2 November, maar weet eigenlijk niet wanneer de finale op Eurosport worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:19 schreef TheDoBbEr het volgende:
Wanneer zijn de grote K-1 2005 finals? en wanneer zijn ze op tv te volgen? Keek gister voor de eerste keer en vond het ontzettend interessant....
http://www.kampfkunst-board.info/forum/f9/k1-holland-33519/quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:49 schreef k1fanatic het volgende:
wie heeft er meer info over het k1 europe grand prix evenement op 13-05-2006 in de amsterdam arena. Ik zie dat er op budgettickets al kaarten te koop zijn maar zei hebben geen info over dit evenement en wie er allemaal komt?
Understatement!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:26 schreef TheDoBbEr het volgende:
ja, keek net pas aan het begin van het topic...
Toch dank voor het antwoord.. Zal eens meer achtergrond informatie opzoeken.... Zeker omdat NL het altijd goed doet...
De finale is 19 november.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:23 schreef Fool het volgende:
[..]
2 November, maar weet eigenlijk niet wanneer de finale op Eurosport worden uitgezonden.
Zag 't gisteren ook toen ik wat verder aan 't lezen wasquote:
Mo tegen Botaquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:56 schreef static het volgende:
Straks om 21:00: K1 Superfights.
Ik twijfel of Choi meteen helemaal leeg is, hij heeft toch een aardige achtergrond, 't is geen kickbokser, maar een watje is 't toch ook niet!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:05 schreef static het volgende:
Choi is na een paar minuten helemaal leeg. En hij heeft een worstelachtergrond dus gevoelige dijbenen.
Choi is lekker afgetraind, hij houdt het langer vol dan je denkt. Zolang Bonjasky zijn dekking in orde heeft...kan er weinig gebeuren.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:43 schreef Fool het volgende:
[..]
Ik twijfel of Choi meteen helemaal leeg is, hij heeft toch een aardige achtergrond, 't is geen kickbokser, maar een watje is 't toch ook niet!
Imo moet Bonjasky hem wel kunnen pakken, technisch is Bonjasky superieur aan Choi, maar één goede stoot van Choi en 't kan gedaan zijn. Bonjasky zal dus wel moeten uitkijken... Sapp heeft zo ook een keer gewonnen van Hoost, terwijl Hoost vele malen beter is dan Sapp. (De scheids had die partij overigens niet mogen beëindigen imo)
Voor iemand van 2.12 meter (toch?) vind ik Choi in ieder geval een vrij aardig figuur hebben! Er zijn er maar weinig met die lengte en zo'n figuur... En inderdaad, zolang Bonjasky goed op zijn dekking let is er niet te veel aan de hand.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Choi is lekker afgetraind, hij houdt het langer vol dan je denkt. Zolang Bonjasky zijn dekking in orde heeft...kan er weinig gebeuren.
Bij mensen met een normaal postuur staat 'afgetraind' idd vaak gelijk aan 'goed uithoudingsvermogen'. En dat is bij Choi echt niet hoor. Choi moet straks ontzettend aan de bak tijdens deze GP. Tijdens de Korea GP had ie een belachelijk makkelijk deelnemersveld, tegen Sapp was ie completely 'gassed'.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Choi is lekker afgetraind, hij houdt het langer vol dan je denkt. Zolang Bonjasky zijn dekking in orde heeft...kan er weinig gebeuren.
Choi moet inderdaad aan de bak, maar hij blijft 160 kilo, en een zwaaistoot die toevallig raak is, is levensgevaarlijk! En ik vond ´m niet totally gassed tegen Sapp. Hij kon zelfs nog een dansje doen naderhand...quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:16 schreef LuNaTiC het volgende:
Bij mensen met een normaal postuur staat 'afgetraind' idd vaak gelijk aan 'goed uithoudingsvermogen'. En dat is bij Choi echt niet hoor. Choi moet straks ontzettend aan de bak tijdens deze GP. Tijdens de Korea GP had ie een belachelijk makkelijk deelnemersveld, tegen Sapp was ie completely 'gassed'.
Bonjasky is ongetwijfeld in conditie veruit de meerdere van Choi, en hij moet ´m ook kunnen pakken, hij zal alleen wel afstand moeten houden, snel inkomen, punten scoren en Choi daarna weer laten lopen om hem uit te putten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:16 schreef LuNaTiC het volgende:
Bonjasky is ontzettend snel en heeft waarschijnlijk (debatable, maar ik denk dat het aardig klopt) de beste conditie/uithoudingsvermogen binnen het huidige deelnemersveld. Strategie van Remy was al veel bewegen, punten scoren met low kicks maken en andere counters. Choi zal dus flink achter Bonjasky aan moeten gaan, wil ie genoeg voor elkaar krijgen om door te gaan. Ik denk persoonlijk dat ie flink kapot zal zijn.
Vind je het gek met de achtergrond die hij heeftquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:16 schreef LuNaTiC het volgende:
Tot nu heb ik eigenlijk alleen Sem Schilt met een dergelijk postuur/gewicht het goed zien doen op gebied van constant druk blijven zetten zonder 'gassed' te raken.
Allebei gelezen, best interesant allemaal.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:16 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Bij mensen met een normaal postuur staat 'afgetraind' idd vaak gelijk aan 'goed uithoudingsvermogen'. En dat is bij Choi echt niet hoor. Choi moet straks ontzettend aan de bak tijdens deze GP. Tijdens de Korea GP had ie een belachelijk makkelijk deelnemersveld, tegen Sapp was ie completely 'gassed'.
Bonjasky is ontzettend snel en heeft waarschijnlijk (debatable, maar ik denk dat het aardig klopt) de beste conditie/uithoudingsvermogen binnen het huidige deelnemersveld. Strategie van Remy was al veel bewegen, punten scoren met low kicks maken en andere counters. Choi zal dus flink achter Bonjasky aan moeten gaan, wil ie genoeg voor elkaar krijgen om door te gaan. Ik denk persoonlijk dat ie flink kapot zal zijn.
Tot nu heb ik eigenlijk alleen Sem Schilt met een dergelijk postuur/gewicht het goed zien doen op gebied van constant druk blijven zetten zonder 'gassed' te raken.
Misschien wel interessant leesvoer als onderbouwing wat ik bedoel:
http://www.centralkickbox(...)ht_vs_overweight.htm
http://www.centralkickbox(...)t_vs_overweight2.htm
Tsjah, iedereen met een redelijke KO punch blijft natuurlijk gevaarlijk. Logisch, en niet echt spannend verder. Gaat voor een hoop K-1 vechters op.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Fool het volgende:
[..]
Choi moet inderdaad aan de bak, maar hij blijft 160 kilo, en een zwaaistoot die toevallig raak is, is levensgevaarlijk! En ik vond ´m niet totally gassed tegen Sapp. Hij kon zelfs nog een dansje doen naderhand...
Dat lijkt me idd wel de tactiek jaquote:Bonjasky is ongetwijfeld in conditie veruit de meerdere van Choi, en hij moet ´m ook kunnen pakken, hij zal alleen wel afstand moeten houden, snel inkomen, punten scoren en Choi daarna weer laten lopen om hem uit te putten.
Mja er zijn heus wel meer reuzen met een redelijke vechtachtergrond, die toch snel moe worden zijn. Dat ligt dan niet zozeer aan de achtergrond, meer aan hun bouw (dat was mn punt nlquote:Vind je het gek met de achtergrond die hij heeft![]()
Schilt is een uitermate goede vechter, met een behoorlijke karate achtergrond.
Die heb ik gezien, echt te belachelijk voor woorden. Volgens mij kregen ze dan ook allebei een waarschuwing.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef BobRooney het volgende:
[..]
"Choi and Sapp gassed early in the 2nd round and spent the rest of the fight looking at each other"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |