Park heeft een hogere risicofactor dan een Robben inderdaad die zich zeer snel aanpast aan de nieuwe situatie.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:44 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook... het is wel een jongen die zich niet zo snel aanpast.
Heeft ook even geduurd bij PSV en nu draait ie een lekker seizoen, maar je weet het met dat soort spelers nooit. Andere club, ander land, andere voetbalstijl etc..
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:36 schreef Sjakie01 het volgende:
Kevin Kuranyi naar PSV?
Stond vanmorgen in de Duitse krant dat hij prijzen wou pakken, en dit in zo'n grote competitie als de Bundes-Liga niet zo snel mogelijk was. Hierbij vertelde hij ook dat hij PSV en Porto 2 prachtige clubs vond.
Misschien moet meneer Kuranyi trouwens gewoon bij Celtic of Rangers gaan voetballen. Zo'n topper vind ik het trouwens ook weer niet. Als dat wel was hadden Bayern, Dortmund en Schalke ook wel voor hem in de rij gestaan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:57 schreef rubbereend het volgende:
3 miljoen pond![]()
bij Man. U denken ze weer voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten
uit t transfergeruchtentopic:
[..]
Belachelijk inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:57 schreef rubbereend het volgende:
3 miljoen pond![]()
bij Man. U denken ze weer voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten
maar wel met handtekeningquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad.
3 miljoen pond = (x 1,48) = 4,4 miljoen euro
Daarvoor mag Sir Alex z'n shirt kopen.
Het is alleen maar te weinig als je een soort van garantie hebt dat hij weer een topseizoen draait, en dat is het probleem nou juist. Ik denk dat als Park slim is hij gewoon bij PSV blijft, of in ieder geval ergens gaat voetballen waar Guus Hiddink iets te zeggen heeft. De enige reden waarom hij dit jaar aan het seizoen begon was dat Guus oneindig veel vertrouwen in hem had, en dat is er nu uitgekomen. Mocht hij naar een andere club gaan, bijv. Man U dan heeft hij dat krediet niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad.
3 miljoen pond = (x 1,48) = 4,4 miljoen euro
Daarvoor mag Sir Alex z'n shirt kopen.
ze boden rond de 6 a 7 miljoen volgens mij voor Robbenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:22 schreef ASSpirine het volgende:
Wat wou ManU ook weer betalen voor Robben?
Het was iig een belediging richting Robben
Het is duidelijk dat Peer Kenyon naar Chelsea is gegaan, The big Robben Robbery (toen Arjan naar Chelsea ging)
En kijk wat een succes hij is, ManU zal zich wel achter de oren krabben.
En nu durven ze weer zo'n debiel "laag" bedrag geven voor Park
Hij had al wat van zijn kwaliteiten vorig seizoen laten zien hoor. Niet zo veel als vorig jaar, maar je kon na de winterstop in het seizoen 03/04 toch wel zien, dat het er uit begon te komen. Dus was de basisplaats niet meer dan terecht.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:19 schreef WaStEd het volgende:
[..]
De enige reden waarom hij dit jaar aan het seizoen begon was dat Guus oneindig veel vertrouwen in hem had, en dat is er nu uitgekomen. Mocht hij naar een andere club gaan, bijv. Man U dan heeft hij dat krediet niet.
Idd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:22 schreef ASSpirine het volgende:
En nu durven ze weer zo'n debiel "laag" bedrag geven voor Park
idd nadat hij fatsoenlijk rust ahd genomen in de winterstop kwam t toen helemaal goedquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij had al wat van zijn kwaliteiten vorig seizoen laten zien hoor. Niet zo veel als vorig jaar, maar je kon na de winterstop in het seizoen 03/04 toch wel zien, dat het er uit begon te komen. Dus was de basisplaats niet meer dan terecht.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Vogel dus eerst een jaar op huurbasis naar Sampdoria. Ze hebben hem bij Milan dus nog niet nodig.
Zou wel erg sneu zijn, mits hij dit niet vantevoren wist.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Vogel dus eerst een jaar op huurbasis naar Sampdoria. Ze hebben hem bij Milan dus nog niet nodig.
had ie dan niet op huurbasis nog een jaartje bij PSV kunnen blijvenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Volgens Het Laatste Nieuws zijn ook de andere Nederlandse topploegen geïnteresseerd in Timmy Simons. Zowel PSV als Ajax zouden de middenvelder op hun verlanglijstje hebben staan.
Nu Feyenoord lijkt af te knappen op de vraagprijs komen andere geïnteresseerden op de proppen. Het Laatste Nieuws zegt dat PSV en Ajax de Rode Duivel willen inlijven. Ajax is al in gesprek met Lindenbergh voor die positie, maar de clubs zijn er nog niet uit. PSV heeft dan weer Väyrinen aangetrokken. Zij moeten echter zowel Marc Van Bommel als Johann Vogel vervangen. Simons zou daar met z'n ervaring wel eens de ideale speler voor kunnen zijn. Pas als Marc Degryse volgende week terug is uit Marbella komt er meer duidelijkheid.
quote:PSV vindt bod Manchester United op Park te laag
Roy van den Berghe | 02-06-2005 11:16:42
Manchester United heeft een bod van vijf miljoen euro gedaan op PSV-aanvaller Ji-Sung Park, valt vandaag te lezen in de Engelse krant The Daily Mirror. De Eindhovense club gaat niet akkoord met het aanbod, terwijl ook de Zuid-Koreaan zelf liet weten de voorkeur te geven aan een langer verblijf in Eindhoven.
Park (24) heeft onlangs zijn contract verlengd met twee jaar tot de zomer van 2008, plus een optie voor nog is twee jaar. De Zuid-Koreaanse aanvaller werd vorig seizoen nog beschreven als overbodig, maar is bezig met een opmerkelijke comeback en inmiddels behoort de aanvaller tot een steunpilaar.
In het nieuwe contract is volgens verschillende bronnen zelfs een clausule aangebracht die ervoor zorgt dat PSV twintig miljoen euro kan vragen.
Maar ik zie ook dat het van voetbalzone komt, dus of het waar is....quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:45 schreef rubbereend het volgende:
zie ik daar staan dat hij heeft bijtekend, met optie
Dat wel, ik zeg alleen dat het afbrandrisico, zeker bij een club als Man U, wel erg groot is.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij had al wat van zijn kwaliteiten vorig seizoen laten zien hoor. Niet zo veel als vorig jaar, maar je kon na de winterstop in het seizoen 03/04 toch wel zien, dat het er uit begon te komen. Dus was de basisplaats niet meer dan terecht.
Mjah, waar rook is is vuur. Vooralsnog maar even de berichtgeving afwachten. Het lijkt me toch wel erg raar als Vogeltje wordt afgescheept met Sampdoria. Hij was immers zó trots in alle interviews op zijn overgang naar AC dat ik me moeilijk kan voorstellen dat ze hem een worst hebben voorgehouden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook al van voetbalzone, mooi. Dan klopt het waarschijnlijk toch niet. Het zou ook jammer zijn voor Johann.
dat vind k wat betrouwbaarder dus tis nog niet definitief rondquote:2/6/2005 - Daily Mirror: Man United wil Park
(Gepost door RvN)
Het Engelse tabloid Daily Mirror komt weer eens met een opvallend gerucht. Manchester United manager Alex Ferguson zou een transfer van Ji-sung Park voorbereiden. Volgens de krant zou PSV Park willen verkopen omdat zijn contract over een jaar afloopt, de transfersom zou naar verluidt 3 miljoen pond bedragen.
PSV Netwerk
Dit weekend werd overigens al duidelijk dat Ji-sung park minimaal nog een seizoen bij PSV zal blijven. Alleen over de lengte van zijn contract is nog geen overeenkomt.
Ja, dat zeker, hij zal zeker eerst moeten wennen in een andere cultuur. Als hij net zo veel tijd nodig heeft als hier (wat ik helaas zie gebeuren), kan hij beter bij PSV blijven voetballen, of desnoods nog wat jaren in Korea slijten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:52 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Dat wel, ik zeg alleen dat het afbrandrisico, zeker bij een club als Man U, wel erg groot is.
Als Park dat wel zou lukken zou het zowat de eerste aziaat zijn die zou slagen bij een grote club.
Nou heeft Samp het niet zo heel slecht gedaan dit jaar... Spelen wel Europees volgend seizoen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mjah, waar rook is is vuur. Vooralsnog maar even de berichtgeving afwachten. Het lijkt me toch wel erg raar als Vogeltje wordt afgescheept met Sampdoria. Hij was immers zó trots in alle interviews op zijn overgang naar AC dat ik me moeilijk kan voorstellen dat ze hem een worst hebben voorgehouden.
idd zegquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had ie dan niet op huurbasis nog een jaartje bij PSV kunnen blijven
Dus toch VMBO kereltjes daarquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:43 schreef Spideyman het volgende:
Voetbalzone schrijft:
plus een optie voor nog is twee jaar.
Neej, hij moet bij Samp gaan wennen aan de Serie A.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had ie dan niet op huurbasis nog een jaartje bij PSV kunnen blijven
Daar gaat ie precies 3 jaar over doen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Neej, hij moet bij Samp gaan wennen aan de Serie A.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Neej, hij moet bij Samp gaan wennen aan de Serie A.
tis wel minder dan PSVquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:57 schreef Suijk het volgende:
Sampdoria is gewoon een mooie club, hij mag zijn handjes nog dichtknijpen als hij daar terecht komt.
Seedorf is ook goed terechtgekomen, toch?quote:
Of Gullit ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Seedorf is ook goed terechtgekomen, toch?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Seedorf is ook goed terechtgekomen, toch?
't Was geen grapje hoor, na zijn winst in de CL vertrok hij naar Samp, wende aan de Italiaanse competitie en is nu een van de meest succesvolle Nederlandse spelers.quote:
ik kop m ff inquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:04 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Of Gullit ?
En je kan niet zeggen dat ze geen mooi shirt hebben....
[afbeelding]
Daarom vind Vogel het vast ook niet ERG...quote:
Wel goede zaak.... kan hij weer veel ervaring op doen en dat weer mee nemen naar PSV...quote:PSV’er Ibrahim Afellay hoopt op een basisplaats als volgende week het WK voor teams onder 20 jaar begint. Oranje start met een wedstrijd tegen Japan in het uitverkochte Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade.
Duel met Chili
Afellay: “Nu Kalou niet op tijd de Nederlandse nationaliteit heeft, hoop ik natuurlijk op de nummer 10-positie te spelen, maar het is aan de trainer om de opstelling te maken.” Aanstaande zaterdag oefent Oranje onder 20 in het knusse stadionnetje van AGOVV in Apeldoorn tegen de Chileense leeftijdsgenoten. Afellay vermaakt zich ondertussen uitstekend in het trainingskamp in Hoenderloo.
Dit is helemaal geweldigquote:Afgaand op de training donderdag zou verwacht mogen worden dat Theo Lucius een basisplaats krijgt voor de interland tegen Roemenie. Hij zou als rechtsback kunnen starten. Ook de bij PSV vertrekkende Mark van Bommel krijgt een basisplaats. Bouma, Ooijer en Vennegoor of Hesselink kregen geen Oranje hesje donderdag.
Dat zou wel mooi zijn voor Theo, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dit is helemaal geweldigBij PSV heeft hij ook een basisplaats verdient...
hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Park twijfelt...
Bron psv.nlquote:PSV MEDIA EXCLUSIEF: VAYRYNEN NAAR PSV
3 juni 2005 13:00
Het geluid dat al een poosje in de pers zoemde kan officieel wereldkundig gemaakt worden: Mika Väyrynen is de komende vier jaar speler van PSV. De begaafde Finse middenvelder komt over van Heerenveen.
International
Mika Väyrynen (23) wordt aan het begin van komend seizoen gepresenteerd aan de media. Hij zal zich 7 juli melden op De Herdgang. PSV heeft sinds het vertrek van Mark van Bommel en Johann Vogel twee vacatures op het middenveld, waarvoor Väyrynen één van de mogelijkheden is. De Finse international voetbalde de afgelopen vier seizoen voor sc Heerenveen, daarvoor kwam hij in zijn vaderland uit voor FC Jokerit. In 131 wedstrijden als prof kwam hij tot 21 doelpunten. Momenteel is hij in Finland bij het nationale team, waar Nederland volgende week woensdag tegen speelt.
uhuhquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Park zijn we kwijt, dat lijkt me duidelijk
Omdat Man belanstelling toont! en dat is best een top club.quote:
True.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Omdat Man belanstelling toont! en dat is best een top club.
Bovendien is een contract bij 's werelds grootste en bekendste club voor een Koreaan immer aantrekkelijk natuurlijk, maar ik hoop dat papa Guus hem tot inkeer kan brengen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:56 schreef pascalheister het volgende:
Als Park slim is blijft hij, maarja die dollartekens staan op z'n ogen te twinkelen
wat hij zegtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:54 schreef Zapper het volgende:
Hehe![]()
Maar die ***club moet van onze spleetoog afblijven!
Top Club, PSV is groter manquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Omdat Man belanstelling toont! en dat is best een top club.
die kun je er goed bij hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:54 schreef cultheld het volgende:
Freddy Adu komt waarschijnlijk wel naar PSV, ook al is z'n vriendin een neus.
Hier een filmpje met hoogstandjes.
http://www.nike.com/nikesoccer/tiempo/freddy_adu/index_flash.html
Adu doet het ook nog eens tijdens wedstrijden en dan zonder balverlies.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:58 schreef ASSpirine het volgende:
Kunstjes zijn wel mooi enzo
Maar in Nederland zijn er veel Marrokaanse jongeren die ook hele mooie trukjes kunnen.
Hij moet meer dan zijn trukjes
Dat is nog niet helemaal duidelijk. Ik heb ergens gelezen in januari 2006 en dat hij dan eerst een half jaar mee gaat spelen met het 2e van PSV om te acclimatiseren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:14 schreef s0d het volgende:
en wanneer zou deze jongen dan overkomen ? toch niet volgend seizoen al ?
Adu speelt vrij behoorlijk in de MLS.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:58 schreef ASSpirine het volgende:
Kunstjes zijn wel mooi enzo
Maar in Nederland zijn er veel Marrokaanse jongeren die ook hele mooie trukjes kunnen.
Hij moet meer dan zijn trukjes
Het staat al een hele tijd op vi.nl misschien? Als er een Europese topclub langskomt ben je je speler altijd kwijt, dat is nou eenmaal zo. Er wordt hier nog wel gehoopt dat hij bijtekent, maar dat is hopeloos naief. Het zou voor het eerst zijn dat een PSV'er een transfer naar een topclub laat schieten.quote:
Tot nu toe zijn jouw voorspellingen bedroevend slecht cult, elke speler die je noemt komt niet...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:54 schreef cultheld het volgende:
Freddy Adu komt waarschijnlijk wel naar PSV, ook al is z'n vriendin een neus.
Dit is geen voorspelling van mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn jouw voorspellingen bedroevend slecht cult, elke speler die je noemt komt niet...![]()
Vayrynen kon toen hij nog in Finland speelde naar Inter, Ooijer kon komend seizoen naar het buitenland, Ronaldo kon naar alle topclubs van de wereld. Maar ze gingen naar PSV.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het staat al een hele tijd op vi.nl misschien? Als er een Europese topclub langskomt ben je je speler altijd kwijt, dat is nou eenmaal zo. Er wordt hier nog wel gehoopt dat hij bijtekent, maar dat is hopeloos naief. Het zou voor het eerst zijn dat een PSV'er een transfer naar een topclub laat schieten.
Dat Vayrynen niet vanuit Finland naar Inter vertrekt is logisch, dat zou sportieve zelfmoord zijn, Ooijer zou ook echt wel gegaan zijn als Man United aan de deur had geklopt en Ronaldo kwam in de tijd van voor het Bosman-arrest, tegenwoordig gaan de toptalenten al lang niet meer via Nederland.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:10 schreef Spideyman het volgende:
Je moet wel een nuance in je verhaal aanbrengen. Natuurlijk ga je als speler altijd voor de grootste club met het meeste salaris, maar er zijn ook genoeg spelers die aan carriereplanning doen of gewoon te vertrouwen zijn op hun woord.
Goed, kleine nuance: de voorspellingen van jouw bronnen komen nooit uit.quote:
Gomes, Alex, Väyrynenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
tegenwoordig gaan de toptalenten al lang niet meer via Nederland.
Aduquote:
Ook zeiden ze net dat Frank Arnesen in verband wordt gebracht met Chelsea. Zou hier enig verband tussen Chelsea - PSV zijn?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:16 schreef PirE het volgende:
Ik maak me geen zorgen als PSV net zo'n slag kan slaan als vorig jaar qua transfers. Eventueel in combinatie met het Chelsea van onze Rus met al zijn connectie's.
quote:4/6/2005 - 'Man. United's David Gill dit weekend naar Nederland voor onderhandelingen over Park'
(Gepost door RvN)
BRON: The Mirro
Boulevardblad The Mirror, dat als eerste de interesse van Manchester United voor Ji-sung Park onthulde, meldt vandaag dat David Gill van Manchester United deze week naar Nederland vliegt in de hoop de transfer af te ronden. Als het tot een deal zou komen, zou Park na de WK kwalificatiewedstrijden met Zuid-Korea zich bij Manchester United moeten voegen voor de toernee van de Britse topclub door het Verre Oosten. Het aantrekken van Park zou daarvoor van belangrijke commerciele waarde zijn. Volgens The Mirror zou de commerciele waarde van de in Korea zeer populaire Park het transferbedrag van naar verluidt 3 miljoen pond mogelijk nog doen opdrijven.
Dat stond ook al in het ED. Te belachelijk voor woorden. Afgelopen seizoen boden ze evenveel voor Robben, een lachertje.quote:
idd belachelijk zou zo'n bod zijn, voor dat geld kun je hem beter aan zn contract houdenquote:Op zondag 5 juni 2005 02:34 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat stond ook al in het ED. Te belachelijk voor woorden. Afgelopen seizoen boden ze evenveel voor Robben, een lachertje.
Minimaal ¤10 miljoen zou redelijk zijn.
Ferguson leert het nooit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |