt) de beste conditie/uithoudingsvermogen binnen het huidige deelnemersveld. Strategie van Remy was al veel bewegen, punten scoren met low kicks maken en andere counters. Choi zal dus flink achter Bonjasky aan moeten gaan, wil ie genoeg voor elkaar krijgen om door te gaan. Ik denk persoonlijk dat ie flink kapot zal zijn.
Bonjasky is ongetwijfeld in conditie veruit de meerdere van Choi, en hij moet ´m ook kunnen pakken, hij zal alleen wel afstand moeten houden, snel inkomen, punten scoren en Choi daarna weer laten lopen om hem uit te putten.
quote:
Tot nu heb ik eigenlijk alleen Sem Schilt met een dergelijk postuur/gewicht het goed zien doen op gebied van constant druk blijven zetten zonder 'gassed' te raken.
Vind je het gek met de achtergrond die hij heeft
Schilt is een uitermate goede vechter, met een behoorlijke karate achtergrond.
Uhm...
pi_31867932
quote:

[..]

Misschien wel interessant leesvoer als onderbouwing wat ik bedoel :

http://www.centralkickbox(...)ht_vs_overweight.htm
http://www.centralkickbox(...)t_vs_overweight2.htm
Allebei gelezen, best interesant allemaal.

"Choi and Sapp gassed early in the 2nd round and spent the rest of the fight looking at each other"

Go Remy
pi_31868045
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Fool het volgende:

[..]

Choi moet inderdaad aan de bak, maar hij blijft 160 kilo, en een zwaaistoot die toevallig raak is, is levensgevaarlijk! En ik vond ´m niet totally gassed tegen Sapp. Hij kon zelfs nog een dansje doen naderhand...
Tsjah, iedereen met een redelijke KO punch blijft natuurlijk gevaarlijk. Logisch, en niet echt spannend verder. Gaat voor een hoop K-1 vechters op.

En als jij Choi een toonbeeld van conditie vond tegen Sapp, heb ik denk ik een andere wedstrijd gezien (of jij hebt een hele ander idee van 'being gassed' dan ik )
quote:
Bonjasky is ongetwijfeld in conditie veruit de meerdere van Choi, en hij moet ´m ook kunnen pakken, hij zal alleen wel afstand moeten houden, snel inkomen, punten scoren en Choi daarna weer laten lopen om hem uit te putten.
Dat lijkt me idd wel de tactiek ja
quote:
Vind je het gek met de achtergrond die hij heeft
Schilt is een uitermate goede vechter, met een behoorlijke karate achtergrond.
Mja er zijn heus wel meer reuzen met een redelijke vechtachtergrond, die toch snel moe worden zijn. Dat ligt dan niet zozeer aan de achtergrond, meer aan hun bouw (dat was mn punt nl )
pi_31869684
om effe in de stemming (oud spul) te komen en tevens een tvp

klik en klik
Calm down, please!
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:07:25 #249
15080 static
pi_31870921
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef BobRooney het volgende:

[..]

"Choi and Sapp gassed early in the 2nd round and spent the rest of the fight looking at each other"
Die heb ik gezien, echt te belachelijk voor woorden. Volgens mij kregen ze dan ook allebei een waarschuwing.
pi_31871147
Denk je echt dat Bonjasky het moeilijk krijgt met Choi?
Als je de wedstrijd van Bonjasky tegen Sapp hebt gezien weet je dat Bonjasky precies weer zo zal vechten.
Choi staat alleen maar stil, valt niet aan, niks.

En mocht Bonjasky verliezen en Schilt winnen van Sefo, nou dan pakt Sefo Choi sowieso.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')