ze is pas 14quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:09 schreef Zapper het volgende:
Lekker wijf?
k voorspel dan Demouge naar de GRaafschapquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:51 schreef brighton het volgende:
van Beukering naar Aberdeen
Ondertussen niet meer toch?quote:
sssssttttquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef Erasmusch het volgende:
Das toch dat tennisstertje dat voor ajax is?
bron?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Markus Münch naar Feyenoord
Hij bedoelde iets anders winnen als de JC schaal.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:36 schreef Sjakie01 het volgende:
Kevin Kuranyi naar PSV?
Stond vanmorgen in de Duitse krant dat hij prijzen wou pakken, en dit in zo'n grote competitie als de Bundes-Liga niet zo snel mogelijk was. Hierbij vertelde hij ook dat hij PSV en Porto 2 prachtige clubs vond.
Zelfs die konden jullie niet winnen afgelopen seizoen, go figurequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:49 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Hij bedoelde iets anders winnen als de JC schaal.
Bij Panathinaikos zit ie, hij is wel al vrij oud hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:16 schreef DivineJester het volgende:
[..]
bron?
En zit ie nog bij Besiktas?
Seizoen is afgelopen...oud nieuws... nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zelfs die konden jullie niet winnen afgelopen seizoen, go figure![]()
Die zal wel een woordje Russisch babbelen ja..quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef zjroentje het volgende:
Kaladze naar Chelsea.
Volgens zijn vader is alles al rond ....
Is dat die Kinky Kaladze? Die oud-Ajacied?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef zjroentje het volgende:
Kaladze naar Chelsea.
Volgens zijn vader is alles al rond ....
neequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Is dat die Kinky Kaladze? Die oud-Ajacied?
Nee, ik denk dat jij Arveladze bedoelt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Is dat die Kinky Kaladze? Die oud-Ajacied?
Shota Arveladze heeft nooit gespeeld bij Vitesse. Ik meen dat hij bij een Turkse middenmotor en Dinamo Tiflis heeft gespeeld voordat hij naar Ajax kwam.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:50 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij Arveladze bedoelt.
Clubs: Vitesse - Ajax - Glasgow Rangers - Volgend jaar misschien AZ
Okey, mijn fout danquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:13 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Shota Arveladze heeft nooit gespeeld bij Vitesse. Ik meen dat hij bij een Turkse middenmotor en Dinamo Tiflis heeft gespeeld voordat hij naar Ajax kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |