en woont Adu zijn vriendin in Eindhovenquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:12 schreef Djekko het volgende:
Op Voetbalzone staat dat Adu waarschijnlijk voor PSV gaat kiezen![]()
[..]
Alleen de betrouwbaarheid is misschien niet eehh.. helemaal optimaal.
Die vriendin zat op een beroemde tennisschool in Amerika. Ze is door een meningsverschil met school en ouders weer terug gegaan naar waar ze eerst woonde: Eindhoven.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en woont Adu zijn vriendin in Eindhoven
dat klinkt wel een enorm in onze voordeel
Weet iemand hoe dat komt
Het is niet om te zegge ndat ze elkaar toevallig in een discotheek arcadehal zijn tegengekomen
Volgens mij moeten de ploegen nog overeenstemming bereiken. Vayrynen zelf is al wel akkoordquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:20 schreef showmelove het volgende:
Is de transfer van Väyrynen nu al rond eigenlijk
Denk het ook wel. Mika's contract loopt tot 2006. Dus doet Heerenveen er verstandig aan hem nu te verkopen.quote:
ze vroegen 3 miljoen. Maar Heerenveen zou gek zijn als ze proberen om hem te behouden. Volgend jaar is hij gratis weg.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:58 schreef appelsientje het volgende:
Hmm ik denk dat Heereveen hem niet zonder slag of stoot laat gaan (zal wel duur zijn denk ik zo )
Stephanie Hertz heet zij.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:41 schreef Bos81 het volgende:
Daar heeft ze (naam weet ik niet meer) Adu ontmoet.
niet?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
En ze waren 15 en 14 en hielden alleen elkaars handje vast. Dat is geen verkering man.
zn pleegouders verhuizen zelfs voor hemquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:38 schreef pascalheister het volgende:
zag v/d week bij De Verlenging (voetbal programma op tv Gelderland) ook een Angolese jeugdspeler van Nec 14 jaar (adriano of zoiets) die nu naar de jeugd van PSV vertrekt. Schijnt een groot talent te zijn.
Das op die leeftijd wel verkeringquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
En ze waren 15 en 14 en hielden alleen elkaars handje vast. Dat is geen verkering man.
Dat wel, maar stel er is een concurrent.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Adu is ook al 30 eigenlijk. Maar dan nog, ik vind dat geen serieus te nemen verhaal. Als ie komt, komt het door PSV, niet door die griet.
dat doen de meeste talenten die moeten kiezen tussen PSV en Ajax, stuk voor stuk kozen ze voor PSV, een enkeling daargelatenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dat wel, maar stel er is een concurrent.
laten we zeggen Ajax.
Dan moet hij kiezne tussen eindhoven en Amsterdam, dan is het natuurlijk weer iets makkelijker om voor Eindhoven te kiezen.
Ik kan me ook voorstellen dat je als youngster voor een geborgen en vertrouwde omgeving kiest. (en een die een goede springplank is voor je carriere).quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Adu is ook al 30 eigenlijk. Maar dan nog, ik vind dat geen serieus te nemen verhaal. Als ie komt, komt het door PSV, niet door die griet.
30.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard. Maar hij zal nooit voor een Nederlandse club uitkomen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij zal toch eerder naar PSV gaan dan naar Ajax
Alex wordt 23, is een grote aankoop uit andere competitie, opgeleid door Santos (toch?). Lijkt me logisch dat die titel naar Kalou gaat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:
k snap eigenlijk niet dat Alex niet Talent van het Jaar is geworden
ben bang van niet neequote:Op donderdag 2 juni 2005 01:22 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar hij zal nooit voor een Nederlandse club uitkomen.
volgens jouw redenatie zou hij helemaal niet genomineerd moeten worden, dat is tot daar aan toe. Maar als je hem nomineerd moet je hem de prijs geven want hij is toch wel een stukje beter dan Kalouquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:24 schreef twi het volgende:
[..]
Alex wordt 23, is een grote aankoop uit andere competitie, opgeleid door Santos (toch?). Lijkt me logisch dat die titel naar Kalou gaat.
Zoals gezegd, hij kiest niet voor het grote geld, maar het grote geld kiest voor hem. Vergeet niet dat onze grote vriend M. Glazer, Amerikaans multimiljardair, eigenaar is van SCUM. Ik vrees trouwens dat wanneer Freddy niet kiest voor een club als PSV, dat zijn carriere dan met flink wat meer hobbels en commerciele uitknijperij zal gaan verlopen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ben bang van niet nee
denk dat hij direct voor grote geld kiest
Ik weet nog zo net niet of Alex een individueel betere speler is dan Kalou. Dat kun je eigenlijk niet echt bepalen tussen verdediger en aanvaller. Zeker als de ploegen zo afwijkend spelen (Alex met goede ondersteuning van zowel verdediging als oerdegelijk middenveld, Kalou met iemand naast zich die zowel 29 goals erin trapt als 29 assists (bij wijze van)) geeft.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:27 schreef rubbereend het volgende:
volgens jouw redenatie zou hij helemaal niet genomineerd moeten worden, dat is tot daar aan toe. Maar als je hem nomineerd moet je hem de prijs geven want hij is toch wel een stukje beter dan Kalou
veel reageren is niet erg.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet nog zo net niet of Alex een individueel betere speler is dan Kalou. Dat kun je eigenlijk niet echt bepalen tussen verdediger en aanvaller. Zeker als de ploegen zo afwijkend spelen (Alex met goede ondersteuning van zowel verdediging als oerdegelijk middenveld, Kalou met iemand naast zich die zowel 29 goals erin trapt als 29 assists (bij wijze van)) geeft.
Persoonlijk denk ik dat Nederlanders meer waardering hebben voor aanvallende spelers. Ik had 'm overigens zelf inderdaad niet geselecteerd.
/edit: Ik reageer wel veel
Dan had 'ie zoals eend zei, niet genomineerd moeten worden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:37 schreef the_legend_killer het volgende:
misschien vinden ze 23 jaar geen talent meer ....
Weet ik zo net nog niet, Philips is er dik bij betrokken en is een 'big-brand' in de states, voor Philips biedt dit grote commerciele mogelijkheden in een sportgek land waar de groeibriljant in een tak van sport uitkomt die nog relatief in de kinderschoenen staat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:22 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar hij zal nooit voor een Nederlandse club uitkomen.
Behoudens een aanmoedigingsprijsje stelt et natuurlijk niet zoveel voor, verder dan de landsgrenzen zal de troffee niet bekend zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:11 schreef appelsientje het volgende:
Tja ik ben het wel met eendje eens (logisch) maar kalou heeft echt wel talent alleen heeft hij niet het hele seizoen constant gespeeld.
Misschien dat de beslissing van Verdonk nog meer speelt, om te laten zien dat zij het bij het verkeerde eind had (das wel vergezocht trouwens)
Maar ik vond Alex er gewoon staan iedere wedstrijd weer...
Hmmm ik denk dat hij nog wel blijft bij PSV.... zou niet goed zijn als hij ook nog weg gaat...(voor PSV dan)quote:Het Engelse tabloid Daily Mirror komt weer eens met een opvallend gerucht. Manchester United manager Alex Ferguson zou een transfer van Ji-sung Park voorbereiden. Volgens de krant zou PSV Park willen verkopen omdat zijn contract over een jaar afloopt, de transfersom zou naar verluidt 3 miljoen pond bedragen.
PSV Netwerk
Dit weekend werd overigens al duidelijk dat Ji-sung park minimaal nog een seizoen bij PSV zal blijven. Alleen over de lengte van zijn contract is nog geen overeenkomt.
Minimaal 1 seizoen wil blijven... hij heeft toch nog een contract tot eind volgend seizoen.. dan is ie daarna dus transfervrij..quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:13 schreef PyTh het volgende:
Dan zal Man U toch diep in de buidel moeten tasten aangezien het vrijwel zeker is dat hij z'n contract met 2 of 3 jaar verlengt.
Op dit moment loopt zijn contract tot en met komend seizoen, maar PSV en Park zijn bezig met een verlenging van dat jaar met nog 1 of 2 jaren.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:29 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Minimaal 1 seizoen wil blijven... hij heeft toch nog een contract tot eind volgend seizoen.. dan is ie daarna dus transfervrij..
Hij moet eerst nog maar eens tekenen denk je niet ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:31 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Op dit moment loopt zijn contract tot en met komend seizoen, maar PSV en Park zijn bezig met een verlenging van dat jaar met nog 1 of 2 jaren.
Als Man. utd hem in Augustus over wil nemen moeten ze dus minimaal 2 jaar afkopen.
Park tekent gewoon voor 2 of 3 jaar bij, dat heeft hij min of meer al bevestigd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:33 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog maar eens tekenen denk je niet ?
En wat moet ie kosten dan ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Park tekent gewoon voor 2 of 3 jaar bij, dat heeft hij min of meer al bevestigd.
Uiteraard, maar aangezien de onderhandelingen al even bezig zijn en Park zelf positieve geluiden laat horen ga ik ervanuit dat hij voor augustus zijn verbintenis verlengd heeft met 1,2 of 3 jaar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:33 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog maar eens tekenen denk je niet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |