kom maar opquote:Op zondag 29 mei 2005 22:29 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
AAArgh , haal dat beest weg.
Als ik ook iemand hoor met zo'n beltoon sloop ik zijn telefoon.
Goed plan, verkleed als reiger dan maar ??quote:Op maandag 30 mei 2005 00:18 schreef Classic-PC het volgende:
Misschien tijd voor een bommetje bij het Jamba kantoor.
Ga je schamenquote:Op maandag 30 mei 2005 00:29 schreef Miguel het volgende:
* Miguel] heeft hem op z'n telefoon staan [afbeelding
Wil je mijn avatar lenen ?quote:Op maandag 30 mei 2005 00:32 schreef DubzOne het volgende:
Please kill that muthafuckah!!!![]()
Wat een irritante k*t kikker is dat ja... en hij blijft ook eindeloos komen met al die fuckin' remixen!!!
Ik doe alles om dat beest te laten verdwijnen!quote:
Nee toch he?!quote:
Alstu :quote:Op maandag 30 mei 2005 00:34 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik doe alles om dat beest te laten verdwijnen!![]()
I may be small, I may look sweet, but baby, I know how to move my feetquote:Op maandag 30 mei 2005 00:36 schreef DubzOne het volgende:
Dat is dat k*t kuiken ofniet?!
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:39 schreef Miguel het volgende:
[..]
I may be small, I may look sweet, but baby, I know how to move my feet![]()
Dat je zelfs dat weet zegt genoeg........quote:Op maandag 30 mei 2005 00:39 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik moest er de mp3 toch ff voor afspelenquote:Op maandag 30 mei 2005 00:41 schreef Tha_Flash het volgende:
Dat je zelfs dat weet zegt genoeg........![]()
Ik heb geen idee waar het vandaan komtquote:Op maandag 30 mei 2005 00:42 schreef B.A.Trix het volgende:
Al die ringtone reclames moeten gewoon verdwijnen!!!![]()
Het is aardig om belangrijk te zijn, maar het is belangrijker om aardig te zijn!<------waarvan is dat?? zit me suf te piekeren maar kom er niet op..![]()
Zal wel van een of andere ringtone-geit zijn dan...quote:Op maandag 30 mei 2005 00:42 schreef B.A.Trix het volgende:
Het is aardig om belangrijk te zijn, maar het is belangrijker om aardig te zijn!<------waarvan is dat?? zit me suf te piekeren maar kom er niet op..![]()
was me nog niet eens opgevallen.. dat 'cilindervormige' ding aan de onderkantquote:Op maandag 30 mei 2005 00:14 schreef Vampess het volgende:
http://www.portablegear.nl/nieuws-detail.htm?NID=2364
Je kan te ver gaanquote:Op maandag 30 mei 2005 00:43 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Zal wel van een of andere ringtone-geit zijn dan...
Scooter brulde dat in een van zijn plaatjes in de jaren '90, ik geloof dat het 'friends' was.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:42 schreef B.A.Trix het volgende:
Al die ringtone reclames moeten gewoon verdwijnen!!!![]()
sorry man... maar die kikker wekt ook zoveel irritatie opquote:
Hulde !!quote:Op maandag 30 mei 2005 00:44 schreef Draaitafeltje het volgende:
[..]
Scooter brulde dat in een van zijn plaatjes in de jaren '90, ik geloof dat het 'friends' was.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Haha... hoor em inderdaad regelmatig uit je phone galmen ja!quote:
diequote:Op maandag 30 mei 2005 00:47 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Haha... hoor em inderdaad regelmatig uit je phone galmen ja!
Samen met die ringtone-kuiken!!
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:44 schreef Draaitafeltje het volgende:
[..]
Scooter brulde dat in een van zijn plaatjes in de jaren '90, ik geloof dat het 'friends' was.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
klopt ja... het geluid van die anale sexorgies zijn dan ook regelmatig de ringtone zelf!quote:Op maandag 30 mei 2005 00:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
dieen die kikker hebben regelmatig anale sex in mijn telefoon!
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:49 schreef DubzOne het volgende:
[..]
klopt ja... het geluid van die anale sexorgies zijn dan ook regelmatig de ringtone zelf!
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:57 schreef HAL9000S het volgende:
Ja knap he!!!
Dat stukkie kan ik ook nog volgen, maar wat "rapt" datquote:Op maandag 30 mei 2005 00:39 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat nog niet heb gehoord, klinkt ergquote:Op maandag 30 mei 2005 02:09 schreef rubinio het volgende:
Wat nog irritanter is, die diverse dance-achtige varianten die nu ook al in de kroeg worden gedraaid
Inderdaad ja...quote:Op maandag 30 mei 2005 02:09 schreef rubinio het volgende:
Wat nog irritanter is, die diverse dance-achtige varianten die nu ook al in de kroeg worden gedraaid
bronquote:
The Crazy Frog ringtone has leaped to the top of the UK singles chart.
The reworking of Axel F - the theme to Eddie Murphy movie Beverly Hills Cop - is the first mobile ringtone to make it into the chart.
HMV spokesman Gennaro Castaldo blamed the Frog's "huge novelty appeal and the massive amount of exposure it is getting."
He added: "Kids obviously find it cute and cool but students and office workers seem to be drawn to its rather kitsch, ironic appeal."
Coldplay's new single 'Speed of Sound' was relegated to number two, while last week's number one - Oasis' 'Lyla' - fell to sixth place.
The top ten singles in full:
1 (-) The Crazy Frog: 'Axel F'
2 (-) Coldplay: 'Speed of Sound'
3 (2) Akon: 'Lonely'
4 (-) Amerie: '1 Thing'
5 (4) Gorillaz: 'Feel Good Inc'
6 (1) Oasis: 'Lyla'
7 (-) Black Eyed Peas: 'Don't Phunk With My Heart'
8 (-) Gwen Stefani: 'Hollaback Girl'
9 (-) Audio Bullys Ft Nancy Sinatra: 'Shot You Down'
10 (5) Tony Christie Ft Peter Kay: '(Is This The Way To) Amarillo'
Vooral het volume staat te hardquote:Op maandag 30 mei 2005 15:23 schreef Trebweb het volgende:
en dan ook die klotereclames op internet.... elke keer als je aan t surfen bent dat klotestemmetje dr tussendoor
iddquote:Op maandag 30 mei 2005 15:23 schreef Trebweb het volgende:
en dan ook die klotereclames op internet.... elke keer als je aan t surfen bent dat klotestemmetje dr tussendoor
dat al helemaal!quote:
Ik wou er bijna op klikkenquote:Op maandag 30 mei 2005 21:01 schreef StarGazer het volgende:
http://norrlandsguld.privaten.nu/frog.swf![]()
![]()
Ga je mond spoelen, schavuit !quote:Op maandag 30 mei 2005 21:52 schreef DuranK het volgende:
Als het dan irritant moet, dan deze maar http://dzine.ambience.nl/kuikentje.wmv![]()
Ik moest er nog om lachen ookquote:Op maandag 30 mei 2005 21:52 schreef DuranK het volgende:
Als het dan irritant moet, dan deze maar http://dzine.ambience.nl/kuikentje.wmv![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:21 schreef KNAK het volgende:
Ik heb deze ook als ringtone
Ik was hier in India volgens mij de enige
Ik heb um nu al een maand of wat en zeker 30x moeten doorsturen via BT
Nu heeft half mn verdieping@office um![]()
Indiers vinden het prachtig![]()
![]()
Wie de neuck is Folly ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:27 schreef Off-ShoRe het volgende:
yea net als FOLLY () ik bedoel ntlk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!111eeneen!1111!!
quote:
Wa bedoeldequote:
Ik ben al 10 jaar niet meer in een klas geweest dus ik heb ook geen idee maar ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:12 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ken werkelijk niemand die die gare rintonge op zijn mobiel heeft staan. Waarschijnlijk promoten ze het daarom ook zo enorm.
aan de andere kant kom ik niet dagelijks in breezerklassen dus misschien is het daar wel weer hip ofzo
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:54 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn ma zei gister nog: heej wat een geinige reclame![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevonden en hopelijk blootgesteld aan de meest vreselijke marteling : 7 dagen aaneengesloten radio 10 gold luisteren op 120 db.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:47 schreef Casparovvv het volgende:
ze gingen gisteren op de radio op zoek naar de maker van die beltoon
hopelijk hebben ze 'm gevonden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:54 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Gevonden en hopelijk blootgesteld aan de meest vreselijke marteling : 7 dagen aaneengesloten radio 10 gold luisteren op 120 db.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |