Google kan niets met het woord: Götterdämmerungquote:Op zondag 29 mei 2005 21:36 schreef Monidique het volgende:
En volgens mij hebben we deze titel al gehad.
Er kan inderdaad best het een en ander geschrapt worden. En belasstingontduiking keihard aanpakken (direct een zeer forse boete en naheffing innne) lijkt me ook geen slecht idee. Maar verder is het systeem zo slecht nog niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat denk ik dus wel. Half Nederland is weet-ik-wel-niet-hoe-lang bezig en spendeert weet-ik-wel-niet-hoeveel aan adviseurs voor hun belastingaangifte.
Heb je gerockt?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:35 schreef Monidique het volgende:
Fijn, kleine zaaltjes. Die piep is morgen wel uit mijn oor, maar echt goed is het natuurlijk niet.
Het kan altijd beter. Punt is wat mij betreft om de verschillende politieke partijen hun speeltje te ontnemen, zoals de VVD graag de hypotheekrenteaftrek behouden wil hebben. Op het moment zijn het CDA en de PvdA volgens mij best te porren voor een vlaktax, maar die zullen ook zo hun eisen hebben. Dan blijf je dus hetzelfde geëmmer houden. Belangrijker dan de vlaktax is voor mij dat de aftrekposten verdwijnen in ruil voor belastingverlaging.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:38 schreef du_ke het volgende:
Er kan inderdaad best het een en ander geschrapt worden. En belasstingontduiking keihard aanpakken (direct een zeer forse boete en naheffing innne) lijkt me ook geen slecht idee. Maar verder is het systeem zo slecht nog niet.
quote:Op zondag 29 mei 2005 21:44 schreef Monidique het volgende:
Maar, prostitueés, hoe zit het met het Franse referendum?
quote:Drie Franse exit-polls van 18:00 uur geven aan dat 'Non' tegen de Europese Grondwet gewonnen heeft. De percentages schommelen tussen de 50,5 en 53%.
De uitslagen werden bekend gemaakt in het NOS Journaal van 20:00 uur. In Frankrijk zelf moeten die nog geheim blijven, omdat in Parijs en Lyon tot 22:00 uur gestemd kan worden. In de rest van het land zijn de stembureaus om 20:00 uur dicht gegaan.
Om 20.00 uur had 66% van de Franse kiezers zijn stem uitgebracht. Als de stembureaus in Parijs en Lyon straks ook gesloten zijn, zal naar verwachting zo'n 75% van de stemgerechtigden naar de stembus zijn gegaan.
De maakbaarheid van de samenleving, dat zit er bij links goed in.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:23 schreef du_ke het volgende:
Tja of dat direct een voordeel is weet ik nog niet eigenlijk. Zeker extra kosten voor b.v. gezondheidszorg of scholing mogen van mij wel aftrekbaar zijn. Je kan de belastingen prima gebruiken om positief gedrag te stimuleren en negatief gedrag af te straffen.
straffen en belonen kennen ze bij rechts ook prima.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:49 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
De maakbaarheid van de samenleving, dat zit er bij links goed in.
Vooral het straffen...quote:Op zondag 29 mei 2005 21:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
straffen en belonen kennen ze bij rechts ook prima.
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2087-1632566,00.htmlquote:Geoff Hoon, then defence secretary, told the meeting that “the US had already begun ‘spikes of activity’ to put pressure on the regime”.
The new information, obtained by the Liberal Democrats, shows that the allies dropped twice as many bombs on Iraq in the second half of 2002 as they did during the whole of 2001, and that the RAF increased their attacks even more quickly than the Americans did.
Er is inderdaad het een en ander maakbaar en bijstuurbaar. Lijkt me ook bij uitstek een taak voor de overheid.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:49 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
De maakbaarheid van de samenleving, dat zit er bij links goed in.
De slACHter van BAGdad, moet je dan zeggen.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:50 schreef Monidique het volgende:
O ja, en Saddam was ook geen lieverdje,, mocht ik het vergeten.
Toevallig heb ik vanmiddag dit liedje mogen aanschouwen.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De slACHter van BAGdad, moet je dan zeggen.
Ecce referendum.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
Gatverdamme die Fransen. "Voor gestemd omdat ik tegen de extremen ben". "Ik heb tegen gestemd omdat ik geen vertrouwen heb in de politiek".
Daar is dit referendum niet voor, briekoppen.
is het modschap op MUZ niets voor je trouwens?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
Gatverdamme die Fransen. "Voor gestemd omdat ik tegen de extremen ben". "Ik heb tegen gestemd omdat ik geen vertrouwen heb in de politiek".
Daar is dit referendum niet voor, briekoppen.
Nee, ik ben laaiend.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
is het modschap op MUZ niets voor je trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |