abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 mei 2005 @ 10:05:08 #1
64033 _Morphius_
I Lost You...............
pi_27446007
beste fok forumers,

ik zit met een enorm probleem. lezen jullie eens de e-mail die ik aan de stichting schakelenkoord
heb verzonden eens door aub. wie weet kunnen jullie een bijdrage leveren, alvorens ik iets
te horen krijg van de hulp organisatie. en aub een rotopmerkingen of jammeren over eventuele
schrijffouten ik heb de laatste 30 uur nog geen slaap gehad.....

hier komt ie.......

beste stichting schakelenkoord,
ik als buiten de prostitutie staande nederlander, heeft een groot probleem ontdekt.
ik hoop dat jullie mij kunnen veder helpen, of infomatie kunnen verstrekken, want ik
weet hier geen raad mee.
het zit namelijk zo:

(sorry voor het lange verhaal. ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen)

voor een week of twee geleden ben ik een roemeens meisje tegen gekomen, gewoon
in een restaurant. het klikte meteen, en hebben de afgelopen 14 dagen hele leuke
dates gehad en uiteindelijk, lijken we nu de laatste 3 dagen een stelletje te vormen.
nu zijn we dit weekend uit geweest naar een discotheek in belgie. hiervoor moest ze
dus haar paspoort meenemen, en aangezien ze geen tas bij haar had heb ik dat
paspoort voor haar bewaard. toen ik haar na het avondje stappen thuis had afgezet,
en ik uiteindelijk zelf thuis was aangekomen, vond ik het paspoort terug in mijn
achterzak, van mijn broek. toch even nieuwschierig naar de foto kijken van het paspoort
stoote ik op een nederlands document (aantekeningen/toezicht) wat mij meteen opviel
is dat de datum al een aantal maanden overtijd was. toen ik veder keek zag ik het adres.
dat adres kwam mij erg bekend voor. een profinciale hoofdweg met een huisnummer
dat ook voor een nachtclub gebruikt word. ik schrok enorm, en na een google op
internet werd mijn schrik, werkelijkheid. ze staat ingeschreven op een nachtclub.

wat ik al vreemd vond is dat ze bij een oude man in huis woont. maar toch is hier niets
aan de hand leek het. ik ben er altijd welkom, en een heel normaal huishouden. ze liet
me zelfs grappige filmpjes die ze als "haar werk als interieurverzorgster" liet zien. niets
aande hand, zou je zeggen....

zei zelf is dus afkomstig uit roemenie, en 21 jaar oud. ze heeft een dochter van 2.5 jaar
die nog een roemenie zit, bij haar ex schoonouders. veder vertelde ze me dat ze naar
nederland is gekomen om hier te werken, en zo toch voor haar dochter te kunnen zorgen.
ze had een relatie van 3 jaar, waar ze flink in mishandelt is, en tot op het laatst ( 8 maanden
geleden ) met 4 gebroken ribben in het ziekenhuis heeft gelegen. daarna is ze naar nederland
gekomen. haar ex zou zich nu in engeland schuilhouden.

ik zelf denk dus dat ze slachtoffer is van een loverboy of met mooie praatjes naar nedeland
is gelokt. een ding weet ik zeker, ze doet dit niet uit vrije wil. ze heeft een goed karakter, en
zeer emotioneel. ook denkt ze dat het nooit goed komt in haar leven, en zegt ook dat ze af en
toe niet meer zou willen leven. als ik verhalen van andere slachtoffers op internet lees, komt dit
erg overeen.

ik ben er al dus achter dat ik(23) waarschijnlijk een uitweg voor dat meisje ben. toch wil ik haar
helpen. ik kan het niet over m'n hart krijgen om haar als een baksteen te laten vallen.
maar wat kan ik doen? ik hoop dat jullie deze vraag kunnen beantwoorden, of mij kunnen vertellen
waar ik kan aankloppen.

ze weet tot nu toe van niets, dat ik dit weet. en ik denk dat ik het beste de situatie zo kan houden
totdat ik weet wat ik kan doen, en haar dan hiermee te confronteren.

ik heb gelukkig nog geen seksueel contact met haar gehad, wel speeksel uitgewisselt, met zoenen.
is het nog raadzaam om me te laten onderzoeken bij de huisarts?

ik hoop dat jullie mij veder kunnen helpen, en antwoorden op mijn vragen kunnen geven.......
alvast bedankt...

met vriendelijke groeten,
Wanna hear good music --> [url]http://www.c-dance.biz/stream_high.asx[/url]
  zondag 29 mei 2005 @ 10:06:22 #2
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27446021
quote:
op zondag 29 mei 2005 10:05 schreef _morphius_ het volgende:
hier komt ie.......

beste stichting schakelenkoord,
ik als buiten de prostitutie staande nederlander, heeft een groot probleem ontdekt.
stop.

ik hoop dat je m nog niet verzonden hebt?

verder erg lullig verhaal. maar ik ben bang dat jij haar niet kan helpen. wel de instanties inschakelen uiteraard en maar hopen dat die iets kunnen bereiken.

maar het kan wel gebeuren dat zij nu de lul is bij die vent...of anders haar familie in roemenie of zij zelf later.
pi_27446049
en heb je al mooie kadootjes voor der gekocht en der geld geleend.. en 3x veder ipv verder typen is toch een beetje
  zondag 29 mei 2005 @ 10:13:12 #4
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_27446115
quote:
op zondag 29 mei 2005 10:08 schreef tonks het volgende:
en heb je al mooie kadootjes voor der gekocht en der geld geleend.. en 3x veder ipv verder typen is toch een beetje
quote:
en aub een rotopmerkingen of jammeren over eventuele
schrijffouten ik heb de laatste 30 uur nog geen slaap gehad.....

sterkte ts geen idee hoe je dit aan zou moeten pakken,misschien met haar het er gewoon over hebben ?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_27446117
wat misschien een idee is, is met haar pra-ten ? vraag haar eerst zelf of ze gedwongen daar werkt, of ze uberhaupt wel prostituee is, waarom ze dáár ingeschreven staat, of ze nog steeds werkt, voor je met conlcuies komt..
  zondag 29 mei 2005 @ 10:35:13 #6
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_27446385
quote:
ik heb gelukkig nog geen seksueel contact met haar gehad, wel speeksel uitgewisselt, met zoenen.
wat een onzin.

verder moet je het gewoon aan haar vragen hoe het zit, in plaats van één of andere instantie zo'n mail te gaan sturen.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zondag 29 mei 2005 @ 10:43:27 #7
94510 BillGates
Me postcount!
pi_27446483
sinds wanneer staat je huisadres in een paspoort ?? ???? ??
pi_27446500
je kunt inderdaad aan haar vragen hoe het zit. ik zou wel heel erg oppassen voordat je, je hiermee verder inlaat. vaak zijn pooiers geen lieverdjes als je hun inkomsten afpakt.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  zondag 29 mei 2005 @ 10:46:48 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27446533
quote:
op zondag 29 mei 2005 10:43 schreef billgates het volgende:
uit de mail van ts:
quote:
toch even nieuwschierig naar de foto kijken van het paspoort
stoote ik op een nederlands document (aantekeningen/toezicht) wat mij meteen opviel
is dat de datum al een aantal maanden overtijd was. toen ik veder keek zag ik het adres.
dat adres kwam mij erg bekend voor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27446590
quote:
op zondag 29 mei 2005 10:43 schreef billgates het volgende:
dat stond op een los dokument, volgens mij, wat in het paspoort zat.

tja, verder heb ik weinig te melden, behalve dan dat als iets zo'n probleem voor je is, ts, dat ik me er ver van zou houden, je kent dit meisje pas 14 dagen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 29 mei 2005 @ 10:53:17 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27446624
milagro:
1e: dat zeg ik;
2e: dat wilde ik ook zeggen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 29 mei 2005 @ 10:56:07 #12
27929 piere
doe mij maar bier
pi_27446654
ik denk dat ze (met zulke spel- en grammaticale fouten) niet geloven dat je nederlander bent
fok you ja!
  zondag 29 mei 2005 @ 11:04:42 #13
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_27446769
je weet dus niet eens zeker of ze voor hoer zit? vraag het haar? en vraag waarom ze het doet...
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_27446806
ik denk dat je er verstandig aan doet om er mee te kappen,
1e: een oud spreekwoord is, eens een xxxx altijd een xxxx
2e: je weet niet of ze je leuk vind om jou, of om je nederlandse pas
je bent 23, daar kom je wel overheen hoor.
pi_27446826
quote:
op zondag 29 mei 2005 10:50 schreef milagro het volgende:

behalve dan dat als iets zo'n probleem voor je is, ts, dat ik me er ver van zou houden, je kent dit meisje pas 14 dagen
helemaal mee eens. zoek maar gewoon een ander
  zondag 29 mei 2005 @ 11:11:53 #16
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27446888
lijkt me duidelijk een geval van "i don't need this shit".
too much is not enough....
pi_27446908
jezus wat hebben jullie makkelijk praten zeg,

als je verliefd op iemand bent, ken je diegene niet zomaar vergeten dat ken niet. (een normaal persoon iig niet..) deze gozer vind deze meid leuk als ik het goed lees. en dan ken je dat niet zomaar doen. dus doe nou niet zo kortzichtig.. jezus..
  zondag 29 mei 2005 @ 11:13:09 #18
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27446916
als ze ontsnapt dan wordt dat kindje in roemenie natuurlijk verkocht. ik denk dat je 'r alleen in aandelen kunt krijgen, dude.

maak er een mooi filmscript van zou ik zeggen en doe aangifte. misschien dat het helpt
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_27446931
het is ook een beetje treurig om "scharlakenkoord" "schakelenkoord" te noemen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zondag 29 mei 2005 @ 11:18:00 #20
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27447023
quote:
op zondag 29 mei 2005 11:12 schreef imperium het volgende:

als je verliefd op iemand bent, ken je diegene niet zomaar vergeten dat ken niet. (een normaal persoon iig niet..) deze gozer vind deze meid leuk als ik het goed lees. en dan ken je dat niet zomaar doen. dus doe nou niet zo kortzichtig.. jezus..
maar je kan alleen maar verliezen in dit verhaal... verliefd zijn gaat over.. ..
too much is not enough....
  zondag 29 mei 2005 @ 11:19:14 #21
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_27447054
quote:

niet zomaar maar dat gebeurd vanzelf wel. en om jezelf een hoop problemen te besparen is dat misschien nog niet eens zo'n slecht idee. het is in ieder geval iets waar ts goed over na zou moetenen denken. is er echt iets aan de hand en wil hij daar wel moeite voor door en/of in de problemen komen. ik denk niet dat je dat in kan schatten als je 3 dagen een relatie met iemand hebt juist omdat je dan pas verliefd bent.
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_27447160
ja maar vergeet niet, de 1e week verliefd zijn ben je het ergst verliefd dus tja.. ik zou het zelf ook proberen af te knappen. maar ik weet wel als ik in zo'n situatie zat. het erg moeilijk zou hebben..

succes ts.
pi_27447180
ik zou toch echt eerst met t meisje gaan praten om er achter te komen wat zij wil...
ik bedoel.. de held uit gaan hangen voor iemand die dat helemaal niet wil heeft ook weinig zin...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_27447412
quote:
oh please!
ik denk dat als je niet snel bent je pik er schimmelend af zal vallen.

aan je brief te zijn lijk je me niet iemand die er zelf al over na heeft gedacht. je wilt je opwerpen als ridder op het witte paard, maar je hebt zelf geen flauw benul wat je zou moeten doen, of waar je überhaupt zou moeten aankloppen voor hulp. waarom zou je eigenlijk ergens moeten aankloppen voor hulp, zij zou dat moeten doen. je zou haar hoogstens kunnen steuenen.

ik denk dat we binnenkort een gedesillusioneerd r&p topic kunnen verwachten.
pi_27447606
een meisje van 23 dat naar nl komt om te werken en haar dochtertje daar laat.

ze komt dus hiernaartoe om in de prostitutie te werken.

of dacht je dat ze asperges kwam steken ofzo..??

ze is niet de enigste die in nl de hoer komt spelen.

als je haar zo graag wil redden, trouw met haar, anders zou ik me er niet teveel mee bemoeien.
  zondag 29 mei 2005 @ 11:41:29 #26
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27447625
quote:
op zondag 29 mei 2005 11:18 schreef wasted het volgende:

[..]

maar je kan alleen maar verliezen in dit verhaal... verliefd zijn gaat over.. ..
hoezo dat nou weer

wat een cynisme zeg in dit topic . we hebben het in principe gewoon over een meid die zichzelf mogelijk (want er is nog niks bewezen) prostitueert. trouwens, alsof prostituees er geen vaste relaties op na kunnen houden.

ik heb zelf ook weleens wat met een oost-europese (letland) gehad, die wat geheimzinnig deed over d'r bezigheden. het was maar van korte duur, maar ik heb een erg leuke tijd gehad. jonge oosteuropese dames zijn gewoon leuk.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 29 mei 2005 @ 11:47:09 #27
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_27447781
uit het topic te zien heb ik niet het idee dat die een relatie wil met een prostituee, wat ik heel goed kan begrijpen.
  zondag 29 mei 2005 @ 11:50:02 #28
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_27447867
pppff succes ts... lijkt me erg lastig. ik heb verder ook geen tips waar je zou moeten aankloppen, maar vind wel dat je gewoon bij haar zou moeten aangeven dat je dat document hebt gevonden. ik bedoel, eerst praten en dan eens kijken wat je kunt doen of wat zij wil.
ik ken haar verder niet, dus kan geen oordeel geven wat haar bedoelingen met jou zijn. pas gewoon wel een beetje op, je bent nog jong en zij ook.
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 29 mei 2005 @ 11:57:41 #29
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27448081
quote:
op zondag 29 mei 2005 11:41 schreef lemmeb het volgende:

[..]

hoezo dat nou weer

wat een cynisme zeg in dit topic . we hebben het in principe gewoon over een meid die zichzelf mogelijk (want er is nog niks bewezen) prostitueert. trouwens, alsof prostituees er geen vaste relaties op na kunnen houden.

ik heb zelf ook weleens wat met een oost-europese (letland) gehad, die wat geheimzinnig deed over d'r bezigheden. het was maar van korte duur, maar ik heb een erg leuke tijd gehad. jonge oosteuropese dames zijn gewoon leuk.
nou, het is wel vrij waarschijnlijk gezien dat adres..

maargoed, hoeren zijn soms net mensen nietwaar?
Vampire Romance O+
  zondag 29 mei 2005 @ 12:03:33 #30
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27448245
quote:
op zondag 29 mei 2005 11:57 schreef mouseover het volgende:

[..]

nou, het is wel vrij waarschijnlijk gezien dat adres..
dat adres bewijst niets, het is hooguit een aanwijzing.
quote:
maargoed, hoeren zijn soms net mensen nietwaar?
er zitten bijvoorbeeld ook gewoon erg leuke studentes tussen, die dat werk doen om hun studie te bekostigen.
pi_27448302
quote:

kom op zeg, als ik een vent op 1 mei ontmoet en op 14 mei ontdek ik dat hij een pooier is, dan is dat toch echt een dealbreaker, hoor , verliefd of niet, 14 dagen iemand kennen en er dan geen punt achter kunnen zetten omdat je zo verliefd bent right.
  zondag 29 mei 2005 @ 12:09:30 #32
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27448396
quote:
op zondag 29 mei 2005 12:05 schreef milagro het volgende:

[..]

kom op zeg, als ik een vent op 1 mei ontmoet en op 14 mei ontdek ik dat hij een pooier is, dan is dat toch echt een dealbreaker, hoor , verliefd of niet, 14 dagen iemand kennen en er dan geen punt achter kunnen zetten omdat je zo verliefd bent right.
ja, dan heb je het over een pooier, een crimineel die vrouwen uitbuit. da's nogal een verschil.

die meid doet in wezen niks verkeerd, probeert zichzelf gewoon te onderhouden. misschien is ze wel bereid haar carrierepad aan te passen voor de ts.

bovendien is het helemaal nog niet zeker dat ze ook werkelijk prostituee is.
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 12:14:24 #33
43556 miss_dynastie
pi_27448496
quote:
op zondag 29 mei 2005 11:40 schreef barcelona het volgende:
of dacht je dat ze asperges kwam steken ofzo..??
het zou natuurlijk best kunnen dat ze onder valse voorwendselen naar nederland is gelokt.

los daarvan, ts, wat wil je? wil je haar redden? trouwen? wat?
  zondag 29 mei 2005 @ 12:14:49 #34
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27448507
even ervanuitgaande dat ze inderdaad in de prostitutie werkt.. waar maak je precies uit op dat ze daar vanzelfsprekend ook mee wil stoppen?

mocht het zo zijn dat het niet haar favoriete werk is dan is niet genoeg, want het is wel haar inkomstenbron en die wil ze zelf misschien ook niet zo maar kwijt. er zijn wel meer mensen die hun werk met lichte tegenzin doen.

praat er eerst eens met haar over voordat je gaat sherlocken, dat lijkt me verstandiger.
Vampire Romance O+
  zondag 29 mei 2005 @ 12:17:28 #35
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27448574
zeg, ik ben er trouwens niet zo heel erg in thuis, maar als ze zelf haar paspoort heeft dan sluit dat toch vrijwel uit dat ze hier via mensensmokkelaars zit?

[ Bericht 1% gewijzigd door MouseOver op 29-05-2005 12:17:57 (typo) ]
Vampire Romance O+
  zondag 29 mei 2005 @ 12:17:45 #36
101852 kokos
mividaloca
pi_27448584
ga langs die club als ze geen afspraak kan maken, confrontatie?
Viva los Vatos Locos
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 12:19:28 #37
43556 miss_dynastie
pi_27448628
quote:
op zondag 29 mei 2005 12:17 schreef mouseover het volgende:
zeg, ik ben er trouwens niet zo heel erg in thuis, maar als ze zelf haar paspoort heeft dan sluit dat toch vrijwel uit dat ze hier via mensensmokkelaars zit?
tis wat onwaarschijnlijk, ja. blijft natuurlijk wel over dat ze misschien met een ander idee naar nederland is gekomen. misschien ook niet.
  zondag 29 mei 2005 @ 12:20:53 #38
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27448665
quote:
op zondag 29 mei 2005 12:17 schreef kokos het volgende:
ga langs die club als ze geen afspraak kan maken, confrontatie?
sjezus neejoh dwaas

ts moet er gewoon eens met haar over praten. eerst haar kant van het verhaal maar eens aanhoren.

ts moet alleen een leuke, acceptabele manier vinden om het te brengen. want gewoon vragen 'of ze een hoer is' gaat niet echt lekker werken denk ik zo.
  zondag 29 mei 2005 @ 12:32:58 #39
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_27448998
quote:
op zondag 29 mei 2005 11:07 schreef bramdaman het volgende:
ik denk dat je er verstandig aan doet om er mee te kappen,
1e: een oud spreekwoord is, eens een xxxx altijd een xxxx
2e: je weet niet of ze je leuk vind om jou, of om je nederlandse pas
je bent 23, daar kom je wel overheen hoor.
wat ben jij een drol, zeg...
reden nr 2, kan ik me nog enigzins in vinden, maar als je serieus van mening bent dat mensen niet kunnen veranderen (helemaal wat hun carriere betreft) dan ben je nog dommer dan de ts.

als ts het meisje leuk vind en ermee kan leven dat ze ooit als prostituee gewerkt heeft (neem aan dat hij niet zou willen dat ze erin verder zou blijven werken :s) en zich ook realiseerd dat het vrouwtje hem misschien als reddingsboei ziet, zou ik zeggen: wat ben je nou moeilijk aan het doen.

als hij niet aan het idee kan wennen dat ze ooit sex voor geld heeft gehad (ik denk het niet... aan de op te zien is hij nogal bekrompen wat dat soort dingen betreft) moet hij het maar gewoon afbreken.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_27449049
quote:
op zondag 29 mei 2005 12:09 schreef lemmeb het volgende:

[..]

ja, dan heb je het over een pooier, een crimineel die vrouwen uitbuit. da's nogal een verschil.

die meid doet in wezen niks verkeerd, probeert zichzelf gewoon te onderhouden. misschien is ze wel bereid haar carrierepad aan te passen voor de ts.

bovendien is het helemaal nog niet zeker dat ze ook werkelijk prostituee is.
het gaat er niet om of zij wat verkeerd doet, het gaat erom hoe hij er tegenover staat (aangenomen dat zij in de prostitutie werkt) en blijkbaar is het voor hem een probleem en zou hij willen dat ze er mee stopt.

de vraag is dus of zij er wel mee wíl stoppen en of hij voor iemand die hij nét kent zich in zoveel bochten moet gaan wringen om met een en ander om te kunnen gaan, en dat dan met iemand die je koud 2 weekjes kent.
pi_27449103
whoow..dat is pas een vreemde situatie! met der praten lijkt me het verstandigst..misschien wil ze nogeeneens stoppen! en als je der geen moeite mee hebt om een relatie met een prostituee te hebben..zou ik er niks van zeggen
jaja..tis allemaal wat
pi_27449202
praat gewoon eerst eens met haar, dan zie je wel weer verder, ipv. meteen haar redder uit te willen hangen.
misschien zit ze wel niet in de prostitutie, misschien vindt ze het wel leuk werk, misschien doet het wel alleen omdat het goed verdient en ze daardoor haar dochtertje kan onderhouden.
als je dat niet eerst bespreekt, maar meteen rampscenario's gaat bedenken weet je dat natuurlijk nooit.
en daarna, als ze daadwerkelijk in de prostitutie blijkt te ziten en er niet mee wil stoppen, is aan jou de keus of je bij haar blijft of niet. en mocht je nee kiezen, dan zal dat niet zo heel moeilijk zijn na 2 weken lijkt me.
  zondag 29 mei 2005 @ 13:26:31 #43
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27450447
quote:
op zondag 29 mei 2005 11:11 schreef wasted het volgende:
lijkt me duidelijk een geval van "i don't need this shit".
...want reken maar dat je een boel shit op je bord krijgt hoor.

zeg ts, weet je wat jij had moeten doen? op meerdere paarden wedden. dan was je nu niet zo verstrengeld geraakt in een oosteuropees-hoertje-met-kind-en-geweldadige-ex.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 29 mei 2005 @ 13:27:02 #44
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27450463
quote:
op zondag 29 mei 2005 12:32 schreef reddevil085 het volgende:
als hij niet aan het idee kan wennen dat ze ooit sex voor geld heeft gehad (ik denk het niet... aan de op te zien is hij nogal bekrompen wat dat soort dingen betreft) moet hij het maar gewoon afbreken.
ach, de gemiddelde dame boven de 21 die je oppikt in de kroeg, heeft zich ook al door jan en alleman af laten lebberen. leer er maar mee leven, zou ik zeggen.
  zondag 29 mei 2005 @ 13:36:39 #45
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27450697
waarom geloof ik dit verhaal niet echt?

al mocht ik je toch een advies geven, stop met gegevens verzamelen (nu heb ik haar gegevens bij ons uit de computer gehaald voor valentijn, wat natuurlijk een strafbaar feit is.)(toch even nieuwschierig naar de foto kijken van het paspoort stoote ik op een nederlands document (aantekeningen/toezicht) wat mij meteen opviel is dat de datum al een aantal maanden overtijd was.)
  zondag 29 mei 2005 @ 13:39:26 #46
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27450760
quote:
op zondag 29 mei 2005 13:36 schreef -angel- het volgende:
waarom geloof ik dit verhaal niet echt?

al mocht ik je toch een advies geven, stop met gegevens verzamelen (nu heb ik haar gegevens bij ons uit de computer gehaald voor valentijn, wat natuurlijk een strafbaar feit is.)(toch even nieuwschierig naar de foto kijken van het paspoort stoote ik op een nederlands document (aantekeningen/toezicht) wat mij meteen opviel is dat de datum al een aantal maanden overtijd was.)
waar lees je dat?

edit: nevermind, zie het al
Vampire Romance O+
  zondag 29 mei 2005 @ 15:37:17 #47
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_27453862
sjonge sjonge sjonge wat doe je moeilijk. je hebt gewoon een roemeense hoer ontmoet. je kent haar 14 dagen dus nokken en niks meer van je laten horen. je bent 23 en je bent gek als je hiermee in zee gaat. een hoer waar honderden zwetende ouwe mannen op hebben liggen neuken en misschien heeft ze wel allemaal ziektes. kap ermee of ben je echt zo wanhopig dat je eindelijk iemand heb ontmoet?
  zondag 29 mei 2005 @ 17:16:48 #48
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27457049
zeg ts, dat speeksel uitwisselen he, smaakte dat een beetje rubberachtig?
  zondag 29 mei 2005 @ 17:24:07 #49
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27457272
quote:
op zondag 29 mei 2005 17:16 schreef harry_sack het volgende:
zeg ts, dat speeksel uitwisselen he, smaakte dat een beetje rubberachtig?

volgens mij zien we ts voorlopig niet terug hier.
Vampire Romance O+
  zondag 29 mei 2005 @ 17:27:07 #50
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27457361
quote:
op zondag 29 mei 2005 17:24 schreef mouseover het volgende:

[..]

volgens mij zien we ts voorlopig niet terug hier.
hoezo, omdat hij haar paspoort nu heeft?
pi_27457462
sorry dude, maar even de feiten op een rijtje:

1. roemeens
2. 21 jaar
3. kind van 2,5 jaar

ring ring ring

wat doet een roemeens meisje van 21 (!) in nederland?? die werken in de business totdat het tegendele bewezen is. heb ook wel eens een roemeens van 22 gedaan die koters had en in amsterdam in een bordeel werkte. zij wilde mij toen graag neuken en oh wat was ze verliefd daarna... maak je toch geen illusies gast... blijf er van af, want dit een borderline casusje waar de vonken van afspringen. nobel is je idee wel, maar uitermate zelfdestructief. :w
  zondag 29 mei 2005 @ 17:33:37 #52
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 29 mei 2005 @ 17:34:17 #53
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27457586
quote:
op zondag 29 mei 2005 17:30 schreef konniekipke het volgende:
sorry dude, maar even de feiten op een rijtje:

1. roemeens
2. 21 jaar
3. kind van 2,5 jaar

ring ring ring

wat doet een roemeens meisje van 21 (!) in nederland?? die werken in de business totdat het tegendele bewezen is. heb ook wel eens een roemeens van 22 gedaan die koters had en in amsterdam in een bordeel werkte. zij wilde mij toen graag neuken en oh wat was ze verliefd daarna... maak je toch geen illusies gast... blijf er van af, want dit een borderline casusje waar de vonken van afspringen. nobel is je idee wel, maar uitermate zelfdestructief. :w
kwam je die ook in een restaurant tegen?
pi_27457700
quote:
op zondag 29 mei 2005 17:34 schreef harry_sack het volgende:

[..]

kwam je die ook in een restaurant tegen?
nee, in de kroeg.
  zondag 29 mei 2005 @ 17:39:36 #55
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27457767
quote:
op zondag 29 mei 2005 17:37 schreef konniekipke het volgende:

[..]

nee, in de kroeg.
gaaf! veel verder dan een meisje dat net dakloos was ben ik nooit gekomen
pi_27457838
quote:
op zondag 29 mei 2005 17:39 schreef harry_sack het volgende:

[..]

gaaf! veel verder dan een meisje dat net dakloos was ben ik nooit gekomen
tja, this separates boys from men.
  zondag 29 mei 2005 @ 17:43:01 #57
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27457881
quote:
op zondag 29 mei 2005 17:41 schreef konniekipke het volgende:

[..]

tja, this separates boys from men.
denk het, maar ik blijf bij mijn standpunt dat elke vrouw in beginsel een borderlinegevalletje is, hoertje of niet
pi_27466338
quote:
op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef harry_sack het volgende:

[..]

denk het, maar ik blijf bij mijn standpunt dat elke vrouw in beginsel een borderlinegevalletje is, hoertje of niet
gast jij bent gewoon het type dat te vaak wordt afgewezen.

@ts, praat gewoon met die griet over je bevindingen en let goed op haar reakties. als je heel goed oplet, komt er vast wel in je wat je moet doen. blijf elk geval jezelf en laat je niet beinvloeden.

mocht je er niet uitkomen, bel de psychysche hulplijn of misschien zelfs een helderziende. wat dan maar ook, maar gebruik vooral je verstand en dat is heel moeilijk bij dames. succes.
  zondag 29 mei 2005 @ 22:48:54 #59
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27467074
quote:
op zondag 29 mei 2005 22:29 schreef gevederde_vlerk het volgende:

[..]

gast jij bent gewoon het type dat te vaak wordt afgewezen.

@ts, praat gewoon met die griet over je bevindingen en let goed op haar reakties. als je heel goed oplet, komt er vast wel in je wat je moet doen. blijf elk geval jezelf en laat je niet beinvloeden.

mocht je er niet uitkomen, bel de psychysche hulplijn of misschien zelfs een helderziende. wat dan maar ook, maar gebruik vooral je verstand en dat is heel moeilijk bij dames. succes.
  zondag 29 mei 2005 @ 22:51:51 #60
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_27467179
quote:
op zondag 29 mei 2005 22:29 schreef gevederde_vlerk het volgende:
praten? die hoer kent ie net 14 dagen. vergeten en gewoon verder gaan met je leven want je krijgt geheid problemen. en mocht je dat niet krijgen lekker een vriendin die een hoer is/geweest. hoe desperate kun je worden?
pi_27467356
quote:

[..]

ik ga met je mee tot 99% meestal zien ze ook op latere leeftijd het licht
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zondag 29 mei 2005 @ 23:05:31 #62
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27467635
quote:
op zondag 29 mei 2005 22:57 schreef sjonnjoop het volgende:

[..]

ik ga met je mee tot 99% meestal zien ze ook op latere leeftijd het licht
da's toch 1 op 100, best zuinig
  zondag 29 mei 2005 @ 23:29:39 #63
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_27468487
ze heeft dus een bijbaantje waar jij het niet mee eens bent. waar bemoei je je mee?
  zondag 29 mei 2005 @ 23:35:22 #64
67978 HenryHill
pi_27468657
quote:
op zondag 29 mei 2005 23:29 schreef bankrupcy het volgende:
ze heeft dus een bijbaantje waar jij het niet mee eens bent. waar bemoei je je mee?
lol. jij zal het vast niet erg vinden als je vriendin sext met anderen terwijl jullie een relatie hebben, maar ik vind het toch wel een klein minpuntje.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27468824
je kent haar drie weken
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 29 mei 2005 @ 23:41:09 #66
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27468839
quote:
op zondag 29 mei 2005 23:35 schreef henryhill het volgende:

[..]

lol. jij zal het vast niet erg vinden als je vriendin sext met anderen terwijl jullie een relatie hebben, maar ik vind het toch wel een klein minpuntje.
eh, ja, maar dat had ze toch al? hij kan hooguit besluiten het erbij te laten, haar te veranderen is ook weer zoiets.
Vampire Romance O+
  zondag 29 mei 2005 @ 23:57:57 #67
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_27469281
@ henryhill: waar heb je het over? ts denkt dat de roemeense een probleem heeft. imho heeft hij zelf een probleem, en de roemeense een baan. dat hij moeite heeft met die baan is toch echt zijn eigen probleem.
  maandag 30 mei 2005 @ 00:10:36 #68
67978 HenryHill
pi_27469569
@bankrupcy:
ik meende uit jouw post op te maken dat ts zich maar niet zou moeten storen aan haar beroep, en dat ben ik niet met je eens. ik ben het met ts eens dat haar beroep een obstakel is voor een prettige relatie. in die zin is het hun probleem, niet alleen die van ts.

@ mouseover:
yup, je kan niet van haar verwachten dat zij een ander beroep uit haar mouw schudt om toch voor haar kind te kunnen zorgen: ze kan ws. niets anders. dus tenzij ts bereidt is om voor haar en haar kind in onderhoud te voorzien, hebben ze een probleem.

bottom line: d'r is geen 'goede' manier om dit te laten werken. waarom dan toch met haar verder willen gaan? als ts het er nu bij laat zitten kan iedereen gewoon verder met zijn/haar leven. ts haalt zich geen ellende op de hals, en zij kan in haar levensonderhoud blijven voorzien. dat is imo de beste oplossing...
  maandag 30 mei 2005 @ 00:20:17 #69
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_27469799
quote:
wat ik al vreemd vond is dat ze bij een oude man in huis woont. maar toch is hier niets
aan de hand leek het. ik ben er altijd welkom, en een heel normaal huishouden. ze liet
me zelfs grappige filmpjes die ze als "haar werk als interieurverzorgster" liet zien. niets
aande hand, zou je zeggen....
nou sherlock, dit zou je aan het denken moeten zetten. en als je een echte private eye bent, dan hou je je kaken stijf over datgene wat je allemaal ontdekt hebt. laat haar zelf maar babbelen. ik ben benieuwd of ze bereid is haar ware aard te tonen. zo niet, dan weet je hoe laat het is. mijn advies is om de 'relatie' dood te laten bloeden, en de hulp aan professionele instanties over te laten. next!
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 30 mei 2005 @ 00:31:07 #70
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_27470048
ik wil wedden dat ze in nl is om de poen, dat dat ex verhaal ook niet klopt, dat ze zo onbetrouwbaar is als de pest. dus het kan niet moeilijk zijn haar te dumpen. je zou haar nog wel eens gratis kunnen nemen, maar denk aan een rubber
pi_27470069
ik kan ernaast zitten maar uit de openingspost vat ik op dat de ts in eerste instantie haar wou helpen. dus misschien ook al wel aan een relatie dacht maar haar sowieso wou helpen. als de ts wat sterk in de schoenen staat, zelfvertrouwen heeft e.d. zou hij haar misschien kunnen helpen maar voor mensen die dat niet echt zijn lijkt me het niet verstandig om je in zulke sitauties te gaan begeven. bedoel het brengt altijd gekloot met zich mee (spreek trouwens niet uit ervaring maar dit is alleen al logisch beredeneerbaar) en ik vraag me af hoeveel je ermee opschiet want zoals henryhill al zegt is een normale relatie toch niet snel mogelijk.

het is jouw avontuurtje en als jij misschien echt het gevoel heeft dat zij het niet wil en je het erg vind dat ze dat doet dan kan je haar helpen om later iets om op terug te kijken wat je aan goeds gedaan hebt in je leven. maar van de andere kant zou ik er wel goed over nadenken want een relatie zit er niet echt in denk ik en zijzelf was dus ook al erg vatbaar voor dat werk (of het nou door een loverboy was of wat dan ook maakt niet uit).

persoonlijk zou ik de loverboy wellicht neerslaan en dan ziet ze zelf maar wat ze wil doen. ik zou in ieder geval niet alle problemen voor haar oplossen maar zou haar gewoon een uitweg geven (instanties die ze kan bellen e.d.). haar familie is ook nog in dat land ja dus daar wordt ze dan ook heen teruggestuurd... als ze hier met tegenzin is dan zal ze dat wel niet erg vinden dus kan ze gewoon naar de overheid toegaan. vertel haar dit soort dingen en praat wat met elkaar.

als ze dan nog steeds hiervoor kiest dan zou ik haar vergeten en nooit weer zien.
pi_27470100
quote:
op maandag 30 mei 2005 00:31 schreef tommytheman het volgende:
ik wil wedden dat ze in nl is om de poen, dat dat ex verhaal ook niet klopt, dat ze zo onbetrouwbaar is als de pest. dus het kan niet moeilijk zijn haar te dumpen. je zou haar nog wel eens gratis kunnen nemen, maar denk aan een rubber
dat zou ook heel goed kunnen inderdaad.
pi_27470168
kap ermee je kunt haar echt niet redden...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 30 mei 2005 @ 00:46:30 #74
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_27470376
de meiden in roemenie weten al op de kleuterschool dat ze later graag hoer willen worden en dan het liefst in een land als nl en dan een vent zoeken die alle rottige klusjes opknapt. pas er mee op.
pi_27470488
[quote]op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef harry_sack het volgende:

[..]

[/quote

projectie?
pi_27471189
ik zou korting aan dr vragen.
Life is a bitch
  maandag 30 mei 2005 @ 08:35:10 #77
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27472724
ts waarom vraag je het niet eerst aan haar voordat je allerlei instanties op haar af stuurt?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 30 mei 2005 @ 10:15:24 #78
57892 savale
lalalalaaa
pi_27474664
wees wijs en afkappen. de kans is erg groot dat ze erg goed kan liegen.
<a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow">savale.nl</a>
  maandag 30 mei 2005 @ 10:23:29 #79
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_27474866
ts zal er vast wel overheen komen als het uitgaat. maar misschien gaat het hem er ook een beetje om om haar te helpen.
ts, ik zou het er met haar over hebben. zij is namelijk wel degene die precies weet hoe het zit.
succes!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_27476294
ok, ik probeer het even serieus te houden.

ten eerste moet je misschein wat meer bewijs zoeken of ze echt onder dwang in die buisiness zit of niet, anders krijg je problemen met zulke brieven. de kans is er inderdaad, omdat veel gedwongen hoertjes uit oost europa komen. ze worden gelokt om als au pair te werken, en dan belanden ze in de prostitutie. wat wel vaak zo is, is dat hun paspoort hun wordt ontnomen.

ik heb pas geleden er een boek over gelezen, waar ook een heleboel hulpintanties bij de bijlages staan. ik zal ze morgen hier voor je posten. je kunt daar informatie inwinnen.
  maandag 30 mei 2005 @ 16:04:50 #81
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27484811
quote:

[..]

zeker weten, dwz bijna elke vrouw.

maar dat is helemaal niet erg. integendeel, daar kunnen wij mannen mooi gebruik van maken .
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:44:26 #82
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27509803
je eigen roemeense lizzy rosenfeld. eigenlijk heeft het wel wat, het is weer eens wat anders dan de schippers van de kameleon he ?

ik zou het trouwens ook leuk vinden als de ts af en toe verslag deed van zijn bevindingen
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:47:18 #83
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_27509883
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 12:44 schreef harry_sack het volgende:
je eigen roemeense lizzy rosenfeld. eigenlijk heeft het wel wat, het is weer eens wat anders dan de schippers van de kameleon he ?

ik zou het trouwens ook leuk vinden als de ts af en toe verslag deed van zijn bevindingen
ik denk dat hij een stel joegoo's tegen het lijf is gelopen
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:52:57 #84
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27510049
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 12:47 schreef drugshond het volgende:

[..]

ik denk dat hij een stel joegoo's tegen het lijf is gelopen
zo gaat dat in die oostbloklanden he, 2 handen op 1 buik
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2005 @ 14:12:54 #85
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_27512546
quote:

zei zelf is dus afkomstig uit roemenie, en 21 jaar oud. ze heeft een dochter van 2.5 jaar
die nog een roemenie zit, bij haar ex schoonouders. veder vertelde ze me dat ze naar
nederland is gekomen om hier te werken, en zo toch voor haar dochter te kunnen zorgen.
wist je dat ze vrijwel allemaal een hele arme familie in hun thuisland hebben en ook minimaal 1 klein kindje die ze ontzettend missen?
weet je ook dat als je hen terug zou brengen ze binnen een week weer in nl zitten ?
(waaruit blijkt dat het met die heimwee en dat *missen van kindjes en familie* echt wel meevalt?
pi_27517857
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 14:12 schreef loedertje het volgende:

[..]

wist je dat ze vrijwel allemaal een hele arme familie in hun thuisland hebben en ook minimaal 1 klein kindje die ze ontzettend missen?
weet je ook dat als je hen terug zou brengen ze binnen een week weer in nl zitten ?
(waaruit blijkt dat het met die heimwee en dat *missen van kindjes en familie* echt wel meevalt?
geld is belangrijker dan liefde he.
Life is a bitch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')