abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:14:05 #1
64033 _Morphius_
I Lost You...............
pi_25103825
Hey Fokers,

T' zit zo: Op m'n werk ben ik een tijdje geleden een ongelofelijke leuke jonge dame tegen gekomen.
nu kwam ze voor 2 weken geleden weer, en telkens was er iets wat ik niet kon verklaren.
de tweede keer vroeg ze zelfs aan mijn collega of ik haar niet kon helpen. zo gezegt zo gedaan.
terweil wij aan het praten waren keken mijn collega's laggend toe hoe wij bijden met dooie hoofden
de zaken afhandelden. Elke keer als ze langs kwam liep ik de hele dag in een roze wolk. Ik heb
zelfs na 1 dag carnaval gedag gezegt, omdat ik niet aan die spelregels kon voldoen, namelijk
feesten, zuipen, en vrouwen versieren. gewoonweg omdat zei nog in m'n achterhoofd zat.

Nu heb ik haar gegevens bij ons uit de computer gehaald voor valentijn, wat natuurlijk een
strafbaar feit is. Ik heb haar een leuke kaart met een eigen gedichtje gestuurt. TGP komt
een dag te laat de prutsres, maar goed hij is dan vandaag aan gekomen. Ze vond het erg
leuk. We hebben al wat gemailt, maar ze is erg afstandig, en ik mischien ook wel. Nu wilt ze
weten hoe ik aan haar adres kom, en waar ze me dan al eens ontmoet hebt. Of wie ik ben.

Stel dat ik alles verkeerd heb gezien?? als ik haar nu vertel ik ben die en die, en ik werk daar,
en ze heeft zoiets van eh..... weg jij. Of erger ze klaagt me aan (zal wel niet) Dan is wel mijn
canraval en mijn valentijn naar de klote. En aangezien ik toch al niet zo makkelijk op een meisje
afstap van hey wanna date, wil ik het perfect laten verlopen en haar eerdaags een geweldige
avond bezoregen. Laten we zeggen dat mijn zelf vertrouwen ver beneden pijl is en dat ik op dit
gebied erg verlegen ben, dus makkelijk vind ik anders. Wat zouden jullie doen ?
Wanna hear good music --> [url]http://www.c-dance.biz/stream_high.asx[/url]
pi_25104055
Ik zou het, denk ik, nog even anoniem houden tot je zeker weet dat ze je leuk vind en het dan eerlijk opbiechten.

Timing is the key, te vroeg kan een domper zijn en te laat geen weg terug (omdat je dan te lang hebt verzwegen dat je haar kent).

Zoiets?
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_25104114
Oei, ik zou je eerst een bijspijkercursus Nederlands geven .

En tja, wat kan je het beste doen, een moeilijke. In ieder geval niet op een roze wolk gaan zitten, lijkt me verstandig. En kennelijk voel je het misschien al wat zo aan, de vraag: 'wie ben je', uhm . Das een vage. Jij hebt de bal een kick-off gegeven, nu bij je gevoel blijven, en zien waar het schip strandt. Strandt ie niet, afstand bewaren en niet als een verloren adonis achter haar aan (blijven) huppelen. Wat overigens wel lief kan zijn, maja vrouwen enzo , je weet het niet he.

En als ze je aanklaagt, zou juist helemaal een mooie (Valentijnsdag) stunt zijn .
Moet je maar denken.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:39:53 #4
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25104410
Als je het op je werk leuk met haar had zou je het denk ik best kunnen zeggen...
En erbij zeggen dat je het zo leuk vond dat ze aan je collega had gevraagd dat ze door jou geholpen wou worden, en dat je het daarom wel leuk leek om iets terug te doen, door haar een kaartje te sturen met valentijn.

Daar zal ze toch wel goed op reageren.. hoop ik
Zo niet, dan toch...
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:48:22 #5
42555 Tomek
Take on the world!
pi_25104572
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:14 schreef _Morphius_ het volgende:
en haar eerdaags een geweldige avond bezoregen
ik hoop toch niet dat je in die valentijnskaart ook van dit soort gruwelijke spelfouten hebt gemaakt

verder denk ik dat je het gewoon moet zeggen hoor. Anders vind ze je misschien maar een stiekemerd.
  † In Memoriam † dinsdag 15 februari 2005 @ 23:52:29 #6
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_25104654
blijf anoniem, vraag haar wat ze van jou vind. en kijk wat ze zegt. daarna kun je beslissen of je je vrijgeeft of niet. hoewel het erg opvalt als je opeens afkapt met mailen na zo een directe vraag dus draai er maar omheen enz.
:')
  woensdag 16 februari 2005 @ 00:03:14 #7
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25104888
Weet ze dat de valentijnskaart van jou afkomstig is?
  woensdag 16 februari 2005 @ 00:11:26 #8
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_25105092
.... als jij opeens valentijn dinge krijgt, zou je daar zelf ook even van schriken enzo...
Als iemand opeens je naam, adres, mail enzo weet. Kan dat best "eng" zijn geloof ik.

Ik zou me bekend maken. Maar waneer... dat zou ik ook niet weten.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_25105227
quote:
Hey Fokers,

T' 'T zit zo: Op m'n werk ben ik een tijdje geleden een ongelofelijke ongelooflijke leuke jonge dame tegen gekomen tegengekomen.
nu kwam ze voor 2 weken geleden weer langs , en telkens was er iets wat ik niet kon verklaren. de tweede keer vroeg ze zelfs aan mijn collega of ik haar niet kon helpen. zo gezegt gezegd zo gedaan.
terweil terwijl wij aan het praten waren keken mijn collega's laggend[s/] lachend toe hoe wij [s]bijden beiden met dooie hoofden de zaken afhandelden. Elke keer als dat ze langs kwam liep ik de hele dag in een roze wolk. Ik heb zelfs na 1 dag carnaval gedag gezegt gezegd, omdat ik niet aan die spelregels kon voldoen, namelijk feesten, zuipen , en vrouwen versieren. gewoonweg omdat zei zij nog in m'n achterhoofd zat.

Nu heb ik haar gegevens bij ons uit de computer gehaald voor valentijn, wat natuurlijk een
strafbaar feit is. Ik heb haar een leuke kaart met een eigen gedichtje gestuurt gestuurd. TGP TPG komt een dag te laat de prutsres prutsers, maar goed hij is dan vandaag aan gekomen aangekomen. Ze vond het erg leuk. We hebben al wat gemailt gemaild, maar ze is erg afstandig, en ik mischien misschien ook wel. Nu wilt wil ze weten hoe ik aan haar adres kom, en waar ze me dan al eens ontmoet hebt heeft. Of wie ik ben.

Stel dat ik alles verkeerd heb gezien?? als ik haar nu vertel ik ben die en die, en ik werk daar,
en ze heeft zoiets van eh..... weg jij. Of erger ze klaagt me aan (zal wel niet) Dan is wel mijn
canraval carnaval en mijn valentijn naar de klote. En aangezien ik toch al niet zo makkelijk op een meisje afstap van hey wanna date, wil ik het perfect laten verlopen en haar eerdaags een geweldige avond bezoregen bezorgen. Laten we zeggen dat mijn zelf vertrouwen zelfvertrouwen ver beneden pijl is en dat ik op dit gebied erg verlegen ben, dus makkelijk vind ik anders. Wat zouden jullie doen ?
tekst..

Ik zou haar nog even hard laten nadenken, misschien een paar tips geven. Ze zal zich altijd gevleid voelen, dus aanklagen zal ze je niet En als ze nee zegt, pech gehad: het moet van twee kanten komen. En je carnaval is ook niet verknald want je bent nuttig bezig geweest met "jagen"
  woensdag 16 februari 2005 @ 00:21:36 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25105361
Nu weten we wel dat de OP spelfouten bevat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 februari 2005 @ 01:16:56 #11
64033 _Morphius_
I Lost You...............
pi_25106631
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 00:03 schreef Christine het volgende:
Weet ze dat de valentijnskaart van jou afkomstig is?
Nee, maar dat wilt ze wel weten.

en wat doen jullie hier allemaal voor de kost? Leraar ? Ja ik weet ook wel van mezelf dat ik
niet blind kan typen, maar t wel doe

ik ga er nog eens een lekker nachtje over slapen
Wanna hear good music --> [url]http://www.c-dance.biz/stream_high.asx[/url]
pi_25106825
quote:
Hey Fokers,

T' zit zo: Op m'n werk ben ik een tijdje geleden een ongelofelijke leuke jonge dame tegen gekomen.
nu kwam ze voor 2 weken geleden weer, en telkens was er iets wat ik niet kon verklaren.
de tweede keer vroeg ze zelfs aan mijn collega of ik haar niet kon helpen. zo gezegt zo gedaan.
terweil wij aan het praten waren keken mijn collega's laggend toe hoe wij bijden met dooie hoofden
de zaken afhandelden. Elke keer als ze langs kwam liep ik de hele dag in een roze wolk. Ik heb
zelfs na 1 dag carnaval gedag gezegt, omdat ik niet aan die spelregels kon voldoen, namelijk
feesten, zuipen, en vrouwen versieren. gewoonweg omdat zei nog in m'n achterhoofd zat.

strafbaar feit is. Ik heb haar een leuke kaart met een eigen gedichtje gestuurt. TGP komt
een dag te laat de prutsres, maar goed hij is dan vandaag aan gekomen. Ze vond het erg
leuk. We hebben al wat gemailt, maar ze is erg afstandig, en ik mischien ook wel. Nu wilt ze
weten hoe ik aan haar adres kom, en waar ze me dan al eens ontmoet hebt. Of wie ik ben.

canraval en mijn valentijn naar de klote. En aangezien ik toch al niet zo makkelijk op een meisje
afstap van hey wanna date, wil ik het perfect laten verlopen en haar eerdaags een geweldige
avond bezoregen. Laten we zeggen dat mijn zelf vertrouwen ver beneden pijl is en dat ik op dit
gebied erg verlegen ben, dus makkelijk vind ik anders. Wat zouden jullie doen ?
Oké hold up, ben ik de enige die er geen hout van snapt
quote:
nu kwam ze voor 2 weken geleden weer, en telkens was er iets wat ik niet kon verklaren. [/

Zoals wat?
quote:
de tweede keer vroeg ze zelfs aan mijn collega of ik haar niet kon helpen

wat is daar zo speciaal aan, waarmee moest je helpen ?
quote:
terweil wij aan het praten waren keken mijn collega's laggend toe hoe wij bijden met dooie hoofden de zaken afhandelden.
Waarom lachend? Dooie hoofden
quote:
Ze vond het erg leuk. We hebben al wat gemailt, maar ze is erg afstandig, en ik mischien ook wel. Nu wilt ze weten hoe ik aan haar adres kom, en waar ze me dan al eens ontmoet hebt. Of wie ik ben.
Jullie hebben gemailt maar ze weet niet wie je bent En ze is afstandelijk, hoe dan? En waarom ben jij afstandelijk?
quote:
Ik heb zelfs na 1 dag carnaval gedag gezegt, omdat ik niet aan die spelregels kon voldoen, namelijk feesten, zuipen, en vrouwen versieren. gewoonweg omdat zei nog in m'n achterhoofd zat.
quote:
Laten we zeggen dat mijn zelf vertrouwen ver beneden pijl is en dat ik op dit
gebied erg verlegen ben, dus makkelijk vind ik anders.
Het feit dat je verlegen bent lijkt me dus eerder de aanleiding te zijn dat je met carnaval gekapt bent

Hoe dan ook, je moet de gok wagen uiteraard. Iedereen is bang voor de afgang, maar dat hoort erbij. Wat ik zou doen. Gewoon zeggen wie ik ben. Maar ik ben wel iemand die eerst zijn kansen realistisch inschat, anders begin ik er niet eens aan Hopelijk ben jij ook zo, en maak je dus een redelijke kans...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_25107495
Gegevens misbruiken
I need you tonight
’cause I’m not sleeping
There’s something about you girl
That makes me sweat
pi_25108197
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 01:16 schreef _Morphius_ het volgende:

[..]

en wat doen jullie hier allemaal voor de kost? Leraar ? Ja ik weet ook wel van mezelf dat ik
niet blind kan typen, maar t wel doe
Als je weet dat je het niet kan, doe het dan ook niet.. Of lees je posts door voordat je op 'submit' klikt.. ABN is wel zo fijn om te lezen.

Zo, en dan nu ontopic. Hou het nog een tijdje spannend, en vraag haar mee uit. Of gebruik het moment dat je met die kaart hebt gecreerd deze week en ga wat leuks doen. Ga met 'r stappen of naar de film.
Laat iig merken dat je haar leuk vindt.
Echt vindt men eng. Echt doet pijn. Echt geeft liefde.
Ik hou van echt.
  woensdag 16 februari 2005 @ 09:02:04 #15
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25108801
Joh... gewoon zeggen dat je via via via aan haar gegevens bent gekomen.... dat kan toch wel.. iedereen kan met een achternaam en een woon plaats een heel eind komen.

Maak je niet zo druk dat je ze uit het systeem geript hebt, ik vind het eigenlijk juist wel een stoere actie.
Volg gewoon je valentijnskaartje op, vraag haar mee uit en doe er verder wat mee.

Succes..!
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:19:53 #16
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25110405
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
blijf anoniem, vraag haar wat ze van jou vind.
Uh...hè?
Wat verwacht je als antwoord dan: "Ik heb geen idee wie je bent, maar je lijkt me énig!"
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 16 februari 2005 @ 14:50:28 #17
100671 misterikke
ik wel jij ook?
pi_25113162
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 06:41 schreef freggeltje het volgende:

[..]
ABN is wel zo fijn om te lezen.
Voor mij persoonlijk maakt een d of een t ergens geen verschil. Ik weet wat er 'staat'.
er word teveel abstract gedingest
pi_25124947
en al nieuws? Ben benieuwd hoe het afloopt
pi_25127037
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 14:50 schreef misterikke het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk maakt een d of een t ergens geen verschil. Ik weet wat er 'staat'.
Het ging ook niet om het -d -t verhaal, wel om 'normale' spelling.. Lachen me -ch enzo.
nofi@TS btw.

Verder TS, al gedate?
Echt vindt men eng. Echt doet pijn. Echt geeft liefde.
Ik hou van echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')