stop.quote:op zondag 29 mei 2005 10:05 schreef _morphius_ het volgende:
hier komt ie.......
beste stichting schakelenkoord,
ik als buiten de prostitutie staande nederlander, heeft een groot probleem ontdekt.
quote:op zondag 29 mei 2005 10:08 schreef tonks het volgende:
en heb je al mooie kadootjes voor der gekocht en der geld geleend.. en 3x veder ipv verder typen is toch een beetje
quote:en aub een rotopmerkingen of jammeren over eventuele
schrijffouten ik heb de laatste 30 uur nog geen slaap gehad.....
quote:op zondag 29 mei 2005 10:05 schreef _morphius_ het volgende:
ik heb gelukkig nog geen seksueel contact met haar gehad, wel speeksel uitgewisselt, met zoenen.
is het nog raadzaam om me te laten onderzoeken bij de huisarts?
uit de mail van ts:quote:op zondag 29 mei 2005 10:43 schreef billgates het volgende:
sinds wanneer staat je huisadres in een paspoort ??![]()
????
![]()
??
quote:toch even nieuwschierig naar de foto kijken van het paspoort
stoote ik op een nederlands document (aantekeningen/toezicht) wat mij meteen opviel
is dat de datum al een aantal maanden overtijd was. toen ik veder keek zag ik het adres.
dat adres kwam mij erg bekend voor.
dat stond op een los dokument, volgens mij, wat in het paspoort zat.quote:op zondag 29 mei 2005 10:43 schreef billgates het volgende:
sinds wanneer staat je huisadres in een paspoort ??![]()
????
![]()
??
quote:op zondag 29 mei 2005 10:50 schreef milagro het volgende:
behalve dan dat als iets zo'n probleem voor je is, ts, dat ik me er ver van zou houden, je kent dit meisje pas 14 dagen
maar je kan alleen maar verliezen in dit verhaal... verliefd zijn gaat over.. ..quote:op zondag 29 mei 2005 11:12 schreef imperium het volgende:
jezus wat hebben jullie makkelijk praten zeg,
als je verliefd op iemand bent, ken je diegene niet zomaar vergeten dat ken niet. (een normaal persoon iig niet..) deze gozer vind deze meid leuk als ik het goed lees. en dan ken je dat niet zomaar doen. dus doe nou niet zo kortzichtig.. jezus..
niet zomaar maar dat gebeurd vanzelf wel. en om jezelf een hoop problemen te besparen is dat misschien nog niet eens zo'n slecht idee. het is in ieder geval iets waar ts goed over na zou moetenen denken. is er echt iets aan de hand en wil hij daar wel moeite voor door en/of in de problemen komen. ik denk niet dat je dat in kan schatten als je 3 dagen een relatie met iemand hebt juist omdat je dan pas verliefd bent.quote:op zondag 29 mei 2005 11:12 schreef imperium het volgende:
als je verliefd op iemand bent, ken je diegene niet zomaar vergeten dat ken niet. (een normaal persoon iig niet..) deze gozer vind deze meid leuk als ik het goed lees. en dan ken je dat niet zomaar doen. dus doe nou niet zo kortzichtig.. jezus..
oh please!quote:op zondag 29 mei 2005 10:05 schreef _morphius_ het volgende:
ik heb gelukkig nog geen seksueel contact met haar gehad, wel speeksel uitgewisselt, met zoenen.
is het nog raadzaam om me te laten onderzoeken bij de huisarts?
hoezo dat nou weerquote:op zondag 29 mei 2005 11:18 schreef wasted het volgende:
[..]
maar je kan alleen maar verliezen in dit verhaal... verliefd zijn gaat over.. ..
nou, het is wel vrij waarschijnlijk gezien dat adres..quote:op zondag 29 mei 2005 11:41 schreef lemmeb het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer
wat een cynisme zeg in dit topic. we hebben het in principe gewoon over een meid die zichzelf mogelijk (want er is nog niks bewezen) prostitueert. trouwens, alsof prostituees er geen vaste relaties op na kunnen houden.
ik heb zelf ook weleens wat met een oost-europese (letland) gehad, die wat geheimzinnig deed over d'r bezigheden. het was maar van korte duur, maar ik heb een erg leuke tijd gehad. jonge oosteuropese dames zijn gewoon leuk.
dat adres bewijst niets, het is hooguit een aanwijzing.quote:op zondag 29 mei 2005 11:57 schreef mouseover het volgende:
[..]
nou, het is wel vrij waarschijnlijk gezien dat adres..
er zitten bijvoorbeeld ook gewoon erg leuke studentes tussen, die dat werk doen om hun studie te bekostigen.quote:maargoed, hoeren zijn soms net mensen nietwaar?
quote:op zondag 29 mei 2005 11:12 schreef imperium het volgende:
ja, dan heb je het over een pooier, een crimineel die vrouwen uitbuit. da's nogal een verschil.quote:op zondag 29 mei 2005 12:05 schreef milagro het volgende:
[..]
kom op zeg, als ik een vent op 1 mei ontmoet en op 14 mei ontdek ik dat hij een pooier is, dan is dat toch echt een dealbreaker, hoor , verliefd of niet, 14 dagen iemand kennen en er dan geen punt achter kunnen zetten omdat je zo verliefd bentright.
het zou natuurlijk best kunnen dat ze onder valse voorwendselen naar nederland is gelokt.quote:op zondag 29 mei 2005 11:40 schreef barcelona het volgende:
of dacht je dat ze asperges kwam steken ofzo..??![]()
tis wat onwaarschijnlijk, ja. blijft natuurlijk wel over dat ze misschien met een ander idee naar nederland is gekomen. misschien ook niet.quote:op zondag 29 mei 2005 12:17 schreef mouseover het volgende:
zeg, ik ben er trouwens niet zo heel erg in thuis, maar als ze zelf haar paspoort heeft dan sluit dat toch vrijwel uit dat ze hier via mensensmokkelaars zit?
sjezus neejoh dwaasquote:op zondag 29 mei 2005 12:17 schreef kokos het volgende:
ga langs die club als ze geen afspraak kan maken, confrontatie?
wat ben jij een drol, zeg...quote:op zondag 29 mei 2005 11:07 schreef bramdaman het volgende:
ik denk dat je er verstandig aan doet om er mee te kappen,
1e: een oud spreekwoord is, eens een xxxx altijd een xxxx
2e: je weet niet of ze je leuk vind om jou, of om je nederlandse pas
je bent 23, daar kom je wel overheen hoor.
het gaat er niet om of zij wat verkeerd doet, het gaat erom hoe hij er tegenover staat (aangenomen dat zij in de prostitutie werkt) en blijkbaar is het voor hem een probleem en zou hij willen dat ze er mee stopt.quote:op zondag 29 mei 2005 12:09 schreef lemmeb het volgende:
[..]
ja, dan heb je het over een pooier, een crimineel die vrouwen uitbuit. da's nogal een verschil.
die meid doet in wezen niks verkeerd, probeert zichzelf gewoon te onderhouden. misschien is ze wel bereid haar carrierepad aan te passen voor de ts.
bovendien is het helemaal nog niet zeker dat ze ook werkelijk prostituee is.
...want reken maar dat je een boel shit op je bord krijgt hoor.quote:op zondag 29 mei 2005 11:11 schreef wasted het volgende:
lijkt me duidelijk een geval van "i don't need this shit".
ach, de gemiddelde dame boven de 21 die je oppikt in de kroeg, heeft zich ook al door jan en alleman af laten lebberen. leer er maar mee leven, zou ik zeggen.quote:op zondag 29 mei 2005 12:32 schreef reddevil085 het volgende:
als hij niet aan het idee kan wennen dat ze ooit sex voor geld heeft gehad (ik denk het niet... aan de op te zien is hij nogal bekrompen wat dat soort dingen betreft) moet hij het maar gewoon afbreken.
waar lees je dat?quote:op zondag 29 mei 2005 13:36 schreef -angel- het volgende:
waarom geloof ik dit verhaal niet echt?
al mocht ik je toch een advies geven, stop met gegevens verzamelen (nu heb ik haar gegevens bij ons uit de computer gehaald voor valentijn, wat natuurlijk een strafbaar feit is.)(toch even nieuwschierig naar de foto kijken van het paspoort stoote ik op een nederlands document (aantekeningen/toezicht) wat mij meteen opviel is dat de datum al een aantal maanden overtijd was.)
quote:op zondag 29 mei 2005 17:16 schreef harry_sack het volgende:
zeg ts, dat speeksel uitwisselen he, smaakte dat een beetje rubberachtig?
hoezo, omdat hij haar paspoort nu heeft?quote:op zondag 29 mei 2005 17:24 schreef mouseover het volgende:
[..]
volgens mij zien we ts voorlopig niet terug hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |