kom maar opquote:Op zondag 29 mei 2005 22:29 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
AAArgh , haal dat beest weg.
Als ik ook iemand hoor met zo'n beltoon sloop ik zijn telefoon.
Goed plan, verkleed als reiger dan maar ??quote:Op maandag 30 mei 2005 00:18 schreef Classic-PC het volgende:
Misschien tijd voor een bommetje bij het Jamba kantoor.
Ga je schamenquote:Op maandag 30 mei 2005 00:29 schreef Miguel het volgende:
* Miguel] heeft hem op z'n telefoon staan [afbeelding
Wil je mijn avatar lenen ?quote:Op maandag 30 mei 2005 00:32 schreef DubzOne het volgende:
Please kill that muthafuckah!!!![]()
Wat een irritante k*t kikker is dat ja... en hij blijft ook eindeloos komen met al die fuckin' remixen!!!
Ik doe alles om dat beest te laten verdwijnen!quote:
Nee toch he?!quote:
Alstu :quote:Op maandag 30 mei 2005 00:34 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik doe alles om dat beest te laten verdwijnen!![]()
I may be small, I may look sweet, but baby, I know how to move my feetquote:Op maandag 30 mei 2005 00:36 schreef DubzOne het volgende:
Dat is dat k*t kuiken ofniet?!
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:39 schreef Miguel het volgende:
[..]
I may be small, I may look sweet, but baby, I know how to move my feet![]()
Dat je zelfs dat weet zegt genoeg........quote:Op maandag 30 mei 2005 00:39 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik moest er de mp3 toch ff voor afspelenquote:Op maandag 30 mei 2005 00:41 schreef Tha_Flash het volgende:
Dat je zelfs dat weet zegt genoeg........![]()
Ik heb geen idee waar het vandaan komtquote:Op maandag 30 mei 2005 00:42 schreef B.A.Trix het volgende:
Al die ringtone reclames moeten gewoon verdwijnen!!!![]()
Het is aardig om belangrijk te zijn, maar het is belangrijker om aardig te zijn!<------waarvan is dat?? zit me suf te piekeren maar kom er niet op..![]()
Zal wel van een of andere ringtone-geit zijn dan...quote:Op maandag 30 mei 2005 00:42 schreef B.A.Trix het volgende:
Het is aardig om belangrijk te zijn, maar het is belangrijker om aardig te zijn!<------waarvan is dat?? zit me suf te piekeren maar kom er niet op..![]()
was me nog niet eens opgevallen.. dat 'cilindervormige' ding aan de onderkantquote:Op maandag 30 mei 2005 00:14 schreef Vampess het volgende:
http://www.portablegear.nl/nieuws-detail.htm?NID=2364
Je kan te ver gaanquote:Op maandag 30 mei 2005 00:43 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Zal wel van een of andere ringtone-geit zijn dan...
Scooter brulde dat in een van zijn plaatjes in de jaren '90, ik geloof dat het 'friends' was.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:42 schreef B.A.Trix het volgende:
Al die ringtone reclames moeten gewoon verdwijnen!!!![]()
sorry man... maar die kikker wekt ook zoveel irritatie opquote:
Hulde !!quote:Op maandag 30 mei 2005 00:44 schreef Draaitafeltje het volgende:
[..]
Scooter brulde dat in een van zijn plaatjes in de jaren '90, ik geloof dat het 'friends' was.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Haha... hoor em inderdaad regelmatig uit je phone galmen ja!quote:
diequote:Op maandag 30 mei 2005 00:47 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Haha... hoor em inderdaad regelmatig uit je phone galmen ja!
Samen met die ringtone-kuiken!!
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:44 schreef Draaitafeltje het volgende:
[..]
Scooter brulde dat in een van zijn plaatjes in de jaren '90, ik geloof dat het 'friends' was.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
klopt ja... het geluid van die anale sexorgies zijn dan ook regelmatig de ringtone zelf!quote:Op maandag 30 mei 2005 00:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
dieen die kikker hebben regelmatig anale sex in mijn telefoon!
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:49 schreef DubzOne het volgende:
[..]
klopt ja... het geluid van die anale sexorgies zijn dan ook regelmatig de ringtone zelf!
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:57 schreef HAL9000S het volgende:
Ja knap he!!!
Dat stukkie kan ik ook nog volgen, maar wat "rapt" datquote:Op maandag 30 mei 2005 00:39 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat nog niet heb gehoord, klinkt ergquote:Op maandag 30 mei 2005 02:09 schreef rubinio het volgende:
Wat nog irritanter is, die diverse dance-achtige varianten die nu ook al in de kroeg worden gedraaid
Inderdaad ja...quote:Op maandag 30 mei 2005 02:09 schreef rubinio het volgende:
Wat nog irritanter is, die diverse dance-achtige varianten die nu ook al in de kroeg worden gedraaid
bronquote:
The Crazy Frog ringtone has leaped to the top of the UK singles chart.
The reworking of Axel F - the theme to Eddie Murphy movie Beverly Hills Cop - is the first mobile ringtone to make it into the chart.
HMV spokesman Gennaro Castaldo blamed the Frog's "huge novelty appeal and the massive amount of exposure it is getting."
He added: "Kids obviously find it cute and cool but students and office workers seem to be drawn to its rather kitsch, ironic appeal."
Coldplay's new single 'Speed of Sound' was relegated to number two, while last week's number one - Oasis' 'Lyla' - fell to sixth place.
The top ten singles in full:
1 (-) The Crazy Frog: 'Axel F'
2 (-) Coldplay: 'Speed of Sound'
3 (2) Akon: 'Lonely'
4 (-) Amerie: '1 Thing'
5 (4) Gorillaz: 'Feel Good Inc'
6 (1) Oasis: 'Lyla'
7 (-) Black Eyed Peas: 'Don't Phunk With My Heart'
8 (-) Gwen Stefani: 'Hollaback Girl'
9 (-) Audio Bullys Ft Nancy Sinatra: 'Shot You Down'
10 (5) Tony Christie Ft Peter Kay: '(Is This The Way To) Amarillo'
Vooral het volume staat te hardquote:Op maandag 30 mei 2005 15:23 schreef Trebweb het volgende:
en dan ook die klotereclames op internet.... elke keer als je aan t surfen bent dat klotestemmetje dr tussendoor
iddquote:Op maandag 30 mei 2005 15:23 schreef Trebweb het volgende:
en dan ook die klotereclames op internet.... elke keer als je aan t surfen bent dat klotestemmetje dr tussendoor
dat al helemaal!quote:
Ik wou er bijna op klikkenquote:Op maandag 30 mei 2005 21:01 schreef StarGazer het volgende:
http://norrlandsguld.privaten.nu/frog.swf![]()
![]()
Ga je mond spoelen, schavuit !quote:Op maandag 30 mei 2005 21:52 schreef DuranK het volgende:
Als het dan irritant moet, dan deze maar http://dzine.ambience.nl/kuikentje.wmv![]()
Ik moest er nog om lachen ookquote:Op maandag 30 mei 2005 21:52 schreef DuranK het volgende:
Als het dan irritant moet, dan deze maar http://dzine.ambience.nl/kuikentje.wmv![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:21 schreef KNAK het volgende:
Ik heb deze ook als ringtone
Ik was hier in India volgens mij de enige
Ik heb um nu al een maand of wat en zeker 30x moeten doorsturen via BT
Nu heeft half mn verdieping@office um![]()
Indiers vinden het prachtig![]()
![]()
Wie de neuck is Folly ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:27 schreef Off-ShoRe het volgende:
yea net als FOLLY () ik bedoel ntlk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!111eeneen!1111!!
quote:
Wa bedoeldequote:
Ik ben al 10 jaar niet meer in een klas geweest dus ik heb ook geen idee maar ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:12 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ken werkelijk niemand die die gare rintonge op zijn mobiel heeft staan. Waarschijnlijk promoten ze het daarom ook zo enorm.
aan de andere kant kom ik niet dagelijks in breezerklassen dus misschien is het daar wel weer hip ofzo
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:54 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn ma zei gister nog: heej wat een geinige reclame![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevonden en hopelijk blootgesteld aan de meest vreselijke marteling : 7 dagen aaneengesloten radio 10 gold luisteren op 120 db.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:47 schreef Casparovvv het volgende:
ze gingen gisteren op de radio op zoek naar de maker van die beltoon
hopelijk hebben ze 'm gevonden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:54 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Gevonden en hopelijk blootgesteld aan de meest vreselijke marteling : 7 dagen aaneengesloten radio 10 gold luisteren op 120 db.
Meer dan terecht ..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:35 schreef Borin het volgende:
En het ding staat hier ook nog op nummer 1 ook!![]()
En Coldplay staat dus op twee. Maar Chris Martin zag de grap er wel van in en vanmorgen op mn werkt op de radio besloot hij spontaan het nummer te coveren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Meer dan terecht ..![]()
Beverly Hills Frog is trouwens vanaf nu een betere benaming voor dat beest ..
Dat beest is zo kansloos dat ik er niet eens een topic over wil openen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:08 schreef JK het volgende:
Die kikker kan ik nog redelijk hebben, al zijn het allemaal kutreclames, maar jullie vergeten die COCKROACH !!!! Die achterlijke kakkerlak...
'Het stinkt hier naar vis' 'is het leuk om zo te zijn?' ... en dan drukt ie op z'n telefoon, gaat er een kutringtone en ineens worden vrouwen vechtbeesten.. yeah right...
Ik doe 'm hier altijd als een debiel na als ie op tv komt.
Ik heb zo'n schijthekel er aan.. en de mensen die dus die ringtones bestellen. Als niemand ze meer besteld, gaan ze vanzelf failliet en verdwijnen ze van de buis.. het getuigt in elk geval van weinig inspiratie.
quote:
THIS CRAZY FROG nonsense is beyond a croak.
The Frog is to introduce his mind-numbing pals in an entire album of pop songs with crazy creature noises added on.
So I ask you, Bizarre readers of sound pop taste, to back my petition - in The Sun newspaper today -to stop this CD dead in its tracks before it becomes a public health hazard.
Ik weet niet of het die naam mag hebben maar het lijkt erop idd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Er hangt ook nog is een piemel aan zie ik nu.
Kikkers hebben geen piemel....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Er hangt ook nog is een piemel aan zie ik nu.
dat het stiekum balkenende is ??quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:25 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Kikkers hebben geen piemel....
Dus wat zegt dat over dit gedrocht?...
Ik denk dat het een hermafraudiet is dan!quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:25 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Kikkers hebben geen piemel....
Dus wat zegt dat over dit gedrocht?...
Zonder gein?quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:33 schreef Borin het volgende:
Zag nu net op The Hits een reclame voor een ringtone van een ruftend varken.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:21 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik heb een goed voorstel :
laten we een europees referendum houden over het voortbestaan van Jamba![]()
Ja, en er stond een hip-hop konijn naast te dansen.quote:Zonder gein?![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:18 schreef Tha_Flash het volgende:
Eindelijk !!![]()
Van de weblog :
http://hatethatfrog.desktopcreatures.com/index.asp?q=crazy+frog
Dat schijterige melodietje dat je krijgt als je een stuiterende kutkikker over de 50 meter schiet, van wie is dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:18 schreef Tha_Flash het volgende:
Eindelijk !!![]()
Van de weblog :
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:41 schreef hollander76 het volgende:
Dat schijterige melodietje dat je krijgt als je een stuiterende kutkikker over de 50 meter schiet, van wie is dat?
Geboortedatum Djaser : 1986-01-17quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:24 schreef Djaser het volgende:
Ja zeg weer zo'n topic met gefrustreerde pubers die stoer proberen te doen door een kikker te pesten.
Gaat uw puisten uitdrukken
Je bent zo jong als je je voelt is wel heel erg op jouw van toepassing ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:16 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Geboortedatum Djaser : 1986-01-17
Laat me niet lachen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:18 schreef Tha_Flash het volgende:
Eindelijk !!![]()
Van de weblog :
Ik heb ook wel eens mr. Chaos en Sweety pop-ups gezien, dus er is genoeg variatie hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 16:58 schreef Bulletstar het volgende:
Ja, Oprotten met dat domme klote ding! dat is echt zo irritant! Zelfs op internet krijg is soms een popup van Jamba, en dan heb je weer die domme klote kikker
Die is ook ergquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:33 schreef Borin het volgende:
Zag nu net op The Hits een reclame voor een ringtone van een ruftend varken.![]()
Mja is wel zo, maar wie wil nog iets te maken hebben met Jamba als iedereen het haat ^^quote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef RM-rf het volgende:
Ik verdenk Jamba er zelf van juist ook zulke 'anti-materiaal' op te zetten en te promoten ... die 'ergernis' is voor hen extra promotie ....
het zorgte rvoor dat zij de opvallendste ringtone-aanbieder zijn en qua naamsbekendheid al hun eventuele concurrenten ver achter zich laten ...
een slimme en knappe media-campagne is dat ... en juist die knurften die hun tijd verdoen met het onderling klagen en aangeven 'hoe erg ze het wel niet vinden' houden dat zelfs grotendeels in stand ...
Ik denk het niet want er zijn een hoop mensen met Sweety en de gestoorde kikker op hun mobiel, dat zijn toch hun top producten. Mensen vinden ze gewoon leukquote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef RM-rf het volgende:
Ik verdenk Jamba er zelf van juist ook zulke 'anti-materiaal' op te zetten en te promoten ... die 'ergernis' is voor hen extra promotie ....
het zorgte rvoor dat zij de opvallendste ringtone-aanbieder zijn en qua naamsbekendheid al hun eventuele concurrenten ver achter zich laten ...
een slimme en knappe media-campagne is dat ... en juist die knurften die hun tijd verdoen met het onderling klagen en aangeven 'hoe erg ze het wel niet vinden' houden dat zelfs grotendeels in stand ...
1 woord: Mozilla Firefoxquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:20 schreef bobkelso het volgende:
dan maar hiero
Ik heb volgens mij een manier om die klote kikker voor altijd het zwijgen op te leggen. ik heb daarvoor het volgende gedaan.
- zoek naar #jamba.net, dat is nl een map waarin flashplayer bepaalde settings mbt tot flashobjecten opslaat, in dit geval flashobjecten van jamba.net, je raad het al, die @##@$@#% kikker.
- open in die map de settings.sol in notepad/kladnblok of iets dergelijks, dan staat er iets van
¿ MTCSO jamba.net/settings allow always klimit @Y
- nu hoef je ip alleen jamba.net in een andere website te veranderen bv fok.nl en de rest te laten zoals het is en dan het bestand op te slaan.
¿ MTCSO fok.nl/settings allow always klimit @Y
Nu is jamba de klote kikker voorgoed verdwenen
mijn punt is dat in firefox ik nog nooit een popup gehad heb met die kikker, geen last van does...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:23 schreef bobkelso het volgende:
dit is een oplossing die werkt onafhankelijk van platform
dus ook in mozilla firefox
Het is tot nu toe waterdicht,ook met tvtome.com , misschien zie je iets over het hoofd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:26 schreef bobkelso het volgende:
MennO: werkt niet.
op www.tvtome.com blijft hij net zo goed werken
Doh, elke website waar je hem ziet kan je invullen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:14 schreef bobkelso het volgende:
en welke website is het dan voor die jamba kikker
Best gaaf, die zou ik best willen hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:09 schreef Neo666 het volgende:
haha check dit
http://www.headstaggers.com/?shoe=flash&moo=show&id=22
Houd je bek en luister de originele versiequote:
hartstikke leuk manquote:Op zondag 29 mei 2005 22:24 schreef Tha_Flash het volgende:
Op elk TV-kanaal waar je naar kijkt komt dat klote beest met z'n Axel-f deuntje voorbij.
Laat dat beest lekker afsterven en verzuipen in zijn vijver !!!!
[afbeelding]
Die kikker is helemaal niet gejat. De makers zijn royaal betaald om hun talent te belonen. Jamba waardeert jonge creatieve mensen nou eenmaal heel erg en zo kunnen ze ze stimuleren. Dus doe eens wat research de volgende keer voordat je met valse beschuldigingen komt!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:15 schreef flowb het volgende:
Ik heb zo'n enorme TYFUShekel aan dat .. dat.. ding. 100% gejat, in de verste verte niet origineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |