Meer dan terecht ..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:35 schreef Borin het volgende:
En het ding staat hier ook nog op nummer 1 ook!![]()
En Coldplay staat dus op twee. Maar Chris Martin zag de grap er wel van in en vanmorgen op mn werkt op de radio besloot hij spontaan het nummer te coveren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Meer dan terecht ..![]()
Beverly Hills Frog is trouwens vanaf nu een betere benaming voor dat beest ..
Dat beest is zo kansloos dat ik er niet eens een topic over wil openen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:08 schreef JK het volgende:
Die kikker kan ik nog redelijk hebben, al zijn het allemaal kutreclames, maar jullie vergeten die COCKROACH !!!! Die achterlijke kakkerlak...
'Het stinkt hier naar vis' 'is het leuk om zo te zijn?' ... en dan drukt ie op z'n telefoon, gaat er een kutringtone en ineens worden vrouwen vechtbeesten.. yeah right...
Ik doe 'm hier altijd als een debiel na als ie op tv komt.
Ik heb zo'n schijthekel er aan.. en de mensen die dus die ringtones bestellen. Als niemand ze meer besteld, gaan ze vanzelf failliet en verdwijnen ze van de buis.. het getuigt in elk geval van weinig inspiratie.
quote:
THIS CRAZY FROG nonsense is beyond a croak.
The Frog is to introduce his mind-numbing pals in an entire album of pop songs with crazy creature noises added on.
So I ask you, Bizarre readers of sound pop taste, to back my petition - in The Sun newspaper today -to stop this CD dead in its tracks before it becomes a public health hazard.
Ik weet niet of het die naam mag hebben maar het lijkt erop idd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Er hangt ook nog is een piemel aan zie ik nu.
Kikkers hebben geen piemel....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Er hangt ook nog is een piemel aan zie ik nu.
dat het stiekum balkenende is ??quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:25 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Kikkers hebben geen piemel....
Dus wat zegt dat over dit gedrocht?...
Ik denk dat het een hermafraudiet is dan!quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:25 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Kikkers hebben geen piemel....
Dus wat zegt dat over dit gedrocht?...
Zonder gein?quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:33 schreef Borin het volgende:
Zag nu net op The Hits een reclame voor een ringtone van een ruftend varken.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:21 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik heb een goed voorstel :
laten we een europees referendum houden over het voortbestaan van Jamba![]()
Ja, en er stond een hip-hop konijn naast te dansen.quote:Zonder gein?![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:18 schreef Tha_Flash het volgende:
Eindelijk !!![]()
Van de weblog :
http://hatethatfrog.desktopcreatures.com/index.asp?q=crazy+frog
Dat schijterige melodietje dat je krijgt als je een stuiterende kutkikker over de 50 meter schiet, van wie is dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:18 schreef Tha_Flash het volgende:
Eindelijk !!![]()
Van de weblog :
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:41 schreef hollander76 het volgende:
Dat schijterige melodietje dat je krijgt als je een stuiterende kutkikker over de 50 meter schiet, van wie is dat?
Geboortedatum Djaser : 1986-01-17quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:24 schreef Djaser het volgende:
Ja zeg weer zo'n topic met gefrustreerde pubers die stoer proberen te doen door een kikker te pesten.
Gaat uw puisten uitdrukken
Je bent zo jong als je je voelt is wel heel erg op jouw van toepassing ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:16 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Geboortedatum Djaser : 1986-01-17
Laat me niet lachen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:18 schreef Tha_Flash het volgende:
Eindelijk !!![]()
Van de weblog :
Ik heb ook wel eens mr. Chaos en Sweety pop-ups gezien, dus er is genoeg variatie hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 16:58 schreef Bulletstar het volgende:
Ja, Oprotten met dat domme klote ding! dat is echt zo irritant! Zelfs op internet krijg is soms een popup van Jamba, en dan heb je weer die domme klote kikker
Die is ook ergquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:33 schreef Borin het volgende:
Zag nu net op The Hits een reclame voor een ringtone van een ruftend varken.![]()
Mja is wel zo, maar wie wil nog iets te maken hebben met Jamba als iedereen het haat ^^quote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef RM-rf het volgende:
Ik verdenk Jamba er zelf van juist ook zulke 'anti-materiaal' op te zetten en te promoten ... die 'ergernis' is voor hen extra promotie ....
het zorgte rvoor dat zij de opvallendste ringtone-aanbieder zijn en qua naamsbekendheid al hun eventuele concurrenten ver achter zich laten ...
een slimme en knappe media-campagne is dat ... en juist die knurften die hun tijd verdoen met het onderling klagen en aangeven 'hoe erg ze het wel niet vinden' houden dat zelfs grotendeels in stand ...
Ik denk het niet want er zijn een hoop mensen met Sweety en de gestoorde kikker op hun mobiel, dat zijn toch hun top producten. Mensen vinden ze gewoon leukquote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef RM-rf het volgende:
Ik verdenk Jamba er zelf van juist ook zulke 'anti-materiaal' op te zetten en te promoten ... die 'ergernis' is voor hen extra promotie ....
het zorgte rvoor dat zij de opvallendste ringtone-aanbieder zijn en qua naamsbekendheid al hun eventuele concurrenten ver achter zich laten ...
een slimme en knappe media-campagne is dat ... en juist die knurften die hun tijd verdoen met het onderling klagen en aangeven 'hoe erg ze het wel niet vinden' houden dat zelfs grotendeels in stand ...
1 woord: Mozilla Firefoxquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:20 schreef bobkelso het volgende:
dan maar hiero
Ik heb volgens mij een manier om die klote kikker voor altijd het zwijgen op te leggen. ik heb daarvoor het volgende gedaan.
- zoek naar #jamba.net, dat is nl een map waarin flashplayer bepaalde settings mbt tot flashobjecten opslaat, in dit geval flashobjecten van jamba.net, je raad het al, die @##@$@#% kikker.
- open in die map de settings.sol in notepad/kladnblok of iets dergelijks, dan staat er iets van
¿ MTCSO jamba.net/settings allow always klimit @Y
- nu hoef je ip alleen jamba.net in een andere website te veranderen bv fok.nl en de rest te laten zoals het is en dan het bestand op te slaan.
¿ MTCSO fok.nl/settings allow always klimit @Y
Nu is jamba de klote kikker voorgoed verdwenen
mijn punt is dat in firefox ik nog nooit een popup gehad heb met die kikker, geen last van does...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:23 schreef bobkelso het volgende:
dit is een oplossing die werkt onafhankelijk van platform
dus ook in mozilla firefox
Het is tot nu toe waterdicht,ook met tvtome.com , misschien zie je iets over het hoofd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:26 schreef bobkelso het volgende:
MennO: werkt niet.
op www.tvtome.com blijft hij net zo goed werken
Doh, elke website waar je hem ziet kan je invullen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:14 schreef bobkelso het volgende:
en welke website is het dan voor die jamba kikker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |