ik hoop toch niet dat je in die valentijnskaart ook van dit soort gruwelijke spelfouten hebt gemaaktquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:14 schreef _Morphius_ het volgende:
en haar eerdaags een geweldige avond bezoregen
tekst..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:14 schreef _Morphius_ het volgende:
Hey Fokers,
T' 'T zit zo: Op m'n werk ben ik een tijdje geleden een ongelofelijke ongelooflijke leuke jonge dame tegen gekomen tegengekomen.
nu kwam ze voor 2 weken geleden weer langs , en telkens was er iets wat ik niet kon verklaren. de tweede keer vroeg ze zelfs aan mijn collega of ik haar niet kon helpen. zo gezegt gezegd zo gedaan.
terweil terwijl wij aan het praten waren keken mijn collega's laggend[s/] lachend toe hoe wij [s]bijden beiden met dooie hoofden de zaken afhandelden. Elke keer als dat ze langs kwam liep ik de hele dag in een roze wolk. Ik heb zelfs na 1 dag carnaval gedag gezegt gezegd, omdat ik niet aan die spelregels kon voldoen, namelijk feesten, zuipen , en vrouwen versieren. gewoonweg omdat zei zij nog in m'n achterhoofd zat.
Nu heb ik haar gegevens bij ons uit de computer gehaald voor valentijn, wat natuurlijk een
strafbaar feit is. Ik heb haar een leuke kaart met een eigen gedichtje gestuurt gestuurd. TGP TPG komt een dag te laat de prutsres prutsers, maar goed hij is dan vandaag aan gekomen aangekomen. Ze vond het erg leuk. We hebben al wat gemailt gemaild, maar ze is erg afstandig, en ik mischien misschien ook wel. Nu wilt wil ze weten hoe ik aan haar adres kom, en waar ze me dan al eens ontmoet hebt heeft. Of wie ik ben.
Stel dat ik alles verkeerd heb gezien?? als ik haar nu vertel ik ben die en die, en ik werk daar,
en ze heeft zoiets van eh..... weg jij. Of erger ze klaagt me aan (zal wel niet) Dan is wel mijn
canraval carnaval en mijn valentijn naar de klote. En aangezien ik toch al niet zo makkelijk op een meisje afstap van hey wanna date, wil ik het perfect laten verlopen en haar eerdaags een geweldige avond bezoregen bezorgen. Laten we zeggen dat mijn zelf vertrouwen zelfvertrouwen ver beneden pijl is en dat ik op dit gebied erg verlegen ben, dus makkelijk vind ik anders. Wat zouden jullie doen ?
Nee, maar dat wilt ze wel weten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:03 schreef Christine het volgende:
Weet ze dat de valentijnskaart van jou afkomstig is?
Oké hold up, ben ik de enige die er geen hout van snaptquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:14 schreef _Morphius_ het volgende:
Hey Fokers,
T' zit zo: Op m'n werk ben ik een tijdje geleden een ongelofelijke leuke jonge dame tegen gekomen.
nu kwam ze voor 2 weken geleden weer, en telkens was er iets wat ik niet kon verklaren.
de tweede keer vroeg ze zelfs aan mijn collega of ik haar niet kon helpen. zo gezegt zo gedaan.
terweil wij aan het praten waren keken mijn collega's laggend toe hoe wij bijden met dooie hoofden
de zaken afhandelden. Elke keer als ze langs kwam liep ik de hele dag in een roze wolk. Ik heb
zelfs na 1 dag carnaval gedag gezegt, omdat ik niet aan die spelregels kon voldoen, namelijk
feesten, zuipen, en vrouwen versieren. gewoonweg omdat zei nog in m'n achterhoofd zat.
Nu heb ik haar gegevens bij ons uit de computer gehaald voor valentijn, wat natuurlijk een
strafbaar feit is. Ik heb haar een leuke kaart met een eigen gedichtje gestuurt. TGP komt
een dag te laat de prutsres, maar goed hij is dan vandaag aan gekomen. Ze vond het erg
leuk. We hebben al wat gemailt, maar ze is erg afstandig, en ik mischien ook wel. Nu wilt ze
weten hoe ik aan haar adres kom, en waar ze me dan al eens ontmoet hebt. Of wie ik ben.
Stel dat ik alles verkeerd heb gezien?? als ik haar nu vertel ik ben die en die, en ik werk daar,
en ze heeft zoiets van eh..... weg jij. Of erger ze klaagt me aan (zal wel niet) Dan is wel mijn
canraval en mijn valentijn naar de klote. En aangezien ik toch al niet zo makkelijk op een meisje
afstap van hey wanna date, wil ik het perfect laten verlopen en haar eerdaags een geweldige
avond bezoregen. Laten we zeggen dat mijn zelf vertrouwen ver beneden pijl is en dat ik op dit
gebied erg verlegen ben, dus makkelijk vind ik anders. Wat zouden jullie doen ?
quote:nu kwam ze voor 2 weken geleden weer, en telkens was er iets wat ik niet kon verklaren. [/
quote:de tweede keer vroeg ze zelfs aan mijn collega of ik haar niet kon helpen
Waarom lachend? Dooie hoofdenquote:terweil wij aan het praten waren keken mijn collega's laggend toe hoe wij bijden met dooie hoofden de zaken afhandelden.
Jullie hebben gemailt maar ze weet niet wie je bentquote:Ze vond het erg leuk. We hebben al wat gemailt, maar ze is erg afstandig, en ik mischien ook wel. Nu wilt ze weten hoe ik aan haar adres kom, en waar ze me dan al eens ontmoet hebt. Of wie ik ben.
quote:Ik heb zelfs na 1 dag carnaval gedag gezegt, omdat ik niet aan die spelregels kon voldoen, namelijk feesten, zuipen, en vrouwen versieren. gewoonweg omdat zei nog in m'n achterhoofd zat.
Het feit dat je verlegen bent lijkt me dus eerder de aanleiding te zijn dat je met carnaval gekapt bentquote:Laten we zeggen dat mijn zelf vertrouwen ver beneden pijl is en dat ik op dit
gebied erg verlegen ben, dus makkelijk vind ik anders.
Als je weet dat je het niet kan, doe het dan ook niet.. Of lees je posts door voordat je op 'submit' klikt.. ABN is wel zo fijn om te lezen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:16 schreef _Morphius_ het volgende:
[..]
en wat doen jullie hier allemaal voor de kost? Leraar ? Ja ik weet ook wel van mezelf dat ik
niet blind kan typen, maar t wel doe![]()
Uh...hè?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
blijf anoniem, vraag haar wat ze van jou vind.
Voor mij persoonlijk maakt een d of een t ergens geen verschil. Ik weet wat er 'staat'.quote:Op woensdag 16 februari 2005 06:41 schreef freggeltje het volgende:
[..]
ABN is wel zo fijn om te lezen.
Het ging ook niet om het -d -t verhaal, wel om 'normale' spelling.. Lachen me -ch enzo.quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:50 schreef misterikke het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk maakt een d of een t ergens geen verschil. Ik weet wat er 'staat'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |