Sean Doherty?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:40 schreef Yeahinho het volgende:
ADO schijnt morgen een Engelse jeugdinternational (20) van Fulham te presenteren als nieuwe aankoop.
Krijgt hij wel een werkvergunning hier dan met z´n 15 jaar en niet uit de EUquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:11 schreef Nywuob het volgende:
Freddy Adu naar PSV
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:11 schreef Nywuob het volgende:
Freddy Adu naar PSV
Wat moet ie bij PSV als alle topclubs in de wereld hem willen hebben?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Reken er maar op dat die komt! Kan niet misgaan.
Hij gaat naar PSV en dàn naar Chelsea. Mark my words.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:21 schreef DeTolk het volgende:
Die Adu gaat echt niet kiezen voor PSV.
gaat wel naar Barca of Chelsea
Daar valt wel een slinkse juridische formule op te vinden denk ik. o' Brien kwam ook vrij jong Nederland in en ik vermoed Karzlauskas van NEC ook. Brett Holman van Excelsior is ook "overseas" en in de jeugd geplaatst. Zo ontzettend rigoureus zullen die regels ook niet gewijzigd zijn toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Hij mag Nederland niet in van Rita.
vraag dat pak m beet Ronaldoquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:18 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wat moet ie bij PSV als alle topclubs in de wereld hem willen hebben?
Adu heeft geen aantoonbare extra kwaliteiten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Daar valt wel een slinkse juridische formule op te vinden denk ik. o' Brien kwam ook vrij jong Nederland in en ik vermoed Karzlauskas van NEC ook. Brett Holman van Excelsior is ook "overseas" en in de jeugd geplaatst. Zo ontzettend rigoureus zullen die regels ook niet gewijzigd zijn toch?
Je kunt 't erg leuk brengen MMquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Adu heeft geen aantoonbare extra kwaliteiten.
zijn chick schijnt in eindhoven te wonenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:18 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wat moet ie bij PSV als alle topclubs in de wereld hem willen hebben?
Klopt, Stefanie Hertzquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:23 schreef BobRooney het volgende:
[..]
zijn chick schijnt in eindhoven te wonen
bron: voetbalzone.nl aka prive/weekend/story
vraag ik me ook af...volgens mij is dat onzinquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:49 schreef Nywuob het volgende:
Waarom mag hij Nederland dan niet in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |